مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

عرضه «پوکمون گو» برای «اپل واچ»

[ad_1]

وب سایت زومیت: اپل در جریان کنفرانس معرفی محصولات جدید خبرهای خیلی خوبی برای طرفداران بازی‌ هم دارد. پوکمون گو، بازی مورد علاقه‌ی این روزهای کاربران برای اپل واچ عرضه خواهد شد.

 

مدیر Niantic با حضور در کنفرانس اپل اعلام کرد که بازی محبوب پوکمون گو بیشتر از ۵۰۰ میلیون بار در پلتفرم‌های اندروید و iOS دانلود شده اســت. خبر خوش جان هانکه عرضه‌ی این بازی محبوب برای اول واچ اســت. از این به بعد علاقه‌مندان به Pokemon Go می‌توانند با نصب آن بر روی ساعت هوشمند اپل، تجربه‌ی جدیدی از پوکمون داشته باشند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


10 سپتامبر 2016 ... بازی محبوب پوکمون گو برای اپل واچ، ساعت هوشمند اپل عرضه می شود. گیمرها میتوانند این بازی را بر روی ساعت هوشمند تجربه کنند. - زومیت.7 سپتامبر 2016 ... ... معرفی محصولات جدید خبرهای خیلی خوبی برای طرفداران بازی هم دارد. پوکمون گو، بازی مورد علاقهی این روزهای کاربران برای اپل واچ عرضه خواهد شد.7 سپتامبر 2016 ... اپل واچ، پوکمون گو اعلام قیمت و زمان عرضه اپل واچاپل در جریان کنفرانس معرفی محصولات جدید خبرهای خیلی خوبی برای طرفداران بازی هم دارد. پوکمون ...7 سپتامبر 2016 ... اپل در جریان کنفرانس معرفی محصولات جدید خبرهای خیلی خوبی برای طرفداران بازی هم دارد. پوکمون گو، بازی مورد علاق.23 سپتامبر 2016 ... وب سایت زومیت: اپل در جریان کنفرانس معرفی محصولات جدید خبرهای خیلی خوبی برای طرفداران بازی هم دارد. پوکمون گو، بازی مورد علاقهی این روزهای ...وب سایت زومیت: اپل در جریان کنفرانس معرفی محصولات جدید خبرهای خیلی خوبی برای طرفداران بازی هم دارد. پوکمون گو، بازی مورد علاقهی این روزهای کاربران برای اپل ...7 سپتامبر 2016 ... پوکمون گوی اپل واچ می تواند به بازیباز موضوعاتی از قبیل قدم های لازم برای ... به گفته یکی از مقامات نیانتیک، پوکمون گو از زمان عرضه اش در ...8 سپتامبر 2016 ... جان هانکه ضمن حضور در کنفرانس اپل اعلام کرد، بازی پرطرفدار پوکمون گو در بین کاربران ، در پلتفرمهای اندروید و iOS بیش از ۵۰۰ میلیون بار ...7 سپتامبر 2016 ... این شرکت طی برگزاری مراسم خود نسخه اپل واچ بازی پوکمون گو را معرفی کرد. در ادامه با ... آپدیت جدید بازی پوکمون گو برای اندروید و iOS عرضه شد ...8 سپتامبر 2016 ... ... معرفی محصولات جدید خبرهای خیلی خوبی برای طرفداران بازی هم دارد. پوکمون گو، بازی مورد علاقهی این روزهای کاربران برای اپل واچ عرضه خواهد شد.


کلماتی برای این موضوع

ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند …دنیای موبایل ،دنیای موبایل و کامپیوتر،دنیای موبایل و تبلت،دنیای موبایل،دنیای اخبار فناوری و تکنولوژیسیستم امتیازدهی جدید برای بازی‌ها در گوگل پلی نوشته شده توسط محمد قریشی آذر ۷ام



لینک منبع :عرضه «پوکمون گو» برای «اپل واچ»

نیانتیک: پوکمون گو برای اپل واچ به زودی عرضه خواهد شد | گجت نیوز gadgetnews.ir/142262/نیانتیک-بازی-پوکمون-گو-برای-اپل-واچ-به/‎Cached18 دسامبر 2016 ... با عرضه‌ی بازی سوپر ماریو ران برای سیستم عامل آی او اس و، کاربران زیادی مایل هستند که بدانند پرونده‌ی عرضه‌ی بازی پوکمون گو برای اپل واچ به ... پوکمون گو بالاخره برای اپل واچ عرضه شد - زومیت www.zoomit.ir/2016/12/22/149934/apple-watch-pokemon-go/‎Cached23 دسامبر 2016 ... پشتیبانی از اپل واچ رسما به پوکمون گو اضافه شد. این نسخه از پوکمون گو در واقع نسخه‌ای محدودشده از بازی اصلی است البته با این تفاوت که در آن ... پوکمون گو برای اپل واچ عرضه می شود - زومیت www.zoomit.ir/2016/9/7/135692/pokemon-go-apple-watch/‎Cached7 سپتامبر 2016 ... بازی محبوب پوکمون گو برای اپل واچ، ساعت هوشمند اپل عرضه می‌ شود. گیمرها می‌توانند این بازی را بر روی ساعت هوشمند تجربه کنند. پوکمون گو برای اپل واچ عرضه می شود ! - موبایلستان https://www.mobilestan.net/پوکمون-گو-برای-اپل-واچ-عرضه-می-شود/‎Cachedاپل در جریان کنفرانس معرفی محصولات جدید خبرهای خیلی خوبی برای طرفداران بازی‌ هم دارد. پوکمون گو، بازی مورد علاقه‌ی این روزهای کاربران برای اپل واچ عرضه خواهد شد. عرضه بازی پوکمون گو برای ساعت هوشمند اپل واچ - دیجی رو digiro.ir/pokemon-go-now-officially-apple-watch/‎Cached23 دسامبر 2016 ... پس از شایعات نادرستی که از عدم عرضه پوکمون گو برای اپل واچ خبر می‌دادند، 1 redDrop توییتی از سوی نیانتیک (کمپانی سازنده پوکمون گو) منتشر ... بازی پوکمون گو برای اپل واچ نیز عرضه خواهد شد - آی‌تی‌رسان itresan.com/150762/بازی-پوکمون-گو-برای-اپل-واچ-نیز-عرضه.../.html اگرچه نیانتیک خبر از عرضه پوکمون گو در آینده‌ای نزدیک داده اما ممکن است این اتفاق تا پایان سال جاری هم صورت نگیرد. هدف اصلی از انتشار پوکمون گو برای اپل واچ، ... عرضه «پوکمون گو» برای «اپل واچ» - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/384278/عرضه-پوکمون-گو-برای-اپل-واچ 7 سپتامبر 2016 ... اپل در جریان کنفرانس معرفی محصولات جدید خبرهای خیلی خوبی برای طرفداران بازی‌ هم دارد. پوکمون گو، بازی مورد علاقه‌ی این روزهای کاربران برای اپل ... پوکمون گو سرانجام برای اپل واچ هم عرضه شد - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../پوکمون-گو-سرانجام-برای-اپل-واچ-هم-عرضه-شد 24 دسامبر 2016 ... یکی از محبوب‌ترین بازی‌های موبایلی سال سرانجام حالا برای محبوب‌ترین ساعت هوشمند جهان اپل واچ نیز عرضه شده است. عرضه بازی پوکمون گو برای ساعت هوشمند اپل واچ – الکامپ تایمز elecomptimes.com/.../عرضه-بازی-پوکمون-گو-برای-ساعت-هوشمند-اپ/‎Cached24 دسامبر 2016 ... پس از شایعات نادرستی که از عدم عرضه پوکمون گو برای اپل واچ خبر می‌دادند، ۱ redDrop توییتی از سوی نیانتیک (کمپانی سازنده پوکمون گو) منتشر ... پوکمون گو سرانجام برای اپل واچ هم عرضه شد | فارنت farnet.ir/1395/10/.../pokemon-go-is-available-right-now-on-the-apple-watch/ 19 دسامبر 2016 ... یکی از محبوب‌ترین بازی‌های موبایلی سال سرانجام حالا برای محبوب‌ترین ساعت هوشمند جهان اپل واچ نیز عرضه شده است.