مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

دستور پخت خوراک گوشت به همراه سبزی

[ad_1]

دستور پخت خوراک گوشت به همراه سبزی

دستور پخت خوراک گوشت به همراه سبزی 

اگر گوشت را همراه با سبزیجات طبخ کنیم بهترین طعم را خواهیم داشت و چه بهتر است که این غذا بصورت خوراک باشد. یک روز برای یک وعده هم که شده آشپزخانه را به آقایان بسپارید تا هنر خودشان را نشان دهند. در این مطلب خوراک گوشت را برای آقایان آموزش داده ایم تا یاد بگیرند و درست کنند.

 

مواد لازم:

گوشت قرمز 200 گرم
کلم بروکلی 1/4 کلم
فلفل (رنگی در چند رنگ) 2 عدد
سیر 1 سر
ادویه‌های مختلف به میزان لازم

دستور پخت خوراک گوشت به همراه سبزیآماده سازی:

شرحه یعنی گوشتی که از درازا بریده باشن؛ شما هم گوشت رو اینطوری کنید. تیکه تیکه:
دستور پخت خوراک گوشت به همراه سبزی

دستور پخت خوراک گوشت به همراه سبزی

بقیه‌ی مواد رو هم خورد کنید:
دستور پخت خوراک گوشت به همراه سبزیبه گوشت هم ادویه بزنید:
دستور پخت خوراک گوشت به همراه سبزیپخت و پز:

حالا تازه از اینجا قسمت جذاب کار، یعنی پخت و پز شروع میشه.
همه‌ی مواد رو ” بجز گوشت‌ها ” توی قابلمه یا ماهی‌تابه بریزید:
دستور پخت خوراک گوشت به همراه سبزی

یه چند باری هم همش بزنید تا یکم تفت داده بشه و نرم بشن:
دستور پخت خوراک گوشت به همراه سبزیقرار نیست اینارو بپزیم، پس خیلی نذارید روی آتیش بمونه. همین که یکم تفت داده شد، درشون بیارید و توی یه ظرف بریزید تا بریم سراغ گوشت‌ها.
دستور پخت خوراک گوشت به همراه سبزیاونا که رفتن بیرون گوشت‌ها رو بریزید توی ماهی‌تابه و زیرش رو بیشتر کنید. اینجا بهتره بکم روغن هم اضافه کنیم:

 

اینارو هم بزنید تا خوب بپزن و قهوه‌ای بشن:
دستور پخت خوراک گوشت به همراه سبزیکار تمومه اینجا و همه‌ی خوردنی‌هارو توی بشقاب بکشید. نون هم کنارش بزارید، چیزای دیگه هم داشتید اضافه کنید تا رنگ و وارنگ تر بشه.

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

دستور طرز تهیه و فوت و فن های خورشت قورمه سبزی …آشپزیطرز تهیه و فوت و فن های خورشت قورمه سبزی خوشمزه نمکستان برای این پست آموزش طرز تهیه مربای به، دستور پخت مربای به آشپزی آکامربای بهطرز پخت مربا بهطرز تهیه مربای بهدستور تهیه مربا بهدستور پخت مربا بهمربای آشپزی رنگین منصوره کتابی ٍ سلام به سایت آشپزی رنگین خوش آمدید دبیر بازنشسته و اهل کرمانشاه عصر ایران رییس بانک مرکزی تبدیل پول ایران به تومان جای نگرانی ندارد امکان استفاده از اسکناس پرطرفدارترین غذاهای افطاری دستور پختآب برنج را خالی کرده بعد آنرا همراه لیوان آب داخل قابلمه می ریزیم و می گذاریم جوش کپه عربی آکا کپه عربی برنج را به همراه سیب زمینی آب پز کنید تا برنج نرم و پخته شود پیاز را به آشپزی سالم پزشکان ایران وجود سیر در این خوراک خوشمزه عطر و طعم خاصی به آن بخشیده است مواد لازم برای تهیه پوره آموزش آشپزی آموزش آشپزیطرز تهیه غذامرغطبخجوجه کبابپختنته چین مرغپخت کیکسالادانواع دسر بهارسایت – اولین مجله اینترنتی آشپزی و شیرینی …عناوین دستورات برگزیده بهارسایت پاناکوتای بستنی سنتی ژله نوشابه دسر خرما و کاراملخورشت قورمه سبزی خورشتخورشتقورمهسبزیبالاخره نوبت رسید به خورشت قرمه سبزی که خیلی وقته که دوستان زیادی ازم میخوان آموزش بدم مربای به، دستور پخت مربای به آشپزی آکا مربای بهطرز پخت مربا بهطرز تهیه مربای بهدستور تهیه مربا بهدستور پخت مربا بهمربای به دستور طرز تهیه و فوت و فن های خورشت قورمه سبزی خوش طعم آشپزی طرز تهیه و فوت و فن های خورشت قورمه سبزی خوشمزه نمکستان » برای این پست آموزش طرز تهیه خورشت پرطرفدارترین غذاهای افطاری دستور پخت اگر احیانا در مدت طبخ آب برنج تمام شد مقداری آب گرم به آن اضافه کرده در این مدت تمام وقت آنرا ماهی شکم پر، دستور پخت ماهی شکم پر آکا طرز تهیه ماهی شکم پر به نقل از آکاایران ماهی را کاملا تمیز کرده و داخل شکم آن را خالی می سوران آموزش هنر آشپزی خوراک های بدون گوشت مواد اولیه برنج گرم زعفران دم شده پیمانه کره یا روغن مایع گرم هویج دو عدد زرده تخم ‫هلیم گندم حلیم پخت هلیم مشهدی هلیم گندم به روش پخت مشهدی · هلیم گندم که به نادرستی حلیم هم نوشته میشود یکی از خوراکی های خوشمزه و دوست داشتنی آشپزی سالم پزشکان ایران وجود سیر در این خوراک خوشمزه عطر و طعم خاصی به آن بخشیده است مواد لازم برای تهیه پوره سیب خورشت قورمه سبزی خورشت خورشتقورمهسبزی بالاخره نوبت رسید به خورشت قرمه سبزی که خیلی وقته که دوستان زیادی ازم میخوان آموزش بدم قیمه‌نثار ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد قیمه نثار غذایی اصالتاً قزوینی است این غذا با برنج و گوشت و خلال بادام و پسته و پیازداغ درست دستور تهیه کوفته شیرازی سوپ سبز یک پیش غذای خیلی خوشمزه در روزهای سرد سوپ سبز با طعمی تازه به همراه لوبیا سبز خیار



لینک منبع :دستور پخت خوراک گوشت به همراه سبزی

تصاویر برای دستور پخت خوراک گوشت به همراه سبزی خوراک گوشت با سبزیجات - آکا www.akairan.com/ashpazi/kabab-gosht/110831033722.html‏ - ذخیره شده - مشابه خوراک گوشت چرخ کرده,خوراک گوشت و لوبیا,خوراک گوشت و قارچ,خوراک گوشت و لوبیا سبز,خوراک گوشت با سبزیجات,اموزش خوراک گوشت با سبزیجات,طرز تهیه ... خوراک مرغ | طرز تهیه خوراک مرغ و سبزیجات - نمناک namnak.com/طرز-تهیه-خوراک-مرغ-سبزیجات.p114‏ - ذخیره شده رتبه: ۴٫۸ - ۶۱ نقد در ادامه با طرز تهیه خوراک مرغ و سبزیجات چینی و دو روش دیگر برای تهیه خوراک مرغ و سبزیجات آشنا میشوید. مواد لازم: سینه مرغ مکعبی خردکرده: 100 گرم 150 ... طرز تهیه خوراک گوشت مجلسی مرحله به مرحله • دونفره https://www.2nafare.com/طرز-تهیه-خوراک-گوشت-مجلسی-مرحله-به-مرحل/‏ - ذخیره شده طرز تهیه خوراک گوشت مجلسی با آموزش مرحله به مرحله و با عکس. ... برای سرو این خوراک با باقالی پلو یا سبزی پلو توصیه میکنم از رب استفاده نکنید و تنها از مقدار ... انواع غذا با مرغ - بیتوته www.beytoote.com/cookery/ghazaha/hen-bird/‏ - ذخیره شده - مشابه برای دسترسی سریع تر به "انواع غذا با مرغ" میتوانید از جدول زیر استفاده کنید ... خوراک مرغ اسپانیایی,طرز تهیه خوراک مرغ اسپانیایی · سوپ مرغ و سبزیجات,طرز ... انواع غذا با گوشت - آشپزی با الی گولو eligooloo.persianblog.ir/tag/انواع_غذا_با_گوشت‏ - ذخیره شده - مشابه برای رسیدن به طرز تهیه اینجا را کلیک کنید. ... خورش قیمه با گوشت چرخ کرده ... این شد که ما عادت کردیم که قورمه سبزی را با لوبیا قرمز و بعضی وقتا با لوبیا ... طرز تهیه خوراک گوشت و سبزیجات با طبخ مردانه - برترین ها www.bartarinha.ir/.../طرز-تهیه-خوراک-گوشت-و-سبزیجات-با-طبخ-مردانه‏ - ذخیره شده 30 نوامبر 2016 ... یک روز برای یک وعده هم که شده آشپزخانه را به آقایان بسپارید تا هنر خودشان را نشان دهند. در این مطلب خوراک گوشت را برای آقایان آموزش داده ایم تا یاد ... غذای خانگی ژاپنی ! | NHK WORLD رادیو ژاپن https://www3.nhk.or.jp/nhkworld/fa/radio/cooking/‏ غذای خانگی ژاپنی دستور غذاهای اشتها آور و خانگی ژاپنی را با تاکید بر سنت های آشپزی ژاپنی ارایه می دهد. اگر برخی از ... کوشی-آگه (گوشت و سبزی روی سیخ چوبی). 5. دنیای شیرین آشپزی - انواع غذا با گوشت مرغ neginchef.blogfa.com/category/26‏ - ذخیره شده - مشابه یکی از استیک های خوشمزه و خوش خوراک استیکهای مرغ هستند که شیوه های طبخ متفاوتی دارن. ... با دو تا سینه مرغ و کمی سبزیجات یه شام شاهانه اهالی منزل رو مهمون کنید. سیر طعم دلپذیری ..... به امید خدا طرز تهیه و دستور دقیق آرد سوخاری رو براتون میگذارم. ۹۰ نوع غذا با قارچ - Android Apps on Google Play https://play.google.com/store/apps/details?id=com.samira...‏ - ذخیره شده - مشابه رتبه: ۴٫۳ - ۳۰ رأی - رایگان تو این برنامه مجموعه ای از دستور پخت انواع غذاهای خوشمزه، پیش غذاها و اردورهای فاتنزی که با قارچ درست میشن گردآوری شده. می تونین پختن متنوع ترین غذاها رو تجربه ...