مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

خودروی اسپرت الکتریکی چینی‌ها در راه آمریکا K50 در مقابل تسلای مشهور

[ad_1]

خودروی اسپرت الکتریکی چینی‌ها در راه آمریکا/ K50 در مقابل تسلای مشهور

دانش > فناوری - چین دقیقاً به خاطر خودروهای اسپرت خود در جهان شناخته نمی‌شود؛ اما در سال 2015 خودروساز تازه‌کار Qiantu خودرویی را معرفی کرد که امیدوار اســت باعث تغییر طرز تفکر خیلی‌ها شود. نام این خودرو K50 اســت و سازنده‌اش قصد دارد آن را در مقابل تسلا وارد بازار آمریکا کند.

 

به گزارش پدال،نیروبخش این خودرو پیشرانه‌ای الکتریکی اســت که 400 اسب بخار قدرت و 650 نیوتون متر گشتاور تولید می‌کند. این خودرو از حالت سکون می‌تواند در حدود 5 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد و با یک‌بار شارژ 200 کیلومتر حرکت کند. به نظر می‌رسد که این خودرو ظرفیت‌های بالایی داشته و شاید راه ورود خود به آمریکا را هموار کند.

تولید اولیه‌ی K50 از ماه آینده در چین آغاز خواهد شد و انتظار می‌رود که چندین مدل اولیه از این خودرو برای تست تولید شود. گمان می‌رود که Qiantu در نیمه دوم سال 2017 در آمریکا عرضه شود. رئیس این شرکت می‌گوید: ما به خاطر بزرگ بودن بازار آمریکا، توجه ویژه‌ای به آن داریم. در این بازار می‌توانیم فرصت‌هایی برای خودروی خودمان داشته باشیم. هنوز بهای این خودرو اعلام نشده اما کارشناسان می‌گویند که برای موفقیت لازم اســت K50 ارزان‌تر از تسلا باشد.

5454


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


6 سپتامبر 2016 ... نام این خودرو K50 است و سازندهاش قصد دارد آن را در مقابل تسلا وارد بازار ... خودروی اسپرت الکتریکی چینیها در راه آمریکا/ کا۵۰ در مقابل تسلای مشهور.6 سپتامبر 2016 ... ... خیلیها شود. نام این خودرو K50 است و سازندهاش قصد دارد آن را در مق. ... خودروی اسپرت الکتریکی چینیها در راه آمریکا/ کا۵۰ در مقابل تسلای مشهور.6 سپتامبر 2016 ... خودروی اسپرت الکتریکی چینی ها در راه آمریکا/ K50 در مقابل تسلای مشهور. چین دقیقاً به خاطر خودروهای اسپرت خود در جهان شناخته نمی شود؛ اما در سال ...6 سپتامبر 2016 ... خودروی اسپرت الکتریکی چینیها در راه آمریکا K50 در مقابل تسلای مشهور ... به نظر میرسد که این خودرو ظرفیتهای بالایی داشته و شاید راه ورود خود به ...6 سپتامبر 2016 ... چین دقیقاً به خاطر خودروهای اسپرت خود در جهان شناخته نمیشود؛ اما در سال 2015 خودروساز تازهکار Qiantu خودرویی را معرفی کرد که امیدوار است باعث ...6 سپتامبر 2016 ... خودروی اسپرت الکتریکی چینی ها در راه آمریکا/ کا50 در مقابل تسلای مشهور ... Qiantu K50، اسپورت الکتریکی چینی در راه آمریکا ... کارگردان مشهور سینما در کنار مدافعان حرم/عکس · تصویری که سیدحسن خمینی از روزهای پریشانی و ...6 سپتامبر 2016 ... نام این اتومبیل K50 است و سازندهاش قصد دارد آن را در مقابل تسلا وارد بازار ای. ... خودروی اسپرت الکتریکی چینیها در راه ایالات متحده آمریکا/ کا۵۰ در ...6 سپتامبر 2016 ... آمریکا بازار چین خودرو ظهر سه شنبه شانزدهم شهریور ماه 1395 خبر خودروی اسپرت الکتریکی چینیها در راه آمریکا/ K50 در مقابل تسلای مشهور.6 سپتامبر 2016 ... ... خیلیها شود. نام این خودرو K50 است و سازندهاش قصد دارد آن را در مقابل تسلا وارد بازار آمریکا کند. ... خودرو اسپرت الکتریکی چینیها در راه آمریکا.


کلماتی برای این موضوع

خودروی اسپرت الکتریکی چینی‌ها در راه آمریکا در مقابل تسلای مشهور



لینک منبع :خودروی اسپرت الکتریکی چینی‌ها در راه آمریکا K50 در مقابل تسلای مشهور

Images for خودروی اسپرت الکتریکی چینی‌ها در راه آمریکا/ K50 در مقابل تسلای مشهور خودروی اسپرت الکتریکی چینی‌ها در راه آمریکا/ کا۵۰ در مقابل تسلای ... www.khabaronline.ir/detail/576194/science/technology‎Cached6 سپتامبر 2016 ... نام این خودرو K50 است و سازنده‌اش قصد دارد آن را در مقابل تسلا وارد بازار ... خودروی اسپرت الکتریکی چینی‌ها در راه آمریکا/ کا۵۰ در مقابل تسلای مشهور. خودروی اسپرت الکتریکی چینی‌ها در راه آمریکا- کا۵۰ در مقابل تسلای ... www.3neshaneh.com/.../خودروی+اسپرت+الکتریکی+چینی‌ها+در+راه+آمریکا-+کا۵۰+در+مقابل+تسلای+مشهور‎Cachedنام این خودرو K50 است و سازنده‌اش قصد دارد آن را در مقابل تسلا وارد بازار آمریکا کند. ... خودروی اسپرت الکتریکی چینی‌ها در راه آمریکا- کا۵۰ در مقابل تسلای مشهور. عصر خودرو - خودرو اسپرت الکتریکی چینی‌ها در راه آمریکا www.asrekhodro.com/.../خودرو-اسپرت-الکتریکی-چینی-ها-در-راه-آمریکا‎Cached6 سپتامبر 2016 ... ... خیلی‌ها شود. نام این خودرو K50 است و سازنده‌اش قصد دارد آن را در مقابل تسلا وارد بازار آمریکا کند. ... خودرو اسپرت الکتریکی چینی‌ها در راه آمریکا. Asrekhodro - خودرو اسپرت الکتریکی چینی‌ها در راه آمریکا www.asrekhodro.com/.../خودرو-اسپرت-الکتریکی-چینی-ها-در-راه-آمریکا‎Cached6 سپتامبر 2016 ... ... طرز تفکر خیلی‌ها شود. نام این خودرو K50 است و سازنده‌اش قصد دارد آن را در مقابل تسلا وارد بازار آمریکا کند. ... خودرو اسپرت الکتریکی چینی‌ها در راه آمریکا. عصر خودرو: چین دقیقاً به ... محصولات متفرقه و عجیب خودروسازان مشهور جهان ... خودروی اسپرت الکتریکی چینی‌ها در راه آمریکا/ K50 در مقابل تسلای ... harlahze.com/.../خودروی-اسپرت-الکتریکی-چینی‌ها-در-راه-آمریکا-k50-در-مقابل-تسلای-مشهور خودروی اسپرت الکتریکی چینی‌ها در راه آمریکا/ K50 در مقابل تسلای مشهور. خبرآنلاین. چین دقیقاً به خاطر خودروهای اسپرت خود در جهان شناخته نمی‌شود؛ اما در سال 2015 ... Qiantu K50، اسپورت الکتریکی چینی در راه آمریکا | پدال، مجله خودرو و ... https://www.pedal.ir/خودروهای-چینی/qiantu-k50-اسپورت-الکتریکی-چینی/‎Cached6 سپتامبر 2016 ... چین دقیقاً به خاطر خودروهای اسپورت خود شناخته نمی‌شود؛ اما در سال 2015 ... اما کارشناسان می‌گویند که برای موفقیت لازم است K50 ارزان‌تر از تسلا باشد ... حقوق درجه دار آمریکا چقدره - اخبار ایران و جهان newsshare.ir/search/?q=حقوق%20درجه%20دار%20آمریکا%20چقدره&page... خودروی اسپرت الکتریکی چینی‌ها در راه آمریکا/ K50 در مقابل تسلای مشهور دانش > فناوری - چین دقیقاً به خاطر خودروهای اسپرت خود در جهان شناخته نمی‌شود؛ اما در سال 2015 ... طلاق توافقی دو بازیگر مشهور - هاب سیتی https://hubcity.ir/search/?...طلاق%20توافقی%20دو%20بازیگر%20مشهور... خودروی اسپرت الکتریکی چینی‌ها در راه آمریکا/ K50 در مقابل تسلای مشهور دانش > فناوری - چین دقیقاً به خاطر خودروهای اسپرت خود در جهان شناخته نمی‌شود؛ اما در سال 2015 ... اسپرت - جستجو گر هوشمند اخبار در سایتهای خبری,اخبار سیاسی,اخبار ... parstelex.ir/site/news/tag/اسپرت خودروی اسپرت الکتریکی چینی‌ها در راه آمریکا/ کا۵۰ در مقابل تسلای مشهور. چین دقیقاً به ... نام این خودرو K50 است و سازنده‌اش قصد دارد آن را در مقابل تسلا وارد بازار آمریکا کند. کد خبر : ... تیم ملی بسکتبال ایران قهرمان تورنمنت اطلس اسپرت چین شد.