مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

برای هضم غذای سنگین کیوی بخورید

[ad_1]
برای هضم غذای سنگین کیوی بخورید

خبرگزاری آریا-میوه کیوی برای اولین بار در جنوب چین پیدا شد و میوه ملی این کشور محسوب می شود.
به گزارش خبرگزاری آریا،کیوی طعم لذیذ و همچنین ماندگاری طولانی دارد و غنی از ویتامین های AEC و فیبر است. ویتامین C موجود در آن 2 برابر پرتقال، 3 برابر انبه، 11 برابر موز و 16 برابر سیب است.
کیوی میوه ای کم چرب و با قند پایین و بدون کلسترول است.
بیشتر میوه ها دارای یک یا 2 نوع ماده مغذی است در حالی که این میوه سرشار از مواد مغذی متعدد است.در فهرست میوه های دارای سدیم پایین و پتاسیم زیاد، کیوی در صدر قرار دارد.

 

● خواص کیوی:
این میوه مانع جهش یافتن ژن های سرطان زا می شود.

عصاره این میوه از بروز ملانوما(نوعی سرطان پوست) پیشگیری می کند.

روی موجود در کیوی در تولید تستسترون به بدن کمک می کند. برای پسران و مردان و همچنین سلامت مو، پوست دندان و ناخن مفید است.

برای حذف پروتئین، پس از صرف یک وعده غذای سنگین کیوی بخورید.

ماده ای به نام «اینوسیتول» موجود در آن احتمال بروز سرطان را کاهش می دهد.

برای تقویت چشم مفید است.

احساس خستگی، ضعف و گرفتگی عضلانی با خوردن کیوی که سرشار از پتاسیم است، برطرف می شود.

ویتامین E موجود در آن برای پیشگیری از چین و چروک و بهبود ظاهر پوست موثر است.

منگنز موجود در آن میزان قند خون را تنظیم می کند.

کلسیم این میوه نقش مهمی در بند آوردن خون و شکل گیری استخوان دارد.

از بروز آسم پیشگیری می کند.

محققان معتقدند، مصرف روزی یک عدد کیوی ، 10 تا 20 درصد ماده معدنی، ویتامین C و فیبر بدن را تامین می کند.

مصرف یک عدد کیوی هر روز صبح مانند آسپرین برای سلامت قلب مفید است.

ویتامین C موجوددر آن، سیستم دفاعی بدن را تقویت می کند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


6 روز پیش ... ميوه کيوي براي اولين بار در جنوب چين پيدا شد و ميوه ملي اين کشور محسوب مي شود. به گزارش خبرگزاري آريا،کيوي طعم لذيذ و همچنين ماندگاري طولاني ...6 نوامبر 2011 ... برای هضم غذای سنگین کیوی بخورید. میوه کیوی برای اولین بار در جنوب چین پیدا شد و میوه ملی این کشور محسوب می شود. کیوی طعم لذیذ و همچنین ...برای هضم غذای سنگین کیوی بخورید در بین اطلاعات جستجو شده و نتایج با ذکر منبع نمایش داده شده است. در صورتیکه این اطلاعات دارای محتوای نامناسب بوده و یا دارای ...براي هضم غذاي سنگين کيوي بخوريدبراي هضم غذاي سنگين کيوي بخوريددر این نوشته قصد داریم تا خواص درمانی کيوي تاثیر آن بر سلامتی انسان را مورد بررسی قرار ...9 ا کتبر 2013 ... کیوی بخورید ... بعد از نوش جان کردن غذای سنگین نفخ میکنید؟ ... برای همین هم مصرف میوهای مانند کیوی به عنوان دسر میتواند به هضم غذاهای سرشار از ...6 روز پیش ... خبرگزاري آريا-ميوه کيوي براي اولين بار در جنوب چين پيدا شد و ميوه ملي اين کشور محسوب مي شود. به گزارش خبرگزاري آريا،کيوي طعم لذيذ و همچنين ...6 آگوست 2016 ... خبرگزاري آريا-ميوه کيوي براي اولين بار در جنوب چين پيدا شد و ميوه ملي اين کشور محسوب مي شود.برای هضم غذای سنگین کیوی بخورید. برای هضم غذاي سنگين کيوي بخوريدبرای هضم غذاي سنگين کيوي بخوريددر این نوشته قصد داریم تا خواص درمانی کيوي تاثیر ...برای هضم غذای سنگین کیوی بخورید. براي هضم غذای سنگین کيوي بخوریدبراي هضم غذای سنگین کيوي بخوریددر این نوشته قصد داریم تا خواص درمانی کيوي تاثیر ...10 آگوست 2016 ... براي پيشگيري از ضعف بينايي و سرماخوردگي کيوي بخوريد بعد از ... اين امر، عمل هضم غذاهاي سنگين در معده را آسان ميكند، لذا خوردن كيوي به همراه ...


کلماتی برای این موضوع

برای هضم غذای سنگین کیوی بخورید



لینک منبع :برای هضم غذای سنگین کیوی بخورید

خبرگزاری آریا - برای هضم غذای سنگین کیوی بخورید www.aryanews.com/News/.../برای-هضم-غذای-سنگین-کیوی-بخورید‏ 27 ا کتبر 2016 ... خبرگزاری آریا-میوه کیوی برای اولین بار در جنوب چین پیدا شد و میوه ملی این کشور محسوب می شود. به گزارش خبرگزاری آریا،کیوی طعم لذیذ و همچنین ... برای هضم غذای سنگین کیوی بخورید | کانکور افغانستان kankorafghanistan.com/برای-هضم-غذای-سنگین-کیوی-بخورید/‏ - ذخیره شده 20 ژوئن 2014 ... برای هضم غذای سنگین کیوی بخورید میوه کیوی برای اولین بار در جنوب چین پیدا شد و میوه ملی این کشور محسوب می شود. کیوی طعم لذیذ و همچنین ... برای هضم غذای سنگین کیوی بخورید- جستجوگر اخبار تی نیوز football.tnews.ir/news/043073110936‏ 27 ا کتبر 2016 ... لینک خبری. با درود خدمت شما دوستان گرامی . وب سایت جدید صدرا نیوز به صورت کامل اپ شده است و اگر مشکلی در این رابطه دیدید می توانید با ... برای هضم غذای سنگین کیوی بخورید - آفتاب www.aftabir.com/lifestyle/.../برای-هضم-غذای-سنگین-کیوی-بخورید‏ 10 آگوست 2011 ... میوه کیوی برای اولین بار در جنوب چین پیدا شد و میوه ملی این کشور محسوب می شود کیوی طعم لذیذ و همچنین ماندگاری طولانی دارد و غنی از ویتامین های ... برای هضم غذای سنگین کیوی بخورید | آرمان تبریز www.armantabriz.ir/news/.../برای-هضم-غذای-سنگین-کیوی-بخورید‏ - ذخیره شده آرمان تبریز- میوه کیوی برای اولین بار در جنوب چین پیدا شد و میوه ملی این کشور محسوب می شود. به گزارش سرویس سلامت و تندرستی آرمان تبریز،کیوی طعم لذیذ و ... بعد غذا نفخ می‌کنید؟ کیوی بخورید www.tebyan.net/newmobile.aspx/8/index.aspx?pid=259600‏ 9 ا کتبر 2013 ... کیوی بخورید ... بعد از نوش جان کردن غذای سنگین نفخ می‌کنید؟ ... برای همین هم مصرف میوه‌ای مانند کیوی به عنوان دسر می‌تواند به هضم غذاهای سرشار از ... برای هضم غذای سنگین کیوی بخورید | میوه کیوی برای اولین بار - قطره www.ghatreh.com/news/.../برای-هضم-غذای-سنگین-کیوی-بخورید‏ 27 ا کتبر 2016 ... میوه کیوی برای اولین بار در جنوب چین پیدا شد و میوه ملی این کشور محسوب می شود. - به گزارش خبرگزاری آریا،کیوی طعم. بهترین زمان برای میوه خوردن - شفاف www.shafaf.ir/fa/news/236910/بهترین-زمان-برای-میوه-خوردن‏ - ذخیره شده - مشابه 6 فوریه 2014 ... بعضی مصرف میوه را قبل و برخی پس از وعده اصلی غذایی مناسب می‌دانند و تعدادی هم ... را برای هضم بهتر در معده بگذرانند از ورود مستقیم میوه به روده جلوگیری کرده و ... مدت میوه در معده و تخمیر و اسیدی شدن میوه و در نهایت پری، سنگینی و ترشی و ... برخی افراد برای آن‌که کمتر غذا بخورند یا از میزان چربی و سموم بدن بکاهند ... فود کلاب - گیاهان دارویی برای هضم غذای سنگین کیوی foodclub.ir/Topics/-TP1214-PI3006/‏ 19 جولای 2012 ... ... کردستان 2- عرق کنترل قن برای هضم غذای سنگین کیوی بخورید میوه. ... این سبزی اعصاب را تقویت کرده و به هضم غذاهای پرچرب کمک می‌کند و یک ... برای اینکه غذا بهتر و زودتر هضم شود - نیک صالحی www.niksalehi.com/.../برای-اینکه-غذا-بهتر-و-زودتر-هضم-شود.html‏ - ذخیره شده خوردن زیره ،مرزه،ماست،پیاز،سرکه سیب به هضم غذا کمک می کند. ... که نتیجه آن اختلال در هضم و جذب موادغذایی و ایجاد نفخ و سنگینی در دستگاه گوارش است. ... شده و نفخ شدید ایجاد شود، بنابراین حداقل یک ساعت قبل از غذا و دو ساعت بعد از غذا میوه بخورید .