مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بهترین راهکار بازاریابی آنلاین و جذب مشتری چیست؟

[ad_1]

یکی از راهکار های جدیدی که برندهای بزرگ و بین المللی برای برندینگ و بازاریابی آنلاین استفاده می‌کنند، روابط عمومی دیجیتال یا رپورتاژ آگهی است.

رپورتاژ آگهی چیست؟

بطور کلی رپورتاژ آگهی (PR) یک خبر تبلیغاتی است که در سایت‌های خبری منتشر می‌شود و در متن خبر چند کلمه کلیدی به وب سایت تبلیغ دهنده لینک فالو می‌شود. تیتر رپورتاژ آگهی یا همان رپورتاژ خبری مانند سایر خبر ها در صفحه اول سایت‌های خبری برای کابران قابل مشاهده است و مهم اینکه این خبر تبلیغاتی از سایت‌های منتشر کننده حذف نمی‌شود و بنابراین یک اثرگذاری ماندگار دارد. همچنین بدلیل اینکه کاربران به این صورت با خدمات و محصولات تبلیغ دهنده آشنا می‌شوند، اثرگذاری بیشتری نیز خواهد داشت و در صورت انتشار رپورتاژ آگهی در خبرگزاری‌های معتبر می‌تواند اعتبار بسیار بالایی را برای تبلیغ دهنده ایجاد کند.

برندهای بزرگ در سراسر دنیا اخبار تبلیغاتی خود را بصورت رپورتاژ آگهی در خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری تخصصی منتشر می‌کنند و طوفان تبلیغاتی خود را در تمام دنیا به جریان می‌اندازند و در نتیجه میلیون‌ها مشتری در سراسر دنیا دارند؛ مشتریان وفادار و علاقه‌مند!

درواقع رپورتاژ به این دلیل مورد توجه برندهای بزرگ و همچنین شرکت‌های نوپا قرار گرفته است که به عنوان بهترین راهکار روابط عمومی دیجیتال، از طرفی می‌تواند اثرگذاری بسیار بالایی در برندینگ و جذب مشتری داشته باشد و از سوی دیگر بهترین تکنیک برای سئوی سایت است.

با توجه به اینکه رپورتاژ بصورت کمپین در خبرگزاری‌های معتبر منتشر می‌شود، موضوع پروموشن تبلیغاتی شما به معنای واقعی رسانه‌ای می‌شود و مورد توجه میلیون‌ها کاربر اینترنتی قرار می‌گیرد و مهم اینکه مدت‌ها پس از انتشار آن هنوز تاثیر گذار است، زیرا از طریق جستجوی گوگل برای کاربرانی که بدنبال این موضوع هستند، قابل دسترس خواهد بود.

از نظر سئو (بهینه سازی سایت برای جستجوگر گوگل) رپورتاژ بهترین راهکار است. دلیل آن هم این است که همان‌طور که گفتیم چند کلمه کلیدی که از نظر جستجوی گوگل برای شما ارزشمند است در در متن خبر بصورت فالو به سایت شما لینک می‌شود. حالا با توجه به اینکه اتوریتی و رتبه خبرگزاری‌ها در گوگل بسیار بالاست و خبر منتشر شده هم در آرشیو سایت‌ها ماندگار است، ارزش این بک لینک بسیار بالا می‌رود و قطعا باعث بهبود رتبه سایت شما در جستجوی گوگل خواهد شد.

اما در ایران شرایط چگونه است؟ مدیران بازاریابی آنلاین در ایران با این روش موثر تا چه اندازه آشنایی دارند و برندهای بزرگ ایرانی برای جذب مشتریان خود در داخل و خارج کشور از این روش تا چه اندازه استفاده می‌کنند؟

عباس فلسفین مدیر شرکت دیجیتال مارکتینگ ویرلن (VIRLAN.co)  درباره بازاریابی و تبلیغات آنلاین به روش رپورتاژ آگهی می‌گوید: در ایران برخی از مدیران باهوش در برندهای پیشرو برای جذب مشتریان وفادار از رپورتاژ آگهی استفاده می‌کنند اما بطور کلی هنوز بسیاری از شرکت‌ها از آن بی‌اطلاع هستند.

وی همچنین افزود شرکت ویرلن مجری تبلیغات اینترنتی و انتشار رپورتاژ آگهی برای برندهای برتر در بزرگ‌ترین خبرگزاری‌های ایران است.

عباس فلسفین در این ارتباط می‌افزاید: این روش تبلیغات و برندسازی برای بانک‌ها و موسسات مالی و برندهای بزرگ در صنایع مختلف بسیار موثر است، اما جالب اینکه برای استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های کوچک و مخصوصا کسب و کارهای اینترنتی هم نتایج بسیار مفیدی دارد.

وی با اشاره به تجربه خود در بازاریابی آنلاین و تبلیغات اینترنتی گفت: رپورتاژ نسبت به سایر روش‌های تبلیغات آنلاین تاثیرات بیشتری دارد و در کوتاه مدت و بلند مدت می‌تواند اعتبار خاصی را برای برندها به ارمغان بیاورد .همچنین نسبت به سایر روش‌های تبلیغات آنلاین به صرفه‌تر است.

ویرلن مجری انتشار رپورتاژ در ۷۰ سایت خبری برتر ایران

شرکت تبلیغاتی ویرلن (www.virlan.co) برای اولین بار در ایران کمپین‌های رپورتاژ آگهی در بزرگترین خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری ایران را ارایه می‌دهد و با توجه به تجربه بالا و انتشار کمپین‌های رپورتاژ برای برندهای برتر، می‌تواند تاثیر گذاری آن بر وی برندینگ و سئوی سایت شما را تضمین کند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

محمود معظمی نوابغ فروش روانشناسی فروش آموزش فروش و دورهایآموزشیمی‌خواهید جزو نوابغ فروش کشور باشید؟ می‌خواهید وجودتان شرکت‌ها و اقتصاد کشورتان را ویرلن اخبار فناوری‌ ، گردشگری ، خودرو ، پزشکی و …راهکار برنامه ریزی با تقویم محتوا برای موفقیت در بازاریابی دیجیتال هوندا خودرو آموزش کسب درآمد اینترنتیکسب در آمد در منزل …سایت ما به آدرس در موضوعات زیادی فعالیت می کند و آموزش های کسب درآمد مطمئنی رپورتاژ آگهی و سئو با شرکت شرکت تبلیغاتی ویرلن مجری تبلیغات اینترنتی و رپورتاژ آگهی ارائه خدمات تبلیغات مدرسه فروش ایران مشاوره فروش و بازاریابیدپارتمان آموزش مشاوره تحقیق و اجرای سیستم های پروژه ها و برنامه های فروش و بازاریابیمجله موفقیت رازهای رسیدن به موفقیت در زندگیمجله موفقیت آلامتوروش های رسیدن به پیروزی و موفقیت در کار و زندگی مقالات پیشنهادی فرمول بستنی چیست تازه ترین پست های بهنوش طباطبایی مدلینگ، سیانور و باقی ماجرا تازه ترین پست ها و درس‌هایی از دیجی‌کالا و درآمد روزانه میلیارد و با سلام و خسته نباشی به آقایان محمدی دیجی کالا از اونجایی که دوست عزیز آقای عباسی مقایسه خودرو پژو با گل فولکس واگنبرای کسب‏وکارهای کوچک و محلی، رقابت با کسب‏وکارهای بزرگ که در سطح ملی فعالیت می دانلود فیلم فن بیان در ارتباط با مشتری آموزش سخنرانی و دانلودویدئوفنبیاندرتست آنلاین هوش هیجانی و هفت راهکار عملی برای افزایش هوش هیجانی محمود معظمی نوابغ فروش روانشناسی فروش آموزش فروش و دورهای می‌خواهید جزو نوابغ فروش کشور باشید؟ می‌خواهید وجودتان شرکت‌ها و اقتصاد کشورتان را متحول ویرلن اخبار فناوری‌ ، گردشگری ، خودرو ، پزشکی و سلامت راهکار برنامه ریزی با تقویم محتوا برای موفقیت در بازاریابی دیجیتال هوندا خودرو احساساتی آموزش کسب درآمد اینترنتیکسب در آمد در منزل آموزش کسب در سایت ما به آدرس در موضوعات زیادی فعالیت می کند و آموزش های کسب درآمد مطمئنی را به رپورتاژ آگهی و سئو با شرکت شرکت تبلیغاتی ویرلن مجری تبلیغات اینترنتی و رپورتاژ آگهی ارائه خدمات تبلیغات آنلاین مدرسه فروش ایران مشاوره فروش و بازاریابی دپارتمان آموزش مشاوره تحقیق و اجرای سیستم های پروژه ها و برنامه های فروش و بازاریابی مجله موفقیت رازهای رسیدن به موفقیت در زندگی مجله موفقیت آلامتوروش های رسیدن به پیروزی و موفقیت در کار و زندگی مقالات پیشنهادی موفقیت درس‌هایی از دیجی‌کالا و درآمد روزانه میلیارد و میلیون سهیل عباسی، مدیر خوشفکری مهدی فیروزی، نویسنده و مترجم تبسم استادآقا، نویسنده و گوینده مقایسه خودرو پژو با گل فولکس واگن برای کسب‏وکارهای کوچک و محلی، رقابت با کسب‏وکارهای بزرگ که در سطح ملی فعالیت می‏کنند دانلود فیلم فن بیان در ارتباط با مشتری آموزش سخنرانی و فن بیان دانلودویدئوفنبیاندر تست آنلاین هوش هیجانی و هفت راهکار عملی برای افزایش هوش هیجانی مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک زندگی اغلب ما بارها و بارها جوی پرک نیمه آماده را در سوپرمارکت ها و فروشگاه های بزرگ در بسته بندی



لینک منبع :بهترین راهکار بازاریابی آنلاین و جذب مشتری چیست؟

بهترین راهکار بازاریابی آنلاین و جذب مشتری چیست؟ - فرارو fararu.com/.../بهترین-راهکار-بازاریابی-آنلاین-و-جذب-مشتری-چیست‏ - ذخیره شده 20 دسامبر 2016 ... یکی از راهکار های جدیدی که برندهای بزرگ و بین المللی برای برندینگ و بازاریابی آنلاین استفاده میکنند، روابط عمومی دیجیتال یا رپورتاژ آگهی ... بهترین راهکار بازاریابی آنلاین و جذب مشتری چیست؟ - تی نیوز tnews.ir/news/af1776375738.html‏ 20 دسامبر 2016 ... یکی از راهکار های جدیدی که برندهای بزرگ و بین المللی برای برندینگ و بازاریابی آنلاین استفاده میکنند، روابط عمومی دیجیتال یا رپورتاژ آگهی ... بهترین راهکار بازاریابی آنلاین و جذب مشتری چیست؟ - نشریه خوارزمی tnews.ir/news/ca7576517977.html‏ 22 دسامبر 2016 ... یکی از راهکار های جدیدی که برندهای بزرگ و بین المللی برای برندینگ و بازاریابی آنلاین استفاده می کنند، روابط عمومی دیجیتال یا رپورتاژ آگهی ... ۱۰ راه برای جذب مشتری جدید - الی گشت https://www.eligasht.com/Blog/.../10-راه-برای-جذب-مشتری-جدید/‏ - ذخیره شده رتبه: ۳٫۶ - ۸ رأی 15 دسامبر 2015 ... روش های جذب مشتری جدید شامل، حفظ مشتریان قدیمی، حل مشکلات به ... آن‌ها قادرند حجم انبوهی از تبلیغات آنلاین و آفلاین را از طرق مختلف منتشر کنند و ... چهار روش ساده برای جذب مشتری جدید - صفحه نخست https://www.ibazaryabi.com/چهار-روش-ساده-برای-جذب-مشتری-جدید/‏ - ذخیره شده 21 آگوست 2014 ... آن‌ها نه تنها منابع محدودی برای تخصیص به جذب مشتری دارند، بلکه با یک یا ... کلید تبلیغات موفق، تعهد دریافت مشتریان جدید به ازای پولی است که ... بهترین راهکار بازاریابی و جذب مشتری چیست؟ - خبرگزاری برنا www.bornanews.ir/.../484812-بهترین-راهکار-بازاریابی-جذب-مشتری-چیست‏ - ذخیره شده 21 نوامبر 2016 ... بهترین راهکار بازاریابی و جذب مشتری چیست؟ ... به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، بازاریابی آنلاین نسبت به سایر روش های بازاریابی بسیار ... بهترین راهکار بازاریابی آنلاین و جذب مشتری چیست؟ - دیجیتال سلام hi01.ir/بهترین-راهکار-بازاریابی-آنلاین-و-جذب-م/‏ - ذخیره شده 20 دسامبر 2016 ... بهترین راهکار بازاریابی و جذب مشتری چیست؟ ... به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، بازاریابی آنلاین نسبت به سایر روش های بازاریابی بسیار . بهترین راهکار بازاریابی آنلاین و جذب مشتری چیست؟ - آی‌تی‌رسان | دمادم https://damadam.ir/.../بهترین-راهکار-بازاریابی-آنلاین-و-جذب-مشتری-چیست/6238119‏ - ذخیره شده یکی از راهکار های جدیدی که برندهای بزرگ و بین المللی برای برندینگ و بازاریابی آنلاین استفاده می‌کنند، روابط عمومی دیجیتال یا رپورتاژ آگهی است. ... بهترین راهکار بازاریابی چیست؟ www.fardanews.com/fa/.../بهترین-راهکار-بازاریابی-چیست‏ - ذخیره شده 23 نوامبر 2016 ... بازاریابی موثر و جذب مشتری بیشتر با هزینه و زمان کمتر آرزوی همه ... سئو سایت بهترین و موثرترین روش بازاریابی آنلاین است باید راهکار های سئو ... 10 روش جدید بازاریابی اینترنتی در سال 2015 - بهینه سازی سایت https://www.mrsz.ir/...marketing.../10-new-method-of-internet-marketing-in-2015.html‏ - ذخیره شده رتبه: ۵ - ۱۱ رأی 30 دسامبر 2014 ... 10 روشی که در سال 2015 بازاریابی اینترنتی رو به آن سو پیش خواهد رفت بر مبنای ... او همچنین می افزاید " بهترین روش ها هنوز در حال ایجاد وشکل گیری هستند ... قرار بگیرند تا تمام نیازهای مشتریان پیش بینی شده و پاسخ داده شود. 6.