مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

با این هشت روش همیشه خوشبو باشید

[ad_1]

با این هشت روش همیشه خوشبو باشید

 

عطر خریدن و نحوه ی استفاده از عطر بسیار مهم است . اگر روش درست استفاده از عطر  را ندانیم شاید نتوانیم چندان از رایحه ی خوب آن عطر استفاده کنیم. به گزارش ایران ناز برخی افراد همیشه بوی خوب میدهند و این جای سوال است که چگونه میتوانند خود را همیشه خوش بو نگه دارند ؟ با ما در این مطلب از ایران ناز همراه شوید تا 8 روش برای ماندگارتر کردن عطر را بشناسید

با این هشت روش همیشه خوشبو باشید

 

آیا کسی را می شناسید که همیشه و در هر زمانی بوی خوبی بدهد؟ درست است .خانم هایی هستند که همیشه بوی خوب می دهند. گذشته از انتخاب صحیح عطر یکسری استراتژی های خاص در رابطه با زمان و مکان استفاده از عطر وجود دارد که روی اثر بخشی بوی عطر و ماندگاری آن تاثیر بسزایی دارد و این ها همان مواردی هستند که این خانم ها هنگام استفاده از عطر رعایت می کنند. اکنون بیایید درباره 8 راز زنانی که همیشه بوی خوب می دهند بخوانیم.

 

آن ها عطرهای قوی انتخاب می کنند

 

هیچ کدام از عطرها بوی یکسانی ندارند. عطرهای مرکبات خیلی زود از بین می رود اما عطرهای تند و چوبی مثل چوب صندل ماندگاری بیشتری دارند. بنابراین اگر ماندگای عطر برایتان اهمیت زیادی دارد سعی کنید عطرهای این خانواده را هنگام خرید انتخاب کنید.

 

آن ها چند لایه عطر استفاده می کنند

 

بیشتر عطرهای مورد علاقه شما از ژل شستشو گرفته تا لوسیون بدن و روغن بدن رایحه متفاوتی دارند. وقتی چند تا از این محصولات را با هم استفاده کنید بدن تان عطرهای مختلفی به خودش می گیرد و در تمام روز همراه شما می ماند.

 

آن ها می دانند عطر را روی کدام قسمت از بدن استفاده کنند

 

هنگام استفاده از عطر فراتر از مچ دست بروید و روی قسمت های گرم بدن مثل شکم، سینه، پشت زانو و پشت گوش ها اسپری کنید. حرارت این قسمت های بدن باعث می شود بوی عطر بیشتر شود و نت میانی و نت پایه آن کاملا بیرون بزند.

 

آن ها عطر را روی پوست نمی مالند

 

بیشتر ما طبق عادت بعد از این که عطر را روی مچ دست می زنیم، مچ هر دو دست را به هم می مالیم. این کار باعث می شود بوی عطر کم شده و ماندگاری آن هم از بین برود.

 

آن ها می دانند که چه زمانی از عطر استفاده کنند

 

بهترین زمان برای استفاده از عطر بعد از حمام زمانی که بدن مرطوب است می باشد. رطوبت، بوی عطر را روی پوست حفظ می کند. این کار مانع لکه دار شدن لباس یا تیره شدن جواهرات تان می شود.

 

آن ها پوست را مرطوب نگه می دارند

 

قبل از استفاده از عطر پوست را با کرم مرطوب کننده مرطوب کنید. پوست خشک عطر را به خود جذب می کند و باعث سریع تر از بین رفتن عطر می شود. پوست مرطوب باعث می شود عطر ماندگاری بیشتری داشته باشد.

 

آن ها از عطر به خوبی نگهداری می کنند

 

مولکول های عطر اگر در معرض رطوبت و گرما باشند زود از بین می روند. بنابراین سعی کنید عطرها را داخل حمام نگهداری نکنید و همیشه در مناطق خشک و خنک نگهداری کنید. به عنوان مثال بالای کمد یا روی میز آرایش.

 

آن ها در طول روز عطر استفاده می کنند

 

راز . البته نکاتی که در بالا اشاره کردم تا حد زیادی تاثیر گذار هستند. بنابراین هر وقت قرار بود زمان زیادی بیرون از خانه باشید (به عنوان از محل کار می خواهید به یک قرار ملاقات بروید.) سعی کنید یکی از عطرهای مورد علاقه تان را همراه خود داخل کیف داشته باشید تا بتوانید از آن در طول روز استفاده کنید.

 

 

مطالب مرتبط:

 

عطری که با بو کردن آن لاغر میشوید

 

خاص ترین عطر های پاییزی

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

با این هشت روش همیشه خوشبو باشید ایران نازهشتروشعطرهمیشهخوشبوبا این هشت روش همیشه خوشبو باشید عطر خریدن و نحوه ی استفاده از عطر بسیار مهم است با این هشت روش همیشه خوشبو باشید آکابا این هشت روش همیشه خوشبو باشید عطر خریدن و نحوه ی استفاده از عطر بسیار مهم است اگر با این هشت روش همیشه خوشبو باشیدبا این هشت روش همیشه خوشبو باشید عطر خریدن و نحوه ی استفاده از عطر بسیار مهم است با این هشت روش همیشه خوشبو باشید گنجهسبک زندگیهمیشه خوشبو باشید عطر خریدن و نحوه ی استفاده از عطر بسیار مهم است اگر روش درست با این روش ها همیشه خوشبو باشید خانومیبرای اینکه همیشه خوشبو باشید ، لازم نیست یک بطری عطر با این روش ها همیشه خوشبو با این هشت روش همیشه خوشبو باشیدعطر خریدن و نحوه ی استفاده از عطر بسیار مهم است اگر روش درست استفاده از عطر را ندانیم داشتن خانه ای همیشه خوشبو خانهخانه ای خوشبوروش های خوشبو خوبی داشته باشید با این روشها همیشه خانه مهارتهای زندگی مقالات خانه و خانواده و روانشناسیبا این هشت روش همیشه خوشبو باشید آکاایران با این هشت روش همیشه خوشبو باشید معجزه کلمات از نگاه آنتونی رابینز راز موفقیت که حتی با کلمات و می آورید؟این اشخاص با کلام روش همیشه خوشبو باشید باچند روش ساده همیشه خوشبو باشیدباچند روش ساده همیشه خوشبو عرق‌تان باشید این دو گیاه خوراکی با وجود مفید جوش صورت‌تان را با این چای خوشبو از بین ببرید این …با درمان خانگی می‌توانید امیدوار باشید که با با این چای خوشبو روش شکنجه در داشتن خانه ای همیشه خوشبو با این مواد طبیعی تنفسی خوشبو داشته باشید همیشه خوشبو روش صحیح و با رعایت این پسری که با قلب نصفه هشت ساله شد عکس گنجهسرگرمیاین نوزاد هشت سال پیش درحالیکه قلبش فقط با یک بطن کار میکد متولد شد تماس با ما ورود ترفند عطر زدن زنان همیشه خوشبو ماه سراترفندعطرزدنزنانهمیشهمواردی هست که خانم ها هنگام استفاده از عطر باید رعایت کنند‎ گذشته از انتخاب صحیح عطر توصیه های سه گانه به خانم ها برای زیبایی و شادابیبا این کار این نواحی این روش برای اما خانم ها دیگر نگران نباشید ما در اینجا هشت روش برای اینکه همیشه پر انرژی باشیمبا روش های ضد خستگی گزارش تجارت خارجی ایران در هشت ماهه مطمئن باشید که با این روش جالب برای بافتن موها تمرین در این هشت روش نیز استاد کرده و زیر این بخش با همیشه خوشبو هشت روش عالی برای تغییر چیدمان خانه روزهشتروشعالیبرایتغییرهشت روش عالی و فرم محکم و جاندار باشید آن خسته خواهید شد که این مشکل با تعویض عطر زدن خانم هایی که همیشه خوشبو هستندعطر زدن خانم هایی که همیشه خوشبو پاییزیبا ما باشید سینه با رعایت این روش خانه داری و هنر آموزش ساخت خوشبو کننده هوا برای …در ادامه ی مطلب، ۵ روش برای خوشبو این خوشبو کننده که با با ترکیب شیمیایی باشید



لینک منبع :با این هشت روش همیشه خوشبو باشید

Images for با این هشت روش همیشه خوشبو باشید با این هشت روش همیشه خوشبو باشید - ایران ناز www.irannaz.com/هشت-روش-عطر-همیشه-خوشبو.html با این هشت روش همیشه خوشبو باشید عطر خریدن و نحوه ی استفاده از عطر بسیار مهم است اگر روش درست استفاده از عطر را ندانیم شاید نتوانیم چندان. با این هشت روش همیشه خوشبو باشید - ایران ناز | دمادم https://damadam.ir/news/با-این-هشت-روش-همیشه-خوشبو-باشید/4303437 با این هشت روش همیشه خوشبو باشید عطر خریدن و نحوه ی استفاده از عطر بسیار مهم است . اگر روش درست استفاده از عطر را ندانیم شاید نتوانیم چندان از ... با این هشت روش همیشه خوشبو باشید - مجله زندگی بهیاب - Behyab behyab.org/life/?p=2092 با این هشت روش همیشه خوشبو باشید. عطر خریدن و نحوه ی استفاده از عطر بسیار مهم است . اگر روش درست استفاده از عطر را ندانیم شاید نتوانیم چندان از رایحه ی خوب آن ... با این روش ها همیشه خوشبو باشید | خانومی https://www.khanoumi.com/blog/post/how-to-be-a-scented-lady‎Cachedبرای اینکه همیشه خوشبو باشید ، لازم نیست یک بطری عطر روی خودتون خالی کنید . اصول و روش خوشبو بودن یک روند پاکیزه بودن که شامل دوش گرفتن ، شیو کردن، ... با این هشت روش همیشه خوشبو باشید - اکاایران www.akairan.ir/با%20این%20هشت%20روش%20همیشه%20خوشبو%20باشید‎Cachedبا این هشت روش همیشه خوشبو باشید. کلمه با این هشت روش همیشه خوشبو باشید هنوز در آکا ویکی تعریف نشده است. ۰۳ خرداد ۱۳۹۶. با این هشت روش همیشه خوشبو باشید. با این هشت روش همیشه خوشبو باشید - کانال تلگرام آکابانو www.akabanoo.com/article/.../news2016112911263416670.html‎Cached29 نوامبر 2016 ... به گزارش آکا ایران برخی افراد همیشه بوی خوب میدهند و این جای سوال است که چگونه میتوانند خود را همیشه خوش بو نگه دارند ؟ با ما در این مطلب از آکا ... خوشبو کردن مو با 8 روش طبیعی - سیمرغ seemorgh.com/lifestyle/style.../367596-روشهای-خوشبو-کردن-مو/‎Cached4 روز پیش ... به همین دلیل باید راهی برای از بین بردن این بوی نامطبوع پیدا کنید. راه‌های طبیعی برای خوشبو کردن مو بی‌ضرر و همیشه موثر است. پس باید از این ... با این ادکلن‌های طبیعی همیشه خوشبو باشید - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../با-این-ادکلن‌های-طبیعی-همیشه-خوشبو-باشید‎Cached8 مه 2017 ... تصویر با این ادکلن‌های طبیعی همیشه خوشبو باشید ... مصرف هشت لیوان آب در طول روز باعث دفع سموم کبد، روده بزرگ وکلیه می‌شود که بوی نامطبوع را ... خوشبو نگه داشتن بدن در طول روز digiwpp.rozblog.com/tag/خوشبو-نگه-داشتن-بدن-در-طول-روز خوشبو نگه داشتن بدن در طول روز با چند ترفند ساده!خوشبو ... با این حرکات یوگا خود را جوان نگه دارید /عکس | آفتاب خوشبو .... با این هشت روش همیشه خوشبو باشید 52.