مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

چگونه بازاریابی کم هزینه و موفقی داشته باشیم؟

[ad_1]

successful marketing methods

بازاریابی لازمه پیشرفت هر کسب و کاری است اما شاید شما بودجه کافی برای شروع بازاریابی را نداشته باشید تکلیف چیست؟

به گزارش آلامتو و به نقل از بازده؛ در این نوشتار سعی شده است روش های کم‌هزینه‌ای برای بازاریابی موفق معرفی شوند که برای هرکسی در هرحرفه و شغلی می‌تواند مفید باشد.

بسیاری از مدیران بنا به ماهیت شغل و حرفه‌شان نمی‌توانند از روش‌های پرهزینه‌ی بازاریابی و تبلیغاتی برای معرفی شرکت خود و محصولات‌شان استفاده کنند. بر این ساس استفاده از روش‌های کم‌هزینه برای مدیران بازاریابی این کسب و کارها یک ضرورت حیاتی است. در این اثر سعی شده روش های کم‌هزینه‌ای معرفی شوند که برای هرکسی در هرحرفه و شغلی می‌تواند مفید باشد.

در ادامه ۹ روش مطمئن و کم‌هزینه برای بازاریابی موفق آمده است :

۱. بهترین آگهی‌های‌تان را به صورت کارت چاپ کرده و برای مشتریان در بازار هدف ارسال کنید.

مشتریان کارت‌هایی را می‌خوانند که کوتاه و خلاصـه باشد. یک آگهی کوچک روی یک کارت پستال می‌تواند بازدیدکنندگان زیـادی را به وب‌سـایت شما بیاورد و این خـود می‌تـواند باعث افـزایش فـروش شـود. هزینه‌ی این کار معمولاً زیاد نیست.

۲. یک روش بازاریابی برای همیشه و برای همه‌ی کسب و کارها موفق نیست، بنابراین روشهای بازاریابی خود را مرتب عوض کنید و در استفاده از این روش‌ها خلاق باشید.

اگر متن آگهی شما عوض نشود مشتریان شما خسته می‌شوند، البته خود شما هم از این تکرار خسته خواهید شـد. بـازاریابی می‌تواند مفرح باشد اگر از مزیت‌های اسـتفاده از روش‌های متنوع بازاریابی برای برقراری ارتباط با مشتریان خود استفاده کنیـد. در انتخاب روش‌های بازاریابی خـود دقت کنیـد. همیشه برای یک بازاریابی موفق باید بر اساس یک طرح بازاریابی عمل کرد. سعی کنید در طرح بازاریابی خود از روش‌های متنوع استفاده کنید. همیشه نظـر مشـتریان خـود را در مورد روش‌هایی که به کار برده‌اید جویا شوید. این نظریات می‌توانند موفقیت طرح بازاریابی شما را تضمین کنند.

۳. به مشتریان برای یافتن محصولات و خدمات مناسب کمک کنید.

اگر می‌خواهید برای مشتری خـود بروشـور معرفی محصولات بفرستید، می‌توانید بروشور یا کارت محصول یا خدماتی را بفرستید که فکر می‌کنید برای مشتری شما مفید است. این کار می‌تواند به مشتری شما در یافتن محصولات مناسب کمک زیادی بکند و مشتری شما را راضی نگه دارد. اگر نگران فروش محصول خود هستید، می‌توانید قبل از این کار با تولید کننده‌ی آن محصول هماهنگی کنید و از این فرصت استفاده کنید. مثلاً درصدی از فروش را برای خود در نظر بگیرید یا اینکه تخفیف خاصی را برای مشتری خود از فروشنده بگیرید.

۴. جواب تلفن‌های خود را متفاوت بدهید.

سعی کنید سفارش‌های خاصی را در هر مکالمه‌ی تلفنی، به مشتری ارائه کنید. به عنوان مثال می‌توانید بگویید روز بخیر؛ من … هستم. از من درباره‌ی خدمـات جدید سؤال کنید. با این پیام، تلفن‌کننده با دریافت پیام، علاقه‌مند می‌شود یا ناگزیر است که از شما در مورد این خدمات سؤال کند. بیشتر شرکت‌ها پیام‌هـایی از پیش ضبط شده دارنـد کـه وقـتی مشتری پشت خط می‌مانـد آن را بـرای مشـتری پخش می‌کنند. شما می‌توانید این کار را خودتان انجام دهید. از نظر مشتری تفاوتی ندارد که این پیام از قبل ضبط شده یا اینکه زنده ارائه شده است.

برای استفاده از این روش مطمئن شوید که پیام شما برای مشتریان جذاب باشد. اگر مشتری شما از راه دور تماس می‌گیرد، با ارائه آگهی‌های طولانی، وقت و پول مشتری خود را به هدر ندهید.

۵. استفاده از دست‌نوشته.

سعی کنید در تمام نامه‌هایی که برای مشتری خود می‌فرستید، از دست‌نوشته و یا مُهرهای مخصوص یا برچسب‌های خاص استفاده کنید. توجه داشته باشید که دست نوشته‌ی روی نامه در اولین بار که نامه دیده می‌شود خوانده می‌شوند. به خاطر داشته باشید این نوشته‌ها در صـورتی بـه طـور کـامل خوانـده می‌شوند که خلاصه و کوتاه باشند به طوری‌که بیننده بتواند آن را درکمتر از ده ثانیه بخواند.

۶. یک پیشنهاد فروش برای مشتری خود بفرستید که تازه از شما خرید کرده است.

اگر به عنوان مثال مشتری شما لباسی از شما خریده است، می‌توانید نامه‌ای برای او بفرستید و ضمن تشکر از خرید قبلی به اطلاع او برسانید که برای خـرید بعـدی به طـور مثال از تخفیف ۲۰ درصدی برخوردار است. برای اینکه بتوانید این پیشنهاد را به فروش نزدیک کنید، برای پیشنهاد خود زمان تعیین کنید.

۷. خبرنامه.

آیا می‌دانید هزینه‌ی فروش به یک مشتری جدید شش برابر بیشتر از فروش به مشتری قدیمی است؟ شما با استفاده از خبرنامه می‌توانید بازاریابی را بر روی مشتریان قدیمی خود متمرکز کنید. اگر هزینه‌ی خبرنامه‌ی چاپی برای شما زیاد است، می‌توانید با استفاده از پست الکترونیک این کار را با هزینه‌ی بسیار پایینی انجام دهید. در خبرنامه می‌توانید همیشه پیشنهاد فروش ویژه‌ای را به مشتری قبلی خود ارائه کنید.

۸. بازاریابی مشترک.

اگر فکر می‌کنید به تنهایی قـادر بـه تحـمل هزینه‌ی بـازاریابی نیستید، به دنبال شریکی باشیدکه محصول او هم مناسب مشتری شماست یا اینکه محصـولات شـما مکمل یکدیگرند. با ارائه‌ی طرح بازاریابی مشترک می‌توانید در هزینه‌های بازاریابی صرفه‌جویی کنید. علاوه بر این، با این روش خدمات بهتری را هم به مشتریان خود ارائه می‌کنید.

۹. بروشورها و آگهی‌های خود را در تمام نامه‌های ارسالی شرکت قرار دهید.

این کار هزینه‌ی زیادی برای شما ندارد و شما از نتیجه‌ی کار قطعاً متعجب خواهید شد که ببینید این پیشنهادهای شما به دست چه افرادی می‌رسد و سفارش خرید به شما می‌دهند.

اگر فکر می‌کنید به تنهایی قادر به تحمل هزینه‌ی بازاریابی نیستید، به دنبال شریکی باشیدکه محصول او هم مناسب مشتری شماست یا اینکه محصولات شما مکمل یکدیگرند.

توصیه طلایی :

روش های بازاریابی خود را مرتب عوض کنید و در استفاده از این روش‌ها خلاق باشید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

موفقیت در کسب و کار و بازاریابی،چگونه فروش و …موضوعات جلب اعتماد مشتری شعارهای تبلیغاتی جذاب بنویسید مطالعه بازارکسب و کار چگونه ذهنی آرام داشته باشیم؟ راهکار برای آرامش و …چگونه بعد از یک روز بد، آرامش خود را حفظ کنیم و مثبت اندیش باشیم؟ راههای دستیابی به چگونه یک زندگی شاد و موفق داشته باشم؟ شادی و …چگونه مثبت و شاد فکر کنیم و به موفقیت برسیم؟لذت بردن از زندگی یک انتخاب است و دیگر هیچ بازاریابی و فروش و تفاوت های آنهافروش و بازاریابی فرآیندی مستقل و مؤثر در موفقیت کسب وکار و پول ساز شدن محصول محسوب می آریا مارکتینگ، مجله آنلاین بازاریابی،فروش،کسب و کار و آموزش بازاریابی و فروش،دانلود رایگان فایل،بزرگترین وبلاگ آموزش بازاریابی در ایران آموزش کسب درآمد اینترنتیکسب در آمد در منزل …سایت ما به آدرس در موضوعات زیادی فعالیت می کند و آموزش های کسب درآمد مطمئنی استفاده از قدرت ذهن بخش سومتلقین عبارت است از عمل و یا فکری که وارد ذهن کسی میشود و یک فرایند ذهنی است که طرف ان را رازهایی که زنان متأهل باید آن را بدانندبرخی از کامنتهای دیروز مردان را بازنشر می کنم که قابل توجه و آسیب شناسی است ، اینها را گروه پژوهشی آریانا،آموزش، مشاوره مدیریت،استراتژی، بازاریابیهر سال با نزدیک شدن به نوروز، کم‌کم سررسیدها، خودکارها و تقویم‌هایی از سازمان‌های کارآفرینی سازمان خود را چگونه هدایت کنیمکارآفرینی سازمان خود را چگونه هدایت کنیم ما زنده به آنیم که آرام نگیریم موفقیت در کسب و کار و بازاریابی،چگونه فروش و درآمد بیشتری موضوعات جلب اعتماد مشتری شعارهای تبلیغاتی جذاب بنویسید مطالعه بازارکسب و کار موفق چگونه ذهنی آرام داشته باشیم؟ راهکار برای آرامش و غلبه بر مشکلات راهکار برای آرامش و غلبه بر مشکلاتآیا نگرش مثبتی به زندگی دارید؟ از این مهمتر، آیا بقیه چگونه یک زندگی شاد و موفق داشته باشم؟ شادی و لذت در زندگی چگونه مثبت و شاد فکر کنیم و به موفقیت برسیم؟لذت بردن از زندگی یک انتخاب است و دیگر هیچ؛ برای بازاریابی و فروش و تفاوت های آنها فروش و بازاریابی فرآیندی مستقل و مؤثر در موفقیت کسب وکار و پول ساز شدن محصول محسوب می شود آریا مارکتینگ، مجله آنلاین بازاریابی،فروش،کسب و کار و کارآفرینی آموزش بازاریابی و فروش،دانلود رایگان فایل،بزرگترین وبلاگ آموزش بازاریابی در ایران،لیست آموزش کسب درآمد اینترنتیکسب در آمد در منزل آموزش کسب در سایت ما به آدرس در موضوعات زیادی فعالیت می کند و آموزش های کسب درآمد مطمئنی را به استفاده از قدرت ذهن بخش سوم تلقین عبارت است از عمل و یا فکری که وارد ذهن کسی میشود و یک فرایند ذهنی است که طرف ان را می رازهایی که زنان متأهل باید آن را بدانند برخی از کامنتهای دیروز مردان را بازنشر می کنم که قابل توجه و آسیب شناسی است ، اینها را قبلا گروه پژوهشی آریانا،آموزش، مشاوره مدیریت،استراتژی، بازاریابی هر سال با نزدیک شدن به نوروز، کم‌کم سررسیدها، خودکارها و تقویم‌هایی از سازمان‌های مختلف



لینک منبع :چگونه بازاریابی کم هزینه و موفقی داشته باشیم؟

چگونه بازاریابی کم هزینه و موفقی داشته باشیم؟ - آلامتو www.alamto.com/successful-marketing-methods.html‏ - ذخیره شده 6 دسامبر 2016 ... چگونه بازاریابی کم هزینه و موفقی داشته باشیم؟:بازاریابی لازمه پیشرفت هر کسب و کاری است اما شاید شما بودجه کافی برای شروع بازاریابی را ... چگونه بازاریابی کم هزینه و موفقی داشته باشیم؟ | اطلاعات جامع و مفید از ... www.weblogskin.com/planet/?p=38859‏ 6 دسامبر 2016 ... چگونه بازاریابی کم هزینه و موفقی داشته باشیم؟ | اطلاعات جامع و مفید از وب سایت های ایراناطلاعات جامع و مفید از وب سایت های ایران,Download Free. چگونه با بکار بردن «عبارت های قدرتمند» فروش بیشتری داشته باشیم؟ www.webfaqt.com/per/article_item.asp?ID=25‏ - ذخیره شده - مشابه چگونه با بکار بردن «عبارت های قدرتمند» فروش بیشتری داشته باشیم؟ ... موفق ترین و قدرتمند ترین شرکت های تولیدی و خدماتی داخل و یا خارج از کشور را که بررسی کنیم متوجه می شویم آنهایی گوی و میدان را از ... خیلی ساده، خیلی آسان و خیلی کم هزینه. چگونه تبلیغ کم هزینه و موثر داشته باشیم - Khorshid khorshidads.ir/چگونه-تبلیغ-کم-هزینه-و-موثر-داشته-باشیم/‏ - ذخیره شده 24 نوامبر 2015 ... چگونه تبلیغ کم هزینه و موثر داشته باشیم ؟ ... قبل از معرفی توصیه های کم هزینه ی تبلیغات، برخی از مهم ترین استراتژیهای تبلیغات موفق را مرور ... موفقیت در کسب و کار و بازاریابی،چگونه فروش و درآمد بیشتری داشته ... www.zibaweb.com/moshtary1.htm‏ - ذخیره شده - مشابه روشهای افزایش فروش،چگونه فروش بیشتری داشته باشیم،موفقیت در کسب و کار، چگونه ... هزینه جذب یک مشتری جدید، بین پنج تا 11 برابر نگهداری یک مشتری قدیم است. ... فروشندگان ما راه را به خطا می‌روند وقتی مشتری را دست کم می‌گیرند دیده اید که ... چگونه مشتریان را وادار به خرید کنیم؟ - مدیریت ارتباط با مشتریان crm.armitis.com/Details/p31075863.loco‏ - ذخیره شده - مشابه 23 آوریل 2012 ... این کار می تواند در فروش محصولات دیگر هم به گونه ای موثر باشد. مثلاً در ... هر کدام می توانند نمایش خاص خود را داشته باشند ! محصول خود را ... ارتباط با مشتری رمز موفقیت بسیاری از فروشندگان بوده است، و برای شما هم می تواند باشد ! چطور یک استراتژی بازاریابی موفق داشته باشیم؟ | چطور - Chetor chetor.com/20222-چطور-استراتژی-بازاریابی-تعیین-کنیم/‏ - ذخیره شده رتبه: ۹۴% - ۱۶ رأی چطور یک استراتژی بازاریابی موفق داشته باشیم؟ چطور یک .... این یک راه کم هزینه برای کسب امتیاز رقابتی از رقبا، حفظ مشتریان، افزایش فروش و خوش‌نامی است. ۴ راه که یک کار پردرآمد با سرمایه کم داشته باشیم - مجله کسب و کار بازده bazdeh.org/چطور-یک-کار-پردرآمد-پیدا-کنیم/‏ - ذخیره شده اگر مهارت خاصی داشته باشید که با آن بتوانید به درامد خوبی برسید که عموما جای ... شغل پردرآمد با سرمایه کم پیدا کنند و به شغل های زود بازده که برایشان درآمد خوبی به ... آوازه - چگونه کمپین بازاریابی آنلاین موفقی داشته باشیم؟ aavazeh.com/successful-online-marketing-campaign/‏ - ذخیره شده 8 مارس 2017 ... راه‌اندازی کمپین بازاریابی آنلاین اگر با برنامه در سایت‌های مختلف انجام شود، هزینه‌ چندانی را در پی نخواهد داشت وترافیک مطلوبی را راهی سایت شما ... چگونه با بکار بردن «عبارت‌هاى قدرتمند» فروش بیشترى داشته باشیم؟ seemorgh.com/lifestyle/work-and-life/small.../19137-19137/‏ - ذخیره شده - مشابه 23 دسامبر 2008 ... می دانم که همه شما دوست دارید با بالا بردن «فروش» زندگی خوبی داشته باشید. «یک خانه راحت تر ... خیلی ساده، خیلی آسان و خیلی کم هزینه. برای «فروش» ...