مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

8 پیام تبلیغاتی اشتباه که مشتری را فراری می‌دهد

[ad_1]

zoomit.ir - حمیده خادم زاده: در دنیای تجارت این باور وجود دارد که تبلیغات نه تنها هزینه نیست، بلکه نوعی سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود. با این حال پیام‌های تبلیغاتی نامناسب و بی‌مفهوم می‌تواند علاوه بر خدشه‌دار کردن اعتبار یک شرکت یا گروه تاثیر معکوسی روی جذب مشتری داشته باشد.  تا به حال به متن پیام‌های تبلیغاتی که در خبرنامه‌های هفتگی یا وب‌سایت‌ها وجود دارد، دقت کرده‌اید؟ مطمئنا وقتی پیامی را بارها شنیده باشید، تکراری شده و دیگر نمی‌تواند توجه شما را به خود جلب کند. در ادامه به بیان ۸ عبارت تبلیغاتی خواهیم پرداخت که بعضی از شرکت‌ها در برنامه‌ی بازاریابی خود، به اشتباه از آن‌ها استفاده می‌کنند:


۱. ما بالاترین کیفیت را ارایه می‌دهیم

همه‌ی کمپانی‌ها ادعا دارند که بالاترین کیفیت را ارایه می‌دهند و مشتریان هم می‌دانند که در ۹۹٪ موارد، این عبارت صرفا یک ادعای محض اســت.  ضمن این که منظور از "بالاترین کیفیت" مفهوم مشخصی نیست و معلوم نیست این کیفیت برتر در مقایسه با چه محصولی و بر اساس چه استانداردی تعیین شده اســت.

8 پیام تبلیغاتی اشتباه که مشتری را فراری می‌دهد

۲. بهترین خدمات را از ما بخواهید

تقریبا می‌توان گفت که تمام شرکت‌ها ادعای ارایه‌ی بهترین خدمات را دارند و تمام مشتریان هم می‌دانند که این ادعا در مورد تمام آن‌ها صدق نمی‌کند. ضمن این که تجربه ثابت کرده اســت شرکت‌هایی که روی این قضیه ادعای بیشتری دارند، خدمات قابل قبولی هم ارایه نمی‌دهند. به خاطر داشته باشید این قاعده‌ی معکوس همواره برقرار اســت: "همیشه روی موردی تاکید بیشتری دارید که کمتر به فکر انجام دادن آن هستید."

۳. ما پیشرو در این عرصه هستیم

واژه‌های این عبارت قبل از این که به گوش برسد، اثر خود را از دست داده‌اند. چرا که اکثر ما از شنیدن این پیام خسته شده‌ایم. علاوه بر این، این سوال همیشه پیش می‌آید که "صنعت پیشرو" چه معنایی دارد؟ یعنی شما بهتر از هر شرکت دیگری این کار را انجام می‌دهید؟ آیا رقبا از وجود پدیده‌ای چون شما شگفت‌زده شده‌اند؟ بدیهی اســت که این عبارت هم جز ادعای پوچ، مفهوم دیگری ندارد.

۴. هدف اصلی ما مشتر‌ی‌مداری اســت

اگر هدف اصلی شما مشتری‌مداری اســت پس تمرکز چندانی روی کیفیت محصول، سرمایه‌گذاری یا کارکنان خود ندارید. چرا یک مشتری باید به چنین شرکتی اعتماد کند؟

۵. مجهز به آخرین فناوری هستیم

در واقع معنای ضمنی که از این پیام می‌توان برداشت کرد این اســت که "ما معمولی هستیم." چرا که اگر پیشرفت تکنولوژی به سطح معینی محدود باشد، همه به آن دسترسی دارند. آخرین باری که شرکتی توانست محصولی فراتر از فناوری موجود در بازار ارایه کند را به خاطر دارید؟ بله. محصول آیفون اپل بود که آن هم مربوط به ۱۰ سال پیش بود.

۶. محصول ما نسل جدیدی از ... اســت

همان اعتراض مورد قبل در اینجا هم وارد اســت. طبیعتا وقتی تکنولوژی حرکتی رو به جلو دارد، شرکت‌های دیگر هم در یک نقطه ثابت نمی‌مانند. اصطلاح "نسل" به یک جریان اشاره دارد. از این رو، روی کار آمدن "نسل جدید" را می‌توان به دیگر شرکت‌ها نیز تعمیم داد.

۷. در این زمینه به عنوان یک رهبر فکری شناخته شده هستیم

این شعار در ذهن خواننده این مفهوم را تداعی می‌کند که ایده‌های دیگر افراد متعلق به این کمپانی اســت. حتی در مثبت‌ترین حالت، این طور برداشت می‌شود که ایده‌های خوب نخست متعلق به این شرکت اســت و بقیه در حال استفاده از آن هستند. در کل "رهبر فکری" معنای معقولی ندارد و مفهوم قابل قبولی را منتقل نمی‌کند.

۸. اعضای تیم کاری ما گروهی مجرب هستند

یکی از راه‌های تشخیص پوچ بودن یک پیام تبلیغاتی آن اســت که از عبارت متضاد آن استفاده کنیم. برای مثال در مورد این پیام می‌توان گفت: "اعضای تیم ما گروهی بی تجربه هستند." این نوع پیام‌ها در حالتی کاربرد دارند که پاسخی متقابل به پیام تبلیغاتی گروه رقیب باشند در غیر این صورت ادعایی خسته‌کننده و بی‌معنا هستند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


18 ژوئن 2016 ... پیامهای تبلیغاتی نامناسب و بیمفهوم میتواند علاوه بر خدشهدار کردن اعتبار یک شرکت یا گروه تاثیر معکوسی بر روی ... سامسونگ بیش از پیش روی گلکسی اس 8 تمرکز میکند .... ۸ پیام تبلیغاتی اشتباه که مشتری را فراری میدهد.8 پیام تبلیغاتی اشتباه که مشتری را فراری میدهد در دنیای تجارت این باور وجود دارد که تبلیغات نه تنها هزینه نیست، بلکه نوعی سرمایهگذاری محسوب میشود. با این ...17 آگوست 2016 ... تبلیغات، پیام تبلیغاتی، کسب و کار، موفقیت، بازاریابی 5 اشتباه بزرگ فروشنده، که مشتری را فراری می دهدپیام های تبلیغاتی نامناسب و بی ...حمیده خادم زاده: در دنیای تجارت این باور وجود دارد که تبلیغات نه تنها هزینه نیست، بلکه نوعی سرمایهگذاری محسوب میشود. با این حال پیامهای تبلیغاتی نامناسب و ...در دنیای تجارت این باور وجود دارد که تبلیغات نه تنها هزینه نیست، بلکه نوعی سرمایهگذاری محسوب میشود. با این حال پیامهای تبلیغاتی نامناسب و بیمفهوم میتواند ...18 آگوست 2016 ... خادم در تجارت باور دارد تبلیغات تنها نیست، نوعی محسوب با حال تبلیغاتی و میتواند بر کردن یک یا تاثیر روی مشتری باشد. به به پیامهای که ...در دنیای تجارت این باور وجود دارد که تبلیغات نه تنها هزینه نیست، بلکه نوعی سرمایهگذاری محسوب میشود. با این حال پیامهای تبلیغاتی نامناسب و بیمفهوم میتواند ...18 ژوئن 2016 ... در دنیای تجارت این باور وجود دارد که تبلیغات نه تنها هزینه نیست، بلکه نوعی سرمایه گذاری محسوب می شود. با این حا.9 جولای 2016 ... zoomit.ir - حمیده خادم زاده: در دنیای تجارت این باور وجود دارد که تبلیغات نه تنها هزینه نیست، بلکه نوعی سرمایهگذاری محسوب میشود. با این حال پیامهای ...zoomit.ir - حمیده خادم زاده: در دنیای تجارت این باور وجود دارد که تبلیغات نه تنها هزینه نیست، بلکه نوعی سرمایهگذاری محسوب میشود. با این حال پیامهای تبلیغاتی ...


کلماتی برای این موضوع

روزنامه خبرورزشیداریوش شهریاری آقای برانکو شما هم اشتباه میکنید پرسپولیس قهرمانی فصل گذشته را در پارسی نیوزمشرق نیوز کریم انصاری فرد گل خود در بازی این هفته تیمش را به هم تیمی مصدوم خود تقدیم پول نیوز شاید تا همین چند سال پیش، حتی فکر کردن به تکنولوژی های مدرنی که به طور روزمره در حال ستون یادداشت اعترافات زن جوان تهرانی که در جنایتی هولناک با خوراندن متادون دخترساله اش را کشتچرا دانش آموزان ایرانی درس نمی خوانند؟از شما واقعا متشکرم که این میزان دقیق وضعیت نمره دادن در مدارس را به بحث گذاشتید دقیق ابراهیم مالک اشتر بعد از مختار با مصعب بن زبیر …به گزارش پارسینه، برخلاف آنچه که در سریال مختارنامه به تصویر درآمد، اختلافات ایراهیم بیاتو دیگه بر نمیگردی مقاله ای در رابطه با …خیلی ممنونم که به وبلاگم سر زدین امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ سپری کنید و با باب سوم مالیات بردرآمدفصل چهارم مالیات بردرآمد …بابسوممالیاتماده ۹۳ درآمدی که شخص حقیقی از طریق اشتغال به مشاغل یا به عناوین دیگر غیر از موارد فان وسرگرمیفان وسرگرمی فان وسرگرمی سرگرمی،طنز وسرگرمی،ترانه هندی،ترکی وهندی،سلفی بازیگران بانک اطلاعات خودرو قیمت خودرو اطلاعات فنی خودرو …اتومبیل بانک اطلاعات خودرو، قیمت خودرو، قیمت ماشین،قیمت اتومبیل مقایسه و انتخاب



لینک منبع :8 پیام تبلیغاتی اشتباه که مشتری را فراری می‌دهد

8 پیام تبلیغاتی اشتباه که مشتری را فراری می‌دهد - برترین ها www.bartarinha.ir/.../8-پیام-تبلیغاتی-اشتباه-که-مشتری-را-فراری-می‌دهد‎Cachedzoomit.ir - حمیده خادم زاده: در دنیای تجارت این باور وجود دارد که تبلیغات نه تنها هزینه نیست، بلکه نوعی سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود. با این حال پیام‌های تبلیغاتی ... 8 پیام تبلیغاتی اشتباه که مشتری را فراری می‌دهد | هدایای تبلیغاتی ... datisgift.com/8-پیام-تبلیغاتی-اشتباه-که-مشتری-را-فراری/‎Cached5 ا کتبر 2016 ... در دنیای تجارت این باور وجود دارد که تبلیغات نه تنها هزینه نیست، بلکه نوعی سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود. با این حال پیام‌های تبلیغاتی نامناسب و ... انجمن راسخون - 8 پیام تبلیغاتی اشتباه که مشتری را فراری می‌دهد https://rasekhoon.net/.../8-پیام-تبلیغاتی-اشتباه-که-مشتری-را-فراری-می‌دهد‎Cachedدر دنیای تجارت این باور وجود دارد که تبلیغات نه تنها هزینه نیست، بلکه نوعی سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود. با این حال پیام‌های تبلیغاتی نامناسب و بی‌مفهوم می‌تواند ... 8 پیام تبلیغاتی اشتباه که مشتری را فراری می‌دهد - برترین‌ها | دمادم https://damadam.ir/.../8-پیام-تبلیغاتی-اشتباه-که-مشتری-را-فراری-می‌دهد/2965752 در دنیای تجارت این باور وجود دارد که تبلیغات نه تنها هزینه نیست، بلکه نوعی سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود. با این حال پیام‌های تبلیغاتی نامناسب و بی‌مفهوم ... 8 پیام تبلیغاتی اشتباه که مشتری را فراری می‌دهد - بازار خبر www.news-bazar.com/.../--8-پیام-تبلیغاتی-اشتباه-که-مشتری-را-فراری-می-دهد- 8 جولای 2016 ... در دنیای تجارت این باور وجود دارد که تبلیغات نه تنها هزینه نیست، بلکه نوعی سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود. با این حال پیام‌های تبلیغاتی نامناسب و ... ۸ پیام تبلیغاتی اشتباه که مشتری را فراری می‌دهد | انجمن ملی صنایع ... inpia.ir/shownews/.../۸-پیام-تبلیغاتی-اشتباه-که-مشتری-را-فراری-می‌دهد 26 سپتامبر 2016 ... در دنیای تجارت این باور وجود دارد که تبلیغات نه تنها هزینه نیست، بلکه نوعی سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود. با این حال پیام‌های تبلیغاتی نامناسب و ... 8 پیام تبلیغاتی اشتباه که مشتری را فراری می‌دهد - دانلود و نمایش ویدیو www.airvideo.ir/.../_____________________________8_پیام_تبلیغاتی_اشتباه_که_مشتری_را_فراری_می‌دهد_______________________...‎Cached8 پیام تبلیغاتی اشتباه که مشتری را فراری می‌دهد. دانلود پیام صوتی تبلیغاتی همراه اول · دانلود تیزر تبلیغاتی نرم افزار مشتری در کافه بازار (فیلم). 8 پیام تبلیغاتی اشتباه که مشتری را فراری می دهد - پاندا رسا www.pandarasa.ir/Tags?...8+پیام+تبلیغاتی+اشتباه+که+مشتری...فراری... دود 8 میلیارد تومان است. فکر می کنید این ماشین 8 میل......فراری 8 میلیاردی ورزشکار معروف ایرانی! + عکس یک ورزشکار ایرانی خودرویی را وارد کرده که رقمش حدود 8 ... گذاری photos on Flickr | Flickr https://www.flickr.com/photos/tags/گذاری/ 11 مه 2016 ... هر چند آشنایی با تکنیک‌های جذب مشتری یکی از راه‌های افزایش فروش است. اما برای. ..... 8 پیام تبلیغاتی اشتباه که مشتری را فراری می‌دهد. zoomit.ir ... ۸ پیام تبلیغاتی اشتباه که مشتری را فراری می‌دهد - طراحی سایت در ... www.sirenwebdesign.ir/search/تبلیغات‎Cachedچگونه با استفاده از هوش‌ مصنوعی ارتباط با مشتری را قوی ‌تر کنیم. دوشنبه 14 فروردین 1396 ( 8:13:24 ) ... ۸ پیام تبلیغاتی اشتباه که مشتری را فراری می‌دهد.