مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

چگونه مشتری را تحریک کنید که برگردد؟

[ad_1]
وب‌سایت مجله خلاقیت: خبر خوب: اگر در یک راهکار خبره هستید و از انتظارات فراتر رفته‎اید؛ شما می‎توانید فروش، درآمدها یا تقریبا هرچیزی را که این‎جا به کار می‎آید ارتقا دهید و از سقف هم بالاتر بروید! خبر بهتر: انجام‎دادن این کار، آسان‎تر از آن چیزی‎ست که فکرش را می‎کنید.

یک فروشنده معاملات املاکی را در نظر بگیرید که برای نشان دادن مستغلات به مشتریان خارج شهر با کمبود وقت مواجه شده اســت. این کارگزار هزینه اقامت شبانه آن‎ها در یک آپارتمان مجلل را به عهده می‎گیرد، هزینه‎های تغییر در پرواز آن‎ها را پوشش می‎دهد و روز بعد خانه‎ای را به آن‎ها می‎فروشد.

یا یک پزشک که تماس یک بیمار احتمالی را در روز تعطیل پاسخ می‎دهد و ۲۰ دقیقه را پشت تلفن صرف توضیح علائم بیماری می‎کند و سپس شماره موبایل شخصی خود را در اختیار بیمار می‎گذارد تا هر موقع نیاز به راهنمایی یا مشاوره پزشکی دارد، دوباره تماس بگیرد. آن مشتری احتمالی، اکنون از بیماران دکتر اســت و بسیاری از دوستان خود را به دکتر ارجاع داده اســت.

 

 5 مورد از بهترین روش‎ها برای تهییج مشتریان

مثال‎هایی از این دست، یک موضوع مشترک داشتند: از ابتدا تا انتها، این افراد کاسب و تیم آنها، مشتریان خود را تحریک و تهییج کردند. یا به قول بازاری‎ها، آن‎ها تجربه مشتریان خود را بهینه‎سازی کردند.

وقتی که یک تجارت و کسب‎وکار، مشتری به دست می‎آورد، اولین وظیفه‎اش این اســت که تجربه مشتری را بهینه‎سازی کند. تمام. اگر این کار با موفقیت انجام شود، سپس این ارتباط می‎تواند گسترش پیدا کند و مشتریان ارجاعی و تجارت دوباره با همان مشتری می‎تواند به شکل تصاعدی افزایش یابد. در ادامه، پنج مورد را بیان می‎کنیم که با انجام دادن‎شان می‎توانید تجربه هرکدام از مشتریان خود را بهینه‎سازی کنید.

1. میخ برداشت اول را محکم بکوبید– به سرعت.

دریچه برقرارکردن یک برداشت اولیه قوی با مشتریان روز به روز در حال کوچک‎ترشدن اســت. در یکی از مطالعات چاپ شده در مجله علوم روان‎شناختی، جنین ویلیس و الکساندر تودوروف، از روانشناسان شهر پرینستون، نشان دادند که در ملاقات اول، تنها یک‎دهم ثانیه کافی‎ست تا برداشت اولیه از شخصی صورت بگیرد.

 

دو پژوهش دیگر، زمان طولانی هفت ثانیه را برای شکل‎گرفتن برداشت اولیه مشخص کردند. بنابراین، در بهترین حالت شما تنها چند ثانیه فرصت دارید تا این کار را انجام دهید، مرحله اولیه در بهینه‎سازی تجربه مشتری خود:

 خوشامدگویی را به بهترین نحو انجام دهید.

 

پژوهش‎های صورت گرفته اهمیت اشاره‎های غیرکلامی را نشان می‎دهد. به خصوص مطالعات آکسفورد به این نتیجه رسید که ارتباطات غیرکلامی، ۴.۳ برابر بیشتر از ارتباطات شفاهی تاثیر می‎گذارند.

 

در موقعیت‎های رو در رو، بهتر اســت که از لباسی رسمی و حرفه‎ای استفاده کنیم و در به نمایش گذاشتن حرکات مناسب، نگرشی مثبت، برقرار تماس دیداری دوستانه، یک لبخند و نگاهی با اطمینان کار کنیم. سپس، چهار مرحله بخش شفاهی خوشامدگویی خود را تمرین کنید: خود را معرفی کنید، اسم یکی از مشتریان ارجاعی یا مشتریان معروف و شناخته شده خود را بیاورید، یک سخن تاثیرگذار بگویید و سوالی بپرسید که روی فراهم‎کردن یکتایی و ارزش، متمرکز شده باشد.


تکلیف خود را انجام دهید.

 

شما به ارتباطات واقعی تجاری نیاز دارید تا تدوام ارتباطات خود با مشتریان را گسترش دهید. سعی کنید تا از طریق شبکه‎های اجتماعی و حتی وب‎سایت خود مشتریان با آن‎ها آشنا شوید؛ شما از این طریق با عکس‎ها، اطلاعات مربوط به کسب و کار، محافل، سرگرمی‎ها و علایق خاص آن‎ها آشنا می‎شوید.

 

تمامی مخاطبان شما به بحث درباره موضوعات خاصی علاقه دارند، و داشتن ایده‎ای درباره نقاط ارتباطی محتمل با مشتریان بسیار هوشمندانه اســت. این ارتباطات، میزان بیشتری از اعتماد و تقدیر را در مشتریان احتمالی و مشتریان جدید تقویت می‎کنند، و مقاومت آن‎ها در برابر داد و ستد با شما را کاهش می‎دهند.

2. انتظاراتی را تعیین کنید که بتوانید ۱۰۰ درصد اوقات از آن‎ها فراتر بروید

برداشت‎های مطلوبی که با عملکرد قوی پشتیبانی نمی‎شوند، بی‎ارزش هستند. موسسه تحقیقاتی هریس، در گزارش سال ۲۰۱۱ خود مبنی بر تاثیر تجربه مشتری‎های نرم افزار Oracle، به این نتیجه رسیدند که ۸۶ درصد از مصرف‎کنندگان، پول بیشتری را برای تجربه خدمات بهتر پرداخت می‎کنند، و ۸۹ درصد از مشتریان بعد از تجربه خدمات پس از فروش ضعیف، رابطه تجاری خود با آن شرکت را متوقف کرده‎اند.

این مراحل به شما کمک می‎کنند تا خدمات پس از مشتری را به عالی‎ترین شکل انجام دهید: اولا، در طول معامله، از مشتریان خود بپرسید که مهم‎ترین مساله برای آن‎ها چیست و چه کاری باید برای آن‎ها صورت بگیرد تا احساس رضایت کامل داشته باشند. سپس، مشخص کنید که آیا شیوه داد و ستد شما می‎تواند مطابق دیدگاه‎ها و نیازهای آن‎ها باشد یا خیر؛ اگر این‎گونه نباشد، راه‎های جایگزین و در عین حال به صرفه‎ای برای محصولات و خدمات خود پیشنهاد کنید.

3. رویدادهای برجسته مبادلاتی و ارتباطی خود را با مشتریان در ارتباط بگذارید و آن‎ها را جشن بگیرید

رویدادهای برجسته مبادلاتی، رویدادهایی هستند که مشتریان را به سمت تجربه خرید سوق می‎دهند. ارتباط‎های عادی در طول یک معامله، به سوالات مشتریان قبل از این که سوالی از آن‎ها پرسیده شود، جواب می‎دهند و به آن‎ها آسودگی خاطر می‎دهد و تضمین می‎دهد که این مبادله و ارتباط با موفقیت روبرو خواهد شد.

به عنوان مثال، شرکت خرده فروش تامین کننده ادوات مهمانی شیندیگز، شما را از وضعیت تمام مراحل سفارش‎تان آگاه می‎سازد و در طول این فرآیند از شما تقدیر می‎کند. در قسمت بعد، یکی از پنج ایمیلی که آن‎ها برای یک سفارش فرستاند، آمده اســت: "تاد عزیز، که به عنوان مشتری روز شیندیگز انتخاب شدی،"

تبریک، شما در حال حاضر محبوب‎ترین مشتری ما هستید! اگر الان پیش شما بودیم، قطعا می‎زدیم قدش! تا این لحظه، سفارش شما توی مسیر مجازی قرار داره و به زودی به بهترین شرکت تامین‎کننده در جهان می‎رسه!  به محض این که اقلام شما رو بفرستیم، یک ایمیل باحال و سرگرم‎کننده دیگه از ما دریافت می‎کنید…

درباره یک موضوع صحبت کنید که توجه مشتریان را جلب می‎کند!

رویدادهای برجسته ارتباطی، رویدادهای رخ داده در زندگی مشتریان شما و علایق آن‎هاست. اگر شما روز تولد مشتری هایتان به آن‎ها زنگ بزنید، چه اتفاقی می‎افتد؟ من هر ساله ۷۰۰ تماس تلفنی با مشتریان برقرار می‎کنم تا تولدشان را تبریک بگویم، نه از طریق ایمیل! چه اتفاقی می‎افتد اگر هر ساله در تاریخ اولین سفارش آن‎ها یک کارت یادبود سالیانه بفرستید؟ چه اتفاقی می‎افتد اگر درباره سرگرمی‎های مشتریان خود جستجو کنید و مقاله‎های سرگرم‎کننده‎ای در رابطه با آن‎ها به اشتراک بگذارید؟

اگر با مشتریان خود در تماس نباشید، کاملا خارج از دسترس خواهید بود.

4. کاری کنید که آن‎ها دوباره برگردند

به هر دلیلی، بیشتر صاحبان مشاغل، ارزش عمر مشتریان خود را محاسبه نکرده‎اند. اگر این کار را می‎کردند و اگر در ادامه برنامه‎هایی برای تقویت این رابطه داشتند، تجارت‎های بیشتری با مشتریان خود برقرار می‎کردند.

در ادامه مثالی می‎آوریم: در طول سال‎های پیش، شرکت من به احتمال زیاد برای مشتریان کلیدی از ۱۰ شرکت تامین‎کننده که هیچ تلاشی برای فروش دوم نداشتند، استیک هایی خریداری کرده و به عنوان هدیه برای آن‎ها فرستاده اســت.

 

اما دو سال پیش، برای هرکدام از ۵۰ مشتری، یک هدیه کریسمس از طرف شرکت استیک‎های شیکاگو فرستاد. در ماه نوامبر بعد از خرید، شرکت استیک‎های شیکاگو، خلاصه‎ای از سفارش‎های قبلی را برای ما می‎فرستاد که به ما این امکان را می‎داد تا اگر بار دیگر خواهان فرستادن هدیه به مشتریان خود هستیم،

 

فقط یک تیک در کادر بگذاریم. این اسناد، حاوی فهرستی از مشتریان به همراه آدرس پستی آنها، هدیه‎ای که سال قبل دریافت کرده بودند و پیام تبریک تعطیلات همراه با هدیه بود. چه جالب! شرکت استیک‎های شیکاگو زندگی را برای ما آسان‎تر کرده اســت و راه حلی برای برگرداندن مشتریان ما ارائه کرده اســت.

5. میخ برداشت آخر را محکم بکوبید!

در طول هر مبادله ای، مرتبا مشتریان خود را بررسی کنید. پیشخدمت‎های ماهر این کار را مکررا در طول سرو غذا تکرار می‎کنند. یک دندان‎پزشک این کار را در طول درمان انجام می‎دهد. مشاغل هوشمند این کار را دائما در طول مبادله و بعد از آن انجام می‎دهند و اگر به اندازه کافی هوشمند باشند، این کار را در تمام طول عمر مشتری انجام خواهند داد. اگر مشکلی باشد، آن‎ها به جای این که بعدا از آن اطلاع پیدا کنند، زودتر باخبر می‎شوند.

 

شما باید هر دادوستدی را با قدرت تمام کنید و برداشت ماندگاری را از خود به جای بگذارید که مراحل را برای سفارش، خرید یا مشتری احتمالی بعدی هموار کند.

یک مثال: عکاس فراموش‎نشدنی مراسم ازدواج ما. او و گروهش بیش از ۱۲۵۰ عکس از روز ویژه ما گرفتند. من و همسرم ساعت‎ها وقت گذاشتیم تا از بین آن‎ها ۱۵۰ عکس برای آلبوم و قاب عکس‎های خود انتخاب کنیم.

 

تصور کنید که ما چقدر شگفت‎زده شدیم وقتی برخلاف قرارداد، او کل آلبوم را به ما تحویل داد و سپس گفت: «هدیه‎ای ویژه برای شما دارم.» او سپس یک سی‎دی به ما داد که حاوی تمام عکس‎ها بود و گفت: «شما زوج ویژه‎ای هستید. از خاطرات خود تا ابد لذت ببرید.» این واقعا پایایی قدرتمند بود!

چه شغلی بزرگ داشته باشید چه کوچک، شما باید کار را با قدرت به اتمام برسانید. همین امروز روی این پنج مرحله کار کنید تا مشتریان خود را تحریک و تهییج کنید. اگر این کار را انجام دهید، مشتریان شما عاشق شما خواهند شد و تا ابد از شما خرید خواهند کرد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


17 سپتامبر 2016 ... چگونه مشتری را تحریک کنید که برگردد؟ خبر خوب: اگر در یک راهکار خبره هستید و از انتظارات فراتر رفته اید؛ شما می توانید فروش، درآمدها یا ...17 سپتامبر 2016 ... چهار بخش خوشامدگویی را کنید: را کنید، یکی مشتریان یا معروف شناخته خود بیاورید، سخن بگویید سوالی که فراهم کردن و متمرکز باشد. تکلیف را ...20 سپتامبر 2016 ... وبسایت گاهنامه خلاقیت: آگاهی ها خوب: اگر در یک راهکار کارشناس هستید و از انتظارات فراتر رفته اید؛ شما می توانید فروش، درآمدها یا نزدیک به هرچیزی ...چگونه مشتری را تحریک کنید که برگردد؟ خبر خوب: اگر در یک راهکار خبره هستید و از انتظارات فراتر رفته اید؛ شما می توانید فروش، درآمدها یا تقریبا هرچیزی را که ...... درآمدها یا تقریبا هرچیزی را که این جا به کار می آید ارتقا دهید و از سقف هم بالاتر بروید! خبر بهتر: انجام دادن این کار، آسان تر از آن چیزی ست که فکرش را می کنید. ...17 سپتامبر 2016 ... چگونه مشتری را تحریک کنید که برگردد؟-3890496.17 سپتامبر 2016 ... چگونه مشتری را تحریک کنید که برگردد؟ خبر خوب: چنانچه در یک روش خبره می باشید و از انتظارات فراتر رفته اید؛ شما می قادر باشید فروش، درآمدها ...ترفندهای تحریک مشتری برای اینکه دوباره به مغازه شما برگردد. چگونه مشتری را تحریک کنیم تا ... مغازه شما برگردد را در این ... را تعیین کنید که بتوانید .10 دلیلی که باعث میشود از شغل خود متنفر باشید; چگونه مشتری را تحریک کنید که برگردد ... خبرخوان تازه یاب-برترین ها-چگونه مشتری را تحریک کنید که برگردد؟


کلماتی برای این موضوع

نقاشی ساختمان نقاشی ساختمان قلی پور بلکا …در سبک های کلاسیک بهتر است که این کوسنها از همان جنس و بافت روتختی باشند به هماهنگی حقوق مدیران بانک مرکزی از رئیس کل تا پائین‌ترین رده را حقوق مدیران بانک مرکزی از رئیس کل تا پائین‌ترین رده را شفاف اعلام کنیدضوابط چیست که روزنامه خبرورزشیاشتباهاتی که کادر فنی استقلال را هم متعجب کرده است امید ابراهیمی متحول می‌شود؟فان وسرگرمیمتن آهنگ جدید امیر فرجام بنام بارون همیشه خواستم برم اما نمیشد کجای دنیا برم که بی تو الف اعلام لیست پاداش‌های کارکنان یک بانک …ما کارمندان دانشگاه یزد حق قانونی ایاب و ذهاب و مسکن و سختی کار و افزایش سنوات را درس حق با دکتر مددی است، اما عقاب آسیا با ماست… قطعه تا به حال به این چیزی که گفتید، دقت نکرده بودم فکر می کردم که بیش تر، فشار جسمی، روی مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک …هیچ گاه فکر نکنید که کسب و کارتان هنوز آنقدر خوب نیست که بتوانید مستعد ترین افراد را زیانهایی خود ارضایی خطرات جلق جوانی با جلق یا …غالباً این سئوال را کرده اند که برای چه جلق زدن زیان دارد و فرق آن با جماع طبیعی چیست و از دور بر آتش نوروزیه پیشاپیش فرارسیدن نوروز باستانی، این خار چشم مرگ‌باوران را به تمامی عاشقان میگنا چرا خانم ها بعد از ازدواج خیانت می کنند؟معمولاً تعداد مردهایی که به همسر خود خیانت می کنند از تعداد زنانی که به شوهر خود خیانت



لینک منبع :چگونه مشتری را تحریک کنید که برگردد؟

چگونه مشتری را تحریک کنید که برگردد؟ - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../چگونه-مشتری-را-تحریک-کنید-که-برگردد‏ - ذخیره شده 17 سپتامبر 2016 ... چگونه مشتری را تحریک کنید که برگردد؟ خبر خوب: اگر در یک راهکار خبره هستید و از انتظارات فراتر رفته اید؛ شما می توانید فروش، درآمدها یا ... چگونه مشتری را تحریک کنید که برگردد؟ - آکا www.akairan.com/maghalat.../news2016917943884994.html‏ - ذخیره شده 17 سپتامبر 2016 ... خبر خوب: اگر در یک راهکار خبره هستید و از انتظارات فراتر رفته اید؛ شما می توانید فروش، درآمدها یا تقریبا هرچیزی را که این جا به کار می آید ارتقا ... چگونه مشتری را تحریک کنید که برگردد؟ - جدیدترین و آخرین اخبار ... nazbid.xyz/post/?q=چگونه+مشتری+را+تحریک+کنید+که+برگردد؟‏ ولی همین الان پیگیر می شوم و تلفن می زنم تا کمک کنیم این بچه به پرسپولیس برگردد. سعی می کنم با برانکو صحبت کنم و به هواداران قول می دهم که کمک کنیم ... چگونه مشتری را تحریک کنید که برگردد؟ www.coka.ir/articles/.../چگونه-مشتری-را-تحریک-کنید-که-برگردد؟‏ - ذخیره شده چگونه مشتری را تحریک کنید که برگردد؟ بازاریابی , مشتری مداری , تهییج مشتری , موفقیت شغلی. چطور مشتری را برانگیخته کنید که برگردد؟ | سرزه www.serze.com/چطور-مشتری-برانگیخته-کنید-برگردد-1822281/‏ 17 سپتامبر 2016 ... چگونه مشتری را تحریک کنید که برگردد؟ خبر خوب: چنانچه در یک روش خبره می باشید و از انتظارات فراتر رفته اید؛ شما می قادر باشید فروش، درآمدها ... چگونه مشتری را تحریک کنید که برگردد - مجله خبری فور خبر 4khabar.ir/search/?...چگونه%20مشتری%20را%20تحریک%20کنید%20که%20برگردد...‏ روش عکس گرفتن به صورت حرفه‌ای جلوه‌ای خاص به عکس ها می بخشد؛ در تصاویر زیر پشت صحنه های روش های عکاسی را خواهید دید. به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه ... کام اقتصاد ایران با کارت اعتباری مرابحه شیرین می‌شود؟ - BBC Persian www.bbc.com/persian/business-37780193‏ - ذخیره شده 26 ا کتبر 2016 ... لینک را کپی کنید ... پیش‌بینی شده که اگر مشتریان بانک‌ها از کارت‌های‌ اعتباری مرابحه استفاده کنند، اقساط را از ۱۲ تا ۳۶ ماه بپردازند. ... را به صاحب کالا برگرداند، بانک چگونه می‌تواند مانع از این کار شود؟ ... و مقامات اقتصادی امیدوارند که از این طریق بتوانند با تحریک تقاضا مردم را به خرید بیشتر تشویق کنند. [PDF] فهرست بازبی ن برای والدین و دانش آموزان - NSW Health www.health.nsw.gov.au/immunisation/.../school.../year-7-farsi.pdf‏ - ذخیره شده که تشریح می کند چگونه اطالعاتی را که شما ارائه می کنید جمع آوری و مورد استفاده قرار می گیرد. سئوال بیش تی ... کنید. – فرم پرشده را به فرزندتان بدهید تا به مدرسه برگرداند. ... واکسن سیستم دفاعی را تحریک می کند تا با عفونت های بخصوصی مبارزه. کند. ..... اطالعات مشتریان محافظت کند، و اقداماتی را برای برآورده کردن وظایفش بر. رهایی از خود ارضایی - بهترین هدیه به همسر nobatearamesh.blogfa.com/category/5‏ - ذخیره شده - مشابه 6- شخصی به قصد این که از همسرش منی خارج شود او را با دست تحریک می کند . ..... تلاش و کوشش زیاد هم نتوانسته است به حالت اول برگردد ( مثل دختری که بکارتش را از ..... این توضیحات خواهش میکنم مرا راهنمایی کنید که چگونه میتوانم این گناه خود ارضایی را .... یه مشتری اومد که دنبال خونه بود و برادرم اونو برد تا خونه ای رو بهش نشون بده . تکنیک های قدرتمند فروش - SlideShare https://www.slideshare.net/moshaveranibs/ss-42592890‏ - ذخیره شده 11 دسامبر 2014 ... بــرای مثــال تکنیک های قدرتمند فروش چگونــه میتــوان محصــول خــود را در کمتریــن ..... شــما چگونــه م یخواهیــد مشــتریان بالقو هتــان را متقاعــد کنیــد کــه ... را بــاز کنیــد و او تعــارف مــی کنــد کــه همــه پــو ل را برگردانــد، بــا ســه ســال .... هســتند کــه م یتواننــد «احساســات مشــتری یــا مخاطــب شــما » را تحریـک کننــد و ...