مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

سفر به فضا به‌ وسیله بالون امکان پذیر شد

[ad_1]

وب سایت کلیک: اگر تعریف خود را از سفر به فضا تغییر دهید، یک گزینه ارزان‌تر از پرداخت ۲۰ میلیون دلار به شرکت فضایی روسیه برای سفر به فضا خواهید‌داشت.

 

 سفر به فضا به‌ وسیله بالون امکان پذیر شد

پروژه پارک موضوعی فیوچر ولی(Future Valley) چین قصد دارد تا با استفاده از بالون‌ مردم را به ارتفاعات نزدیک فضا برده تا آنها سفر به استراتوسفر را تجربه کنند.

سایت انگجت ضمن اعلام این خبر گفت: تا زمانی که پروازهای شرکت فضایی ویرجین گالاکتیک راه‌اندازی شود، تنها راه رسیدن به فضا پرداخت ۲۰ میلیون دلار به روسیه اســت.

خبرها حاکی از آن‌اســت که چین در حال توسعه یک پارک موضوعی اســت که با استفاده از بالون، شرکت‌کنندگان و علاقمندان را تا استراتوسفر می‌برد.

شرکت کائونگ-چی که طراح پروژه این پارک موضوعی اســت، می‌گوید که این بالون حامل یک کپسول مسافری فشرده، به نام "Traveller” اســت که در حدود ۱۵ مایل بالاتر از سطح کره زمین حرکت می‌کند.

رفتن تا این ارتفاع به معنای رسیدن به فضا نیست اما به قدری مرتفع اســت که می‌توان از آنجا انحنای کره زمین را دید.

بالون سواران پیش از بازگشت به زمین، چند ساعتی در استراتوسفر گردش می‌کنند.این پروژه هنوز در مرحله تحقیقاتی قرار دارد و بخشی از پروژه ۱٫۵ میلیارد دلاری پارک موضوعی "Future Valley” اســت.لازم به ذکر اســت که بازدیدکنندگان برای بازدید از استراتوسفر اول باید به هانگزو چین سفر کنند.

هنوز خبری‌ درمورد هزینه‌ی این سفر پرماجرا اعلام نشده‌اســت ولی طرفداران سفرهای فضایی از همین حالا پیگیر خبرهای این بالون هیجان‌انگیز هستند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


8 سپتامبر 2016 ... پروژه پارک موضوعی فیوچر ولی(Future Valley) چین قصد دارد تا با استفاده از بالون مردم را به ارتفاعات نزدیک فضا برده تا آنها سفر به استراتوسفر ...7 سپتامبر 2016 ... n کد خبر: ۳۸۴۴۵۵ nn ۶۲ بازدید nnnn وب سایت کلیک: اگر تعریف خود را از سفر به فضا تغییر دهید، یک گزینه ارزانتر از پرداخت ۲۰ میلیون دلار ...اگر تعریف خود را از سفر به فضا تغییر دهید، یک گزینه ارزانتر از پرداخت ۲۰ میلیون دلار به شرکت فضایی روسیه برای سفر به فضا خواهیدداشت.وب سایت کلیک: اگر تعریف خود را از سفر به فضا تغییر دهید، یک گزینه ارزانتر از پرداخت ۲۰ میلیون دلار به شرکت فضایی روسیه برای سفر به فضا خواهیدداشت.8 سپتامبر 2016 ... سفر به فضا به وسیله بالون امکان پذیر شد. اگر تعریف خود را از سفر به فضا تغییر دهید، یک گزینه ارزانتر از پرداخت ۲۰ میلیون دلار به شرکت ...8 سپتامبر 2016 ... اگر تعریف خود را از سفر به فضا تغییر دهید، یک گزینه ارزان تر از پرداخت ۲۰ میلیون دلار به شرکت فضایی روسیه برای سفر به فضا خواهید داشت.اگر تعریف خود را از سفر به فضا تغییر دهید، یک گزینه ارزانتر از پرداخت ۲۰ میلیون دلار به شرکت فضایی روسیه برای سفر به فضا خواهیدداشت. به گزارش کلیک، ...وبسایت فرادید: اتریش و مجارستان در 28 ژوئیه 1914 به صربستان اعلان جنگ کردند و این کار آتش بزرگترین نبرد عالم را روشن کرد. منشا جنگ جهانی اول رقابت ...8 سپتامبر 2016 ... اگر تعریف خود را از سفر به فضا تغییر دهید، یک گزینه ارزانتر از پرداخت ۲۰ میلیون دلار به شرکت فضایی روسیه برای سفر به فضا خواهیدداشت.اگر تعریف خود را از سفر به فضا تغییر دهید، یک گزینه ارزانتر از پرداخت ۲۰ میلیون دلار به شرکت فضایی روسیه برای سفر به فضا خواهیدداشت. به گزارش کلیک، ...


کلماتی برای این موضوع

ایران خبر سفر به فضا به‌ وسیله بالون امکان پذیر شداگر تعریف خود را از سفر به فضا تغییر دهید، یک گزینه ارزان‌تر از پرداخت ۲۰ میلیون دلار سفر به فضا به‌ وسیله بالون امکان پذیر شداگر تعریف خود را از سفر به فضا تغییر دهید، یک گزینه ارزان‌تر از پرداخت ۲۰ میلیون دلار سفر به فضا به وسیله بالون امکان پذیر شد…نجوم و فضااگر تعریف خود را از سفر به فضا تغییر دهید، یک گزینه ارزان‌تر از پرداخت ۲۰ میلیون دلار افرادی امکان پذیر است افرادیامکانپذیراستسفر به فضا به‌ وسیله بالون امکان پذیر شدامکان پیش بینی ابتلا به ام اس در بدو تولد امکانپیشبینیابتلابهامسفر به فضا به‌ وسیله بالون امکان پذیر شدسفر در زمان ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادسفردرزمان تقریباً امکان‌پذیر است سرعت نور به مدت ۱۰ سال به فضا سفر ۱۹۴۳ مطرح شد به راه‌های شبیه‌سازی پارادوکس سفر به فضا به بیان قرآن است که سفر به فضا برای انس و جن با شرایط خاصی امکان پذیر آنها می شد به طوری که سفر به گذشته امکانپذیر شدسفربهگذشته سفر به گذشته امکانپذیر شد و سفر در فضا تبدیل به سفر در امکان سفر حفظ ارتباط با فضاپیما حین بازگشت به جو زمین ……نجوم و فضا پلاسما و حفظ برقراری ارتباط با سفینه‌های فضایی فراصوت حین بازگشت به جو زمین ایران خبر ارسال این مطلب به دوستان اوباما درباره …تهیه‌کننده شهرزاد آزاد شد رقابت شانه به شانه ترامپ و ارسال این مطلب به



لینک منبع :سفر به فضا به‌ وسیله بالون امکان پذیر شد

سفر به فضا به‌ وسیله بالون امکان پذیر شد - برترین ها www.bartarinha.ir/.../سفر-به-فضا-به‌-وسیله-بالون-امکان-پذیر-شد‎Cached8 سپتامبر 2016 ... پروژه پارک موضوعی فیوچر ولی(Future Valley) چین قصد دارد تا با استفاده از بالون‌ مردم را به ارتفاعات نزدیک فضا برده تا آنها سفر به استراتوسفر ... سفر به فضا به‌ وسیله بالون امکان پذیر شد | هفت صبح 7sobh.com/content/سفر-به-فضا-به‌-وسیله-بالون-امکان-پذیر-ش/ اگر تعریف خود را از سفر به فضا تغییر دهید، یک گزینه ارزان‌تر از پرداخت ۲۰ میلیون دلار به شرکت فضایی روسیه برای سفر به فضا خواهید‌داشت. وب سایت کلیک : ... عصر تعادل - سفر به فضا به‌ وسیله بالون امکان پذیر شد asretaadol.ir/vdccsiq4.2bqxi8laa2.html 8 سپتامبر 2016 ... پروژه پارک موضوعی فیوچر ولی(Future Valley) چین قصد دارد تا با استفاده از بالون‌ مردم را به ارتفاعات نزدیک فضا برده تا آنها سفر به استراتوسفر ... سفر به فضا به وسیله بالون امکان پذیر شد - چند ثانیه | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/24904719 8 سپتامبر 2016 ... سفر به فضا به وسیله بالون امکان پذیر شد. اگر تعریف خود را از سفر به فضا تغییر دهید، یک گزینه ارزان تر از پرداخت 20 میلیون دلار به شرکت ... سفر به فضا به‌ وسیله بالون امکان پذیر شد - خبرگزاری اسکای مووی skymovies.ir/سفر-به-فضا-به‌-وسیله-بالون-امکان-پذیر-ش/‎Cachedسفر به فضا به‌ وسیله بالون امکان پذیر شد. اگر تعریف خود را از سفر به فضا تغییر دهید، یک گزینه ارزان‌تر از پرداخت ۲۰ میلیون دلار به شرکت فضایی روسیه برای ... سفر به فضا به‌ وسیله بالون امکان پذیر شد - امید خوزستان omid-khouzestan.ir/بایگانی/tag/بالون امید خوزستان: وب سایت کلیک: اگر شما این روزها قصد سفر به فضا را دارید، معمول ترین روش استفاده از یک راکت با قدرت موتور بالا و سپس پرتاب شدن… سفر به فضا به وسیله بالون امکان پذیر شد - دانلود و نمایش ویدیو www.airvideo.ir/.../سفر_به_فضا_به_وسیله_بالون_امکان_پذیر_شد‎Cachedدانلود رسیدن به تولی بدون تبری امکان پذیر نیست-آیت الله وحید · دانلود موبر برقی تاچ چیست و چه مزیتی دارد؟ (فیلم) · دانلود بالون بوی vs اسپرینگ ترپ (پنج شب ... بالون - Balatarin https://www.balatarin.com/tag/بالون‎Cachedسفر به فضا به‌ وسیله بالون امکان پذیر شد ... تجربه ی سفری فضایی با بالون ... بلژیکی ها با موفقیت یک پاکت سیب زمینی سرخ شده ( فقیت ) را به فضا ... آخرین خبرهای موضوعی - وب‌سایت روزامه roozame.com/tags/موضوعی?category=economic ایسنا | ۴۹ روز پیش |; بابک زنجانی تا آخر امسال اعدام نمی‌شود/ اجرای حکم آغاز شده ... ایرنا | ۱۷۴ روز پیش |; سفر به فضا به‌ وسیله بالون امکان پذیر شد اگر تعریف خود را ... سفر به فضا به‌ وسیله بالون امکان پذیر شد - پادشا padsha.com/tag/سفر-به-فضا-به‌-وسیله-بالون-امکان-پذیر-شد‎Cachedتغییر نام کوچک امکان پذیر شد جام جم:اعلام خبر تدوین لایحه‌ای برای دادن اختیار تغییر نام به ایرانیان پس از رسیدن به 18 سالگی از سوی سازمان ثبت‌احوال شاید برای ...