مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

9 روش مطمئن و کم هزینه برای بازاریابی موفق

[ad_1]

وب‌سایت بازده: بسیاری از مدیران بنا به ماهیت شغل و حرفه‌شان نمی‌توانند از روش‌های پرهزینه‌ی بازاریابی و تبلیغاتی برای معرفی شرکت خود و محصولات‌شان استفاده کنند.

 

بر این اساس استفاده از روش‌های کم‌هزینه برای مدیران بازاریابی این کسب و کارها یک ضرورت حیاتی است. در این اثر سعی شده روش های کم‌هزینه‌ای معرفی شوند که برای هرکسی در هرحرفه و شغلی می‌تواند مفید باشد.
بازاریابی موفق با 9 روش مطمئن و کم هزینه

در ادامه ۹ روش مطمئن و کم‌هزینه برای بازاریابی موفق آمده است :

۱. بهترین آگهی‌های‌تان را به صورت کارت چاپ کرده و برای مشتریان در بازار هدف ارسال کنید.

مشتریان کارت‌هایی را می‌خوانند که کوتاه و خلاصـه باشد. یک آگهی کوچک روی یک کارت پستال می‌تواند بازدیدکنندگان زیـادی را به وب‌سـایت شما بیاورد و این خـود می‌تـواند باعث افـزایش فـروش شـود. هزینه‌ی این کار معمولاً زیاد نیست.


۲. یک روش بازاریابی برای همیشه و برای همه‌ی کسب و کارها موفق نیست، بنابراین روش‌های بازاریابی خود را مرتب عوض کنید و در استفاده از این روش‌ها خلاق باشید.

اگر متن آگهی شما عوض نشود مشتریان شما خسته می‌شوند، البته خود شما هم از این تکرار خسته خواهید شـد. بـازاریابی می‌تواند مفرح باشد اگر از مزیت‌های اسـتفاده از روش‌های متنوع بازاریابی برای برقراری ارتباط با مشتریان خود استفاده کنیـد.

 

در انتخاب روش‌های بازاریابی خـود دقت کنیـد. همیشه برای یک بازاریابی موفق باید بر اساس یک طرح بازاریابی عمل کرد. سعی کنید در طرح بازاریابی خود از روش‌های متنوع استفاده کنید. همیشه نظـر مشـتریان خـود را در مورد روش‌هایی که به کار برده‌اید جویا شوید. این نظریات می‌توانند موفقیت طرح بازاریابی شما را تضمین کنند.

۳. به مشتریان برای یافتن محصولات و خدمات مناسب کمک کنید.

اگر می‌خواهید برای مشتری خـود بروشـور معرفی محصولات بفرستید، می‌توانید بروشور یا کارت محصول یا خدماتی را بفرستید که فکر می‌کنید برای مشتری شما مفید است. این کار می‌تواند به مشتری شما در یافتن محصولات مناسب کمک زیادی بکند و مشتری شما را راضی نگه دارد. اگر نگران فروش محصول خود هستید، می‌توانید قبل از این کار با تولید کننده‌ی آن محصول هماهنگی کنید و از این فرصت استفاده کنید. مثلاً درصدی از فروش را برای خود در نظر بگیرید یا اینکه تخفیف خاصی را برای مشتری خود از فروشنده بگیرید.


۴. جواب تلفن‌های خود را متفاوت بدهید.

سعی کنید سفارش‌های خاصی را در هر مکالمه‌ی تلفنی، به مشتری ارائه کنید. به عنوان مثال می‌توانید بگویید روز بخیر؛ من … هستم. از من درباره‌ی خدمـات جدید سؤال کنید. با این پیام، تلفن‌کننده با دریافت پیام، علاقه‌مند می‌شود یا ناگزیر است که از شما در مورد این خدمات سؤال کند.

 

بیشتر شرکت‌ها پیام‌هـایی از پیش ضبط شده دارنـد کـه وقـتی مشتری پشت خط می‌مانـد آن را بـرای مشـتری پخش می‌کنند. شما می‌توانید این کار را خودتان انجام دهید. از نظر مشتری تفاوتی ندارد که این پیام از قبل ضبط شده یا اینکه زنده ارائه شده است.

برای استفاده از این روش مطمئن شوید که پیام شما برای مشتریان جذاب باشد. اگر مشتری شما از راه دور تماس می‌گیرد، با ارائه آگهی‌های طولانی، وقت و پول مشتری خود را به هدر ندهید.


۵. استفاده از دست‌نوشته.

سعی کنید در تمام نامه‌هایی که برای مشتری خود می‌فرستید، از دست‌نوشته و یا مُهرهای مخصوص یا برچسب‌های خاص استفاده کنید. توجه داشته باشید که دست نوشته‌ی روی نامه در اولین بار که نامه دیده می‌شود خوانده می‌شوند. به خاطر داشته باشید این نوشته‌ها در صـورتی بـه طـور کـامل خوانـده می‌شوند که خلاصه و کوتاه باشند به طوری‌که بیننده بتواند آن را درکمتر از ده ثانیه بخواند.

۶. یک پیشنهاد فروش برای مشتری خود بفرستید که تازه از شما خرید کرده است.

اگر به عنوان مثال مشتری شما لباسی از شما خریده است، می‌توانید نامه‌ای برای او بفرستید و ضمن تشکر از خرید قبلی به اطلاع او برسانید که برای خـرید بعـدی به طـور مثال از تخفیف ۲۰ درصدی برخوردار است. برای اینکه بتوانید این پیشنهاد را به فروش نزدیک کنید، برای پیشنهاد خود زمان تعیین کنید.


۷. خبرنامه.

آیا می‌دانید هزینه‌ی فروش به یک مشتری جدید شش برابر بیشتر از فروش به مشتری قدیمی است؟ شما با استفاده از خبرنامه می‌توانید بازاریابی را بر روی مشتریان قدیمی خود متمرکز کنید. اگر هزینه‌ی خبرنامه‌ی چاپی برای شما زیاد است، می‌توانید با استفاده از پست الکترونیک این کار را با هزینه‌ی بسیار پایینی انجام دهید. در خبرنامه می‌توانید همیشه پیشنهاد فروش ویژه‌ای را به مشتری قبلی خود ارائه کنید.


۸. بازاریابی مشترک.

اگر فکر می‌کنید به تنهایی قـادر بـه تحـمل هزینه‌ی بـازاریابی نیستید، به دنبال شریکی باشیدکه محصول او هم مناسب مشتری شماست یا اینکه محصـولات شـما مکمل یکدیگرند. با ارائه‌ی طرح بازاریابی مشترک می‌توانید در هزینه‌های بازاریابی صرفه‌جویی کنید. علاوه بر این، با این روش خدمات بهتری را هم به مشتریان خود ارائه می‌کنید.


۹. بروشورها و آگهی‌های خود را در تمام نامه‌های ارسالی شرکت قرار دهید.

این کار هزینه‌ی زیادی برای شما ندارد و شما از نتیجه‌ی کار قطعاً متعجب خواهید شد که ببینید این پیشنهادهای شما به دست چه افرادی می‌رسد و سفارش خرید به شما می‌دهند.

اگر فکر می‌کنید به تنهایی قادر به تحمل هزینه‌ی بازاریابی نیستید، به دنبال شریکی باشیدکه محصول او هم مناسب مشتری شماست یا اینکه محصولات شما مکمل یکدیگرند.


توصیه طلایی : روش های بازاریابی خود را مرتب عوض کنید و در استفاده از این روش‌ها خلاق باشید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

مبانی روانشناسی در بازاریابی و فروش شیوه های … سایت زیبا وب ، سایت مفید برای ایرانیان موضوع چگونه میزان فروش را بالا آموزش کسب درآمد اینترنتیکسب در آمد در منزل …سایت ما به آدرس در موضوعات زیادی فعالیت می کند و آموزش های کسب درآمد مطمئنی محمود معظمی نوابغ فروش روانشناسی فروش آموزش فروش و دورهایآموزشیچرا شرکت در دورۀ نوابغ فروش برای شما ضروری است؟ محمود معظمی به‌درستی معتقد استهفت ایده برای راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم، …ایدهراهاندازیکسبوسهیل عباسی، مدیر خوشفکری مهدی فیروزی، نویسنده و مترجم تبسم استادآقا، نویسنده و گویندهموفقیت در کسب و کار و بازاریابی،چگونه فروش و …موضوعات جلب اعتماد مشتری شعارهای تبلیغاتی جذاب بنویسید مطالعه بازارکسب و کار آموزش بورس تهران برای تازه کاران ، روش ورود به بازار …آموزش خرید و فروش در بازار سهام برای افراد تازه کار است که قصد ورود به بازار بورس کسب درآمد از اینترنت قانونی و تضمینیآموزش بهترین روش های کسب درآمد در منزل آموزش روش های صحیح و عملی کسب درآمد از اینترنت آموزش کابینت سازی به روش ایرانی فوت و فن های …آموزشکابینتسازیبهروشآموزش کابینت سازی به روش ایرانی این اولین بار است که آموزش ساخت کابینت به روش ایرانی روش تحقیقروش تحقیق وبلاگ کلاسی درس روش تحقیق پرسشنامه در این پرسشنامه ۲۰ سوال درباره رفتار روش انجام معاملات اینترنتی و غیرحضوری در بورسصفحه اصلی آموزش بورس برای تازه‌کاران روش انجام معاملات اینترنتی و غیرحضوری در بورس روش مطمئن و کم هزینه برای بازاریابی موفق آکا ی بازاریابی و تبلیغاتی برای معرفی شرکت خود و از روش های کم هزینه برای روش مطمئن و کم هزینه برای بازاریابی موفق مطمئن و کم‌هزینه برای روش بازاریابی برای همیشه و برای همه‌ی کسب و کارها موفق نیست روش مطمئن و کم هزینه برای بازاریابی موفق ۹ روش مطمئن و کم‌هزینه برای بازاریابی ۹ روش مطمئن و کم‌هزینه برای بازاریابی ۹ روش مطمئن و کم‌هزینه برای بازاریابی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی از صادقی و بیک زاده تا مسلمان و از صادقی و بیک زاده تا مسلمان و از صادقی و بیک زاده تا مسلمان و هر جای تهران هستی، بهترین اپیلاسیون را هر جای تهران هستی، بهترین اپیلاسیون را هر جای تهران هستی، بهترین اپیلاسیون را روش مطمئن و کم هزینه برای بازاریابی موفق بلاغ مازندران روش مطمئن و کم هزینه برای بازاریابی موفق ی بازاریابی و از روش‌های کم‌هزینه برای روش مطمئن و کم هزینه روش مطمئن و کم هزینه برای بازاریابی موفق بر این اساس استفاده از روش‌های کم‌هزینه برای روش مطمئن و کم‌هزینه برای بازاریابی موفق ۹ روش مطمئن و کم‌هزینه برای بازاریابی موفق مجله کسب و کار بازده بازاریابی موفق با ۹ روش مطمئن و کم هزینه در این نوشتار سعی شده است روش های کم‌هزینه‌ای روش مطمئن و کم هزینه برای بازاریابی موفق بسیاری از مدیران روش مطمئن و کم هزینه برای بازاریابی روش مطمئن و کم هزینه برای بازاریابی موفق روش مطمئن و کم هزینه برای بازاریابی موفق موفقیت روش مطمئن و کم هزینه برای بازاریابی موفق راه فردا روش مطمئن و کم هزینه برای بازاریابی موفق انجمن راسخون روش مطمئن و کم هزینه برای بازاریابی موفق راستگو بودن و پرهیز نمودن از دروغ، زیباترین اخلاق و بهترین آیت الله نخودکی برای یک راسخون یار همیشه همراه روش مطمئن و کم هزینه برای روش مطمئن و کم هزینه برای بازاریابی موفق مطمئن و کم‌هزینه برای روش بازاریابی برای روش مطمئن و کم هزینه برای بازاریابی موفق بسیاری از مدیران روش مطمئن و کم هزینه برای بازاریابی موفق بسیاری از مدیران بنا به ماهیت شغل و حرفه شان نمی



لینک منبع :9 روش مطمئن و کم هزینه برای بازاریابی موفق

9 روش مطمئن و کم هزینه برای بازاریابی موفق - برترین ها www.bartarinha.ir/.../9-روش-مطمئن-و-کم-هزینه-برای-بازاریابی-موفق‎Cached9 نوامبر 2016 ... بسیاری از مدیران بنا به ماهیت شغل و حرفه‌شان نمی‌توانند از روش‌های پرهزینه‌ی بازاریابی و تبلیغاتی برای معرفی شرکت خود و محصولات‌شان استفاده ... مجله پنجره خلاقیت | 9 روش مطمئن و کم هزینه برای بازاریابی موفق www.khalaghiyat.com/.../9-روش-مطمئن-و-کم-هزینه-برای-بازاریابی-مو/‎Cachedبر این اساس استفاده از روش‌های کم‌هزینه برای مدیران بازاریابی این کسب و کارها یک ضرورت حیاتی است. در این اثر سعی شده روش های کم‌هزینه‌ای معرفی شوند که برای ... 9 روش مطمئن و کم هزینه برای بازاریابی موفق - آکا www.akairan.com/maghalat-persia/.../news20161199304636283.html 9 نوامبر 2016 ... بسیاری از مدیران بنا به ماهیت شغل و حرفه شان نمی توانند از روش های پرهزینه ی بازاریابی و تبلیغاتی برای معرفی شرکت خود و محصولات شان ... ۴۱ روش مطمئن و کم‌هزینه برای بازاریابی موفق + ۱۴۱ نوع بازاریابی ... bazdeh.org/۹-روش-مطمئن-و-کم‌هزینه-برای-بازاریابی/‎Cachedدر این نوشتار سعی شده است روش های کم‌هزینه‌ای برای بازاریابی موفق معرفی شوند که برای هرکسی در هرحرفه و شغلی می‌تواند مفید باشد. به علاوه ۱۴۱ نوع بازاریابی نیز ... 9 روش مطمئن و کم هزینه برای بازاریابی موفق - مجله اینترنتی طوطی ... toty.ir/9-روش-مطمئن-و-کم-هزینه-برای-بازاریابی-مو/‎Cached27 مارس 2017 ... در این اثر سعی شده روش های کم‌هزینه‌ای معرفی شوند که برای هرکسی در هرحرفه و شغلی می‌تواند مفید باشد. بازاریابی موفق با 9 روش مطمئن و کم هزینه. هرلحظه، 9 روش مطمئن و کم هزینه برای بازاریابی موفق - اخبار ایران harlahze.com/اخبار.../9-روش-مطمئن-و-کم-هزینه-برای-بازاریابی-موفق 9 روش مطمئن و کم هزینه برای بازاریابی موفق. برترین ها. اخبار مرتبط. اخبار ایران · نخستین روز ثبت نام از داوطلبان انتخابات ریاست‌ جمهوری دوازدهم · احمدی از ستاد ... 9 روش مطمئن و کم هزینه برای بازاریابی موفق - میهن مگ 3bune.ir/post/.../9_روش_مطمئن_و_کم_هزینه_برای_بازاریابی_موفق‎Cached9 نوامبر 2016 ... سایت گرداند: بسیاری از مدیران با توجه به ماهیت شغل و شخصیت نمی تواند روش متحد بازاریابی و تبلیغاتی برای معرفی شرکت و محصولات آن است. بازاریابی - گروه صنایع غذایی دایان dayanfood.com/محتوای-خبر/fa-IR/6086/بازاریابی.html‎Cached9روش مطمئن و کم‌هزینه برای بازاریابی موفق. در این نوشتار سعی شده روش‌های کم‌هزینه‌ای معرفی شوند که برای هرکسی در هرحرفه و شغلی می‌تواند مفید باشد. بسیاری از ... روش مطمئن و کم‌هزینه برای بازاریابی موفق + ۱۴۱ نوع بازاریابی - دنیای نو www.dn-24.com/.../630-روش-مطمئن-و-کم‌هزینه-برای-بازاریابی-موفق-۱۴۱-نوع-بازاریابی-بازاریابی-موفق-با-۴۱-روش-مطمئن-و-کم-هزینه....‎Cachedدر این اثر سعی شده روش های کم‌هزینه‌ای معرفی شوند که برای هرکسی در هرحرفه و شغلی می‌تواند مفید باشد. در ادامه ۴۱ روش مطمئن و کم‌هزینه برای بازاریابی موفق آمده است : ۱. 9 روش مطمئن و کم هزینه برای بازاریابی موفق - تی نیوز tnews.ir/news/9d6c73878467.html 9 نوامبر 2016 ... در ادامه ۹ روش مطمئن و کم هزینه برای بازاریابی موفق آمده است : ۱. بهترین آگهی های تان را به صورت کارت چاپ کرده و برای مشتریان در بازار هدف ...