مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرز تهیه سالاد طالبی و کیوی

[ad_1]
وب‌سایت آوای سلامتی: یک سالاد میوه نیرو بخش که معمولا بعد از یک وعده غذای سنگین سرو می شود. استفاده از گرمک به جای طالبی نیز در این سالاد طالبی و کیوی می تواند دلچسب باشد.

مواد لازم:


  • طالبی کوچک : 1/2
  • کیوی : 2 عدد
  • انگور سفید بی دانه : 125 گرم
  •  پاپایا , دو نیم شده : 1 عدد
  • آب پرتقال : 3 قاشق غذاخوری
  •  نعناع خرد شده : 1 قاشق غذاخوری
  •  برگ ریز نعناع ترش جهت تزیین : مقداری
  •  انگور ترش فرنگی جهت تزیین : مقداری

 طرز تهیه سالاد طالبی و کیوی
 
طرز تهیه:

1. تخم های طالبی را بیرون آورده و دور بریزید , آن را به 4 قسمت تقسیم نمایید . هر برش را پوست نموده و به شکل مکعبی خرد نمایید و داخل یک کاسه بریزید.

2. کیوی را پوست نمایید و آن را به حلقه های نازک برش بزنید . سپس آن را همراه حبه های انگور سفید به مواد کاسه اضافه نمایید.

3. هسته های پاپایا را درآورید و آن را پوست نموده , گوشت میوه را به شکل اریب و کلفت خرد نمایید و به میوه های داخل کاسه بیافزایید.

4. آب پرتقال را با نعناع خرد شده مخلوط نمایید و روی میوه ها بریزید . بگذارید سالاد حدود یک ساعت کنار بماند . در این فاصله , چندبار آن را هم بزنید.

5. تکه های میوه را با قاشق بین ظروف شیشه ای نیمه گود تقسیم نمایید و آب میوه سالاد را مانند سس , روی آن ها بریزید . سپس با استفاده از برگ نعناع یا انگور فرنگی هر ظرف را تزیین نمایید.

توصیه سرآشپز جهت تهیه سالاد طالبی و کیوی:

بادرنجبویه از تیره گیاهانی می باشد که عطر لیمو دارند . گیاهانی با برگ های سوزنی کرک دار که به نام نوعی لیمو معروف هستند . از گیاه شاهپسند هم می توان به جای آن استفاده نمود . این گیاه که دارای برگ های بلند باریک است نیز طعمی شبیه طعم لیمو دارد .


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

انواع سالاد آموزش آشپزی آکا و طرز تهیه هزاران غذا و طرز تهیه سالاد نودل سرد دستور تهیه سالاد برنج قهوه ای سالاد ترکیه ای با کُلی طرز تهیه اسموتی، طرز تهیه پانزده اسموتی مقوی و …طرز تهیه اسموتیطرز تهیه اسموتی موزاسموتی اسفناجاسموتی توت فرنگیطرز تهیه اسموتی طرز تهیه مربا ، ترشی، شربتطرز تهیه ترشیانواع مرباانواع ترشیمربای هویجترشی لیتهآشپزیاشپزی مرباترشیجاتطرز طرز تهیه غذاهای افغانی انواع سوپطرز تهیه غذاهای افغانی انواع سوپ ، ، طرز تهیه غذاهای افغانی انواع پکورهطرز تهیه غذاهای افغانی انواع پکوره ، ، ورقه ژلاتین معرفی انواع ژلاتین و کاربرد آن در تهیه دسر و معرفی انواع ژلاتین و کاربرد آن در تهیه دسر و کرم دسرها و کرم هایی که با ورقه ژلاتینی آشپزی کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به تکناز می باشد استفاده از مطالب سایت تکناز آشپزی سالادها پورتال خبری و امروز در این مطلب قرار است طرز تهیه نوعی سالاد ترکیه ای را به شما آموزش دهیم که از کلی نمونه هایی از تزیین ژله برای تهیه این نوع ژله ابتدا در قالبهای قلبی شکل مقداری پودر ژله آماده شدهمخلوط با آب آموزش آشپزی، غذاهای ایرانی، انواع دسر، آشپزی …طرز تهیه ته چین مرغخورشت کرفسجوجه کبابتزیین سالاد الویه آشپزیاشپزیتزیین سالاد آشپزی ایرانی آذربایجان تبریز دادلی دوزلیآشپزیایرانیرویکردی متفاوت به پخت و پز، لذت آشپزی آمیخته با علم و هنرتغذیه مزاج ها لیست مواد غذایی به تفکیک سردی و …لیست مواد غذایی به تفکیک سردی و گرمی با خوردن مواد غذایی بدن انسان از نظر دچار علائم و نشانه های پرکاری تیروییدیک غده تیرویید پرکار باعث افزایش سرعت واکنشهای شیمیایی در بدن می شود و ایجاد علایم و کلینیک پوست و مو ، لیزر ، زیبایی و لاغری ایرانیان …کلینیک تخصصی تندیس زیبایی ایرانیان شعبه تهرانپارس فلکه اول تهرانپارس، خیابان رشید



لینک منبع :طرز تهیه سالاد طالبی و کیوی

سالاد طالبی و کیوی - آوای سلامتی www.avayesalamati.com/Cooking/سالاد-طالبی-و-کیوی‎Cachedطرز تهیه سالاد طالبی و کیوی. یک سالاد میوه نیرو بخش که معمولا بعد از یک وعده غذای سنگین سرو می شود . استفاده از گرمک به جای طالبی نیز در این سالاد طالبی و ... Images for طرز تهیه سالاد طالبی و کیوی طرز تهیه سالاد طالبی و کیوی نیروبخش - ابرتازه ها www.abartazeha.com/news/145962/prepare-salad-cantaloupe-kiwi/‎Cachedسالاد طالبی و کیوی , طرز تهیه سالاد میوه, نحوه درست کردن سالاد میوه, آموزش آشپزی. طرز تهیه سالاد طالبی و کیوی نیروبخش - تخم های طالبی را بیرون آورده و دور. طرز تهیه سالاد طالبی و کیوی - همراه با علم https://baelm.net/.../طرز-تهیه-سالاد-طالبی-و-کیوی،طرز-تهیه-سا/‎Cached“سالاد میوه” | طرز تهیه سالاد با انواع میوه “طالبی ، انگور ، پاپایا و کیوی” | انواع سالاد آموزش و طرز تهیه سالاد طالبی و کیوی یک سالاد میوه نیرو بخش که معمولا بعد از. طرز تهیه سالاد طالبی و کیوی | نتدونه https://www.netdoone.com/4812/how-to-prepare-salad-cantaloupe-and-kiwi/ طرز تهیه سالاد طالبی و کیوی یک سالاد میوه نیرو بخش که معمولا بعد از یک وعده غذای سنگین سرو می شود. استفاده از گرمک به جای طالبی نیز در این سالاد. طرز درست کردن سالاد کیوی با طالبی - سماتک www.samatak.com/cook/dietetic/طرز-تهیه-سالاد-کیوی-طالبی.html‎Cachedطرز تهیه سالاد طالبی و کیوی طرز درست کردن سالاد کیوی با طالبی را در این پست سایت سماتک بیان خواهیم کرد سالادی کیوی و طالبی یکی از خوشمز. طرز تهیه سالاد طالبی و کیوی | وب کوک www.webkook.ir/news.aspx?id=163303 یک سالاد میوه نیرو بخش که معمولا بعد از یک وعده غذای سنگین سرو می شود. استفاده از گرمک به جای طالبی نیز در این سالاد طالبی و کیوی می تواند دلچسب باشد. طرز تهیه سالاد کیوی و طالبی یک سالاد میوه نیرو بخش که معمولا بعد از ... https://hammihan.com/post/12695245‎Cachedطرز تهیه سالاد کیوی و طالبی یک سالاد میوه نیرو بخش که معمولا بعد از یک وعده غذای سنگین سرو می شود. استفاده از گرمک به جای طالبی نیز در این سالاد طالبی و کیوی ... طرز تهیه سالاد میوه طالبی و کیوی - پارس ناز www.parsnaz.com/طرز-تهیه-سالاد-میوه-طالبی-کیوی.html طرز تهیه سالاد میوه طالبی و کیوی سالاد میوه که در آن طالبی و کیوی به کار رفته است و می تواند همراه با غذا اوقات خوبی را برای شما رقم بزند و یک تغ. طرز تهیه سالاد طالبی و کیوی | عصری نو www.asrino.com/tag/طرز-تهیه-سالاد-طالبی-و-کیوی/‎CachedHomeنوشته های دارای برچسب "طرز تهیه سالاد طالبی و کیوی" ... سرو می شود. استفاده از گرمک به جای طالبی نیز در این سالاد طالبی و کیوی می تواند دلچسب باشد. ادامه.