مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تکذیب رجیستر نشدن آیفون 7 و 7پلاس

[ad_1]

طراح رجیستری گوشی موبایل گفت: شایعه غیرفعال شدن گوشی‌های آیفون 7 و 7پلاس پس از اجرای طرح رجیستری صحت ندارد و تا پیش از روز و ساعت آغاز رجیستری، هر گوشی که به هر طریق وارد و فعال شده باشد، به طور خودکار رجیستر می‌شود.

به گزارش صبحانه، علیرضا محمدی طراح رجیستری گوشی تلفن همراه در گفت‌وگو با فارس،‌ در واکنش به اظهار نظر رئیس یکی از اتحادیه‌های مرتبط با موبایل که گفته بود گوشی‌های آیفون 7 و 7پلاس که هم اکنون به صورت غیرقانونی وارد کشور و فعال شده‌اند، پس از اجرای رجیستری غیرفعال می‌شوند، گفت: این موضوع غیرواقعی اسـت و به هیچ وجه صحت ندارد.

وی توضیح داد: تا پیش از روز و ساعت آغاز طرح رجیستری، هر گوشی که به هر طریق وارد کشور و فعال شده باشد، به صورت خودکار رجیستر می‌شود و کماکان بدون مشکل در شبکه سرویس می‌گیرد.

محمدی گفت: از لحظه آغاز رجیستری، گوشی‌هایی که قاچاق وارد شده‌اند، با انداختن سیم‌کارت تشخیص داده شده و امکان سرویس‌دهی نخواهند بود.

طراح رجیستری تلفن همراه اضافه کرد:‌ طرح رجیستری در حال طی مراحل آزمایشی اسـت و قطعا آغاز رسمی طرح قبل از اجرا اطلاع‌رسانی گسترده خواهد شد.

وی تاکید کرد: با توجه به مطرح شدن شایعه غیرفعال شدن گوشی‌های آیفون 7 و 7 پلاس، خریداران توجه کنند که پیش از اجرای رجیستری و پس از آن نیازی به پرداخت هزینه برای رجیستر شدن نیست.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

تکذیب رجیستر نشدن آیفون و پلاس



لینک منبع :تکذیب رجیستر نشدن آیفون 7 و 7پلاس

تکذیب رجیستر نشدن آیفون 7 و 7پلاس - صبحانه آنلاین ... sobhanehonline.com/.../تکذیب-رجیستر-نشدن-آیفون-7-و-7پلاس‏ - ذخیره شده 19 سپتامبر 2016 ... طراح رجیستری گوشی موبایل گفت: شایعه غیرفعال شدن گوشی‌های آیفون 7 و 7پلاس پس از اجرای طرح رجیستری صحت ندارد و تا پیش از روز و ساعت ... رجیستر نشدن آیفون 7 و 7پلاس در ایران دروغ است - ایران جیب www.iranjib.ir/.../رجیستر-نشدن-آیفون-7-و-7پلاس-در-ایران-دروغ-است/‏ - ذخیره شده 19 سپتامبر 2016 ... طراح رجیستری گوشی موبایل گفت: شایعه غیرفعال شدن گوشی‌های آیفون 7 و 7پلاس پس از اجرای طرح رجیستری صحت ندارد و تا پیش از روز ... آیفون 7 و آیفون 7 پلاس رجیستر می‌شوند - زومیت www.zoomit.ir/2016/9/19/.../iphone7-iphone7plus-registery-iran/‏ - ذخیره شده 19 سپتامبر 2016 ... طراح رجیستری گوشی تلفن همراه شایعه غیرفعال شدن آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس را کاملاً تکذیب کرد. تکذیب رجیستر نشدن آیفون 7 و 7پلاس - صبحانه آنلاین | دمادم https://damadam.ir/.../تکذیب-رجیستر-نشدن-آیفون-7-و-7پلاس/3679293‏ - ذخیره شده طراح رجیستری گوشی موبایل گفت: شایعه غیرفعال شدن گوشی‌های آیفون 7 و 7پلاس پس از اجرای طرح رجیستری صحت ندارد و تا پیش از روز و ساعت آغاز رجیستری، هر ... آیفون 7 و آیفون 7 پلاس رجیستر می شوند - تبیان www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=336142‏ 19 سپتامبر 2016 ... آیفون 7 و آیفون 7 پلاس رجیستر می‌شوند ... اخباری منتشر شد مبنی‌براینکه این گوشی‌ها رجیستر نمی‌شوند، اما این شایعات تکذیب شده است. ... رجیستری گوشی تلفن همراه در مورد رجیستر نشدن گوشی‌های آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس اعلام ... جی نیوز - تکذیب رجیستر نشدن آیفون 7 و 7پلاس jnews.jamaran.ir/news/id/1213397‏ 19 سپتامبر 2016 ... تکذیب رجیستر نشدن آیفون 7 و 7پلاس. گردآوری جی نیوز : علیرضا محمدی طراح رجیستری گوشی تلفن همراه در گفت‌وگو با فارس‌ در واکنش به اظهار ... آیفون 7 موجود در بازار رجیستر نمی‌شود (به‌روز شده) - جی اس ام www.gsm.ir/news/.../آیفون-7-موجود-در-بازار-رجیستر-نمی‌شود/‏ - ذخیره شده 19 سپتامبر 2016 ... اگر می‌خواهید جدیدترین محصول اپل، آیفون 7، را بخرید، بهتر است کمی صبر ... 7 پلاس باید در خرید این گوشی نوبر کمی تامل کنند و تا مشخص شدن ... شایعه رجیستر نشدن آیفون 7 و 7پلاس رد شد | تکنولوژی نیوز tech-news.ir/iphone7-registry.html‏ - ذخیره شده 20 سپتامبر 2016 ... به دنبال اطلاعیه رئیس اتحادیه صنف دستگاه‌های مخابراتی مبنی بر اینکه گوشی های آیفون 7 به صورت قاچاق وارد بازار شده و در سامانه شناسایی گوشی ... آیفون 7 و آیفون 7 پلاس رجیستر می‌شوند | دیجیتال سلام hi01.ir/آیفون-7-و-آیفون-7-پلاس-رجیستر-می‌شوند/‏ - ذخیره شده 19 سپتامبر 2016 ... اخیرا اخباری مبنی بر رجیستری نشدن آیفون 7 و 7 پلاس در برخی وب .... شد مبنی‌براینکه این گوشی‌ها رجیستر نمی‌شوند، اما این شایعات تکذیب شده ... اخبار طرح رجیستری - تی نیوز tnews.ir/tags/طرح-رجیستری?page=6‏ آیفون ۷ و ۷پلاس پس از آغاز طرح رجیستری غیرفعال نمی شوند/ شایعه رجیستر نشدن ... غیرفعال شدن گوشی های آیفون 7 و 7پلاس پس از اجرای رجیستری صحت ندارد ...