مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

زندان به جرم بازی کردن «پوکمون گو» در کلیسا!

[ad_1]

وب سایت دنیای تصویر آنلاین: روسلان سکوروفسکی بلاگر روسی به دلیل بازی کردن پوکمون گو در کلیسا و انتشار ویدیویی از خود به پنج سال زندان محکوم شد.

 

 پنج سال زندان به جرم پوکمون گو بازی کردن در کلیسا!

سکوروفسکی که با نزدیک به ۳۰۰ هزار فالوئر در یوتیوب یکی از چهره‌های سرشناس در جامعه مجازی روسیه اســت، ماه گذشته ویدیویی را از خودش منتشر کرد که در کلیسای قدیسان شهر یکاترینبورگ دارد پوکمون گو بازی می‌کند و به دنبال هیولاهای بازی می‌گردد. این ویدیو که نزدیک به یک میلیون بار دیده شده واکنش‌های متفاوتی را به همراه داشت که مهم‌ترین آن متهم شدن این بلاگر به جرم اهانت به مقدسات دینی بود.

دولت روسیه پیش از این بازی کردن پوکمون گو را در مراکز مذهبی ممنوع کرده بود و با توجه به مجرم شناخته شدن این بلاگر روس، احتمال دارد که به پنج سال حبس محکوم شود. سخنگوی کلیسای ارتدکس روسیه طی بینانیه‌ای اعلام کرده که این بلاگر پیش از این نیز به شیوه‌ی نشریه شارلی ابدو رویکردی ضد مذهب را از خود نشان داده اما بر خلاف گزارش رسانه‌های خارجی بازداشت نشده اســت.

ماجرای پوکمون گو بازی کردن سکوروفسکی این روزها بحث و منقاشه‌های زیادی  را میان موافقان و مخالفان در رسانه‌های روسیه به راه انداخته اســت.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط



کلماتی برای این موضوع

زندان به جرم بازی کردن پوکمون گو در کلیسا



لینک منبع :زندان به جرم بازی کردن «پوکمون گو» در کلیسا!

زندان به جرم بازی کردن «پوکمون گو» در کلیسا! - برترین ها www.bartarinha.ir/.../زندان-به-جرم-بازی-کردن-پوکمون-گو-در-کلیسا‏ - ذخیره شده 6 سپتامبر 2016 ... روسلان سکوروفسکی بلاگر روسی به دلیل بازی کردن پوکمون گو در کلیسا و انتشار ویدیویی از خود به پنج سال زندان محکوم شد. تصاویر برای زندان به جرم بازی کردن «پوکمون گو» در کلیسا! زندان به جرم بازی کردن «پوکمون گو» در کلیسا! | Hendevaneh.com hendevaneh.com/pokemon-dialogue-in-the-church/‏ - ذخیره شده روسلان سکوروفسکی بلاگر روسی به دلیل بازی کردن پوکمون گو در کلیسا و انتشار ویدیویی از خود به پنج سال زندان محکوم شد. سکوروفسکی که با نزدیک به ۳۰۰ هزار ... زندان به جرم بازی کردن «پوکمون گو» در کلیسا! - تی نیوز tnews.ir/news/798170035703.html‏ 6 سپتامبر 2016 ... کشاورزنیوز(اخبارکشاورزی ایران): وب سایت دنیای تصویر آنلاین: روسلان سکوروفسکی بلاگر روسی به دلیل بازی کردن پوکمون گو در کلیسا و ... زندان به جرم بازی کردن «پوکمون گو» در کلیسا! - سرویس خبری servicekhabari.com/118719‏ 10 سپتامبر 2016 ... وب سایت دنیای تصویر آنلاین: روسلان سکوروفسکی بلاگر روسی به دلیل بازی کردن پوکمون گو در کلیسا و انتشار ویدیویی از خود به پنج سال ... برای بازی پوکمون گو در کلیسا | شفقنا | Shafaqna fa.shafaqna.com/news/.../برای-بازی-پوکمون-گو-در-کلیسا/‏ - ذخیره شده 7 سپتامبر 2016 ... زندان برای بازی پوکنمون گو در کلیسا ... میلیون بار دیده شده واکنش‌های متفاوتی به همراه داشت که مهم‌ترین آن متهم شدن این بلاگر به جرم اهانت به مقدسات دینی بود. دولت روسیه پیش از این بازی کردن پوکمون گو را در مراکز مذهبی ممنوع کرده ... محبت نیوز بازی “پوکمون گو” در کلیسا برای وبلاگ نویس روس دردسر ... mohabatnews.com/fa/?p=11926‏ 7 سپتامبر 2016 ... دولت روسیه پیش از این بازی کردن پوکمون گو را در اماکن مذهبی ممنوع کرده بود و با ... بردن یک گوشی هوشمند به کلیسا و یا بازی کردن در کلیسا جرم محسوب شود. ... برچسب ها: پلیس روسیه, پوکمون گو, زندان, کلیسای ارتدوکس, کلیسای ... زندان به جرم بازی کردن «پوکمون گو» در کلیسا! - طاها پخش www.tahapakhsh.ir/scientific/زندان-جرم-بازی-پوکمون-گو-کلیسا.html‏ 6 سپتامبر 2016 ... کلیسا, پوکمون, روسیه, زندان چه کسانی «پوکمون گو» بازی می کنند؟روسلان سکوروفسکی بلاگر روسی به علت بازی کردن پوکمون گو در کلیسا و ... زندان برای بازی پوکمون گو در کلیسا - بیا تو اخبار www.bia2akhbar.com/details.php?id=3669853‏ Nov 16, 2016 ... این ویدیو که نزدیک به یک میلیون بار دیده شده واکنش‌های متفاوتی به همراه داشت که مهم‌ترین آن متهم شدن این بلاگر به جرم اهانت به مقدسات دینی بود. دولت روسیه پیش از این بازی کردن پوکمون گو را در مراکز مذهبی ممنوع کرده بود و با توجه ... ایرنا - کلیسای روسیه مخالف پوکمون گو www.irna.ir/fa/News/82221065/‏ - ذخیره شده 7 سپتامبر 2016 ... روسلان سوکولوفسکی 22 ساله که به ممنوعیت بازی پوکمون گو در اماکن مذهبی ... کرد و روی یوتیوب قرار داد که در صورت اثبات جرم به پنج سال زندان محکوم می شود. ... کاربر پوکمون گو با فعال کردن دوربین و مکان یاب گوشی همراه، غول های ...