مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مواردی که همه مدیران باید در زمان استخدام کارمند در نظر بگیرند

[ad_1]

اولویت‌بندی استخدام کارمندان بر اساس رضایت مشتری و مدیریت زمان توسط مدیران با هدف حذف برخی موانع، موجب حرکت سریع‌تر و موفقیت یک کسب‌وکار می‌شود.

 وقتی شرکتی در حال توسعه است، نیازهای گزینشی آن را چگونه اولویت‌بندی می‌کنید؟

بدون توجه به اندازه و مقیاس شرکت، استخدام و گزینش یکی از موضوعات چالش‌برانگیز برای مدیران است. افراد زیادی تلاش می‌کنند راهی را برای اولویت‌بندی زمان خود پیدا کنند و مسئله سخت‌تر برای شما به‌عنوان یک مدیر، این است که تشخیص بدهید چه میزان از زمان خود را برای گزینش افراد صرف کنید. نهایتا می‌توان گفت اولویت‌بندی استخدام، بیشتر هنر است تا علم، اما در انجام این امر مسائل کلیدی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود

۱. اولویت‌بندی هر آنچه به‌طور مستقیم بر رضایت مشتری تأثیر دارد

یکی از مهم‌ترین اصول راه‌گشا برای هر نوع توسعه‌ای در تجارت، این است که رضایت مشتری را بالاتر از هر چیز دیگری اولویت‌بندی کنیم. با در نظر گرفتن این موضوع، شما باید گزینش برای پست‌های مختلف را به‌گونه‌ای اولویت‌بندی کنید که حتما یک تجربه بسیار خوب برای مشتری به همراه داشته باشد. این موضوع شامل کارمندان مشاور خدمات، همکاران بخش خرده‌فروشی، کارکنان بخش ارسال یا حمل‌ونقل و افراد ناظر بر کنترل کیفی محصولات است.

به‌عنوان یک مدیر در هر بخش از تجارت که هستید، بزرگ‌ترین و تنها سرمایه شما حسن سابقه و اعتبارتان است که اگر قوی باشد؛ می‌تواند از طریق تبلیغات شفاهی فزاینده و وفاداری مشتریان، مسیری برای پیشرفت سریع و بلند‌مدت شما ایجاد کند. اما حتی نظر منفی یک مشتری می‌تواند تأثیر بسیار بدی روی نام تجاری و توسعه آتی شما داشته باشد.

۲.  اطمینان از ارزیابی زمان و نقشی که به عهده دارید

به‌عنوان مالک کسب‌و‌کار، تأمل مداوم روی اینکه چگونه زمان خود را صرف می‌کنید، حساس و مهم است و به این طریق، می‌توانید بهترین زمان برای برداشتن برخی مسئولیت‌های دست‌وپاگیر از دوش خود را تشخیص دهید و وظایف اصلی‌تان را به بهترین شکل انجام دهید. به‌هرحال شما بهترین فرد برای توسعه چشم‌انداز تجاری و استراتژی کسب‌وکار، ایجاد فرهنگ و رهبری تیمتان هستید. شما همچنین ممکن است بیشترین نقاط ضعف را در فروش و کسب‌وکارهای جدید یا نوآوری در ارسال محصول داشته‌ باشید. وقتی‌که روی چگونگی مدیریت زمان‌ تأمل کنید؛ می‌توانید استخدام برای وظایف و پست‌ها را به‌گونه‌ای اولویت‌بندی کنید که برای کارهایی که فقط شما قادر به انجام آن‌ها هستید، فضا ایجاد شود. توانایی تبدیل خودتان از کسی که در درون کسب‌وکار شما فعالیت می‌کند به کسی که روی این کسب‌وکار نظارت دارد، یک چالش بزرگ برای هر کارآفرین است، اما درعین‌حال نیازی اساسی برای حفظ موفقیت یک تجارت محسوب می‌شود.

مدیریت‌زمان

۳. نیاز به سرعت

بدون اولویت‌بندی آگاهانه، شرکت‌ها به‌طور ناخواسته، در یک حالت پیش‌فرض قرار می‌گیرند که در آن به‌جای گزینش افرادی که می‌توانند در نقطه مشخصی بیشترین ارزش را برای شرکت داشته باشند، برای شغل‌هایی که اشغال آن‌ها راحت‌تر است نیرو استخدام می‌کنند. یکی از ویژگی‌های یک تجارت توسعه‌یافته توانایی آن در گرفتن بازار است تا شما بتوانید ارزش را به دست مشتریان برسانید، بازخورد مشتریان را دریافت کنید و مسیر بهبود را ادامه دهید. با این ذهنیت، پیشنهاد می‌شود چیزهایی که حرکت شما را کندتر می‌کنند اولویت‌بندی کنید؛ مواردی که موانعی بر سر راهتان ایجاد می‌کنند و در نبودشان می‌توانستید سریع‌تر حرکت کنید. گفتن این موضوع از انجام آن راحت‌تر است. یک راه برای گذشتن از چنین موانعی این است که کارمندان را تشویق کنید تا در مواقعی که احساس می‌کنند کارشان معطل یا متوقف شده است، شما را در جریان قرار دهند؛ حتی اگر خودشان قادر به حل مشکلات باشند. این روش می‌تواند برای افراد، غیرمعمول به نظر بیاید؛ چراکه کارمندان اغلب تمایل دارند خودشان از عهده مشکلشان بربیایند. اما این اطلاعات می‌تواند برای شما از حیث درک چگونگی جریان کارها در داخل سازمان و ماهیت مسائلی که سرعت تیم را کاهش می‌دهد مهم باشد.

گزینش اولویت‌بندی‌ شده یک قدم مثبت است؛ چراکه این تفکر، قدم اول در داشتن یک سازمان درحال‌توسعه و کارآمد است. اقدام به استخدام برای وظایفی که تصدی آن‌ها آسان‌تر است در مقایسه با استخدام بر اساس آنچه برای تجارت شما مهم است، مانند تله‌ای است که افتادن در آن آسان است. تأمل قبل از واکنش به آنچه برای مشتریان شما مهم است و شناسایی پارامترهای بازدارنده که مانع ایجاد تأثیراتی می‌شود که در توان شما و گروهتان است، به حفظ تعادل شما در قالب یک سازمان کمک می‌کند و تضمین می‌کند که شما در حال ساخت شرکتی هستید که برای مدت‌های طولانی استوار خواهد بود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک …در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه های اجتماعی یکی از ارکان اصلی ارتباط افراد با یکدیگر پارسینهوزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت که باید آگاه باشیم که در فضای مجازی چه چیز تولید می شود ودنیای فناوری زومیتجعبه گشایی زومیت از گوشی می میکس شیائومی با صفحه نمایش بدون حاشیه هایلایت ۱۳۵ از پایگاه مقالات علمی مدیریتعنوان مقاله مدیریت استراتژیک پورتفولیو پروژه ها در هلدینگها و سازمانهای بزرگثبت شرکتثبت شرکت آفریقادر قواعد بین المللی به منظور گسترش فعالیت های سودآور، حمایت های زیادی از شرکت های چند این کتاب در اواخر توضیحات تیترمطلب ویرایش شده است در روز سه شنبه دی عنوانیازده هزار امضای آزادگان نیوز تحلیلی خبری فرهنگیصنفیآزادگان نیوز تحلیلی خبری فرهنگیصنفی مِنَ الْمُؤْمِنینَ رِجالٌ صَدَقُوا ما استخدام وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی کلیه اخبار استخداموزارتتعاون،کارواستخدام وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی ۸ آبان ۹۵ – ایجاد اشتغال قابل توجه در تولید مجموعه پرسش و پاسخ هایی که برای کارفرمایان و …رژیم غذایی مناسب برای دیابت و فشارخون بالا رسیدگی به پرونده فساد میلیاردی در تأمین سامسونگ زومیتآخرین شنیده‌ها حکایت از این دارد که سامسونگ در گلکسی اس ۸ از پنل نمایش سوپر امولد اثیـــر سایت جامع مدیریت بررسی نظریه های انگیزش در بررسی نظریه های انگیزش در مدیریت رفتار سازمانی عبدالرحمن خلفی چکیده انگیزش از موضوعات و آزادگان نیوز تحلیلی خبری فرهنگیصنفی آزادگان نیوز تحلیلی خبری فرهنگیصنفی مِنَ الْمُؤْمِنینَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا استخدام وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی کلیه اخبار استخدام استخداموزارتتعاون استخدام وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی ۸ آبان ۹۵ – ایجاد اشتغال قابل توجه در تولید کفش و بررسی نظریه های انگیزش مقاله در راهکار مدیریت انگیزش از موضوعات و مفاهیم اساسی در مدیریت سرمایه ای انسانی بوده و آثار و نوشته های بسیاری نکاتی که هنگام خرید گوشی موبایل باید به آنها توجه کنید زومیت نکاتی که هنگام خرید گوشی موبایل باید به آنها توجه کنید طراحی گوشی موبایل چه گوشی موبایل ماجرای جنجال برانگیز فیش حقوق میلیونی مدیران بیمه حقوق ماجرای جنجال برانگیز فیش حقوق میلیونی برخی مدیران عالی رتبه‌ی بیمه در فضای مجازی انتشار پایگاه مقالات علمی مدیریت عنوان مراقب شاهزادگان تاجدار سازمان خود باشید واکاوی جانشین پروری و مدیریت استعدادها در پارسینه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت که باید آگاه باشیم که در فضای مجازی چه چیز تولید می شود و آخرین اخبار نظام وظیفه و معافیت خدمت سربازی در سال ایران آخرینتغییراتخدمت در سال استخدام شوید ما مهمترین آگهی های استخدامی را به موبایل و ایمیل شما ارسال میکنیم خلاصه کتاب رفتار سازمانی رابینز در متن با حاشیه خلاصه فصل تا کتاب رفتار سازمانی رابینز فصل اول رفتار سازمانی عبارت است از مطالعه منظم



لینک منبع :مواردی که همه مدیران باید در زمان استخدام کارمند در نظر بگیرند

مواردی که همه مدیران باید در زمان استخدام کارمند در نظر بگیرند - زومیت www.zoomit.ir/2016/11/.../3-things-leaders-must-consider-hiring/‏ - ذخیره شده 5 دسامبر 2016 ... برای موفقیت یک کسب‌ و کار، مدیران باید از گزینش اولویت‌ بندی شده بر اساس رضایت مشتری و مدیریت زمان در استخدام کارمندان استفاده کنند. مواردی که همه مدیران باید در زمان استخدام کارمند در نظر بگیرند | saanaa.com/مواردی-که-همه-مدیران-باید-در-زمان-استخد/‏ - ذخیره شده 10 دسامبر 2016 ... اولویت‌بندی استخدام کارمندان بر اساس رضایت مشتری و مدیریت زمان توسط مدیران با هدف حذف برخی موانع، موجب حرکت سریع‌تر و موفقیت یک ... مواردی که همه مدیران باید در زمان استخدام کارمند در نظر بگیرند dgchekhabar.com/.../مواردی-که-همه-مدیران-باید-در-زمان-استخدام-کارمند-در-نظر-بگیرند‏ - ذخیره شده مواردی که همه مدیران باید در زمان استخدام کارمند در نظر بگیرند. منبع: خبرگزاری زومیت۱۳۹۵-۹-۱۵-۱۴:۰۵:۰۴. مواردی که همه مدیران باید در زمان استخدام کارمند در نظر بگیرند. مواردی که همه مدیران باید در زمان استخدام کارمند در نظر بگیرند - تی نیوز tnews.ir/news/0eba75413038.html‏ 5 دسامبر 2016 ... اولویت بندی استخدام کارمندان بر اساس رضایت مشتری و مدیریت زمان توسط مدیران با هدف حذف برخی موانع، موجب حرکت سریع تر و موفقیت یک کسب ... مواردی که همه مدیران باید در زمان استخدام کارمند در نظر بگیرند - قطره www.ghatreh.com/.../مواردی-همه-مدیران-باید-زمان-استخدام-کارمند-نظر-بگیرند‏ 18 ژانویه 2017 ... بدون توجه به اندازه و مقیاس شرکت، استخدام و گزینش یکی از موضوعات چالش برانگیز برای مدیران است. - به گزارش جی پلا. مواردی که همه مدیران باید در زمان استخدام کارمند در نظر بگیرند - قطره www.ghatreh.com/.../مواردی-همه-مدیران-باید-زمان-استخدام-کارمند-نظر-بگیرند‏ 5 دسامبر 2016 ... اولویت بندی استخدام کارمندان بر اساس رضایت مشتری و مدیریت زمان توسط مدیران با هدف حذف برخی موانع، موجب حرکت سر. مواردی که همه مدیران باید در زمان استخدام کارمند در نظر بگیرند - لاراوب laraweb.ir/news/details/504‏ - ذخیره شده مواردی که همه مدیران باید در زمان استخدام کارمند در نظر بگیرند. 1395-09-15. در پی افزایش بی سابقه‌ی قیمت ارز، قیمت گوشی ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش یافته است. سه کارمندی که باید فوراً آنها را اخراج کرد » صفریک - خانه www.sefryek.com/سه-کارمندی-که-باید-فوراً-آنها-را-اخراج-ک/‏ - مشابه در بیشتر موارد، مدیران با در نظر گرفتن اینکه پیدا کردن نیروی جایگزین زمانبر و هزینه بر ... متن زیر از اینجا ترجمه شده و سه نوع کارمندی که باید اخراج شوند را معرفی کرده است. ... شما به عنوان دارنده کسب و کار زمان محدودی دارید؛ شما گروهی از افراد حرفه‌ای و توانمند را استخدام کردید زیرا امکانش نیست که همه کارها را به تنهایی انجام دهید. آنچه مدیران باید بدانند - مدیریت اثربخش www.soheil-abedi.blogfa.com/cat-5.aspx‏ - ذخیره شده - مشابه هر مدیری ترجیح می‌دهد مدیریت یک تیم موفق را به دست بگیرد. ... نقش اعضای تیم را به وضوح تعریف کنید و مطمئن شوید که همه افراد می‌دانند چه وظایف و اهدافی دارند. .... در واقع، کسب وکارهایی که عملکرد خوب دارند، هر زمان که مشتری شکایتی می‌کند، نباید خود را .... کشورهای در حال پیشرفت: برای استخدام مدیر، به فرد مورد نظر تلفن می‌کنند. تدبیر نظام تدبیر - هفته نامه تجارت فردا - دنیای اقتصاد tejarat.donya-e-eqtesad.com/fa/tiny/news-517‏ - ذخیره شده 14 ژانویه 2017 ... به نظر من بدترین بلایی که سر نظام اداری ایران آمد، این بود که مدرک در مدیریت حاکم شد. ... اینکه فکر کنیم می‌توان مدیریت نظام اداری و بخشی از نیروی انسانی موجود را با ..... یعنی سازمان اداری و استخدامی باید با همه دستگاه‌ها درباره تعداد نیروی .... با دریافت نظر کارشناسان تصمیماتی بگیرد که در بعضی موارد با نظر ...