مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

شیائومی هندزفری Piston Fresh را با قیمت ۴ دلار عرضه کرد

[ad_1]

شیائومی یک هندزفری جدید روانه بازار کرد. این هندزفری Piston Fresh نامیده شده و در بازار چین با قیمت ۴ دلار عرضه می‌شود. شیائومی ادعا می‌کند که این هندزفری به نسل سوم سیستم کاهنده مجهز بوده و دارای یک میکروفون و دکمه برای دریافت تماس‌هاست. البته این تکنولوژی جدیدی نیست، اما با این قیمت تکنولوژی خوبی محسوب می‌شود. Piston Fresh را می‌توانید در رنگ‌های آبی، سیاه، صورتی، ارغوانی و نقره‌ای خریداری کنید.

اما اگر از محصولات iOS استفاده می‌کنید، دست نگه دارید، چون Piston Fresh از این محصولات پشتیبانی نمی‌کند. شیائومی ادعا می‌کند که این هندزفری با آلیاژ آلومینیوم آندی‌شده ساخته شده که این به این معناست که در برابر خراش مقاوم بوده، اثر انگشت بر روی آن ثبت نمی‌شود و به راحتی از دست شما لیز نمی‌خورد. هندزفری جدید شیائومی از بازه فرکانسی ۲۰ هرتز تا ۲۰ هزار هرتز را پشتیبانی می‌کند و تنها ۱۴ گرم وزن دارد.

gsmarena_002


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

شیائومی هندزفری را با قیمت دلار عرضه کرد شیائومی هندزفری را با قیمت ۴ دلار عرضه کرد



لینک منبع :شیائومی هندزفری Piston Fresh را با قیمت ۴ دلار عرضه کرد

شیائومی هندزفری Piston Fresh را با قیمت ۴ دلار عرضه کرد - آی‌تی‌رسان itresan.com/.../شیائومی-هندزفری-piston-fresh-را-با-قیمت-۴-دلار.../.html‏ - ذخیره شده شیائومی یک هندزفری جدید روانه بازار کرد. این هندزفری Piston Fresh نامیده شده و در بازار چین با قیمت ۴ دلار عرضه می‌شود. شیائومی ادعا می‌کند که این هندزفری. شیائومی هندزفری Piston Fresh را با قیمت ۴ دلار عرضه کرد hi01.ir/شیائومی-هندزفری-piston-fresh-را-با-قیمت-۴-دلار-عرض/‏ - ذخیره شده 24 دسامبر 2016 ... شیائومی یک هندزفری جدید روانه بازار کرد. این هندزفری Piston Fresh نامیده شده و در بازار چین با قیمت ۴ دلار عرضه می‌شود. شیائومی ادعا می‌کند که این ... شیائومی هندزفری Piston Fresh را با قیمت ۴ دلار عرضه کرد - آی‌تی‌رسان ... https://damadam.ir/.../شیائومی-هندزفری-Piston-Fresh-را-با-قیمت-۴-دلار-عرضه-کرد/6364429‏ - ذخیره شده شیائومی یک هندزفری جدید روانه بازار کرد. این هندزفری Piston Fresh نامیده شده و در بازار چین با قیمت ۴ دلار عرضه می‌شود. شیائومی ادعا می‌کند که این ... شیائومی هندزفری Piston Fresh را با قیمت ۴ دلار عرضه کرد - تی نیوز tnews.ir/news/f58976609884.html‏ 24 دسامبر 2016 ... شیائومی یک هندزفری جدید روانه بازار کرد. این هندزفری Piston Fresh نامیده شده و در بازار چین با قیمت ۴ دلار عرضه می شود. شیائومی ادعا می کند که این ... هندزفری 4 دلاری شیائومی عرضه شد | آی تی رسانه www.itresaneh.ir/هندزفری-۴-دلاری-شیائومی-عرضه-شد/‏ 25 دسامبر 2016 ... شرکت شیائومی هندزفری جدیدی با نام Piston Fresh عرضه کرده که در بازار چین با قیمت ۴ دلار به فروش می‌رسد. طبق ادعای سازنده این هندزفری. شیائومی هندزفری Piston Fresh را با قیمت ۴ دلار عرضه کرد - آشپزی pix.parik.ir/news/119008‏ - ذخیره شده n شیائومی یک هندزفری جدید روانه بازار کرد. این هندزفری Piston Fresh نامیده شده و در بازار چین با قیمت ۴ دلار عرضه می‌شود. شیائومی ادعا می‌کند که این هندزفری به نسل ... شیائومی هدفون داخل گوش Piston Fresh خود را با 4 دلار عرضه کرد | شهر ... 30tyit.ir/.../شیائومی-هدفون-داخل-گوش-piston-fresh-خود-را-با-4-دلا/‏ - ذخیره شده 24 دسامبر 2016 ... ساعاتی پیش شیائومی از هدفون های داخل گوشی جدیدی تحت عنوان Piston Fresh پرده برداشت که هم اکنون با قیمت ناچیز ۴ دلار در کشور چین در دسترس ... عرضه هندزفری شیائومی Piston Fresh به قیمت ۴ دلار - تک لپ techlep.ir/.../عرضه-هندزفری-شیائومی-piston-fresh-به-قیمت-4-دلار/‏ - ذخیره شده 25 دسامبر 2016 ... شیائومی به عرضه محصولات رقابتی شناخته شده است. یکی از رده‌ محصولات با کیفیت این شرکت را می‌توان هدفون‌های خوش‌ساخت با نام Piston آن دانست. آخرین اخبار هندزفری piston fresh - بازدید https://buzdid.ir/tag/هندزفری-piston-fresh‏ - ذخیره شده شیائومی یک هندزفری جدید روانه بازار کرد. این هندزفری Piston Fresh نامیده شده و در بازار چین با قیمت ۴ دلار عرضه می شود. شیائومی ادعا می کند که این هندزفری به نسل ... شیائومی هندزفری Piston Fresh را با قیمت ۴ دلار عرضه کرد newzes.ir/news/119008‏ 24 دسامبر 2016 ... n شیائومی یک هندزفری جدید روانه بازار کرد. این هندزفری Piston Fresh نامیده شده و در بازار چین با قیمت ۴ دلار عرضه می‌شود. شیائومی ادعا می‌کند که ...