مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

کیوی ، سدی در برابر سرماخوردگی

[ad_1]

کیویکیوی منبعی غنی و سرشار از ویتامین C است و مقدار ویتامین C آن از پرتقال نیز بیشتر است. همچنین دانه‌های سیاه آن حاوی ویتامین D است. کیوی همچنین دارای ویتامین A ویتامین‌های B۱، B۲، B۳ و سایر ویتامین‌های گروه ب می‌باشد.

کیوی میوه‌ای است که مواد غذایی بالا و در صد کالری بسیار پایینی دارد، از اینرو می‌توان آن را در رده میوه‌های بسیار مفید قرار داد.

کیوی پیشگیری کننده از سرطان ها

کیوی از میوه‌های بسیار کم کالری است. در ۱۰۰ گرم کیوی ۴۷ کالری وجود دارد. و از جهت میزان کالری همردیف زردآلو و نارنگی است. مقدار پتاسیم آن از موز بیشتر است. از میزان منیزیم بسیار بالایی نیز برخوردار است و به همین خاطر نیز امکان مبتلا شدن به بعضی از سرطان‌ها و بیمارهای قلبی را کاهش می‌دهد. همچنین دارای مس، آهن و فسفر است.

در فصول سرد سال کیوی مانعی برای سرما خوردگی

کیوی و سرماخوردگیکیوی از جمله میوه هایی است خواص و فواید بسیاری دارد. این میوه سرشار از ویتامین c است که فواید بسیاری برای درمان سرماخوردگی دارد به همین دلیل استفاده از آن در فصول سرد سال برای جلوگیری از ابتلا به سرما خوردگی بسیار توصیه می شود. همچنین به علت وجود آنزیم های منحصر به فرد درون این میوه سبب نرم شدن گوشت می شود که این امر سبب جذب راحتوتر مواد گوشتی می شود.

برای بالا بردن مقاومت بدن به منظور جلوگیری از سرماخوردگی، کیوی و سیر بخورید.

برای جلوگیری از سرماخوردگی نیاز به بالا بردن ایمنی بدن دارید. کیوی و سیر، می توانند در بالا بردن مقاومت بدن در برابر سرماخوردگی، بسیار نقش آفرین باشد. همچنین مصرف لیموشیرین، شلغم و لبو را نیز به افراد سرماخورده توصیه می شود.

خوردن غذاهای گرم در روزهای سرد سال به منظور کاهش میزان ابتلا به سرماخوردگی اهمیت زیادی دارد، لذا پیشنهاد می شود تا  غذاهایی مثل انواع آش‌ها را در برنامه غذایی این روزهای خود بگنجانید.

علاوه بر این غذاهای حاوی فلفل و ادویه‌ها را محرک بوده و  استفاده از آنها به افراد سرماخورده توصیه نمی شود.

منبع

قدس آنلاین، دکتر سلام

به این مطلب امتیاز دهید


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

چگونه سیستم دفاعی بدن خود را تقویت کنیمچگونه سیستم دفاعی بدن خود را تقویت کنیم چگونه سیستم دفاعی بدن خود را تقویت کنیمنمایندگان فروش پارسی طبدر صورت نیاز به مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره تلفن های زیر تماس بگیریدخواص روغن سیاه دانه – پارسی طب…طب سنتی و مکملسیاه دانه یا سیاه تخمه که به عربی شونیز گفته می شود، گیاهی است که دو گونه از آن در آریوبرزن پزشکیدر شماره قبل مطالبی در مورد سر درد و شناسایی آن نوشتیم در این شماره نگاهی به سه گونه چگونه سیستم دفاعی بدن خود را تقویت کنیم چگونه سیستم دفاعی بدن خود را تقویت کنیم چگونه سیستم دفاعی بدن خود را تقویت کنیم نمایندگان فروش پارسی طب در صورت نیاز به مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید خواص روغن سیاه دانه – پارسی طب … طب سنتی و مکمل سیاه دانه یا سیاه تخمه که به عربی شونیز گفته می شود، گیاهی است که دو گونه از آن در ایران وجود آریوبرزن پزشکی در شماره قبل مطالبی در مورد سر درد و شناسایی آن نوشتیم در این شماره نگاهی به سه گونه دیگر سدی در استان گلستان سدی در استان همدان سدی در کشور مصر سدی در مصر سدی در خوزستان



لینک منبع :کیوی ، سدی در برابر سرماخوردگی

کیوی ، سدی در برابر سرماخوردگی - پارسی طب fa.parsiteb.com/کیوی-،-سدی-در-برابر-سرماخوردگی/‏ - ذخیره شده کیوی منبعی غنی و سرشار از ویتامین C است و مقدار ویتامین C آن از پرتقال نیز بیشتر است. همچنین دانه‌های سیاه آن حاوی ویتامین D است. این میوه همچنین دارای. کیوی ، سدی در برابر سرماخوردگی | | طب سنتی تندرستی سلامتی shopsalamat.ir/2016/12/کیوی-،-سدی-در-برابر-سرماخوردگی/‏ - ذخیره شده خانه / خانواده ایرانی / کیوی ، سدی در برابر سرماخوردگی. کیوی ، سدی در برابر سرماخوردگی. دسامبر 3, 2016 خانواده ایرانی ارسال دیدگاه 3 بازدید. مطالب مرتبط با این ... نقل قول کیوی ، سدی در برابر سرماخوردگی ontolight.ir/Forum/Catgory/13/Replay/1017‏ - ذخیره شده صفحه اصلی ◅ فواید ◅ کیوی ، سدی در برابر سرماخوردگی ◅ نقل قول کیوی ، سدی در برابر سرماخوردگی. نقل قول. وارد سیستم نشده اید, برای ارسال پست ابتدا باید ... کیوی ، سدی در برابر سرماخوردگی - وقت غذای خوبه goodfoodtime.com/کیوی-،-سدی-در-برابر-سرماخوردگی/‏ - ذخیره شده 1 دسامبر 2016 ... کیوی منبعی غنی و سرشار از ویتامین C است و مقدار ویتامین C آن از ... نوشته کیوی ، سدی در برابر سرماخوردگی اولین بار در پارسی طب پدیدار شد. کیوی ، سدی در برابر سرماخوردگی - دایرکتوری سلامت www.hdir.ir/پارسی-طب/83474-کیوی-،-سدی-در-برابر-سرماخوردگی‏ 1 دسامبر 2016 ... کیوی منبعی غنی و سرشار از ویتامین C است و مقدار ویتامین C آن از پرتقال نیز بیشتر است. همچنین دانه‌های سیاه آن حاوی ویتامین D است. کیوی ... سلامت و ورزش | کیوی ، سدی در برابر سرماخوردگی www.salamatbashim.com/?aid=13881‏ - ذخیره شده یکی از مسائلی که باعث می شود آقایان مکررا نیاز به دستشویی رفتن و دفع ادرار داشته باشند، مربوط به پروستات آنها است. با افزایش سن، آقایان بیشتر در معرض ... با این خوراکی ها از سرماخوردگی در امان باشید +تصاویر tasalamati.com/e/ENPQ1/‏ ۱۱ خوراکی سرشار از ویتامین C که در برابر ابتلا به بسیاری از بیماری ها، به ویژه برخی بیماری های ... ۲- کیوی: یک میوه کیوی حدود ۸۰۰ میلی گرم ویتامین C دارد. کیوی از سرماخوردگی پیشگیری می کند؟ | برای بالا بردن مقاومت - قطره www.ghatreh.com/news/nn34815803/کیوی-سرماخوردگی-پیشگیری-کند‏ 29 نوامبر 2016 ... برای پیشگیری از سرماخوردگی کیوی بخورید · برای پیشگیری از ... کیوی و سیر، می توانند در بالا بردن مقاومت بدن در برابر سرماخوردگی، بسیار نقش آفرین باشد. اسفندیاری همچنین مصرف .... چربی حیوانی؛ سدی در برابر سرطان ... در فصول سرد سال کیوی مانعی برای سرما خوردگی www.hidoctor.ir/190801_در-فصول-سرد-سال-کیوی-مانعی-برای-سرما-خور.html/‏ - ذخیره شده 30 نوامبر 2016 ... کیوی از جمله میوه هایی است خواص و فواید بسیاری دارد. ... کیوی و سیر، می توانند در بالا بردن مقاومت بدن در برابر سرماخوردگی، بسیار نقش آفرین ... وب سایت دکتر صالح » سرماخوردگی و انفولانزا - مطالب اصلی www.drmsaleh.ir/سرماخوردگی/سرماخوردگی-و-انفولانزا‏ - ذخیره شده با رعایت چند دستور ساده می توان بدن را تا حدی در برابر بیماریها مقاوم تر کرد : ... مرکبات ،کیوی واناناس که سبب قوی تر شدن سیستم ایمنی بدن و مقابله با .... ویروسی است و نمیشود با انتی بیوتیک سد راه ان شد ، بلکه مصرف خود سرانه انها باعث بوجود ...