مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

عرضه مونو پاد ویژه لپ تاپ!!

[ad_1]
مفیدستان:
عرضه مونو پاد ویژه لپ تاپ!!

خبرگزاری آریا -
مونو پاد لپ تاپ اپل

مونو پاد ویژه لپ تاپ هم آمد
با نسل جدید مونو پادها می توان عکس سلفی با لپ تاپ خود گرفت.
نسل جدیدی از مونو پادها توسط یک تیم تحقیقاتی اروپایی ساخته شده است که می تواند به جای متصل شدن به موبایل به لپ تاپ متصل شود. این مونو پاد در حال حاضر فقط می تواند به لپ تاپ اپل متصل شود و در مقایسه با مونوپاد موبایل کمی بلندتر است.

مونو پاد لپ تاپ,گرفتن عکس سلفی با مونو پاد,مونوپاد لپ تاپ اپل
مونو پاد لپ تاپ اپل در مقایسه با مونوپاد موبایل کمی بلندتر است

ضمن اینکه دارای پایه ای است که می توان لپ تاپ را در آنجا قرار داد، به مونوپاد متصل شد و تجربه عکس سلفی را با لپ تاپ تجربه کرد. البته این مونوپاد از وسایل جانبی شرکت اپل محسوب نمی شود و ممکن است که در آینده شرکت اپل تمایل به استفاده از آن بعنوان وسایل جانبی داشته باشد. به گفته تیم سازنده مونو پاد لپ تاپ اپل، این وسیله برای کسانی طراحی شده است که به شدت غرق در گرفتن عکس های سلفی هستند.
منبع : mehrnews.com




[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

عرضه مونو پاد ویژه لپ تاپ عرضه مونو پاد ویژه لپ تاپ



لینک منبع :عرضه مونو پاد ویژه لپ تاپ!!

مونو پاد ویژه لپ تاپ هم آمد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr ... www.mehrnews.com/news/3569305/مونو-پاد-ویژه-لپ-تاپ-هم-آمد‎Cached29 فوریه 2016 ... با نسل جدید مونو پادها می توان عکس سلفی با لپ تاپ خود گرفت. خبرگزاری آریا - عرضه مونو پاد ویژه لپ تاپ!! www.aryanews.com/News/.../عرضه-مونو-پاد-ویژه-لپ-تاپ 17 ژانویه 2017 ... خبرگزاری آریا - مونو پاد لپ تاپ اپل مونو پاد ویژه لپ تاپ هم آمد با نسل جدید مونو پادها می توان عکس سلفی با لپ تاپ خود گرفت. نسل جدیدی از مونو ... عرضه مونو پاد ویژه لپ تاپ!! | | linkchee.com/3scq4aaaaaaia/‎Cached31 دسامبر 2016 ... مونو پاد لپ تاپ اپل. مونو پاد ویژه لپ تاپ هم آمد. با نسل جدید مونو پادها می توان عکس سلفی با لپ تاپ خود گرفت. نسل جدیدی از مونو پادها توسط یک ... عرضه مونو پاد ویژه لپ تاپ!! -آکا - آکاایران www.akairan.com/elmi/scientific.../news20177270422560451.html‎Cached26 جولای 2017 ... مونوپاد لپ تاپ اپل مونو پاد مونو پاد لپ تاپ,مونوپاد ویژه لپ تاپ نسل جدید مونو پادها, مونوپاد موبایل,اخبار تکنولوژِی,فناوریهای نوین. عرضه مونو پاد ویژه لپ تاپ!! - پادشا padsha.com/عرضه-مونو-پاد-ویژه-لپ-تاپ مونو پاد لپ تاپ اپل. مونو پاد ویژه لپ تاپ هم آمد. با نسل جدید مونو پادها می توان عکس سلفی با لپ تاپ خود گرفت. نسل جدیدی از مونو پادها توسط یک تیم تحقیقاتی ... مونوپاد حرفه ای شاتر دار Yunteng YT-1288 - جانبی https://janebi.com/product/149840‎Cached Rating: 4.5 - 10 votes خرید مونوپاد حرفه ای یانگ تنگ شاتر دار شارژی مدل Yunteng YT-1288 جدیدترین سری مونوپاد یانگ تنگ با طراحی جدید شاتر به روی دسته. خرید مونوپاد Monopod + تضمین بهترین قیمت - جانبی https://janebi.com/mobile-accessories/monopod‎Cachedمونوپاد Monopod یا همان تک پایه دستی ، یک گجت جذاب برای موبایل ها و دوربین های عکاسی است. موبایل یا دوربین دیجیتال خود را به آن متصل کنید و از خودتان و ... ریموت کنترل مونوپاد یانتنگ | Monopod remote control Yantng ... https://shahvarshop.com/.../monopad/ریموت-کنترل-مونوپاد-یانتنگ-monopod-remote-control-yantng/‎Cachedاز ریموت کنترل مونوپاد یانتنگ برای 1288 و 2288 استفاده میشود. ریموت کنترل مونوپاد یانتنگ شارژی است و دارای قابلیت زوم میباشد و با دستگاه های اندروید و ios. ... پیشنهاد ویژه .... لوازم جانبی لپ تاپ، کامپیوتر و شبکه ... تجاری در راستای توسعه خدمات و عرضه کالای با کیفیت و با قیمت مناسب به تمام مردمان ایران زمین، تصمیم بر ... مونو پاد ویژه لپ تاپ هم آمد - پایگاه خبری عصر شبکه news.ern-co.com/old/اخبار.../12557-مونو-پاد-ویژه-لپ-تاپ-هم-آمد.html 1 مارس 2016 ... با نسل جدید مونو پادها می توان عکس سلفی با لپ تاپ خود گرفت. نسل جدیدی از مونو پادها توسط یک تیم تحقیقاتی اروپایی ساخته شده است که می ... پایه عکاسی مونو پاد mono pod با دکمه شاتر عکاسی مدل Monopod rtmiir.irsgo.ir/‎Cachedپایه عکاسی موبایل مونو پد mono pod به همراه شاتر بلوتوث yunteng 188 .... عرضه و پخش عمده و جزیی مونوپاد monopod ریموت دار مدلهای مختلف و رنگهای ... بدون پیش پرداخت و بدون ضامن لپ تاپ با کیفیت خود را انتخاب و از شرایط اقساطی ما بهره مند شوید. ... بازدید کنندگان محترم شرایط فروش اقساطی در حال حاضر ویژه نیروهای محترم ...