مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بازاریابی محتوایی بعد از چه مدت زمانی نتیجه میدهد؟

[ad_1]

مدت زمان لازم برای بازدهی بازاریابی محتوایی؛

content-marketing

با شروع هر مرحله از برنامه بازاریابی ناخودآگاه به دنبال دیدن نشانه هایی از تغییر شرایط هستیم اما در بازاریابی محتوایی بعد از چه مدت زمانی میتوان تغییرات و نشانه های تاثیر گذاری را مشاهده کرد؟

به گزارش آلامتو و به نقل از ibazaryabi.com؛ من بازاریابی محتوایی را در مقام مقایسه هم‌تراز با چیزی شبیه به ورزش کردن می‌دانم. در هر دو آن‌ها در کوتاه‌مدت و بلندمدت مزایای بسیار زیادی وجود دارد، اما درعین‌حال تفاوت‌های بسیار زیادی هم با یکدیگر دارند. روزی که شروع به ورزش کردن می‌کنید، بدن شما شروع به جذب منافعی برای خودش می‌کند، که ازجمله می‌توان کاهش فشارخون بهتر شدن حس و حال خودتان اشاره کرد. همان‌طور که می‌بینید جنس این منافع بسیار با یکدیگر متفاوت است و کسی که از بیرون به شما نگاه کند، در عمل چیزی را احساس نمی‌کند. چراکه در بلندمدت می‌توانید مزایایی را ازجمله بهبود عملکرد بدنی و افزایش ماهیچه‌های بدن شاهد باشید.

مقاله مرتبط: اشتباهات رایج در بازاریابی محتوایی

درحالی‌که نتایج کوتاه‌مدت در بازاریابی محتوایی نیز خیلی نمی‌تواند محصورکننده باشد، اما به‌جرئت می‌توانم بگویم که این نتایج در کوتاه‌مدت به‌اندازه نتایج بلندمدت آن می‌تواند مهم و اثربخش باشد.

1. ذهنیت خود را تغییر دهید

اولین قدم برای این کار تغییر و اصلاح ذهنیت خودتان است. یک ذهنیت مبتنی بر بازاریابی محتوایی موجب تبدیل‌شدن شما به یک بازاریاب بهتر و همچنین شرکت شما به مکانی بهتر برای مشتریان می‌شود. شروع کردن یک استراتژی محتوایی نیازمند این است که پیش از هر چیز مخاطبان خود و شخصیت‌ها و البته نیازها و خواسته‌های آن‌ها را به‌خوبی درک کنید. بخشی از این فرایند اغلب راهکارهایی در برابر شما قرار می‌دهد که از طریق آن‌ها قادر حل نقاط درد آن‌ها باشید و حتی ممکن است ایده‌هایی را برای خوشحال کردن آن‌ها در اختیار شما قرار دهد. هرگز اجازه ندهید این درس‌ها بدون نتیجه و کاربرد باقی بماند.

ایده‌های که به دست می‌آورید را با ذهنیت فعلی و مشتریان فعلی خودتان آزمون کنید. این کار به شما کمک می‌کند تا مشتریان فعلی خودتان را هر چه بیشتر و بیشتر به بخش پایین قیف فروش خودتان هدایت کنید و این مشتریان بالقوه دلایلی برای بازگشت و مراجعه مجدد به خودتان بدهید.

مقاله مرتبط: آیا بازاریابی محتوایی مفید است؟

2. اهداف واقع‌گرایانه و هدفمند انتخاب کنید

تنها پس از چند هفته ورزش کردن، مطمئناً در حالی قدم در سالن ورزشی نمی‌گذارید که مثلاً شبیه به آرنولد در سال‌های ایفای نقش خودش در فیلم ترمیناتور هستید، چنین کاری می‌کنید؟ همین حالت برای بازاریابی محتوایی هم صادق است.

مطمئن باشید که به شما دروغ نمی‌گویم، داشتن رتبه خوب و مناسب در نتایج گوگل یک‌شبه به دست نمی‌آید، اما برای به دست آوردن آن نیاز به‌صرف چندین سال وقت هم ندارید. کلمات کلیدی که در این راه انتخاب می‌کنید، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. زمانی که برای بهبود وضعیت رتبه خود در نتایج گوگل تلاش می‌کنید، استراتژی‌های بسیار زیادی وجود دارد که می‌تواند به شما به پیشبرد سریع کارتان کمک کند تا به هدف خود دست پیدا کنید. درک و فهم اینکه چه فعالیت‌هایی در این راه به شما کمک می‌کند و اینکه کدام‌یک سریع‌تر به شما جواب می‌دهد، به شما در تصمیم‌گیری برای صرف زمان و بودجه بسیار کمک می‌کند. فعالیت‌های بازاریابی محتوایی شما باید شامل اهداف درست و البته قابل‌اندازه‌گیری برای این کار باشد.

3. از استراتژی‌های کلیدی کوتاه‌مدت استفاده کنید

اگر همچنان بر رژیم غذایی بی‌ارزش چیپس و تنقلات خود باقی‌مانده باشید، هرگز نمی‌توانید از ورزش کردن آن‌چنان نتیجه خوب و مطلوبی که مدنظر خودتان است را بگیرید. نتایج واقعی زمانی به دست می‌آمد که رژیم سالم غذایی را با تمرین‌های ورزشی خودتان ترکیب کنید. در این رابطه به آن نوع از هم‌افزایی فکر کنید که درنتیجه ترکیب بازاریابی محتوایی و دیگر استراتژی‌های بازاریابی برایتان حاصل می‌شود و نتایج کوتاه‌مدت شمارا چندین و چند برابر می‌کند.

4. عادات سالمی برای خود انتخاب کنید

هر نوبتی که به ورزشگاه می‌روید یا فعالیت بدنی برای خود انجام می‌دهید، یک‌قدم به ثابت کردن ورزش به‌عنوان یک هدف دائمی نزدیک و نزدیک‌تر می‌شوید. ایجاد عادات منظم برای وبلاگ نویسی و انتشار محتوا، محتوای بسیار زیادی را در کوتاه‌مدت باقابلیت لینک شدن به یکدیگر در اختیار شما قرار می‌دهد، درحالی‌که به‌طور هم‌زمان عادت بهبود رتبه‌بندی شما در نتایج گوگل را هم بهبود می‌بخشد.

روزهای اول را برای نهادینه کردن عادات پایه‌ای و اساسی برای خود در نظر بگیرید: درگیر شدن در عادت صرف زمان بسیار زیاد برای ایجاد محتوای باکیفیت خیلی ساده است، اما درواقع هیچ کمکی به شما دررسیدن به هدف نهایی نمی‌کند. پس بهتر از عادات خود ا شکل دهید و کارهای هرچند کوچک اما درست و صحیح انجام دهید. همین کارها را به عادت تبدیل کنید، استراتژی داشته باشید و این روند را تکرار کنید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

چیست و چه کاربردی دارد؟ وبسیما چیست؟ مجموعه ای از ابزارهای رایگان برای ایجاد صفحات وب و نرم افزارهای تحت روش تحقیقرابطه میان گرایش دانشجویان دختر به مهاجرت خارج از کشور با ویژگیهای فرهنگی آنانآموزش بورس تهران برای تازه کاران ، روش ورود به بازار …با کم شروع کنید پس از دریافت کد معاملاتی و توضیحات مربوطه از کارگزاری، وارد سیستم نقد و بررسی فیلم مکس دیوانه …مکس دیوانه جاده‌ی خشم اولین فیلم جورج میلر بعد از انیمیشن خوش‌قدم ۲ آموزش جامع وبلاگ نویسی تبادل لینکامروزه ارتقاء رتبه در موتورهای جستجو یکی از اهداف سایتهای گوناگون است زیرا اکثریت نمایش خلاق ذی الحجه نقطه اوج نبوت و امامت است در نگاه عرف و نبوت را بالاتر از امامت می دانند اما فضای معماری و شهری انسان شناسی و فرهنگتهیه و تنظیم زهره دودانگه واژه فضا در لغتنامه دهخدا به معنای میدان و عرصه و در فرهنگ مقاله و تحقیق عنوان مقاله مدیریت منابع انسانی در عصر امروز موضوع مدیریت منابع انسانی سال انتشار جدیدترین مقالات مرتبط با مدیریت فناوری اطلاعاتمدت زمان توسعه را افزایش می‌دهد الزامات کارکنان در خلال و پس از پیاده‌سازی را چیست و چه کاربردی دارد؟ وبسیما چیست؟ مجموعه ای از ابزارهای رایگان برای ایجاد صفحات وب و نرم افزارهای تحت وب است روش تحقیق رابطه میان گرایش دانشجویان دختر به مهاجرت خارج از کشور با ویژگیهای فرهنگی آنان آموزش بورس تهران برای تازه کاران ، روش ورود به بازار بورس با کم شروع کنید پس از دریافت کد معاملاتی و توضیحات مربوطه از کارگزاری، وارد سیستم آنلاین یا نقد و بررسی فیلم مکس دیوانه جاده‌ی خشم «مکس دیوانه جاده‌ی خشم» اولین فیلم جورج میلر بعد از انیمیشن «خوش‌قدم ۲» آموزش جامع وبلاگ نویسی تبادل لینک امروزه ارتقاء رتبه در موتورهای جستجو یکی از اهداف سایتهای گوناگون است زیرا اکثریت مردم از مقاله و تحقیق عنوان مقاله مدیریت منابع انسانی در عصر امروز موضوع مدیریت منابع انسانی سال انتشارمیلادی نمایش خلاق هدف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی از فعالیتهای مختلف فرهنگی، هنری، ادبی فضای معماری و شهری انسان شناسی و فرهنگ تهیه و تنظیم زهره دودانگه واژه فضا در لغتنامه دهخدا به معنای میدان و عرصه و در فرهنگ معین جدیدترین مقالات مرتبط با مدیریت فناوری اطلاعات تحقیقات حاکی از آن است که سه نوآوری فناوری شبکه اجتماعی ، ارتباطات راه دور



لینک منبع :بازاریابی محتوایی بعد از چه مدت زمانی نتیجه میدهد؟

بازاریابی محتوایی بعد از چه مدت زمانی نتیجه میدهد؟ - آلامتو www.alamto.com/content-marketing-outcome.html‏ - ذخیره شده 1 ژانویه 2017 ... بازاریابی محتوایی بعد از چه مدت زمانی نتیجه میدهد؟:با شروع هر مرحله از برنامه بازاریابی ناخودآگاه به دنبال دیدن نشانه هایی از تغییر شرایط هستیم اما ... بازاریابی محتوا در مقالات - موضوع آزاد www.mozooazad.com/mobile/.../article/بازاریابی+محتوا/.../جستجو/‏ - ذخیره شده همه‌ی ما می‌دانیم که تولید محتوای خوب در استراتژی بازاریابی آنلاین بسیار ... وقتی محتوا حساب پس می‌دهد! .... بازاریابی محتوایی بعد از چه مدت زمانی نتیجه میدهد؟ ورزش در مقالات - موضوع آزاد www.mozooazad.com/SearchFullResult/article/ورزش/0/جستجو/‏ موضوع آزاد؛ تمام محتوای مورد نیاز شما برای مطالعه، تحقیق و پیشرفت. ... بهترین مدل های کتانی نایک 2017 .... بازاریابی محتوایی بعد از چه مدت زمانی نتیجه میدهد؟ چرا بازاریابی محتوایی بهترین استراتژی بازاریابی در طولانی مدت است؟ www.mohtavasazi.ir/.../چرا-بازاریابی-محتوایی-بهترین-استراتژ/‏ - ذخیره شده هادی کاظمی زمهریر آذر ۹, ۱۳۹۵ مفاهیم بازاریابی محتوا ارسال دیدگاه 235 بازدید ... وقتی یک بازدیدکننده سردرگم به هر دلیل وارد سایت شما می‌شود، تا زمانی که محتوای معتبر، مفید و از ... تولید می‌کنید و در پایان سال ۲۲۰ قطعه محتوا داشته و ۲۲۰ را هم در نتیجه مشاهده خواهید شد. ... بعد تعریف ۵۰ متخصص بازاریابی از بازاریابی محتوا-بخش اول ... بازاریابی محتوا - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/بازاریابی_محتوا‏ - ذخیره شده - مشابه بازاریابی محتوا (به انگلیسی: Content marketing ) در واقع نوعی از بازاریابی است که ... گذاری محتوایی که باعث حفظ مشتریان قبلی و بدست آوردن مشتریان جدید می‌شود ، می‌پردازد. ... اگر زمانی تبلیغات می‌توانست (هرچند برای کوتاه‌مدت) مزیتی رقابتی بوده و ... مدت هزینه‌های بازاریابی محتوا به مراتب کمتر از هزینه‌های تبلیغات خواهد داشت. برنامه‌ریزی راهبردی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/برنامه‌ریزی_راهبردی‏ - ذخیره شده - مشابه چشم انداز یک افق دراز مدت است که گاهی جهانی را که سازمان در آینده در آن فعالیت می‌کند توصیف می‌کند. .... برنامه ریزی از جنبه افق زمانی نیز به برنامه‌ریزی کوتاه مدت ( عملیاتی و تاکتیکی)، میان و بلند مدت دسته‌بندی نموده‌اند. ... برنامه ریزی روحیه کار گروهی را افزایش می‌دهد و در نتیجه کارایی سازمان را افزایش می‌دهد. .... بازدید محتوا. تفاوت استراتژی محتوا با بازاریابی محتوا را بشناسید www.novin.com/blog/content-strategy-vs-content-marketing/‏ - ذخیره شده رتبه: ۴٫۹ - ۱۱ رأی 7 مه 2016 ... استراتژی محتوا و بازاریابی محتوا با هم فرق هایی دارند و شناخت درست ... درست است که تغییر ندادن استراتژی محتوا در وقت شما صرفه‌جویی می‌کند، اما اینکار در طولانی مدت ... بازاریابی محتوا زمانی نتیجه می‌دهد که استراتژی محتوای مناسبی برای .... در مرحله بعد نحوۀ اجرا و رفتار مشتری نسبت به محتوا باید بررسی بشه ... سئو بعد از چه مدتی نتیجه میدهد؟ - طراحی وب سایت دارکوب https://sitedar.com/blog/521-seo-impact.html‏ - ذخیره شده این سوال بخاطر درکی از سئو بوجود میاد که یه زمانی درست بود اما دیگه نیست. ... اگه منظورتون از پرسیدن اینکه سئو بعد از چند وقت نتیجه میده، اینه که چقدر طول میکشه تا ... سایر فعالیت های سئو مثل کار کردن روی پروفایل لینک و ایجاد محتوا میتونن همزمان با ... اما اگه خوب سرمایه گذاری کنید و برنامه طولانی مدت بریزید، بازاریابی سئو ... بازاریابی تعاملی در بازاریابی محتوایی - خانه esmaeilkhoo.com/Media.aspx?Id=173‏ - ذخیره شده هنگامی که "بازاریابی تعاملی" به گوشتان می‌خورد چه چیز به ذهنتان می‌رسد؟ ... اگر بعد از یکی از آزمون‌ها یا . ... اگر با روش تولید محتوای فعلی خود نتیجه مثبتی نداشته اید پس این نوع تغییرات می‌تواند به شما کمک کند. ... ز زمانی که انسانها توانستند با زبان بدن و اصوات ارتباط برقرار کنند ، تا به امروز که ما سبد بسیار متنوعی از ... چرا بازاریابی محتوایی بهترین استراتژی بازاریابی در طولانی مدت است؟ inlahze.com/بازاریابی-محتوایی-بهترین-استراتژی-با/‏ - ذخیره شده 4 ژانویه 2017 ... هـدف از راه اندازی این سایت اول از همه یاد گرفتن و در مرحله بعد یاد دادنه. ... چرا بازاریابی محتوایی بهترین استراتژی بازاریابی در طولانی مدت است؟ ... اول از همه، بسیار مهم است که بدانید محتوا می‌تواند به عنوان یک استراتژی مکمل به ... تولید می‌کنید و در پایان سال ۲۲۰ قطعه محتوا داشته و ۲۲۰ را هم در نتیجه مشاهده خواهید شد.