مشکل صفحهنمایش، اپل را دادگاهی کرد
[ad_1] مجله دیجی کالا - اسماعیل دلخموش: منابع خبری هفته گذشته به گزارشهایی درباره مشکل صفحه لمسی گوشی آیفون ۶ و آیفون...
جزئیات صدور مسترکارت برای ایرانیان
[ad_1] در راستای توسعه خدمات پستی، ثبت نام و صدور مسترکارت ایرانیان به پست سپرده شد. به گزارش مشرق، در راستای توسعه...
مستر کارت هیچ فعالیتی در ایران ندارد
[ad_1] بعد از اظهارات وزیر ارتباطات ایران مبنی بر همکاری پُست با یک شرکت خارجی برای ارائه خدمات مستر کارت در ایران،...
وعده برای نسل جدید مکبوک پرو و ایر
[ad_1] وب سایت فارنت - علی ارغوان: آخرین آپدیتهای بزرگ مکبوک پرو و مکبوک ایر به چند سال پیش باز میگردد و حالا وقت...
گوشی هوشمند HTC A9s رونمایی شد
[ad_1] وب سایت تک شات - محمد خان بیگی: همانطور که از مدت ها پیش گمانه زنی می شد، شرکت اچ تی سی بالاخره مدل جدیدی از...
اختلاف نظر برسر زمان اجرای فیلترینگ
[ad_1] به گزارش مشرق، عبدالصمد خرم آبادی در پاسخ به این سوال که آیا اینکه برخی مسئولان معتقدند بسیاری از فیلترینگ ها...
تزریق ژل برای درمان نارسایی های قلبی
[ad_1] zoomit.ir - حمیده خادم زاده: متاسفانه افراد زیادی از بیماریهایی چون نارساییهای قلبی رنج میبرند و همین امر...
رویدادهای نجومی شهریور را از دست ندهید
[ad_1] خبرگزاری ایرنا: هر چند همنشینی ناهید و برجیس در روز ششم شهریور 95 را که جزء 10 رویداد بسیار مهم سال 95 بود، پشت...
نقل و انتقال بانکی با چشم نگاری!
[ad_1] خبرگزاری ایسنا: با فناوری جدید اسکنر عنبیه که شرکت سامسونگ روی گلکسی نوت 7 قرار داده، امنیت نقل و انتقالات بانکی...
پرچمدار جدید نوبیا، Z11 معرفی شد
[ad_1] وب سایت تک شات: نوبیا از پرچمدار جدید خود، Z11، در جریان نمایشگاه IFA 2016 رونمایی کرد. این محصول جدید از طراحی...
قبض تلفن تهرانیها چقدر است؟
[ad_1] به گفته مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران، میانگین رقم قبضهای مشترکان تهرانی حدود ۸۰۰۰ تومان است. به گزارش...
آیا استرس موهایمان را زود سفید میکند؟
[ad_1] مجله دیجی کالا - زهرا غلامی: سالهاست که استرس بیش از حد را یکی از عوامل موثر در سفید شدن موها میدانند. اما آیا...
دراپ باکس هم هک شد
[ad_1] zoomit.ir - حسین خلیلی صفا: ابتدای هفتهی جاری دراپ باکس رمز عبور شماری از کاربران خود را که از سال ۲۰۱۲ اقدام...
چطور از شرکت های گارانتی شکایت کنیم؟
[ad_1] در این گزارش با مشکلات متعددی که شرکتهای گارانتی برای مردم به وجود آوردهاند و سامانهای که بهمنظور شکایت از...
گوشی هوشمند 7 دلاری رونمایی می شود
[ad_1] خبرگزاری مهر - علیرضا کمندی: یک شرکت هندی قصد دارد دومین گوشی هوشمند ارزان جهان را با قیمت ۷ دلار روانه بازار...
ساخت خودرویی بدون فرمان و ترمز
[ad_1] شرکت خودروسازی فورد از برنامههای خود برای ساخت یک خودروی کاملا خودران تا سال 2021 خبر داد. به گزارش مشرق، این...
ماهواره اروپایی مورد اصابت قرار گرفت
[ad_1] وب سایت ترنجی: مهندسین آژانس فضایی اروپا دیروز گزارش دادند که یک صفحه خورشیدی ماهواره Sentinel-1A مأموریت کپرنیک...
لنوو تبلت Miix 510 را معرفی کرد
[ad_1] مجله دیجی کالا - امیرحسین میرزایی: بازار تبلتها وضعیت خوبی ندارد؛ طوری که مخاطبان علاقهی زیادی به این گوشیهای...
شرایط داوطلبی برای اهدای سلول بنیادی
[ad_1] به گزارش مشرق، ثمین رضوی در ارتباط با کمپین «سلولهای طلایی» اظهارداشت: آغاز کمپین سلولهای طلایی، از حرکتهای...
فوت و فنهای مدیریت کانال تلگرام
[ad_1] به گزارش مشرق، برقراری ارتباط موثر با مشتری ها یکی از بزرگترین و مهمترین مواردی است که میتواند به هر صاحب شغلی...
عرضه گلکسی نوت 7 متوقف شد!
[ad_1] zoomit.ir - یاشار فتحعلی زاده: مدت زیادی نمیگذرد که سامسونگ از فبلت پرچمدار خود به نام گلکسی نوت 7 رونمایی و...
تشخیص افسردگی با اینستاگرام
[ad_1] محققان آمریکایی الگوریتمی را برای شبکه اجتماعی اینستاگرام طراحی کرده اند که می تواند از روی عکس افراد به ویژگی...
هوآوی گوشی جدیدش را معرفی کرد +عکس
[ad_1] شرکت هواوی گوشی جدیدش که G9 Plus نام دارد را معرفی کرد. برای این گوشی از تراشهی اسنپدراگون ۶۲۵ استفاده شده...
انتقاد از کارمندان تان را باید با توجه و احتیاط انجام دهید. اگر برای انتقاد کردن از روش نادرستی استفاده کنید، ممکن اسـت کارمندانتان شما را رئیسی زورگو و ایدآلیست ببینند که هیچوقت از کارشان راضی نمیشوید. ولی، اگر این کار را درست انجام دهید، آنها این انتقاد را اطلاعاتی مفید برای رشد و پیشرفت خودشان و شرکت تلقی خواهند کرد. انتقاد سازنده بخشی عادی و طبیعی از ریاست اسـت. اگر از ترس اینکه رئیس بدی به نظر برسید از آن خودداری کنید، کارمندانتان از اشتباهاتشان درس نخواهند گرفت.
برنامهریزی
اگر بدون فکر از کارمندانتان انتقاد کنید، ممکن اسـت اعتمادبهنفس آنها را تخریب کنید. ازآنجا که برای واکنش خودتان از قبل فکر و برنامهریزی نکردهاید و احساسی واکنش دادهاید، ممکن اسـت با کلماتتان آنها را برنجانید. اگر کارمندی کاری را برای اذیت و آزار شما انجام داده باشد، قبل از برخورد با او صبر کنید تا عصبانیتتان فروکش کند. صرفنظر از احساس شخصی که به آن کارمند دارید، باید با او با احترام رفتار کنید. بعلاوه، مشخصات آن مشکل را یادداشت کنید تا در برخورد با کارمند چیزی را از قلم نیندازید.
زمانبندی
برای مطرح کردن مسئله تا روزهای بعد یا عملکرد سالانه بعدی آن کارمند صبر نکنید. وقتی از نظر احساسی ثبات پیدا کردید، بلافاصله موضوع را با او مطرح کنید. نگذارید مشکلات روی هم جمع شوند چون کارمند احساس خواهد کرد که با بمبارانی از انتقادات منفی روبهرو شده اسـت. بهتر اسـت انتقادات را یکییکی و تا آن موضوع داغ اسـت مطرح کنید که کارمند مشکلش را به یاد داشته باشد.
محل
برای جلوگیری از خجالتزده کردن کارمند، با او خصوصی و ترجیحاً در اتاقکار خودتان یا محل خلوت دیگری صحبت کنید. هیچوقت در حضور بقیه کارمندان از او انتقاد نکنید و از انتقاد کردن با ایمیل یا تلفنی هم خودداری کنید و اینکار را حتماً رودررو انجام دهید.
سوالات
به انتقادتان به عنوان بازخوردی که برای پیشرفت کارمندانتان لازم اسـت نگاه کنید. با او گفتگویی متقابل داشته باشید و سوال کنید تا بتوانید موقعیت را عمیقتر بررسی کنید. بعنوان مثال، اگر کارمندتان محصولی اشتباه را برای خریدار فرستاده اسـت، از او بپرسید درمورد درخواست مشتری چه فکری داشته اسـت که به آن ترتیب رفتار کرده اسـت و بپرسید که تصور میکند برای بهبود موضوع چه کار میتوان کرد. منتقدانه به حرفهای او گوش کنید. ممکن اسـت چیزی بگوید که شما اصلاً نمیدانستید و باعث شود مسئله را از دیدی متفاوت ببینید.
توضیحات
وقتی میخواهید حرف خودتان را توضیح دهید، از زبان بدن و کلماتی استفاده کنید که نشان دهد میخواهید به او کمک کنید. تصویر بزرگتر را به او نشان دهید و از لحنی غیرتهاجمی استفاده کنید. مثلاً میتوانید بگویید، «من ایدهای دارم که فکر میکنم کمکت میکنه زمانت رو بهتر مدیریت کنی.» در این مورد، به او نشان میدهید که تمرکزتان کمک کردن به او برای رسیدن به اهدافش اسـت. بازخوردتان باید دقیق و مشخص باشد و از کلیگویی اجتناب کنید. به جای اینکه بگویید «همیشه از ساعت ناهار دیر برمیگردی» بگویید، «ثبت ساعتهای کاریت نشون میده که روز دوشنبه، سهشنبه و چهارشنبه ۱۰ دقیقه دیرتر از ناهار برگشتی». بعد برای او توضیح دهید که چرا اهمیت دارد که سر ساعت سر کار خود حضور داشته باشد.
نتیجه
کارمندان به اهدافی که خودشان در تعیین آن شرکتکردهاند تعهد بیشتری نشان میدهند. باید اطمینان یابید که هم خودتان و هم کارمندتان روی راهکار تعیینشده برای آن موضوع توافق داشته باشید. بازخورد دادن عملی اسـت که باید پیوسته انجام دهید. درنتیجه، باید انتظارات مشخصی را تعیین کنید تا کارمند بداند به طور منظم و دورهای مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت. از او بخواهید که اگر خودتان فراموش کردید به او برای کارش بازخورد بدهید، به شما یادآوری کند. بحث را با جملهای امیدوارکننده و انگیزهبخش تمام کنید. مثلاً بگویید که امید به پیشرفت او دارید و امیدوارید در آینده به کارمند بسیار ارزشمندی برای شرکت تبدیل شود.
منبع مقاله : chron.com
مترجم : زینب آرمند
[ad_2] لینک منبع بازنشر: مفیدستان عبارات مرتبط 8 سپتامبر 2016 ... روش صحیح انتقاد از کارمندان انتقاد سازنده بخشی عادی و طبیعی از ریاست است. اگر از ترس اینکه رئیس بدی به نظر برسید از آن خودداری کنید، ...28 آوريل 2010 ... همان طوری که تأثیرگذاری، رضایت و کارایی کارمندان در محل کارشان بستگی به ... روش انتقاد صحیح یکی از نکات مهمی است که هر مدیر یا هر فردی که ...22 سپتامبر 2016 ... اگر بدون فکر از کارمندانتان انتقاد کنید، ممکن است اعتمادبهنفس آنها را تخریب ... نوشته روش صحیح انتقاد از کارمندان اولین بار در مردمان پدیدار شد.12 روش برای انتقاد کردن صحیح ... در روش اول کارمند درصدد توجیه اشتباه و دفاع ازخود بر می آید و برای اثبات این ... به وجود آورید در انتقاد از کارمند خود موفق بوده اید.آیا تاکنون اتفاق افتاده است که در محیط کار از روش مدیریتی رییس خود در پروژهای مشترک راضی نباشید؟ ... شما به عنوان یک مدیر چهقدر از کارمندان خود انتقاد میکنید؟روش نقد سازنده. ... در اين نوشتار بيست روش مهم براي كمك به ارتقا مهارت انتقاد مثبت تشريح مي شود. اين روش ها به بيان .... انتقاد صحيح مبتني بر معيارهاي خاصي است.چگونه انتقاد کنیم،بهترین روش های انتقاد کردن را یاد بگیرید روش های انتقاد کردن,انتقاد سازنده,بهترین روش های انتقاد کردن,فرد ... بعدش مطمئن شوید رفتار آن شخصی را که میخواهید مورد انتقاد قرار بدهید، درست ارزیابی کردهاید. ..... اندیشیدن صحیح ...روش صحیح انتقاد از کارمندان. سایت مردمان. به اشتراک بگذارید : Telegram Facebook Google Twitter.10 Sep 2016 ... روش صحیح انتقاد از کارمندان انتقاد از کارمندان تان را باید با توجه و احتیاط انجام دهید. اگر برای انتقاد کردن از رو…pic.twitter.com/rC3p4wKnlI.شیوه صحیح انتقاد از کارفرما. بسیاری از کارمندان انتقاداتی جدی به مدیران دارند اما ترجیح می دهند که حرف هایشان را مطرح نکنند. اگر از مدیرتان دل چندان خوشی ندارید ... کلماتی برای این موضوع پرسشنامه طیف لیکرت پژوهشگاه پارس مدیر مرکز آموزش روش تحقیق و نرم افزارهای تخصصی مدیریت و مهندسی صنایع روش تحقیقتعریف عملیاتی فقراز طریق نمره ای است که فرد از سئوالات مربوط به اندازه گیری میزان فقر روش تحقیقموضوع روش تحقیق بررسی نمایش خلاق در پرورش جسم و روان کودکان پیش از دبستان موضوع تکلیف نحوه برخورد صحیح با آقایان آیا جزء آن دسته از خانم های نحوه برخورد صحیح با آقایانروش های آماده سازی زن برای رابطه زناشوییکلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به تکناز می باشد استفاده از مطالب سایت تکناز روش ها و شیوه های مدیریت مدیریت عملکرد و سیستم ها و روش های مربوط به آن در سازمان های مختلف از جمله شاخه های مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی ایرانآموزش …سال مصادف با سه دهه فعالیت مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی ایران میباشد فعالیتی که از سایت معلم ، موفیت معلمان ،نوشته های معلم ، مطالب …استفاده از مطالب بالا شرعا و اخلاقا فقط با درج نام سایت زیباوب ، مجاز است لوگوی زیبا عصر ایران فرودگاه ها در سال چگونه خواهند بود؟ عکس لوکس ترین هتل های جهان در سال عکس
روش صحیح انتقاد از کارمندان - مردمان
www.mardoman.net/success/روش-صحیح-انتقاد-از-کارمندان - ذخیره شده
8 سپتامبر 2016 ... روش صحیح انتقاد از کارمندان انتقاد سازنده بخشی عادی و طبیعی از ریاست است. اگر
از ترس اینکه رئیس بدی به نظر برسید از آن خودداری کنید، ...
چگونه انتقاد کنیم،بهترین روش های انتقاد کردن را یاد بگیرید - بیتوته
www.beytoote.com/psychology/.../criticize3-best-learn.html - ذخیره شده - مشابه
اگر میخواهید انتقادتان خوب و سازنده باشد، ۱۶ نکته زیر را رعایت کنید: ۱) خودتان را
خسته نکنید قبل از اینکه شروع کنید به انتقاد کردن، اول مطمئن شوید که آنچه ...
چطور درست انتقاد کنیم؟ - همشهری
hamshahrionline.ir/details/106158 - ذخیره شده - مشابه
28 آوریل 2010 ... همان طوری که تأثیرگذاری، رضایت و کارایی کارمندان در محل کارشان بستگی به ...
روش انتقاد صحیح یکی از نکات مهمی است که هر مدیر یا هر فردی که ...
: روشهای موثر انتقاد سازنده - دانشنامه رشد
daneshnameh.roshd.ir/.../mavara-index.php?page=روشهای...انتقاد... - ذخیره شده - مشابه
برای دستیابی به مفید ضروری است تا از روشهای انتقاد موثر و سازنده استفاده نمود. ...
انتقاد از روش و محتوا. در انتقاد ... انتقاد صحیح مبتنی بر معیارهای خاصی است.
باشگاه اندیشه › روش صحیح انتقاد کردن
www.bashgah.net/fa/content/show/49423 - ذخیره شده - مشابه
همان طوری که تأثیرگذاری، رضایت و کارایی کارمندان در محل کارشان بستگی به نحوه
... روش انتقاد صحیح یکی از نکات مهمی است که هر مدیر یا هر فردی که بهنحوی در این ...
روش صحیح انتقاد از کارمندان
rozane.avablog.ir/post/2777/روش+صحیح+انتقاد+از+کارمندان
7 دسامبر 2016 ... انتقاد از کارمندان تان را باید با توجه و احتیاط انجام دهید. اگر برای انتقاد کردن از
روش نادرستی استفاده کنید، ممکن اسـت کارمندانتان شما را رئیسی ...
VORKAN on Twitter: "روش صحیح انتقاد از کارمندان انتقاد از کارمندان ...
https://twitter.com/vorkanir/status/774514690256998400 - ذخیره شده
Sep 10, 2016 ... روش صحیح انتقاد از کارمندان انتقاد از کارمندان تان را باید با توجه و احتیاط انجام
دهید. اگر برای انتقاد کردن از رو…pic.twitter.com/rC3p4wKnlI.
[PDF] شیوه های درست انتقاد کردن یک مهندس با تجربه که سرپرست بخش ...
cmu.ac.ir/files/site1/files/shive_dorost_enteghad_kardan.pdf - ذخیره شده
شود، نحوه گفتن و پذیرش انتقاد بستگی به میزان رضایت کارمند از. کارش، همکاران و
مدیرش دارد. روش انتقاد صحیح. روش انتقاد صحیح یکی از نکات مهمی است که هر مدیر ...
چگونه انتقاد کنیم،روشهای انتقاد سازنده ازهمکاران و مافوق،زیباوب
www.zibaweb.com/Criticism.htm - ذخیره شده - مشابه
روش نقد سازنده. ... این روش ها به بیان جنبه ها و عوامل گوناگون مؤثر بر انتقاد می پردازد
، ضمن این که بکارگیری منسجم و .... انتقاد صحیح مبتنی بر معیارهای خاصی است.
روش انتقاد درست از رئیس بدون اخراج شدن! - کوکا
www.coca.ir/criticism-correctly-president-without-getting-fired/ - ذخیره شده
شیوه صحیح انتقاد از کارفرما. بسیاری از کارمندان انتقاداتی جدی به مدیران دارند اما
ترجیح می دهند که حرف هایشان را مطرح نکنند. اگر از مدیرتان دل چندان خوشی ندارید ...