مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تلفن همراهتان را در جیب شارژ کنید +عکس

[ad_1]

شرکت‌های سیستم‌های BAE و "پوشاک هوشمند" یک لباس جدید را طراحی کرده اند که تبلت و تلفن همراه را بدون نیاز به سیم شارژ می‌کند.

به گزارش مشرق به نقل از دیلی‌میل، اگرچه تلفن همراه و تبلت تا حد زیادی به انسان کمک کرده‌اند تا از شر رایانه‌های رومیزی بزرگ خلاص شوند، اما همچنان به سیم، کابل و شارژر نیاز دارند.
 
شرکت BAE از فناوری جدیدی موسوم به "برادسورد اسپین" برای ساخت لباس‌هایی استفاده کرده که درون خود یک شبکه الکترونیکی دارند و گجت‌ها را با خود پارچه شارژ می‌کنند.
 
یک جلیقه از یک لایه مبتنی بر نساجی الکترونیکی ساخته شده که در زمان استفاده در پوشاک کاربر، یک شبکه الکترونیکی نامرئی و منبع تغذیه را با استفاده از بافت رسانا به جای سیم و کابل تولید می‌کند.
 تلفن همراهتان را در جیب شارژ کنید +عکس
این جلیقه جدید جایگزینی برای دستگاههای قابل‌حمل و باتری‌های سنگینی است که سربازان و ماموران آتش‌نشانی برای ماموریت‌های خود به آنها تکیه دارند. همچنین این فناوری می‌تواند پایان نیاز به حمل شارژر و کابل برای دستگاههای همراه باشد.
 
کاربر می‌تواند دستگاههای الکترونیکی حیاتی را بطور مستقیم به جلیقه، کت یا کمربند خود وارد کرده و آن‌ها را فورا بوسیله یو.اس‌.بی به بخش برق یا داده متصل کنند.
 
این پوشاک به اندازه‌ای محکم است که بتواند در شرایط سخت مانند آتش‌سوزی عمل کند. همچنین می‌توان این جلیقه را با استفاده از شارژر خودرو شارژ کرده یا باتری‌های آن را عوض کرد.
 
فناوری Broadsword Spine از هشت محل اتصال در سراسر پوشاک برخوردار است که 200 وات برق تولید کرده و با یو.اس‌.بی می‌توان با آن ارتباط برقرار کرد.
 تلفن همراهتان را در جیب شارژ کنید +عکس
این فناوری در حال حاضر تنها برای خدمات اورژانس طراحی شده اما در آینده ممکن است در پوشاک عموم نیز استفاده شود. برای مثال کاربران می‌توانند تلفن همراهشان را در جیب خود شارژ کرده و از جیب دیگر برای آپلود تصویر روی دستگاه استفاده کنند.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


13 جولای 2016 ... شرکتهای سیستمهای BAE و "پوشاک هوشمند" یک لباس جدید را طراحی کرده اند که تبلت و تلفن همراه را بدون نیاز به سیم شارژ میکند.13 جولای 2016 ... شرکتهای سیستمهای BAE و پوشاک هوشمند یک لباس جدید را طراحی کرده اند که تبلت و تلفن همراه را بدون نیاز به سیم شارژ میکند. - خبرگزاری میزان.15 جولای 2016 ... تلفن همراهتان را در جیب شارژ کنید! عکس. اگرچه تلفن همراه و تبلت تا حد زیادی به انسان کمک کردهاند تا از شر رایانههای رومیزی بزرگ خلاص شوند، اما ...15 جولای 2016 ... تلفن همراهتان را در جیب شارژ کنید! عکس اگرچه تلفن همراه و تبلت تا حد زیادی به انسان کمک کردهاند تا از شر رایانههای رومیزی بزرگ خلاص شوند، اما ...13 جولای 2016 ... عکس/ تلفن همراهتان را در جیب شارژ کنید! شرکت های سیستم های BAE و "پوشاک هوشمند" یک لباس جدید را طراحی کرده اند که تبلت و تلفن همراه را بدون ...13 جولای 2016 ... کاربر میتواند دستگاههای الکترونیکی حیاتی را بطور مستقیم به جلیقه، کت یا کمربند ...15 جولای 2016 ... به گزارش سرویس فناوری پایتخت، شرکتهای سیستمهای BAE و "پوشاک هوشمند" یک لباس جدید را طراحی کرده اند که تبلت و تلفن همراه را بدون نیاز به ...ساعت: 10:53 منتشر شده در مورخ: 1395/04/23 شناسه خبر: 816072 شرکتهای سیستمهای BAE و "پوشاک هوشمند" یک لباس جدید را طراحی کرده اند که تبلت و تلفن همراه را ...13 جولای 2016 ... به گزارش ایسنا به نقل از دیلیمیل، اگرچه تلفن همراه و تبلت تا حد زیادی به انسان کمک کردهاند تا از شر رایانههای رومیزی بزرگ خلاص شوند، اما همچنان ...عکس تلفن همراهتان را در جیب شارژ کنید! شرکتهای سیستمهای BAE و "پوشاک هوشمند" یک لباس جدید را طراحی کرده اند که تبلت و تلفن همراه را بدون نیاز به سیم شارژ ...


کلماتی برای این موضوع

تلفن همراهتان را در جیب شارژ کنیدعکسشرکت‌های سیستم‌های و پوشاک هوشمند یک لباس جدید را طراحی کرده اند که تبلت و تلفن الف تلفن همراهتان را در جیب شارژ کنیدتلفن همراهتان را در جیب همراهشان را در جیب خود شارژ کرده و از عکس های خانوادگی تلفن همراهتان را در جیب شارژ کنید تلفن همراهتان را در جیب را در جیب شارژ کنید را در جیب خود شارژ تلفن همراهتان را در جیب شارژ کنیدتلفن همراهتان را در جیب همراهشان را در جیب خود شارژ کرده و از کنید و در تلفن همراهتان را در جیب شارژ کنید اتاق خبر تلفن همراهتان را در جیب شارژ تلفن همراهشان را در جیب خود در راه کربلا عکس تلفن همراهتان را در جیب شارژ کنیدتلفن همراهتان را در جیب شارژ تلفن همراهشان را در جیب را به دیگران ارسال کنید شارژر تلفن همراه با جلیقه عکسشارژرتلفنهمراه خود را در جیبتان شارژ کنید در جیب خودتان شارژ کنید تلفن همراهتان را در تلفن همراهتان را در جیب شارژ کنیدتلفن همراهتان را در جیب شارژ کنید تلفن همراهتان را در جیب را در جیب خود شارژ ✕ تلفن همراهتان را در جیب شارژ کنید پایگاه خبری و …تلفنهمراهتانرادرجیبتلفن همراهتان را در جیب شارژ کنید تلفن همراهشان را در جیب خود عکس خارق جام نیوز با این فناوری تلفن همراه خود را از اند که گوشی تلفن همراه را در هر نقطه تلفن همراهتان را در دو دقیقه شارژ کنید عکس



لینک منبع :تلفن همراهتان را در جیب شارژ کنید +عکس

تلفن همراهتان را در جیب شارژ کنید!+عکس - ایسنا www.isna.ir/news/.../تلفن-همراهتان-را-در-جیب-شارژ-کنید-عکس‏ - ذخیره شده 13 جولای 2016 ... شرکت‌های سیستم‌های BAE و "پوشاک هوشمند" یک لباس جدید را طراحی کرده اند که تبلت و تلفن همراه را بدون نیاز به سیم شارژ می‌کند. تلفن همراهتان را در جیب شارژ کنید +عکس - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/.../تلفن-همراهتان-را-در-جیب-شارژ-کنید-عکس‏ - ذخیره شده 13 جولای 2016 ... شرکت‌های سیستم‌های BAE و "پوشاک هوشمند" یک لباس جدید را طراحی کرده اند که تبلت و تلفن همراه را بدون نیاز به سیم شارژ می‌کند. عکس/ تلفن همراهتان را در جیب شارژ کنید! | شلمچه نیوز www.shalamchenews.com/عکس-تلفن-همراهتان-را-در-جیب-شارژ-کنید/‏ - ذخیره شده 13 جولای 2016 ... عکس/ تلفن همراهتان را در جیب شارژ کنید! شرکت‌های سیستم‌های BAE و “پوشاک هوشمند” یک لباس جدید را طراحی کرده اند که تبلت و تلفن همراه را بدون ... تلفن همراهتان را در جیب شارژ کنید!+عکس - پارسینه www.parsine.com/fa/.../تلفن-همراهتان-را-در-جیب-شارژ-کنیدعکس‏ - ذخیره شده 15 جولای 2016 ... تلفن همراهتان را در جیب شارژ کنید!+عکس. اگرچه تلفن همراه و تبلت تا حد زیادی به انسان کمک کرده‌اند تا از شر رایانه‌های رومیزی بزرگ خلاص شوند، اما ... تلفن همراهتان را در جیب شارژ کنید +عکس - بلاغ مازندران | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/21804908‏ 13 جولای 2016 ... تلفن همراهتان را در جیب شارژ کنید +عکس. شرکت های سیستم های BAE و "پوشاک هوشمند" یک لباس جدید را طراحی کرده اند که تبلت و تلفن همراه را بدون ... تلفن همراهتان را در جیب شارژ کنید!+عکس - پایگاه خبری آموزشی عصر ... tnews.ir/news/f39666591701.html‏ 15 جولای 2016 ... عصر بانک؛شرکت‌های سیستم‌های BAE و "پوشاک هوشمند" یک لباس جدید را طراحی کرده اند که تبلت و تلفن همراه را بدون نیاز به سیم شارژ می‌کند. تلفن همراهتان را در جیب شارژ کنید!+عکس | اگرچه تلفن همراه www.ghatreh.com/news/.../تلفن-همراهتان-جیب-شارژ-کنید-عکس‏ - ذخیره شده 15 جولای 2016 ... تلفن همراهتان را در جیب شارژ کنید!+عکس. اگرچه تلفن همراه و تبلت تا حد زیادی به انسان کمک کرده‌اند تا از شر رایانه‌های رومیزی بزرگ خلاص شوند، اما ... مجله اینترنتی: تلفن همراهتان را در جیب شارژ کنید +عکس /عنوان - مجله ... eqms.ir/fa/3557/مجله-اینترنتی-تلفن-همراهتان-را-در-جیب-ش/‏ 28 جولای 2016 ... تلفن همراهتان را در جیب شارژ کنید +عکس. شرکت‌های سیستم‌های BAE و “پوشاک هوشمند” یک لباس جدید را طراحی کرده اند که تبلت و تلفن همراه را بدون ... گوشیتان را در جیب شارژ کنید +عکس | برترینها khabarpu.com/k.php?u=2q/...2KjYsdiq2LHbjNmG2YfYpw==‏ گوشیتان را در جیب شارژ کنید +عکس - برترینها | خبرپو. ... تلفن همراهتان را در جیب شارژ کنید!/عکس · عکس یادگاری منصوریان بعد از برد استقلال. تلفن همراهتان را در جیب شارژ کنید +عکس صبح چهارشنبه 23 تیر 95 ... khabarche.ir/خبر/4929039/تلفن-همراهتان-را-در-جیب-شارژ-کنید--عکس‏ 13 جولای 2016 ... صبح چهارشنبه بیست و سوم تیر ماه 1395 خبر تلفن همراهتان را در جیب شارژ کنید + عکس.