[ad_1]
وبسایت شنبه: اسیکس (Asics) برندی ژاپنی در زمینه تولید محصولات ورزشی است که در سال ۱۹۴۹ راهاندازی شده و در ورزش دو شهرت خاصی پیدا کرده است، به همین منظور نیز در این گزارش به روند تبلیغات این برند در عرصه تولید محصولات ورزشی و خصوصا کفش ورزشی میپردازیم.
ما هرگز تنها نمیدویمبرند ورزشی اسیکس برای نشان دادن این نکته که همگام با نیازهای جامعه مصرفکنندگان خود گام برمیدارد، شعارهای تبلیغاتی مناسبی را برمیگزیند که از میان آنها میتوان به شعار «ما هرگز تنها نمیدویم» اشاره کرد. این عبارت در عین حال که نشاندهنده همگامبودن و همراهی این برند با مخاطبان آن است، با توجه به ماهیت این برند که یک تولیدکننده محصولات ورزشی است و کفش ورزشی نیز یکی از عمدهترین محصولات آن است، معنایی خاص مییابد و با ایجاد یک ایهام و دوگانهخوانی جالب توجه، به صورت پررنگتری جلوه میکند؛ ما همیشه با شما هستیم و مطابق نیازهای شما حرکت میکنیم، یک سوی معنای این شعار است و در سوی دیگر نیز تناسب آن با کفش ورزشی این برند و ترغیب مخاطبان به سوی این محصول قرار دارد.
![اسیکس چگونه با مشتری میدود اسیکس چگونه با مشتری میدود](http://cdn.bartarinha.ir/files/fa/news/1395/10/20/1126223_960.jpg)
با اسیکس، یک دونده ماراتن باشیدیکی از موقعیتهای تبلیغاتی مهمی که خصوصا برندهای ورزشی میتوانند از آن استفاده کند، حضور آنها به عنوان اسپانسر در مسابقات جهانی است. برند اسیکس نیز از این قاعده مستثنی نبوده و خصوصا به دلیل محبوبیتی که کفشهای ورزشی این برند در سطح جهان پیدا کردهاند، به عنوان حامی مسابقات دوی ماراتن ۲۰۱۴ نیویورک، حضور داشت.
قرار گرفتن این برند در جایگاه اسپانسر این مسابقات به نوبه خود میتواند یک حرکت مهم در برنامه بازاریابی این شرکت تولیدی باشد که باعث محبوبیت و معروفشدن بیشتر آن در بین مصرفکنندگان میشود؛ اما در کنار این مزیت، گروه بازاریابی این برند در انتخاب شعارهای تبلیغاتی خود در مسابقات مذکور نیز نهایت دقت را به خرج داده و عبارت «ما دوندگان ماراتن هستیم» را به عنوان یکی از شعارهای اصلی خود معرفی کردند. در حقیقت در این شعار، با تأکید بر دوی ماراتن که نمادی از استقامت است، کیفیت کفش اسیکس نیز گوشزد شده است؛ به این معنا که این کفش را نهتنها مناسب برای دویدن دانسته، بلکه آن را برای دویدنهای طولانی توصیه میکند.
با پلتفرم اسیکس بدوید
با توجه به اینکه امروزه فضای دیجیتال فرصتهای تبلیغاتی زیادی را در اختیار برندهای مختلف جهان قرار دادهاند، فضایی رقابتی در این عرصه به وجود آمده است؛ به این معنا که هر برندی سعی میکند با ارائه برنامههای خلاقانهتر و منحصربهفردی که دارد، به گونهای متفاوتتر در این فضا حضور یافته و توجه مخاطبان بیشتری را به خود جلب کند. در همین راستا نیز یکی از اقدامات خلاقانهای که برند اسیکس در رابطه با معرفی کفشهای ورزشی خود داشته است، طراحی یک پلتفرم ورزشی است که به کاربران خود اجازه میدهد، یک برنامه آموزشی را برای دویدن داشته باشند.
این پلتفرم طوری طراحی شده است که با توجه به سن، جنسیت و سابقه ورزشیای که کاربران به آن ارائه میدهند، میتواند یک برنامه ورزشی را برای آنها طراحی کرده و تمریناتی که لازم است در جهت بهبود وضعیت خود در دویدن داشته باشد را به آنها پیشنهاد میدهد. ارائه چنین راهکاری میتواند به کسانی که علاقهمند به ورزش دو هستند، کمک شایانی کند و در عین حال آنها را به سوی محصولات برند اسیکس، خصوصا کفش ورزشی آن جلب کند.
قهرمانان را به چالش بکشید
همانگونه که ذکر شد، برند اسیکس به طور خاص به ورزش دوی ماراتن توجه خاصی دارد و در همین زمینه نیز سریعترین دونده دوی مارتن آمریکا، یعنی رایان هال در برنامههای تبلیغاتی این برند جایگاه ویژهای پیدا کرده است. در همین زمینه میتوان به یکی از راهکارهای خلاقانه برند اسیکس در سالهای اخیر تحت عنوان «چالش تردمیل» اشاره کرد که طی اقدامی عملی، فعالیتی خلاقانه و منحصربهفرد را در زمینه تبلیغات به انجام رسانده بود. در این شیوه، برند اسیکس، تردمیلهای سیاری را به نقاط مختلف آمریکا برده و مردم را به چالش دویدن روی تردمیل فرا میخواند. در این چالش از مردم خواسته میشد که رکورد رایان هال را بشکنند که البته چنین اتفاقی نیفتاد و هیچکس از شرکتکنندگان در این چالش موفق به چنین کاری نشدند.
هدف اصلی که از این شیوه خاص تبلیغاتی مورد نظر بود، در درجه اول ایجاد یک احترام همگانی برای ورزشکاران بود، چراکه این افراد بهگونهای متفاوت و منحصربهفرد، جایگاه مهمی در فعالیتهای ورزشی داشته و قدرت بدنی بالایی دارند که دیگر مردم جهان فاقد آن هستند. از طرفی نیز همگامبودن ورزشکار مذکور با محصولات اسیکس و خصوصا کفش ورزشی آن، اقدام مذکور را به یک چالش عمده با این نام تجاری نیز تبدیل کرده بود؛ چالشی که در آن هیچ هماوردی در مقابل این برند وجود نداشته است.
کمپینی که مخاطب آن جوانان هستند
کمپین«?want it more» از جمله کمپینهای تبلیغاتی جدید برند اسیکس محسوب میشود که بیشتر با هدف مخاطب قرار دادن گروه سنی جوانان شکل گرفته است. این کمپین که به معرفی محصولات ورزشی این برند میپردازد، از طریق ابزارهای مختلف تبلیغاتی مانند رسانههای چاپی، رسانههای اجتماعی، وبسایتها و ... ورزشکاران حرفهای و غیرحرفهای را مخاطب قرار داده و با انتخاب شعار فوق نیز بر روحیه جاهطلبی و زیادهخواهی جوانی تأکید بیشتری دارد.
در واقع مدیران اجرایی این کمپین، معتقد هستند که با انتخاب شعار مذکور، انگیزه زیادی به ورزشکاران داده میشود تا به اهداف مورد نظر خود برسند، این اقدام یک گام جسورانه محسوب میشود که در عین حال این جسارت را به مصرفکنندگان محصولات اسیکس نیز میدهد تا بتوانند در موقعیتهای ورزشی خود، موفقیتهای قابل توجهی را پیشبینی کرده و برای رسیدن به آنها، بیشتر تلاش کنند.
اسیکس فقط برای دوندگان نیست
گسترش دایره مخاطبان و یافتن مصرفکنندگان بیشتر، از جمله اهداف بزرگ در سیستمهای بازاریابی محسوب میشود که خصوصا بعد از تثبیت و جا افتادن یک نام تجاری در میان مخاطبان، به اجرا درمیآید. در همین راستا نیز باید گفت برند اسیکس که جایگاه خود را به عنوان یک برند ورزشی در میان مخاطبان جهان یافته است، سعی در گسترش دایره مخاطبان خود داشته و نفوذ به سایر رشتههای ورزشی به جز دوندگی و حتی نفوذ به عرصه زندگی عادی مردم را در دستور کار خود قرار داده است.
از آنجایی که برند اسیکس، در سالهای اخیر توجه خاصی به دوی ماراتن نشان داده و بیشتر تبلیغات آن نیز در حوزه این ورزش بوده است، اینطور استنباط میشود که کفش ورزشی این برند مخصوص دوندگان طراحی شده و این نکته نیز از دید مدیران بازاریابی این نام تجاری دور نمانده و بنابراین در اهداف آتی خود برای طراحی برنامههای تبلیغاتی، این نکته را مد نظر خواهند داشت. گسترش استفاده از کفش اسیکس در دیگر ورزشها، جزء اهداف اصلی این برند محسوب میشود، ضمن اینکه مدیران ارشد بازاریابی برند اسیکس، معتقدند که این برند تنها برای ورزشکاران طراحی نشده، بلکه سایر مردم عادی نیز میتوانند از آن استفاده کنند؛ بنابراین پیامهای تبلیغاتی جدیدی که برند اسیکس آنها را ترویج میدهد، شامل عبارتهایی مانند «اسیکس فقط برای دوندگان و یا ورزشکاران نیست»، میشود که نشاندهنده گسترش این نام تجاری در میان طیف بیشتری از مخاطبان خواهد بود.
[ad_2]
لینک منبع
بازنشر:
مفیدستان
عبارات مرتبط با این موضوع شنبه مگ اولین هفته نامه اختصاصی استارت آپ هابنا به گزارش مجله فورچون، شرکت پینترست در هفته گذشته با ایجاد تغییراتی به کارکنان خود شنبه مگ اولین هفته نامه اختصاصی استارت آپ ها بنا به گزارش مجله فورچون، شرکت پینترست در هفته گذشته با ایجاد تغییراتی به کارکنان خود اجازه مدیریت ارتباط با مشتری مدیریت روابط با مشتری طرز برخورد با مشتری ارتباط با مشتری ارتباط با مشتری سایپا مدیریت ارتباط با مشتری ارتباط موثر با مشتری
لینک منبع :اسیکس چگونه با مشتری میدود؟
اسیکس چگونه با مشتری میدود؟ - برترین ها
www.bartarinha.ir/fa/news/.../اسیکس-چگونه-با-مشتری-میدود - ذخیره شده
14 ژانویه 2017 ... اسیکس چگونه با مشتری میدود؟ اسیکس (Asics) برندی ژاپنی در زمینه تولید
محصولات ورزشی است که در سال ۱۹۴۹ راهاندازی شده و در ورزش دو شهرت ...
اسیکس چگونه با مشتری میدود - ماورا
emavara.com/اسیکس-چگونه-با-مشتری-میدود/ - ذخیره شده
14 دسامبر 2016 ... اسیکس(Asics) برندی ژاپنی در زمینه تولید محصولات ورزشی است که در سال ۱۹۴۹
راهاندازی شده و در ورزش دو شهرت خاصی پیدا کرده است، به همین منظور ...
اسیکس چگونه با مشتری میدود؟ | تیم موفقیت پارس دان اسیکس چگو ...
https://www.flickr.com/photos/136942070@N07/32831031152
19 فوریه 2017 ... تیم موفقیت پارس دان اسیکس چگونه با مشتری میدود؟ وبسایت شنبه: اسیکس (Asics
) برندی ژاپنی در زمینه تولید محصولات ورزشی است که در سال ...
اسیکس چگونه با مشتری میدود؟
www.coka.ir/articles/203992/اسیکس-چگونه-با-مشتری-میدود؟ - ذخیره شده
Toggle navigation. Coka.ir · صفحه اصلی. بگرد. مدل طلا و جواهرات · مدل ساعت زنانه و
مردانه · مدل لباس جدید · گالری عکس های بازیگران · آرایش صورت و زیبایی ...
موفقیت:اسیکس چگونه با مشتری میدود؟ | مجله اینترنتی کهلیک
kahlek.ir/index.php/news2617078
موفقیت:اسیکس چگونه با مشتری میدود؟ ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ 3 بازدید ... موفقیت:چگونه در
کسب و کارمان پیگیر مشتری شویم؟ موفقیت:دستیابی به موفقیت، با غلبه بر این
9 ...
اسیکس | شنبه مگ - اولین هفته نامه اختصاصی استارت آپ ها
news.irancost.ir/اخبار-اسیکس
۱۶. اسیکس چگونه با مشتری میدود. برندی که تردمیل به خیابانها میبرد تا کفشهایش
را عملی تبلیغ کند. اسیکس(Asics) برندی ژاپنی در زمینه تولید محصولات ورزشی ...
#اسیکس hashtag on Twitter
https://twitter.com/hashtag/اسیکس?lang=fa - ذخیره شده
GEL-KAYANO 23 TJG943 للجری #اسیکس ٧٠٥ ریال شامل الشحن صنع فی الصین ....
اسیکس چگونه با مشتری میدود برندی که تردمیل به خیابانها میبرد تا کفشهایش را ...
گوچی چگونه سردمدار دنیای مد شد؟ - برترین ها
94.182.146.175/fa/news/.../گوچی-چگونه-سردمدار-دنیای-مد-شد - ذخیره شده
رتبه: ۹۲% - ۷٬۹۴۹ نقد
15 ژانویه 2017 ... این برند با لوگوی معروفش جای خاصی در بین هنرمندان و ورزشکاران دارد. ... گوچی
چگونه سردمدار دنیای مد شد؟ .... اسیکس چگونه با مشتری میدود؟
اسیکس چگونه با مشتری میدود؟ - آوانیوز
ava-news.ir/search/?q=اسیکس%20چگونه%20با%20مشتری%20میدود؟
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output
started at /home/avanews/public_html/include/config.php:1) in ...
کارآفرینی Entrepreneurship - برندهای معروف دنیا چگونه با هم می جنگند؟
www.mmbabol.blogfa.com/post-24.aspx - ذخیره شده
کارآفرینی Entrepreneurship - برندهای معروف دنیا چگونه با هم می جنگند؟ ... از محصول
جدید پر کند تا محصول شرکت رقیب که روی بورس بود از چشم مشتریان دور شود و ...
دست از رقابت میکشند و بازار را واگذار میکنند اما گاهی اوقات هم به علت قدرت
اقتصادی ... نایک با این روش با چندین برند به طور غیر مستقیم درگیر شد و عاقبت
فاتح این ...
سهشنبه 19 اردیبهشت 1396 ساعت 02:19