مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

این 7 درد را هرگز نادیده نگیرید!

[ad_1]

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، بعضی دردها نشانه یک مشکل حاد در بدن بوده و باید جدی گرفته شوند اگر هر یک از این علائم را دارید، به پزشک مراجعه کنید تا تحت معاینه قرار بگیرید.

کلیه

احساس درد در لگن، ران، کمر و پایین شکم معمولا نشان از یک مشکل جدی در کلیه اسـت.

معده و لوزالمعده

دردهای شکمی و پشت در ناحیه پانکراس و معده علائم آشکاری از مشکلات جدی لوزالمعده و معده اسـت نیمی از افراد مبتلا به پانکراتیت مزمن (التهاب لوزالمعده) درد های شدیدی در پشت بدن تجربه می کنند.

صفرا و کبد

درد در ناحیه گردن یا بالای شانه به خصوص اگر پیوسته و در سمت راست باشد نشان از یک بیماری یا اختلال درکیسه صفرا یا کبد اسـت، این درد گاهی در پشت دیافراگم نیز بروز می کند.

لگن

درد در ناحیه پایین لگن نشانه ای از مشکلات مثانه اسـت.

ریه

درد در گردن و قسمت بالایی شانه ها ممکن اسـت به بیماری ریه مرتبط باشد.

روده

درد در ناحیه اطراف ناف مربوط به یک بیماری یا اختلال در روده کوچک اسـت. اگر در قسمت سمت راست ناحیه شکم بروز کند نشانه ای از بیماری روده کور و در قسمت تحتانی شکم مرکزی اغلب نشان از بیماری کولون یا رکتوم اسـت در صورت مشاهده هر یک از آنها فورا به پزشک مراجعه کنید.

قفسه سینه

درد در قفسه سینه یا در سمت راست بدن ممکن اسـت نشان از یک حمله یا بیماری قلبی و عروقی باشد، در صورتیکه به سمت چپ بدن انتشار پیدا کند اغلب به بیماری ها قلبی مرتبط نبوده و در برخی موارد مربوط به مشکلات ستون فقرات اسـت.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

این حمله قلبی است یا سوزش سر دل؟ چه چیزی باعث شروع این درد شده است؟ سوزش سر دل ناشی از ریفلاکس اسید معده، معمولا طی راه کاهش درد دندان در خانهدرد دندان یکی از بدترین دردهاست یک مسئله خنده دار در مورد دندان درد این است که معمولا ادعای کارخانه شکر و دارایی های آیت الله العظمی مکارم تحقیق و تدوین حجت حاجی کاظم چند سال پیش در سفری که شیراز داشتم، جوانی ادعا کرد که این آشنایی با علامت سرطان که مردان نادیده می‌گیرندمراقبت معمول پیشگیرانه می‌تواند سرطان و سایر بیماری‌ها را در مراحل اولیه کشف کند الف درد دل دانشجوی دکترا متاسفانه عدم تناسب نیاز جامعه با پذیرش دانشگاه این مشکل را به وجود آورده است افراد با امّ الامراضی به نام یبوست باسلام ودعای خیرهمه بیماران بشما دکتر عزیز که این همه مطالب واطلاعات مفیدوجامه ای الف نظر شما درباره این تصویر چیست؟گرچه گریه کردن چیزی را درست نمی کند و گرچه هر گریه ای نشانه اخلاص و تلاش حداکثری منجر شوهرم سرد مزاج است نوعروس باید بگویم مشکل سرد مزاجى آقایان یا هر چى دیگه از این قبیل ظاهرا به یه بحران تبدیل شده مورد از رازهای ویندوز مناقای مختاری من این نرم افزار را دانلود و نصب کردم اما بخاطر ظاهرش از روی ویندوز ۸ پاکش انزال زودرس، درمان به دور از هیاهوی تبلیغاتجوانان زیادی را دیده ام که حتّی قبل از ازدواج، نگران آن هستند که آیا در آزمون رابطه



لینک منبع :این 7 درد را هرگز نادیده نگیرید!

این 7 درد را هرگز نادیده نگیرید - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/542207/این-7-درد-را-هرگز-نادیده-نگیرید‎Cachedاین 7 درد را هرگز نادیده نگیرید. تب، حالت تهوع و کمر درد تنها با وجود مشکل در معده مرتبط نیستند. این شرایط با نفوذ باکتری ها به دستگاه ادراری و ورود به کلیه ها که ... Images for این 7 درد را هرگز نادیده نگیرید! این 7 درد را هرگز نادیده نگیرید/ با "درد شناسی ... - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/.../این-7-درد-را-هرگز-نادیده-نگیرید-با-درد-شناسی-مراقب-سلامتی-تان-باشید‎Cached29 آگوست 2016 ... درد واکنشی در بدن است که نشان از وجود یک آسیب یا بیماری بوده که بی توجهی به آن ها عواقب جبران ناپذیری را به همراه دارد. این 7 درد را هرگز نادیده نگیرید! - ناطقان | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/39393565 3 ژوئن 2017 ... درد بین تیغه های شانه همانند درد در آراواره، تنگی نفس و حالت تهوع در میان زنان شایع تر است. اگر با این نشانه ها مواجه هستید (احتمالا با بیش از یک ... این 7 درد را هرگز نادیده نگیرید vip-med.ir/online/این-7-درد-را-هرگز-نادیده-نگیرید/‎Cachedتب، حالت تهوع و کمر درد تنها با وجود مشکل در معده مرتبط نیستند. این شرایط با نفوذ باکتری ها به دستگاه ادراری و ورود به کلیه ها که شرایط عفونت را وخیم‌. این 7 درد را هرگز نادیده نگیرید | بدندید bedandid.com/2016/08/29/29109/این-7-درد-را-هرگز-نادیده-نگیرید/ 29 آگوست 2016 ... درد واکنشی در بدن است که نشان از وجود یک آسیب یا بیماری بوده که بی توجهی به آن ها عواقب جبران ناپذیری را به همراه دارد. این ۶ نوع درد جسمی را هرگز نادیده نگیرید - onvansho onvansho.ir/result/این-۶-نوع-درد-جسمی-را-هرگز-نادیده-نگیرید.html ۶ نوع درد جسمی را هیچ وجه این درد را نادیده نگیرید این 7 درد را هرگز نادیده . مجله پزشکی دکتر پیک drpeik ir ۴ نشانهدرد جسمی را هرگز نادیده نگیرید که این ماه را درد جسمی ... این 7 درد را هرگز نادیده نگیرید - آیسوم aysoom.ir/پزشکی-و.../79783-این-7-درد-را-هرگز-نادیده-نگیرید.html‎Cachedاین 7 درد را هرگز نادیده نگیرید. منتشر شده در جمعه, 12 خرداد 1396 13:02 | نوشته شده توسط آیسوم | بازدید: 2. تجربه هر دردی در بدن نباید موجب نگرانی شما و مراجعه سریع ... این 7 درد را هرگز نادیده نگیرید - نیوز مانیتور monitor.shafaqna.com/FA/IR/9426869‎Cachedاین 7 درد را هرگز نادیده نگیرید. تب، حالت تهوع و کمر درد تنها با وجود مشکل در معده مرتبط نیستند. این شرایط با نفوذ باکتری ها به دستگاه ادراری و ورود به کلیه ها که ... این 7 درد را هرگز نادیده نگیرید - نیمکد www.nimkad.com/BlogDes.aspx?id=11826‎Cachedاین 7 درد را هرگز نادیده نگیرید. 09:27 1396/3/13 29 بازدید. تب، حالت تهوع و کمر درد تنها با وجود مشکل در معده مرتبط نیستند. این شرایط با نفوذ باکتری ها به ...