مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

هرگز کودکان را نچرخانید

[ad_1]

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، کودکان یک تا چهار ساله رباط های ضعیف و استخوان های تکامل نیافته دارند، به این معنی که مستعد ابتلا به وضعیتی به نام 'آرنج کشیده شده' (nursemaid's elbow) یا دررفتگی آرنج هستند؛ با بزرگ شدن کودکان، بدن آنها کمتر مستعد این آسیب است.

آرنج قسمت فوقانی و پایینی استخوان های بازو را به هم متصل می کند و در کودکان، امکان دررفتگی رباط های (لیگامان ها) اطراف سر آرنج وجود دارد.

وضعیت آرنج کشیده شده یا دررفتگی آرنج نیز زمانی ایجاد می شود که رباط ها دچار دررفتگی و یا پارگی می شوند که در برخی مواقع، حتی بر اثر اعمال یک نیروی جزئی ایجاد می شود.

این آسیب همچنین می تواند به واسطه بالا کشیدن کودکان از ناحیه دست ها، گرفتن و کشیدن بازوی آن ها، غلتاندن ناشیانه آنها در خواب و یا در موارد زمین خوردن ایجاد شود.

به گفته کارشناسان، هر گونه نیروی کششی ناگهانی و اضافی به قسمت فوقانی بازو به طور بالقوه باعث آسیب به مفاصل این اندام می شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان



لینک منبع :هرگز کودکان را نچرخانید

Images for هرگز کودکان را نچرخانید هرگز کودکان را نچرخانید - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../هرگز-کودکان-را-نچرخانید‎Cached16 ا کتبر 2016 ... کارشناسان هشدار می دهند که گرفتن دست کودک و چرخاندن او می تواند به آسیب های دردناکی منجر شود. تصویر هرگز کودکان را نچرخانید. به گزارش جام جم ... هرگز کودکان را نچرخانید - مجله اینترنتی جدیدترین www.jadidtarin.com/mag/kids/bkodak/5424‎Cachedهرگز کودکان را نچرخانید. کارشناسان هشدار می دهند که گرفتن دست کودک و چرخاندن او می تواند به آسیب های دردناکی منجر شود. کودکان یک تا چهار ساله رباط های ضعیف و ... هرگز کودکان را نچرخانید - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/5819883/هرگز-کودکان-را-نچرخانید 16 ا کتبر 2016 ... هرگز کودکان را نچرخانید به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کودکان یک تا چهار ساله رباط های ضعیف و استخوان های تکامل نیافته دارند، ... ایران خبر - هرگز کودکان را در هوا نچرخانید www.irankhabar.ir/fa/doc/news/72615/هرگز-کودکان-هوا-نچرخانید 16 ا کتبر 2016 ... کارشناسان هشدار می دهند که گرفتن دست کودک و چرخاندن او می تواند به آسیب های دردناکی منجر شود. هرگز کودکان را در هوا نچرخانید. به گزارش ایران ... هرگز کودکان را در هوا نچرخانید - ایران خبر | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/26643588 16 ا کتبر 2016 ... راهکارهای تغذیه ای سلامت زنان .... از جمله این که زنان و دختران به آهن نیاز بیشتری دارند و درصورتی که نیاز آن ها تأمین نشود، به سرعت در معرض ابتلا ... هرگز کودکان را نچرخانید - مجله اینترنتی تو زیبایی tozibae.ir tozibae.ir/2016/10/هرگز-کودکان-را-نچرخانید/ کودکان یک تا چهار ساله رباط های ضعیف و استخوان های تکامل نیافته دارند، به این معنی که مستعد ابتلا به وضعیتی به نام 'آرنج کشیده شده' (nursemaid's elbow) یا ... هرگز کودکان را نچرخانید - webgardiha.com webgardiha.com/هرگز-کودکان-را-نچرخانید/‎CachedHome سلامت هرگز کودکان را نچرخانید. سلامت. هرگز کودکان را نچرخانید. By. admin. -. مهر ۲۵, ۱۳۹۵. 0. 14. Share on Facebook · Tweet on Twitter. Source link. SHARE. هرگز کودکان را نچرخانید - اخبار فارسی chionline.ir/هرگز-کودکان-را-نچرخانید/‎Cached20 ا کتبر 2016 ... هرگز کودکان را نچرخانید دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش به نام هرگز. Download New Song By Babak Jahanbakhsh Called Hargez. دانلود آهنگ ... رویکرد - بانک گردشگری نشان مسئولیت پذیری اجتماعی گرفت rooykard.ir/fa/.../بانک-گردشگری-نشان-مسئولیت-پذیری-اجتماعی-گرفت هرگز کودکان را نچرخانید · سلول های سرطانی با سلولهای سالم ارتباط برقرار می کنند · عملیات موصل فردا از ۴ محور آغاز می شود · علت تشنگی قبل از خواب چیست؟