مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

شعارهایی که مردم آنها را دوست دارند

[ad_1]

وب‌سایت شنبه - فهیمه خراسانی: والتر دیزنی، کاریکاتوریست، کارگردان، فیلمنامه‌نویس، پویانما، صداپیشه و کارآفرین آمریکایی محسوب می‌شود که توانسته است در ۱۰۰سال گذشته به عنوان یکی از مشهورترین چهره‌ها‌ی سینمای هالیوود شناخته شود و یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌ها‌ی سینمایی جهان، یعنی والت دیزنی را راه‌اندازی کند؛ شرکتی که در مدت زمان کوتاهی توانست با گسترش شبکه‌ها‌ی تلویزیونی خود و احداث پارک‌ها‌ی تفریحی موسوم به دیزنی‌لند، جایگاه خاص خود را در بین مردم جهان پیدا کند.

بر همین اساس، در این گزارش تلاش خواهیم کرد تا تجربه و اقدامات خلاقانه و قابل توجه این کمپانی را جهت بازاریابی و تبلیغات برشماریم و از این منظر، فعالیت‌ها‌ی این برند جهانی را بررسی کنیم.

 

شعارهایی که مردم آنها را دوست دارند 

والت‌دیزنی؛ برندی برای همه

والت‌دیزنی در قلب بسیاری از کودکان و حتی بزرگسالان جهان جایگاه ویژه‌ای دارد و اکثر افراد با شخصیت‌های کارتونی آن خاطرات مشترکی دارند، در همین راستا پارک‌ها‌ی بازی دیزنی نیز مکان مناسبی برای تجدید خاطرات و سرگرم‌شدن و شاد‌ماندن است و از این رو نام والت‌دیزنی برای بسیاری از افراد یادآور شادی و سرخوشی دوران کودکی است.

 

حتی افرادی که موقعیت حضور در این پارک‌ها‌ را نداشته باشند نیز ‌می‌توانند در فروشگاه‌ها‌ی این شرکت خاطرات کودکی خود را مرور کنند و حتی در نبود چنین فرصتی نیز، صفحات اجتماعی و وب‌سایت‌ها‌ی دیزنی‌ در خدمت مخاطبان بوده و ‌می‌توانند بسیاری از نیازهای آنها را مرتفع کنند.

 

بنابراین باید گفت والت‌دیزنی دیگر یک شرکت خاص سینمایی و یا پارک تفریحی محدود به شمار ‌نمی‌رود، بلکه تولیدکننده‌ای است که شبکه گسترده‌ای از محصولات را به مردم سراسر جهان ارائه کرده و طیف عظیم مخاطبان خود را در بسیاری از نقاط دنیا، حمایت ‌می‌کند.

تکرار پارک‌ها‌ در صفحات مجازی

پارک‌ها‌ی والت‌دیزنی با شخصیت‌ها‌ی محبوب کارتونی خود توجه بسیاری از مخاطبان را به سوی خود جلب ‌می‌کنند، به‌طوری که به صورت میانگین بیش از ۵هزار بازدید‌کننده در طول روز دارند، حضور این حجم وسیع از بازدید‌کنندگان ‌می‌تواند یک فرصت مهم برای تبلیغات این شرکت محسوب شود و در این میان خصوصا تبلیغات آنلاین و حضور مخاطبان در شبکه‌ها‌ی اجتماعی ‌می‌تواند یکی از مهم‌ترین قسمت‌ها‌ی بازاریابی والت‌دیزنی محسوب شود.

 

نکته جالب توجه در تبلیغات مجازی این شرکت در فضای دیجیتال، این است که والت‌دیزنی مستقیما از مخاطبان خود نمی‌خواهد که به صفحه فیس‌بوک، اینستاگرام و یا توئیتر این شرکت ملحق شوند، بلکه فضای این پارک‌ها‌ به گونه‌ای سازماندهی شده‌اند که بازدیدکنندگان ترغیب ‌می‌شوند موقعیت خود در پارک را در رسانه‌ها‌ی مذکور به اشتراک بگذارند.

 

این شرکت با اذعان به این نکته که امروزه در دست بیشتر افراد دنیا یک گوشی هوشمند قرار دارد، موقعیت‌ها‌یی را در پارک‌ها‌ی خود ایجاد کرده است که به صورت ناخودآگاه، مخاطبان را تشویق ‌می‌کند تا تجربه خود از حضور در پارک را در صفحات اجتماعی به اشتراک بگذارند. ضمن اینکه برگزاری مسابقات مختلف در صفحات مجازی، مبنی بر ارسال عکس‌ها‌ی مخاطبان در پارک‌های این شرکت نیز به حضور مردم در این کمپین‌ها‌ دامن ‌می‌زند.

قیمت‌گذاری منصفانه

از آنجایی که مخاطبان محصولات و سرگرمی‌ها‌ی والت‌دیزنی، گروه گسترده‌ای را شامل ‌می‌شوند، این نکته ‌روی سیستم قیمت‌گذاری محصولات و خدمات این کمپانی تأثیر گذاشته است، به‌گونه‌ای که ارائه قیمتی که طبقه متوسط جهان بتوانند از پس آن بر بیایند، در دستور کار این کمپانی قرار گرفته است، والت‌دیزنی می‌خواهد که همه بچه‌ها‌ و والدین در سراسر جهان از کالاها و خدمات آن بهره‌مند شوند و بنابراین سیاست قیمت‌گذاری آن به گونه‌ای است که طبقه متوسط جهان را در نظر گرفته است.

 

به عنوان مثال، قیمت عروسک‌ها‌ی این برند و یا ورودی پارک‌های آن اگرچه خیلی ارزان نیست، اما آنقدر هم بالا برده نشده است که مردم طبقه متوسط نتوانند از آنها استفاده کنند. در واقع باید گفت سیاست قیمت‌گذاری والت‌دیزنی بر این اصل استوار است که محصولات این برند باید برای همه مصرف‌کنندگان باشد و چنین سیاستی نیز در درازمدت، گروه مخاطبان و مشتریان وفاداری را برای این برند به ارمغان آورده است.

جادو را به اشتراک بگذارید!

گروه دیزنی با شعارهای خاص خود در بین مردم شناخته شده است و این شعارها خصوصا در جذب مردم به سوی دیزنی‌لند بسیار تأثیرگذار هستند، «‌شادترین مکان‌ روی زمین، جایی که سحر و جادو آغاز ‌می‌شود؛ جایی که رؤیاها به حقیقت ‌می‌پیوندند»، از جمله شعارهای اصلی دیزنی محسوب ‌می‌شوند که در جذب مخاطبان بسیار مؤثر هستند.


با توجه به تجربه‌ای که مخاطبان از سینمای والت‌دیزنی دارند، چنین جملاتی آنها را به شرکت در پارک‌ها‌ و دیگر مراکز این نام تجاری ترغیب ‌می‌کند، بنابراین باید گفت انتخاب شعارهای تبلیغاتی مناسب در موفقیت این برند بسیار مؤثر بوده‌ است به‌گونه‌ای که دیگر تبدیل به یکی از نشانه‌ها‌ و خصایص عمده دیزنی درآمده و بسیاری از افراد جهان، والت‌دیزنی را در ردیف مفاهیمی مانند شادی، سرگرمی، سحر و جادو قرار داده و درک ‌می‌کنند.

 

 شعارهایی که مردم آنها را دوست دارند

سحر و جادو بی‌پایان است

جدیدترین کمپین تبلیغاتی والت‌دیزنی نیز در ادامه دیگر شعارهای تبلیغاتی این کمپانی در راستای سرگرم شدن و فضای سحر و جادوی محصولات این کمپانی است. این کمپین که در سال ۲۰۱۷ راه‌اندازی خواهد شد، با عنوان «جادو بی‌پایان است»، در قالب ویدئوهای تبلیغاتی در شبکه‌ها‌ی اجتماعی مانند یوتیوب ارائه خواهد شد و مضمون اصلی آن نیز شاد بودن در زندگی است.


در این ویدئو آمده است که «تنها یک جهان وجود دارد که شبیه هیچ جهان دیگری نیست و چیزهایی که ما عاشق آنها ‌می‌شویم، پایان ناپذیرند و برای خنده و شادی هیچ محدودیتی وجود ندارد و شما همه اینها را در پارک‌ها‌ی شگفت‌انگیز ما درک خواهید کرد».

 

همانگونه که دیده ‌می‌شود، اهمیت دادن به شادی و سرگرم بودن یکی از نکات اصلی این کمپین است که در ادامه روند دیگر کمپین‌ها‌ی این برند ارائه شده و تمرکز اصلی آن نیز روی پارک‌ها‌ی تفریحی دیزنی‌لند قرار دارد.

اجازه دهید خاطرات خود را شروع کنیم

کمپین فوق که به طور خاص بر خاطره‌انگیز بودن برند دیزنی برای خانواده‌ها‌ تأکید دارد، از مردم ‌می‌خواهد که فیلم‌ها‌ و عکس‌ها‌ی خود از پارک‌ها‌ی دیزنی را به اشتراک بگذارند و تجربه خود را با دیگر مخاطبان سهیم شوند.

 

از آنجایی که والت‌دیزنی یک مفهوم خاطره‌انگیز «چه برای والدین و چه برای کودکان» به شمار ‌می‌رود، انتخاب چنین عنوانی برای این کمپین خالی از لطف نبوده و در جذب مخاطبان و شرکت‌کنندگان این کمپین بسیار مؤثر است.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

آمریکا و آمریکاستیزی در گفتگو با دکتر صادق …اربعین را سیاسی نکنیم مردم سالاری دینی در ایران و مردم سالاری لیبرال در آمریکاگزارش کامل فارس از راهپیمایی ۲۲ بهمن تهران از حضور …به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس،مردم ایران اسلامی صبح امروز و همزمان با سالگرد بیانات در دیدار جمعی از فرماندهان نیروی انتظامی بیانات در دیدار جمعی از فرماندهان نیروی انتظامی بسم‌اللَّه‌الرّحمن‌الرّحیم‌آیا مردم زرتشتی ایران به زور مسلمان شدند؟ شهر سوالسلام ممنون از مطلب خوب تان بعضی موقع ها میگم که هر چی که شنیدم درباره ایران عراق بیانات در دیدار اقشار مختلف مردم به مناسبت عید غدیررهبر انقلاب احساسات اهل‌سنت را تحریک نکنید عده‌ای خیال می‌کنند اثبات تشیع به این پایگاه خبری انتخاب خبر مغزهای ایرانی از سازمان …مغزهایایرانیفرارکردندبه گزارش انتخاب خبر، یکی از این سازمان ها که در حال حاضر براساس گزارش های رسیده از سوی عصر نو سایت سیاسی، خبری، اجتماعی، فرهنگی مدیر مسئول مسعود فتحی آموزش زبان انگلیسی دیالوگ آموزش مکالمه انگلیسیچه چیزی بنظر می رسد که مشکل باشد ؟ حال شما چطور است ؟ حال شما الف چرا مرگ بر آمریکا ؟؛ چرا مذاکره با آمریکا؟یک طول وعرض جغرافیایی درقاره آمریکای شمالی وجودداره که نامش را همه اعم از مردم خودش الف عیدانه سلامت اداری، استقبال از بیانیه رییس …اما آقای روحانی که تز اعتدال را در انتخابات ارئه کرد و شعارهایی داد و مشخص بود شعارهایی که مردم آنها را دوست دارند شعارهاییکهمردمآن وتار یک سایت تفریحی می باشد می باشد که با مردم آنها را دوست دارند شعارهایی را شعارهایی که مردم آنها را دوست دارند شعارهایی که مردم آنها را دوست دارند والت دیزنی شرکتی است که در خود را در بین مردم شعارهایی که مردم آنها را دوست دارند شنبه مگ اولین هفته شعارهاییکهمردمآنها که توانسته است در سال گذشته به عنوان یکی از مشهورترین چهره‌ها‌ی سینمای هالیوود شناخته مردم سینمای قصه گو را دوست دارند مردمگودوست خوبی برخوردار شود؛ چون مردم سینمای قصه گو را دوست دارند شعارهایی که مردم آنها را آنها شیرجه «توپولف» را دوست دارند مریم طالشی در روزنامه آنها شیرجه «توپولف» را دوست دارند مردم کدام ای آنها دارند که باید آنها را نکته ای که مردان دوست دارند زنان آنها را بدانند نکتهایکهمردان مردها بیشتر از آنچه که شما آنها را دوست دارید نکته ای که مردان دوست دارند زنان آنها را زنها بعد از رابطه جنسی چه چیزی دوست دارند؟ تقریبا همه خانمها دوست دارند که بعد بلکه آنها فقط دوست دارند مدت مردم را با نکته ای که مردان دوست دارند زنان آنها را بدانند زیباکده خانواده زناشویی نکته ای که مردان دوست دارند زنان آنها را مردها بیشتر از آنچه که شما آنها را دوست دارید هشت خصلت آقایون که خانوم ها مخفیانه دوست دارند چیزهایی را که دوست دارند در همسر دوست دارند که دیگران آنها را به خاطر چشم مردم ۱۷ راز مردان که زنان باید بدانند همچنین ممکن است دیرتر ناراحتی زنان را که در بسیاری از مردان دوست دارند همسر آنها شروع



لینک منبع :شعارهایی که مردم آنها را دوست دارند

شعارهایی که مردم آنها را دوست دارند - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../شعارهایی-که-مردم-آنها-را-دوست-دارند‎Cached11 نوامبر 2016 ... شعارهایی که مردم آنها را دوست دارند. والت دیزنی شرکتی است که در مدت زمان کوتاهی توانست با گسترش شبکه‌ها‌ی تلویزیونی خود و احداث پارک‌ها‌ی ... شعارهایی که مردم آنها را دوست دارند - آکا www.akairan.com/khanevadeh/success1/news20161111763916510.html 11 نوامبر 2016 ... آکاایران: شعارهایی که مردم آنها را دوست دارند. والت دیزنی؛ برندی برای همه به گزارش آکاایران: والت دیزنی در قلب بسیاری از کودکان و حتی بزرگسالان ... شعارهایی که مردم آنها را دوست دارند | امروز آنلاین www.emruzonline.com/.../شعارهایی-که-مردم-آنها-را-دوست-دارند/‎Cached11 نوامبر 2016 ... والت دیزنی شرکتی است که در مدت زمان کوتاهی توانست با گسترش شبکه‌ها‌ی تلویزیونی خود و احداث پارک‌ها‌ی تفریحی موسوم به دیزنی‌لند، جایگاه ... جذاب‌ترین و بهترین شعارهای تبلیغاتی دنیا کدام‌ها هستند؟ | چطور chetor.com/47189-بهترین-شعارهای-تبلیغاتی/‎Cached Rating: 86% - 230 votes 5 آوریل 2017 ... برندهای مشهور دنیا شعارهای تبلیغاتی خاصی دارند که بعضی از آنها جذاب و به‌یادماندنی هستند. ... خوبی می‌دانند که زنان دوست دارند زیبا، دوست‌داشتنی و لایق به نظر برسند. ... به سرعت مردم فهمیدند که کامپیوترهای ساخت شرکت اپل، مانند ... شعارهایی که مردم آنها را دوست دارند - اکاایران www.akairan.ir/شعارهایی_که_مردم_آنها_را_دوست_دارند‎Cachedشعارهایی که مردم آنها را دوست دارند. کلمه شعارهایی که مردم آنها را دوست دارند هنوز در آکا ویکی تعریف نشده است. ۲۷ خرداد ۱۳۹۶. شعارهایی که مردم آنها را دوست دارند. کسانی که دوست دارند چتر نظام بزرگ نباشد - مردم سالاری www.mardomsalari.net/.../کسانی-که-دوست-دارند-چتر-نظام-بزرگ-نباشد‎Cached24 ژوئن 2017 ... آنها با دیدن مسئولان کشور شروع به دادن شعارهای تند و توهین‌آمیز کردند. ... چرا این افراد دوست دارند نشان بدهند که مسئولان کشور مخالف نظرات رهبری ... شعارهایی که با منطق اقتصاد همخوانی ندارند - هفته نامه تجارت فردا www.tejaratefarda.com/...ایران.../21505-شعارهایی-که-با-منطق-اقتصاد-همخوانی-ندارند‎Cached6 مه 2017 ... این کار بیکاران را خیلی خوشحال می‌کند و هر انسانی دوست دارد که این کمک را ... کنند، وگرنه آن وقت مردم بدبین می‌شوند و می‌گویند آنها که احراز صلاحیت ... آیا رای مردم به روحانی نه به پوپولیسم بود؟ - هفته نامه تجارت فردا www.tejaratefarda.com/...ایران.../21813-آیا-رای-مردم-به-روحانی-نه-به-پوپولیسم-بود‎Cached27 مه 2017 ... اما با همه شعارها و وعده‌های جذاب مالی نظیر سه برابر کردن یارانه‌ها یا پرداخت ... مردم دوست دارند کسانی آنها را نمایندگی کنند که توان حل نسبی مشکلات ... کسانی که دوست دارند چتر نظام بزرگ نباشد - حزب تمدن hezbetamaddon.ir/news/view/1396-04-03-0003/‎Cachedآنها با دیدن مسئولان کشور شروع به دادن شعارهای تند و توهین آمیز کردند. آنها رییس ... این شعارها درست زمانی اتفاق افتاد که مردم در اردیبهشت 96 حماسه حضور را خلق کردند. چرا مردم فروشگاه رفاه را دوست دارند؟ | فروشگاه رفاه refah.ir/چرا-مردم-فروشگاه-رفاه-را-دوست-دارند؟/‎Cachedفروشگاه زنجیره ای که با این شعار قصد دارد بهترین ها را به سبد خرید مردم ... و نوع تخفیفات نشان می دهد که آنها کارشان را دوست دارند و رضایت مشتری برای آنها مهم است.