مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

دفتر کار را در خودرو خود تجربه کنید

[ad_1]

ایسنا: شرکت مرسدس بنز با همکاری مایکروسافت در نمایشگاه رادیویی برلین (IFA 2016) از پروژه جدید خود برای ترکیب کردن ویژگی‌های خلاقانه‌تر به رانندگی رونمایی کردند.

 

 همکاری بنز و مایکروسافت برای آوردن دفتر کار به خودرو


این ویژگی‌ها در نیم سال آینده در خودروهای بنز استفاده خواهند شد. برای مثال، اطلاعات"پشتیبانی مایکروسافت اکسچینج" به این خودروها افزوده خواهند شد تا تقویم کاری، فهرست کارهای روزانه و اطلاعات تماس شما به خودرو اجازه دهد تا گزینه‌های پیشنهادی بیشتری در مورد مقصد، تماس‌ها و غیره ارائه کند.

 

 همکاری بنز و مایکروسافت برای آوردن دفتر کار به خودرو


ویژگی "دفترکار در خودرو" کارهایی مانند وارد کردن مقاصد به سیستم ناوبری از روی تقویم اکسچنج را انجام می‌دهد و همچنین وقتی موعد جلسات یادداشت شده در تقویم رسید، پیشنهاد می‌کند تا با استفاده از سیستم تماس صوتی درون خودرو با افراد تماس بگیرید. این ویژگی باعث کاهش میزان حواس‌پرتی و کارهای دستی در زمان در زمان رانندگی می‌شود.

 

 همکاری بنز و مایکروسافت برای آوردن دفتر کار به خودرو

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


6 سپتامبر 2016 ... دفتر کار را در خودرو خود تجربه کنید. شرکت مرسدس بنز با همکاری مایکروسافت در نمایشگاه رادیویی برلین (IFA 2016) از پروژه جدید خود برای ...6 سپتامبر 2016 ... شرکت مرسدس بنز با همکاری مایکروسافت در نمایشگاه رادیویی برلین IFA 2016 از پروژه جدید خود برای ترکیب کردن ویژگی های خلاقانه تر به ...28 سپتامبر 2016 ... ایسنا: شرکت مرسدس بنز با همکاری مایکروسافت در نمایشگاه رادیویی برلین (IFA 2016) از پروژه جدید خود برای ترکیب کردن ویژگیهای خلاقانهتر به ...6 سپتامبر 2016 ... ایفا 2016، خودرو، فناوری سرعت ارزان را با این خودرو ها تجربه کنیدکمپانی مرسدس بنز با همکاری مایکروسافت در نمایشگاه رادیویی برلین (IFA ...6 سپتامبر 2016 ... دفتر کار را در خودرو خود تجربه کنید. ایسنا: شرکت مرسدس بنز با همکاری مایکروسافت در نمایشگاه رادیویی برلین (IFA 2016) از پروژه جدید خود ...6 سپتامبر 2016 ... کشاورزنیوز(اخبارکشاورزی ایران): ایسنا: شرکت مرسدس بنز با همکاری مایکروسافت در نمایشگاه رادیویی برلین (IFA 2016) از پروژه جدید خود برای ...شرکت مرسدس بنز با همکاری مایکروسافت در نمایشگاه رادیویی برلین (IFA 2016) از پروژه جدید خود برای ترکیب کردن ویژگیهای خلاقانهتر به رانندگی رونمایی کردند.شرکت مرسدس بنز با همکاری مایکروسافت در نمایشگاه رادیویی برلین (IFA 2016) از پروژه جدید خود برای ترکیب کردن ویژگیهای خلاقانهتر به رانندگی رونمایی کردند.شرکت مرسدس بنز با همکاری مایکروسافت در نمایشگاه رادیویی برلین (IFA 2016) از پروژه جدید خود برای ترکیب کردن ویژگیهای خلاقانهتر به رانندگی رونمایی کردند.


کلماتی برای این موضوع

دفتر کارتان را شبیه گوگل کنید آکایک دفتر کار لوکس هیچ وقت شلوغ نیست فراموش نکنید اتاق کار شما لوکس به نظر نمی رسد مگر با چگونه لک و چربی را از روی صندلی خودرو پاک کنیم؟ وان کارچگونه لک و چربی را از روی صندلی خودرو پاک کنیم؟ ممکن است روی روغنی که روی زمین ریخته راهور‌ اجباری به ثبت در دفاتر اسناد رسمی نیست …سالانه میلیاردها تومان بابت ثبت نقل و انتقالات خودرو در دفاتر ثبت اسناد رسمی کشور اول درخت نقاشی کنید بعد خود را بشناسیدشما از نظر منطق و اندیشه به اندازه کافی بالغ شده اید و می توانید تعادل را در زندگی تان بااین مقاله اعتماد به نفس خود را دو برابر کنیدچطور حس اعتماد به نفس خود را تقویت کنیم ؟ شما باید به خود بقبولانید که هر شخص دارای الف ثبت سند خودرو در دفترخانه‌ها، اضافی یا الزامی؟سالانه میلیاردها تومان بابت ثبت نقل و انتقالات خودرو در دفاتر ثبت اسناد رسمی کشور یک ابزار مرجع ابزار وبلاگ و سایتبا درج این ابزار در سایت و وبلاگ خود ، می توانید صفحاتی که بیشترین بازدید را در بازه عصر خودرو چند نفر در صنعت خودرو ایران کار می‌کنند؟خودروسازان دولتی، فربه از مازاد نیرو چند نفر در صنعت خودرو ایران کار می‌کنند؟ عصر ثبت نام فراگیر پیام نور قابل توجه متقاضیان شرکت در آزمون فراگیر سال ما به شما کمک می کنیم تا از اخرین اخبار پارسی نیوزمشرق نیوز کریم انصاری فرد گل خود در بازی این هفته تیمش را به هم تیمی مصدوم خود تقدیم



لینک منبع :دفتر کار را در خودرو خود تجربه کنید

دفتر کار را در خودرو خود تجربه کنید - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../دفتر-کار-را-در-خودرو-خود-تجربه-کنید‏ - ذخیره شده 6 سپتامبر 2016 ... دفتر کار را در خودرو خود تجربه کنید. شرکت مرسدس بنز با همکاری مایکروسافت در نمایشگاه رادیویی برلین (IFA 2016) از پروژه جدید خود برای ... تصاویر برای دفتر کار را در خودرو خود تجربه کنید دفتر کار را در خودرو خود تجربه کنید - کشاورزنیوز keshavarznews.ir/1395/.../دفتر-کار-را-در-خودرو-خود-تجربه-کنید/‏ - ذخیره شده 6 سپتامبر 2016 ... این ویژگی‌ها در نیم سال آینده در خودروهای بنز استفاده خواهند شد. برای مثال، اطلاعات” پشتیبانی مایکروسافت اکسچینج” به این خودروها افزوده خواهند شد ... دفتر کار را در خودرو خود تجربه کنید - مجله راگا | مجله راگا magazine.raganews.ir/242377/‏ 6 سپتامبر 2016 ... دفتر کار را در خودرو خود تجربه کنید. ایسنا: شرکت مرسدس بنز با همکاری مایکروسافت در نمایشگاه رادیویی برلین (IFA 2016) از پروژه جدید خود ... دفتر کار را در خودرو خود تجربه کنید - طاها پخش www.tahapakhsh.ir/scientific/دفتر-خودرو-تجربه.html‏ 6 سپتامبر 2016 ... فناوری, خودرو, ایفا 2016 سرعت ارزان را با این خودرو ها تجربه کنیدکمپانی مرسدس بنز با همکاری مایکروسافت در نمایشگاه رادیویی برلین (IFA 2016) ... دفتر کار را در خودرو خود تجربه کنید - برترین ها | خبر فارسی khabarfarsi.com/ext/24818515‏ 6 سپتامبر 2016 ... دفتر کار را در خودرو خود تجربه کنید. ایسنا: شرکت مرسدس بنز با همکاری مایکروسافت در نمایشگاه رادیویی برلین (IFA 2016) از پروژه جدید خود ... دفتر کار را در خودرو خود تجربه کنید www.coka.ir/articles/37070/دفتر-کار-را-در-خودرو-خود-تجربه-کنید‏ دفتر کار را در خودرو خود تجربه کنید خودرو , فناوری , ایفا 2016. 7 نکته تا اتومبیل شما به 300,000 کیلومتر برسد | تخت گاز https://www.takhtegaz.com/.../هفت-نکته-تا-اتومبیل-شما-بتواند-300-هزار-کیلومتر-طی-کند‏ - ذخیره شده به راحتی می توانید کاری کنید که خودروی شما هزاران کیلومتر حرکت کند . ... اگر مکانیک با تجربه ای یافتید که با نوع وسیله نقلیه شما آشنا باشد و نزدیک محل کار یا منزل شما باشد ... 4) از زمان بندی توصیه شده برای رسیدگی به خودرو خود پیروی کنید . TAP30 - سامانه هوشمند درخواست تاکسی https://tap30.ir/‏ - ذخیره شده با اپلیکیشن تپسی TAP30 شما می‌توانید در هر زمان و مکان به راحتی تاکسی درخواست کنید و سفری با کیفیت، امن و ارزان را تجربه کنید. ما خیلی نزدیکیم. Snapp Driver | اسنپ رانندگان on the App Store - iTunes - Apple https://itunes.apple.com/az/.../id998101254?mt...‏ - ذخیره شده 18 ژانویه 2017 ... اسنپ هم‌راهان (اپلیکیشن رانندگان) *اگر مسافر اسنپ هستید و یا می‌خواهید اسنپ را برای سفرهای درون شهری خود استفاده کنید، اپلیکیشن اسنپ مسافر ...