مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ماسک خانگی کیوی برای پوست صورت چرب

[ad_1]

ماسک صورت خانگی: رسیدگی به پوست و تثبیت رنگ پوست

Facial Mask

در ابتدا پیشنهاد میکنیم با خواص کیوی آشنا شوید تا بدانید این میوه چقدر برای بدن مفید است و سپس با خیال راحت ماسک های کیوی را بر روی پوست صورت خود تست کنید.

به گزارش آلامتو و به نقل از بامیلو؛ ماسک صورت خانگی امروزه از محبوبیت بسیاری برخوردار است. افراد زیادی برای مراقبت از پوست صورت و بدن به ترکیب مواد طبیعی و خانگی علاقه دارند. آفتاب چه در تابستان چه زمستان، به پوست آسیب می‌رساند. این موضوع درباره اکثر کسانی که به طور مرتب از کرم‌های ضد آفتاب استفاده نمی‌کنند صدق می‌کند. در ادامه به چند ماسک‌های صورت کاربردی می پردازیم.

رسیدگی به پوست به کمک کیوی

زمان مناسبی برای لایه‌برداری از پوست است. از این پاک‌کننده‌ی لایه‌بردار استفاده کنید: یک‌چهارم فنجان آب سیب، یک قاشق چای‌خوری جوش شیرین و دو قاشق غذاخوری ماست. آن‌قدر هم بزنید تا به شکل خامه درآید. این پاک‌کننده برای پوست معمولی تا چرب بهتر بوده و به هنگام صبح و بعدازظهر می‌توان از آن استفاده کرد.

ماسک صورت برای منافذ پوستی و کیوی

ممکن است آن‌هایی که پوست چرب دارند متوجه شده باشند که در طول فصل تابستان بافت پوست آن‌ها تغییر کرده و منافذ نمایان‌تر شده و بزرگ‌تر می‌شوند. برای تغییر اندازه‌های این منافذ، کار زیادی از دست شما برنمی‌آید. اما این ماسک صورت کیوی می‌تواند پدیدار شدن آن‌ها را به حداقل برساند:

کیوی رسیده را پوست بکنید و آن را به قطعات کوچک ببرید. سپس درون مخلوط‌کن بریزید، کیوی را با یک‌چهارم فنجان شیر و نصف قاشق غذاخوری روغن گیاهی یا ذرت ترکیب کنید. محتویات را تا زمانی که روان و به حالت خمیری درآمده است مخلوط کنید. از آن برای شستن صورت خود استفاده نمایید. با آب گرم آن را پاک کنید و سپس با آب سرد مثل همیشه بشویید و مرطوب کنید.

از این محلول برای تمیز کردن پوست خود صبح و بعدازظهرها استفاده کنید. کیوی حاوی ویتامین E و آنتی‌اکسیدان بوده و کمک می‌کند تا به آرامی پوست مرده برداشته شده و منافذ بزرگ ایجاد شده را کاهش دهد. ضمناً این یک پاک‌کننده ایده‌آل برای انواع پوست‌های معمولی است.

تثبیت رنگ پوست با جعفری، زرده تخم‌مرغ و عسل

ممکن است گرما و آفتاب ماه‌های تابستان منجر به تغییر رنگ نامناسب پوست شود. دو قاشق غذاخوری جعفری را با یک زرده تخم‌مرغ و یک قاشق غذاخوری عسل داخل مخلوط‌کن ترکیب کرده و به هم بزنید. یک لایه ضخیم از آن را بر روی صورت و گردن بگذارید و برای ۲۰ دقیقه آسوده بمانید. سپس آن را با آب گرم پاک کنید. جعفری رنگ‌پریدگی و لکه‌های پیری روی پوست را روشن کرده و رنگ پوست را هماهنگ می‌نماید. جعفری برای کاهش سوختگی و قرمزی پوست مناسب است. همچنین در کاهش و جلوگیری از جوش‌های سرسیاه و چین و چروک پوست نیز مؤثر است.

زرده تخم‌مرغ حاوی لسیتین بوده و کار آب‌رسانی پوست را انجام می‌دهد. عسل به برداشتن سلول‌های مرده به هنگام مرطوب‌سازی کمک می‌کند. این روش برای پوست‌های معمولی گرفته تا خشک مناسب است. اگر شما پوست معمولی اما به نسبت چربی دارید، جای زرده تخم‌مرغ از سفیده آن استفاده کنید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

پوست،سلامت پوست،مراقبت از پوست،تاتو،جوش صورت…ماسک صورتلک صورتپوست زیبا آرایش صورتتاتوپوستجوش صورتدرمان جوش صورتانواع ماسک ۶ ماسک خانگی با لیمو برای همه پوست‌ها – جدیدترین ……چگونه جوش های سرسیاه روی پوست بینی و صورت را از بین ببرم تاریخ انتشار ۲۲ سفت کننده پوست ماسک خانگی سفت کننده …ماسکسفتکنندهپوستسفت کننده های پوست ماسک هایی که پوست های شل و افتاده را جمع می کنندماسک برای سفتی پوست و جلوگیری از افتادگی – …ماسکبرایسفتیپوستوفرق نمیکند در اکثر خانمها و آقایان و البته بسته به چاقی و لاغری صورت و سفتی و نوع پوست لطافت و روشن شدن پوست باماسک ماستجالب است بدانید که استفاده از ماست به عنوان ماسک صورت نیز تاثیر مثبتی بر پوست داردپوست و مو پزشکان ایران بسیاری از خانم‌ها هنگام مراجعه به مطب‌های پوست و مو از ریزش مژه‌ها و کم ‌پشت شدن کلینیک پوست و مو ، لیزر ، زیبایی و لاغری ایرانیان …به نام خالق زیبایـی ها در کنار شما و نزدیک به شما در منطقه تهران برایتان مکانی آرامش طب سنتی ، آرایشی و زیبایی ، خانه و خانواده ، مسایل …کبد چرب در اثر تجمع چربی در سلول های کبد به وجود می آید و … ادامه نوشته روشن کردن پوست تیره زیباشو دات کامآیا شما جزء آن دسته از افرادی هستید که به رنگ پوست خود اهمیت می‌دهید؟ باید گفت تیره از بین بردن جوش و جای آن زیباشو دات کاممحصولات لبنی کم‌چرب معمولاً حاوی مقدار زیادی ویتامین هستند که به شفافیت پوست کمک می پوست،سلامت پوست،مراقبت از پوست،تاتو،جوش صورت،درمان جوش صورت ماسک صورتلک صورتپوست زیبا آرایش صورتتاتوپوستجوش صورتدرمان جوش صورتانواع ماسک صورت ۶ ماسک خانگی با لیمو برای همه پوست‌ها – جدیدترین اخبار ایران چگونه جوش های سرسیاه روی پوست بینی و صورت را از بین ببرم تاریخ انتشار ۲۲ تقویت سفت کننده پوست ماسک خانگی سفت کننده پوستهای افتاده ماسکسفتکنندهپوست سفت کننده های پوست ماسک هایی که پوست های شل و افتاده را جمع می کنند ماسک برای سفتی پوست و جلوگیری از افتادگی – جدیدترین اخبار ماسکبرایسفتیپوست فرق نمیکند در اکثر خانمها و آقایان و البته بسته به چاقی و لاغری صورت و سفتی و نوع پوست از سن لطافت و روشن شدن پوست باماسک ماست جالب است بدانید که استفاده از ماست به عنوان ماسک صورت نیز تاثیر مثبتی بر پوست دارد پوست و مو پزشکان ایران بسیاری از خانم‌ها هنگام مراجعه به مطب‌های پوست و مو از ریزش مژه‌ها و کم ‌پشت شدن آنها شاکی کلینیک پوست و مو ، لیزر ، زیبایی و لاغری ایرانیان صفحه اصلی به نام خالق زیبایـی ها در کنار شما و نزدیک به شما در منطقه تهران برایتان مکانی آرامش بخش را طب سنتی ، آرایشی و زیبایی ، خانه و خانواده ، مسایل زناشویی کبد چرب در اثر تجمع چربی در سلول های کبد به وجود می آید و … ادامه نوشته » روشن کردن پوست تیره زیباشو دات کام آیا شما جزء آن دسته از افرادی هستید که به رنگ پوست خود اهمیت می‌دهید؟ باید گفت تیره شدن پوست از بین بردن جوش و جای آن زیباشو دات کام محصولات لبنی کم‌چرب معمولاً حاوی مقدار زیادی ویتامین هستند که به شفافیت پوست کمک می‌کند



لینک منبع :ماسک خانگی کیوی برای پوست صورت چرب

ماسک کیوی - ۱۲ ماسک کیوی برای پوست و صورت • نوآورد www.noavard.co/ماسک-کیوی-خواص-ماسک-کیوی‏ - ذخیره شده 1 ژوئن 2016 ... خواص ماسک کیوی برای پوست چرب – لایه برداری و کاهش چربی ... مقاله مرتبط: ماسک های زیبایی خانگی برای حفظ طراوت و شادابی پوست صورت ... ماسک خانگی کیوی برای پوست صورت چرب - آلامتو www.alamto.com/kiwi-homemade-face-masks.html‏ - ذخیره شده 2 ژانویه 2017 ... ماسک خانگی کیوی برای پوست صورت چرب:در ابتدا پیشنهاد میکنیم با خواص کیوی آشنا شوید تا بدانید این میوه چقدر برای بدن مفید است و سپس با ... 6 ماسک خانگی کیوی برای پوست! - دانلود آهنگ جدید naslemusic.com/6-ماسک-خانگی-کیوی-برای-پوست.html‏ - ذخیره شده - مشابه ویتامین ها و اسیدهای طبیعی موجود در کیوی برای پوست صورت بسیار مفید هستند؛ بنابراین ماسک های کیوی دارای اثر تقویتی و درمانی هستند. ... در ادامه شش ماسک خانگی کیوی را برای پوست معرفی می کنیم. عکس 6 ماسک ... پاک کننده پوست های چرب. 6 ماسک میوه ای عالی برای زیبایی پوست صورت • دونفره https://www.2nafare.com/6-ماسک-میوه-عالی-زیبایی-پوست-صورت-skin-care/‏ - ذخیره شده در این مطلب چند نوع ماسک عالی رو برای انواع پوست صورت خشک و چرب و برای نشاط پوست ... شک نکنید که ماسک های طبیعی و میوه ها بهترین انتخاب برای پوست هستن. ماسک کیوی راز پوست ابریشمی نوعروس - نوعروس www.noarous.com/fa/content/59238‏ - ذخیره شده - مشابه ماسک کیوی برای پوست های چرب ... این ماسک را به مدت 20 دقیقه روی پوست تان نگه دارید و پس از آن صورت تان را آب گرم شست و شو ... کیوی، لکه بر و لایه بردار طبیعی طرز تهیه ماسک صورت کیوی برای جوش،پوست خشک و لک و خواص کیوی ... www.mask-face.ir/ماسک-صورت-کیوی/‏ - ذخیره شده 6 سپتامبر 2016 ... کیوی با پوست زبرش فوق العاده مفید است و تغذیه مناسب برای پوست صورتتان می باشد.ماسک صورت کیوی پوستتان را شاداب و با طراوت می کند. زیبایی و جوانسازی پوست با ماسک میوه های زمستانی - نمناک namnak.com/زیبایی-جوانسازی-پوست.p10670‏ - ذخیره شده رتبه: ۴٫۸ - ۱۸۹ نقد زیبایی و جوانسازی پوست ، ماسک های میوه ای صورت. زیبایی و جوانسازی ... ماسک کیوی برای پوست های چرب ... برای تهیه این ماسک کافی است یک کیوی رسیده را به خوبی له کنید و با چند ورق لیموی تازه و یا چند قاشق آبلیمو طبیعی مخلوط کنید. ماسک را ... - با این خوراکی پوستتان را سفت و سفید کنید - جام نیوز www.jamnews.ir/TextVersionDetail/393556‏ - ذخیره شده - مشابه 17 سپتامبر 2014 ... دست به کار شوید و این ماسک خانگی را تهیه کنید و به پوست خود لطافت و ... ماسک صورت برای پوست چرب: ماست را با پالپ میوه مانند گیلاس، زغال ... انواع ماسک صورت میوه های زمستانی برای زیبایی پوست - بیتوته www.beytoote.com/attire/cuticle/face-mask-beautiful.html‏ - ذخیره شده - مشابه انواع ماسک صورت،ماسک میوه،ماسک کیوی،ماسک صورت برای پوست خشک،پوست چرب، روشن شدن پوست،ماسک صورت خانگی،طرز تهیه ماسک صورت،ماسک پرتقال،ماسک ... 7 ماسک صورت کیوی ، تقویت کننده و جوان‌کننده پوست setare.com/.../7-ماسک-صورت-کیوی-تقویت-کننده-و-جوان‌کننده-پوست‏ - ذخیره شده 13 سپتامبر 2016 ... 7 ماسک صورت و ماسک پوست کیوی و ترکیبات دیگر برای جوش و لکه‌های پوستی و جوانسازی و شاداب‌سازی پوست صورت خانگی طبیعی بدون نیاز به مواد شیمیایی. ... اسیدهای چرب امگا 3 و اسید لینولیک آلفا موجود در دانه های کیوی، سلامت ...