مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

7 راز بیمار نشدن

[ad_1]
7 راز بیمار نشدن

خبرگزاری آریا -
ویتامین ث می تواند در بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن بسیار تأثیرگذار باشد

آنچه امروزه پزشکان به آن معتقدند این است که باور و فکر انسان بر بیمار شدن یا نشدن او اثر می گذارد. این در واقع همان چیزی است که از آن به عنوان تلقین یاد می کنیم. تلقین و نوع تفکر ما می تواند بر ابتلای ما به بیماری ها تأثیرگذار باشد. بنابراین بهتر است همیشه مثبت فکر کنیم و خصلت مثبت اندیشی را در خودمان تقویت کنیم.

خواب کافی
افرادی که پنج تا شش ساعت در شب می خوابند، هنگام تماس با ویروس سرماخوردگی تا سی درصد احتمال ابتلایشان به بیماری افزایش می یابد. در حالیکه این احتمال برای افرادی که هفت تا هشت ساعت در شب می خوابند، تا هفده درصد کاهش می یابد.

تقویت ذهن
آنچه امروزه پزشکان به آن معتقدند این است که باور و فکر انسان بر بیمار شدن یا نشدن او اثر می گذارد. این در واقع همان چیزی است که از آن به عنوان تلقین یاد می کنیم. تلقین و نوع تفکر ما می تواند بر ابتلای ما به بیماری ها تأثیرگذار باشد. بنابراین بهتر است همیشه مثبت فکر کنیم و خصلت مثبت اندیشی را در خودمان تقویت کنیم.

کنترل استرس
ثابت شده است که استرس بر تضعیف سیستم ایمنی بدن اثر زیادی می گذارد. اغلب بیماری ها به علت فشاری بروز می کنند که استرس بر ارگان های مختلف بدن وارد می کند. بنابراین باید هدف تان پیدا کردن راهی برای کنترل استرس باشد تا روش سالم را در زندگی دنبال نمایید.
استفاده زیاد از وسایل حمل و نقل عمومی مانند مترو، اتوبوس و تاکسی در افزایش بیمار شدن شما موثر است
بهتر است عوامل استرس زا را شناسایی کرده و برای رفع آن ها برنامه ریزی کنید.
از راه های کلی کنترل استرس می توان به تفکر، همنشینی با دوستان، ورزش، عبادت و غیره اشاره نمود.

تمیز بودن
همیشه حواستان به این نکته باشد که پس از تماس با وسایل کثیف مانند دکمه آسانسور، میله اتوبوس و مترو، درهای ورودی ، وسایل پارک و غیره دست هایتان را با آب و صابون بشویید. وجود خراش یا بریدگی یا سوختگی در پوست دست می تواند امکان آلودگی با میکروب ها را بالا ببرد، زیرا در این حالت ها راه ورود آلودگی ها به داخل پوست باز است. شستن دست ها با صابون باید حداقل 15 ثانیه طول بکشد.

پافشاری روی ورزش
ورزش سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند و احتمال ابتلا به بیماری هایی مانند عفونت دستگاه تنفسی را کاهش می دهد. بهتر است هر هفته سه بار وقت خود را در باشگاه های ورزشی بگذرانید و ورزش کنید.

ارتباط از راه دور
استفاده بیش از حد از وسایل حمل و نقل عمومی مانند مترو، اتوبوس و تاکسی در افزایش بیمار شدن شما موثر است. این وسایل همیشه پر از میکروب هستند. بهتر است کارهایی را که می توان به صورت غیر حضوری انجام داد، با ابزار هایی مانند تلفن، رایانه و اینترنت انجام دهید.

ویتامین ث جادویی
شواهد علمی نشان می دهد که ویتامین ث می تواند در بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن بسیار تأثیرگذار باشد. اغلب افرادی که بیمار نمی شوند، گاهی تا چهار بار در روز موادی را مصرف می کنند که دارای ویتامین ث هستند. شما نیز هرگاه احساس کردید که در حال مریض شدن هستید، مصرف مواد خوراکی غنی از این ویتامین جادویی را از افزایش دهید.
منبع:asriran.com




[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

راز مثلث برمودا راز مثلث برمودا مثلث برمودا علت نامگذاری مثلث برمودا منطقه وحشت کجاست مکان مثلث ایالاس چیست؟ ای ال اس ایرانبیماری اعصاب و ماهیچه ای ای ال اس یک بیماری بدخیم است در سلسله دیسک کمر دیسک کمر بیماری دیسک کمرشاید شما هم تا به حال دچار احساس درد‌های شدید یا خفیفی از پزشکی بالینی ندول‌های تیرویید متن کامل مقاله ندول‌های تیرویید شایع هستند به طوری که ‌–‌ بزرگسالان یک ندول چرا خدا بعضی از انسان ها را بدبخت آفریده؟ شهر سوالجواب این سوال در تعریف بدبختی و بیچارگی است واقعا بدبختی چیست؟ کسی که معاد را باور ثواب و خواص سوره های قرآن بطور اجمال احقاف در دنیا دچار وحشت نشدن در امان ماندن روز قیامت – به تعداد انسانهای زمین ده غذاهای نفاخ و رژیم ضد نفخ برای خیلی از ما پیش آمده که بعد از خوردن غذای خاصی احساس پُری در شکم داشته‌ ایم و گوگرد، شاه کلید سلامت گوگرد را همه به خوبی می ‌شناسیم گوگرد عنصری است زرد رنگ که به صورت طبیعی در معادن معرفی رشته علوم تجربی و رشته های دانشگاهی …سلام من این تاپیک رو زدم برای اینکه احساس کردم خیلی ها سوالاتی در مورد این رشته و رشته راز مثلث برمودا راز مثلث برمودا مثلث برمودا علت نامگذاری مثلث برمودا منطقه وحشت کجاست مکان مثلث برمودا ایالاس چیست؟ ای ال اس ایران بیماری اعصاب و ماهیچه ای ای ال اس یک بیماری بدخیم است در سلسله اعصاب پزشکی بالینی ندول‌های تیرویید متن کامل مقاله ندول‌های تیرویید شایع هستند به طوری که ‌–‌ بزرگسالان یک ندول قابل لمس دیسک کمر دیسک کمر بیماری دیسک کمرشاید شما هم تا به حال دچار احساس درد‌های شدید یا خفیفی از ناحیه ثواب و خواص سوره های قرآن بطور اجمال احقاف در دنیا دچار وحشت نشدن در امان ماندن روز قیامت – به تعداد انسانهای زمین ده حسنه گوگرد، شاه کلید سلامت گوگرد را همه به خوبی می ‌شناسیم گوگرد عنصری است زرد رنگ که به صورت طبیعی در معادن زیرزمینی غذاهای نفاخ و رژیم ضد نفخ برای خیلی از ما پیش آمده که بعد از خوردن غذای خاصی احساس پُری در شکم داشته‌ ایم و متوجه اخبار دیجیتال ایران رادیو اخبار دیجیتال ایران رادیو تلویزیون دیجیتال به گزارش روابط عمومی رسانه ملی؛ موضوع چرا خدا بعضی از انسان ها را بدبخت آفریده؟ شهر سوال جواب این سوال در تعریف بدبختی و بیچارگی است واقعا بدبختی چیست؟ کسی که معاد را باور کرده و



لینک منبع :7 راز بیمار نشدن

7 راز بیمار نشدن - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/470125/7-راز-بیمار-نشدن‏ - ذخیره شده آنچه امروزه پزشکان به آن معتقدند این است که باور و فکر انسان بر بیمار شدن یا نشدن او اثر می گذارد. این در واقع همان چیزی است که از آن به عنوان تلقین یاد می کنیم. خبرگزاری آریا - 7 راز بیمار نشدن www.aryanews.com/News/120170109010602758/7-راز-بیمار-نشدن‏ 9 ژانویه 2017 ... 7 راز بیمار نشدن. خبرگزاری آریا - ویتامین ث می تواند در بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن بسیار تأثیرگذار باشد آنچه امروزه پزشکان به آن معتقدند ... 10 راز بیمار نشدن • مجله پزشکی آسان طب asanteb.com/28245/10-راز-بیمار-نشدن.html‏ - ذخیره شده راز بیمار نشدن یکی از مسایل مهمی است که بسیاری از افراد خود را درگیر آن کرده انند و به دنبال راز ... 7-تمیز بودن : بهداشت و تمیز بودن یکی از رازهای بیمار نشدن است . پارسی 98 | پرتال پزشکی ایران - مطالب ابر 7راز بیمار نشدن www.parsi98.ir/post/tag/7راز%20بیمار%20نشدن‏ - ذخیره شده پارسی 98 | پرتال پزشکی ایران - مطالب ابر 7راز بیمار نشدن - دانش طبی , لیپولیز , لیزر,جراحی بینی, جراحی زیبایی,مرجع تخصصی پزشکی ,معرفی کلینیک ... [PDF] 7 ﺭﺍﺯ ﺑﻴﻤـﺎﺭ ﻧﺸﺪﻥ khabarjonoub.ir/archive/1395/03/06/22.pdf‏ ﭘﺰﺷــﻜﺎﻥ ﺗﺨﻤﻴــﻦ ﻣﻰ ﺯﻧﻨﺪ ﻛﻪ ﺍﺯ ﻫــﺮ 10 ﻧﻔﺮ، 7. ﻧﻔــﺮ ﺩﭼﺎﺭ ﺩﺭﺟﺎﺗــﻰ ... ﺷــﺪﻥ. ﻗﺪﺭﺗﻤﻨــﺪ ﻋﻀﻼﺕ ﮔﺮﺩﻥ ﺍﻳﺠﺎﺩ ﻣﻰ ﺷــﻮﺩ. ﮔﺮﻓﺘﮕﻰ. ﻋﻀﻼﻧﻰ ﻣﻰ ﺗﻮﺍﻧﺪ ﻧﺎﺷﻰ ﺍﺯ ﺻﺪﻣﺎﺕ ﺑﺎﺷﺪ ﺑﻪ ﻃﻮﺭﻯ. ﻛﻪ ﻓﺮﺩ ﻫﻨﮕﺎﻡ ..... 7 ﺭﺍﺯ ﺑﻴﻤـﺎﺭ ﻧﺸﺪﻥ. رگ های عنکبوتی پا، رازهای بیمار نشدن و خون دماغ مداوم -آکا - آکاایران www.akairan.com/health/bimari.../news20165310184299860.html‏ - ذخیره شده 31 مه 2016 ... 7 راز بیمار نشدن برخی افراد بدون شک همه شما در اطرافتان حداقل با یک فرد برخورد داشتید که به ندرت بیمار می شود، حتی اگر اطرافیانش دچار بیماری ... راز مریض نشدن این افراد چیست !! - پرشین وی www.persianv.com/pezeshki/266137.php‏ - ذخیره شده 6 نوامبر 2014 ... راز مریض نشدن این افراد چیست !! برخی افراد با بیمارستان رفتن و آمپول و قرص و از این جور چیزها غریبه اند و هرگز سراغ این موارد نرفته اند ؛راز سالم ... راز بیمار نشدن چیست؟ - معــراج www.mearage.ir/مصرف-غلط-ماست-با-اسفناج/‏ - ذخیره شده 3 ژانویه 2016 ... آنچه امروزه پزشکان به آن معتقدند این است که باور و فکر انسان بر بیمار شدن یا نشدن او اثر می گذارد. این در واقع همان چیزی است که از آن به عنوان ... راز photos on Flickr | Flickr https://www.flickr.com/photos/tags/راز/page10‏ Flickr photos, groups, and tags related to the "راز" Flickr tag. ... 7 راز بیمار نشدن. آموزش جدید ۷ راز بیمار نشدن. مقدمه:خب دوستان عزیزم آنچه امروزه پزشکان به آن معتقدند ... رازهای افرادی که به ندرت دچار بیماری می شوند - روزیاتو rooziato.com/.../راز-مریض-نشدن-افرادی-که-بیمار-نمی-شوند-چ/‏ - ذخیره شده رازهای افرادی که به ندرت دچار بیماری می شوند ... وی در کتاب خود با نام «رمز مریض نشدن برخی افراد» به این موضوع اشاره می کند که چرت زدن بعد از ظهر ... 7. کم شدن میزان قند در خون سبب می شود که توانایی گلبول های سفید خون برای از بین بردن ویروس ها و ...