مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

خودروی جنسیس G80 را ببینید

[ad_1]

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: شرکت جنسیس موتورز در نمایشگاه خودروی لس آنجلس از اتومبیل جدید خودش با نام G80 رونمایی کرد. خودروی GENESIS G80 از یک موتور ۳٫۳ لیتری شش سیلندر مجهز به دو توربو شارژر با قدرت ۳۶۵ اسب بخار بهره می‌برد. همچنین مشخص شده که یک جعبه‌ دنده‌ی اتوماتیک هشت سرعته برای آن در نظر گرفته شده است. برای کنترل بهتر این خودرو هم از سیستم Continuous Damping Control یا CDC استفاده شده است. شرکت جنسیس موتورز به این موضوع اشاره کرده که G80 در دو مدل راهی بازار می‌شود. یک مدل با دیفرانسیل عقب و مدل بعدی با چهار چرخ متحرک در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

 

خودروی GENESIS G80 را ببینید 

براساس اطلاعات منتشر شده اتومبیل G80 شرکت جنسیس از رینگ‌های ۱۹ اینچی، پدال‌های آلومینیومی و صندلی‌های چرمی‌ بهره می‌برد.  یک صفحه نمایش ۹٫۲ اینچی لمسی داخل این اتومبیل قرار گرفته و سیستم دوربین ۳۶۰ درجه هم روی آن دیده می‌شود. چراغ‌های جلوی LED تطبیق پذیر هم برای این خودرو در نظر گرفته شده تا راننده بتواند مسیر نور را در جهت‌‌های مختلف کنترل کند. شارژر بی‌سیم برای شارژ کردن باتری تلفن‌های همراه هوشمند روی این محصول دیده می‌شود.

شرکت جنسیس به این موضوع اشاره کرده که خودروی G80 در سال ۲۰۱۸ راهی بازار می‌شود. هنوز قیمت این محصول مشخص نشده است. در ادامه می‌توانید تصاویر آن را مشاهده کنید:

 

خودروی GENESIS G80 را ببینید 

 

خودروی GENESIS G80 را ببینید 

 

خودروی GENESIS G80 را ببینید 

 

خودروی GENESIS G80 را ببینید 

 

خودروی GENESIS G80 را ببینید 

 

خودروی GENESIS G80 را ببینید 

 

خودروی GENESIS G80 را ببینید 

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

اروند پلاک صفحه از قیمت روز خودرو اخبار …۵ خودروی دوست داشتنی با گیربکس دستی خبرهای مربوط به آلفارومئو جیولیا که در آمریکا اروند پلاک صفحه از قیمت روز خودرو اخبار …۵ خودروی دوست داشتنی با گیربکس دستی خبرهای مربوط به آلفارومئو جیولیا که در آمریکا بانک اطلاعات خودرو قیمت خودرو اطلاعات فنی خودرو …اتومبیل بانک اطلاعات خودرو، قیمت خودرو، قیمت ماشین،قیمت اتومبیل مقایسه و انتخاب بررسی هیوندای کوپه وان کاربررسی هیوندای کوپه هیوندای کوپه یکی از ارزان ترین کوپه های بازار است که با توجه تصاویر و مشخصات فنی خودرو دناقیمت خودرو …خودرودناخودرو دناقیمت خودرو دناقیمت دنادنا ایران خودروخودرو دنا مشخصات فنیمشخصات خودرو پربیننده ترین و آخرین اخبار علمی روز ایران و جهاناخبارعلمیصفحه اصلی خبرپو آخرین اخبار آخرین اخبار ایران و جهان پخش زنده آخرین اخبار آخرین اروند پلاک صفحه از قیمت روز خودرو اخبار خودرو ۵ خودروی دوست داشتنی با گیربکس دستی خبرهای مربوط به آلفارومئو جیولیا که در آمریکا تنها با اروند پلاک صفحه از قیمت روز خودرو اخبار خودرو ۵ خودروی دوست داشتنی با گیربکس دستی خبرهای مربوط به آلفارومئو جیولیا که در آمریکا تنها با بانک اطلاعات خودرو قیمت خودرو اطلاعات فنی خودرو اتومبیل بانک اطلاعات خودرو، قیمت خودرو، قیمت ماشین،قیمت اتومبیل مقایسه و انتخاب ماشین بررسی هیوندای کوپه وان کار آن چه در این مقاله از نظر شما گذشت، نگاه کوتاهی بود به هیوندای کوپه که کم تر ماشین بازی را تصاویر و مشخصات فنی خودرو دناقیمت خودرو دناماشین دنا خودرودنا خودرو دناقیمت خودرو دناقیمت دنادنا ایران خودروخودرو دنا مشخصات فنیمشخصات خودرو دنا پربیننده ترین و آخرین اخبار علمی روز ایران و جهان اخبارعلمی صفحه اصلی خبرپو آخرین اخبار » آخرین اخبار ایران و جهان پخش زنده آخرین اخبار » آخرین اخبار



لینک منبع :خودروی جنسیس G80 را ببینید

تصاویر برای خودروی جنسیس G80 را ببینید خودروی جنسیس G80 را ببینید - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../خودروی-جنسیس-g80-را-ببینید‏ - ذخیره شده 19 نوامبر 2016 ... خودروی GENESIS G80 از یک موتور ۳٫۳ لیتری شش سیلندر مجهز به دو توربو شارژر با قدرت ۳۶۵ اسب بخار بهره می‌برد. همچنین مشخص شده که یک جعبه‌ ... خودروی جنسیس G80 را ببینید + عکس - کمونه kamooneh.com/fa/news/.../خودروی-جنسیس-g80-را-ببینید-عکس‏ - ذخیره شده 20 نوامبر 2016 ... شرکت جنسیس موتورز در نمایشگاه خودروی لس آنجلس از اتومبیل جدید خودش با نام G80 رونمایی کرد. خودروی GENESIS G80 از یک موتور ۳٫۳ لیتری ... خودروی جنسیس G80 را ببینید+عکس - تی نیوز tnews.ir/news/15c574549170.html‏ 20 نوامبر 2016 ... شهردارآنلاین: شرکت جنسیس موتورز در نمایشگاه خودروی لس آنجلس از اتومبیل جدید خودش با نام G80 رونمایی کرد. خودروی GENESIS G80 از یک موتور ... خودروی جنسیس G80 را ببینید www.24khabar.com/news/404207/‏ 19 نوامبر 2016 ... مجید نوردوست: شرکت جنسیس موتورز در نمایشگاه خودروی لس آنجلس از اتومبیل جدید خودش با نام G80 رونمایی کرد. خودروی GENESIS G80 از یک موتور ... خودروی جنسیس G80 را ببینید | خودروی GENESIS G80 از یک ... - قطره www.ghatreh.com/news/nn34692271/خودروی-جنسیس-ببینید‏ 20 نوامبر 2016 ... خودروی GENESIS G80 از یک موتور 3٫3 لیتری شش سیلندر مجهز به دو توربو شارژر با قدرت 365 اسب بخار بهره می برد. همچنین مشخص Ø. خودروی جنسیس G80 را ببینید | خودروی GENESIS G80 از یک ... - قطره www.ghatreh.com/news/nn34685300/خودروی-جنسیس-ببینید‏ 19 نوامبر 2016 ... خودروی GENESIS G80 از یک موتور 3٫3 لیتری شش سیلندر مجهز به دو توربو شارژر ... یکی از آیفون های 2017 با نمایشگر OLED بدون لبه را ببینید خودروی جنسیس G80 را ببینید | پایگاه خبری کارمند شمال karmandshomal.ir/?p=43552‏ - ذخیره شده 20 نوامبر 2016 ... خودروی GENESIS G80 از یک موتور ۳٫۳ لیتری شش سیلندر مجهز به دو توربو شارژر با قدرت ۳۶۵ اسب بخار بهره می‌برد. همچنین مشخص شده که یک جعبه‌ ... خودروی جنسیس G80 را ببینید - گلابی ها golabiha.com/خودروی-جنسیس-g80-را-ببینید/‏ - ذخیره شده 19 نوامبر 2016 ... خودروی GENESIS G80 از یک موتور ۳٫۳ لیتری شش سیلندر مجهز به دو توربو شارژر با قدرت ۳۶۵ اسب بخار بهره می‌برد. همچنین مشخص شده که یک جعبه‌ ... خودروی جنسیس G80 را ببینید + عکس - کمونه | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/28424980‏ 20 نوامبر 2016 ... خودروی جنسیس G80 را ببینید + عکس. مجله اینترنتی کمونه (Kamooneh.com) : همچنین مشخص شده که یک جعبه دنده ی اتوماتیک هشت سرعته برای آن ...