مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

اشتباهات رایج مدیران – 3 شیوه مدیریتی غلط

[ad_1]

3-management-types-that-drive-teams-crazy

برای یک کارمند بسیار سخت است که مدیری با طرز تفکر اشتباه و غیر اصولی دستور بگیرد و معمولاً در چنین مواقعی کارایی بسیار پایین می آید.

به گزارش آلامتو و به نقل از وبسایت چطور؛ یک مدیر بد می‌تواند یک گروه خوب را از رسیدن به موفقیت بازدارد و همچنین با شیوه مدیریت صحیح می‌توان یک تیم متوسط را به موفقیت‌های زیادی رساند. مدیران فرصت خوبی برای هدایت دیگران دارند. ولی بعضی از مدیران، وظیفه یا مسئولیت خود را جدی نمی‌گیرند.

به عنوان مدیر عامل اجرایی (CEO) سایتِ !Aha فرصت خوبی برای انتخاب مدیرانی سخت‌کوش دارم، کسانی که به گروه ما احترام می‌گذارند و خواهان رشد خود هستند؛ ولی قبلا در این سمت، با مدل‌هایی از مدیریت مواجه شده بودم که با حد مطلوب فاصله‌ی زیادی داشتند و کل گروه به خاطر آن زجر می‌کشیدند.

راستش، این مدیران لزوما آدم‌های بدی نبودند و شاید هیچ وقت فرصت این را نداشتند که از رهبران بزرگ چیزی یاد بگیرند. با‌‌ این‌حال نوع مدیریت ضعیف آنها تاثیری منفی بر دیگران می‌گذارد و متاسفانه هنوز این نوع از مدیران وجود دارند و باعث هرج و مرج در محل کار می‌شوند.

اگر شما در مقام مدیریت قرار دارید، تا به حال شده است که زندگی را برای گروه‌تان از حد مجاز سخت‌تر کنید؟ در ادامه به سه شیوه از مدل‌های مدیریتی آزاردهنده اشاره می‌کنم که من با آنها برخورد داشته‌ام و اینکه چطور می‌توانید این مسائل را تغییر دهید:

سردرگم

این مدیر برای کل گروه یک معما است. همه مشتاق هستند او را راضی کنند و کارهای زیادی برای نظارت و تایید او می‌آورند ولی تعداد کمی مورد قبول واقع می‌شود. مدیر سردرگم از همه می‌خواهد حدس بزنند او واقعا چه می‌خواهد و باعث ترس و ناامیدی گروه می‌شود چون او هیچ‌وقت راضی نیست. این مسئله اعتماد‌به‌نفس گروه را تحلیل می‌برد.

اگر فکر می‌کنید یک مدیر سردرگم هستید، احتمالا نمی‌دانید چه می‌خواهید و به همین دلیل است که نمی‌توانید ذهن خود را مرتب کنید. برای تغییر این وضعیت، ابتدا باید تصوری از چیزی که می‌خواهید به دست بیاورید داشته باشید. سپس یک استراتژی برای به دست آوردن آن تصور طراحی کنید و آن را با کل گروه در‌میان بگذارید تا همه هدفی را که می‌خواهند برای آن کار کنند، درک کنند.

خوشگذران

برای دیگران، هدف مدیر خوشگذران دوری از کار سخت به هر قیمتی و صرف کردن وقت خود تا حد ممکن در خوش‌گذرانی‌های شخصی است.او با خوشحالی به دنبال یک زندگی خوب است، بی‌آنکه بداند همه باید سخت کار کنند تا جای خالی او را پر کنند. هنگامی که او در دفتر حاضر می‌شود وقت زیادی را برای انجام کار خاصی صرف نمی‌کند.

اگر شما فکر می‌کنید شخصیت تنبلی دارید، اخلاق کاری قوی‌ای را نشان دهید و به گروه خود پاسخگو باشید و درخواست‌های آنان را پیگیری کنید. همین‌که آنها ببینند شما تلاش زیادی برای عوض‌شدن می‌کنید، از کار کردن کنار شما خوشحال‌تر می‌شوند.

دو پهلو

این مدیر مثل آفتاب‌پرست است و با گفتن حرف‌هایی که طرف مقابل، دلش می‌خواهد بشنود مشکلی ندارد. این مسئله باعث سر‌در‌گمی گروه می‌شود که باید خود را با مدل‌های مختلفی از یک داستان مشابه وفق دهند. این مسئله منجر به بی‌اعتمادی و هدف‌های نامشخص می‌شود و وقت زیادی صرف بررسی دوباره و توضیح جزئیات به جای انجام کار واقعی می‌شود.

اگر شما فکر می‌کنید که به دو‌پهلو حرف زدن شهره هستید، احتمالا هنگام انجام دادن آن، متوجه این امر نمی‌شوید. پس توجه کنید: قبل از اینکه حرف بزنید فکر کنید و مطمئن شوید که حرفهایتان، براساس تفکراتتان است. شما با صادق‌بودن احترام بیشتری کسب می‌کنید تا اینکه به خاطر جلب توجه کسی، یا خود را در مرکز توجهات قرار دادن، به طور پیاپی موضع خود را عوض کنید.

من فکر نمی‌کنم کسی برنامه داشته باشد، شهرتش را با مدیری سخت‌گیر بودن یا دیوانه کردن مردم به‌دست بیاورد و هیچ‌کس به طور خودکار، از زمانی که به دنیا آمده است نمی‌دانسته چطور باید مدیریت کند. با‌این‌حال، همه‌ی مدیران مسئولیت دارند تا بهترین کار خود را برای گروه‌شان انجام بدهند.

مدیران موفق با دقت به خود نگاه می‌کنند تا ببینند چه ایرادهایی دارند تا برای رفع آن‌ها تلاش کنند. بنابراین اگر شما موقعیت مدیریت دیگران را دارید، این شانس را از دست ندهید تا تاثیر مثبتی ایجاد کنید. من از شما می‌خواهم به ویژگی‌هایی فکر کنید که شیوه‌ی رهبری شما را تعریف می‌کند. از الان نقش خود را جدی بگیرید و کاری کنید که همه دوست داشته باشند با شما و در کنار شما کار کنند.

ADS

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

دانلود رایگان کتاب موضوعات مرتبط دانلود رایگان کتاب، مباحث کارآفرینی سازمان خود را چگونه هدایت کنیمنویسندگان مترجم سید ساجد متولیان منبع طی دهه اخیر خلاصه هدف مطالعه این تحقیق منجر به اکتشاف رابطه بین بازی های استراتژیکی دیدگاه پرسشنامه طیف لیکرت طراحی و ساخت مقیاس مجموع نمرات لیکرت با رویکرد پژوهشی در مدیریت مجله دانش مدیریت مدیریت بازاریابی اهمیت ، ضرورت و فواید تحقیقات …مشاهده فرآیند جمعآوری دادههایی است که بدون دردسر جمعآوری شدهاند رفتارهای اشخاص اخبار روابط عمومی مقالات روابط عمومیتوجه به نقشها و رویکردها در حوزه روابط عمومی و توجه به بینش ونگرش مدیران ارشد علوم تربیتی مدیریت آموزشیبی انگیزگی کارکنان خود را متوقف کنید ترجمه یاسر جلالی چکیده اغلب شرکتها آموزش جامع وبلاگ نویسی تبادل لینکامروزه ارتقاء رتبه در موتورهای جستجو یکی از اهداف سایتهای گوناگون است زیرا اکثریت آموزش پاورپوینت – بانک پاورپوینت ایرانمطمئنأ همه شما نرم افزار مایکروسافت پاورپوینت را می شناسید به وسیله پاورپوینت می تحقیق و پژوهش در متوسطه علوم اجتماعیماه ها هفته ها روز و تاریخ جلسه فصل ها موضوع و عنوان درس هدف ویژه درس فعالیت های دیگر دانلود رایگان کتاب موضوعات مرتبط دانلود رایگان کتاب، مباحث کارآفرینی سازمان خود را چگونه هدایت کنیم نویسندگان مترجم سید ساجد متولیان منبع طی دهه اخیر، ما به مدیریت بازاریابی اهمیت ، ضرورت و فواید تحقیقات بازاریابی مشاهده فرآیند جمع­آوری داده­هایی است که بدون دردسر جمع­آوری شده­اند رفتارهای اشخاص بدون خلاصه هدف مطالعه این تحقیق منجر به اکتشاف رابطه بین بازی های استراتژیکی دیدگاه آموزش اخبار روابط عمومی مقالات روابط عمومی توجه به نقشها و رویکردها در حوزه روابط عمومی و توجه به بینش ونگرش مدیران ارشد ومخاطبان درون پرسشنامه طیف لیکرت طراحی و ساخت مقیاس مجموع نمرات لیکرت با رویکرد پژوهشی در مدیریت مجله دانش مدیریت بهار علوم تربیتی مدیریت آموزشی تعیین هدف ، مهمترین رکن برنامه ریزی اولین نکته مهم و حیاتی در فرایند برنامه ریزی ، تعیین آموزش جامع وبلاگ نویسی تبادل لینک امروزه ارتقاء رتبه در موتورهای جستجو یکی از اهداف سایتهای گوناگون است زیرا اکثریت مردم از آموزش پاورپوینت – بانک پاورپوینت ایران یکی از کارهای معمول در کنار ارائه سمینار یاکنفرانس تهیه پاورپوینت استاین ترم ، هم برای من و تحقیق و پژوهش در متوسطه علوم اجتماعی ماه ها هفته ها روز و تاریخ جلسه فصل ها موضوع و عنوان درس هدف ویژه درس فعالیت های دیگر



لینک منبع :اشتباهات رایج مدیران – 3 شیوه مدیریتی غلط

اشتباهات رایج مدیران - 3 شیوه مدیریتی غلط - آلامتو www.alamto.com/bad-management-types.html‎Cached22 نوامبر 2016 ... اشتباهات رایج مدیران - 3 شیوه مدیریتی غلط:برای یک کارمند بسیار سخت است که مدیری با طرز تفکر اشتباه و غیر اصولی دستور بگیرد و معمولاً در ... اشتباهات رایج مدیران برای تصمیم گیری - روزنامه دنیای اقتصاد donya-e-eqtesad.com/news/658603/‎Cached27 آگوست 2012 ... خانه / مدیران / اشتباهات رایج مدیران برای تصمیم‌گیری ... این کار نیز غلط است. ... 3- پذیرش آنچه دوست دارید بشنوید یا دیدنِ آنچه دوست دارید ببینید ... این شیوه از مدیریت واقع گرایانه نیست و نمی‌تواند به مناسبات و روابط واقعی درون ... اشتباهات مدیران منابع انسانی » باشگاه فنی - مهندسی www.tectmi.com/index.php?newsid=1272‎Cachedاین مقاله به مهمترین اشتباهات مدیران منابع انسانی و کارکنان در رابطه با مدیریت عملکرد می‌پردازد و د ر رابطه با پرهیز از این اشتباهات رایج الگویی ارائه می‌کند. ... ( مودا) شده و در نتیجه فعالیت‌های فاقد ارزش افزوده انجام می‌دهند که تکرار انجام آنها منجر به باورهای غلط می‌شود. .... 3-4- آموزش ناکافی یا ناصحیح مدیران پیرامون فرآیند ارزشیابی اشتباهات مدیران منابع انسانی - Decideo www.decideo.ir/اشتباهات-مدیران-منابع-انسانی/‎Cached30 ژانویه 2017 ... ... فاقد ارزش افزوده انجام می‌دهند که تکرار انجام آنها منجر به باورهای غلط می‌شود. ... ذکر این نکته ضروری است که حتی بهترین فرآیند مدیریت عملکرد طراحی شده، تنها ... در بخش اول ده اشتباه رایج مدیران که موجب اشتباه در ارزشیابی عملکرد می‌شود مطرح می‌گردد. .... 3 -4- آموزش ناکافی یا ناصحیح مدیران پیرامون فرآیند ارزشیابی. اجزای مدیریت برند و شیوه های غلط در مدیریت برند - ایران تبلیغ irantableegh.org/way-brand-management/‎Cachedمدیران اغلب دچار 7 شیوه اشتباه رایج می شوند و به سرعت ارزش برند و کسب وکار ... 3. نادیده گرفتن عصر دیجیتال. مدیریت برند مدرن از تکنیکهای کنترل مدیریت به ... ده روش غلط مدیریت - ویستا vista.ir/article/70176/ده-روش-غلط-مدیریت‎Cached Similar20 سپتامبر 2006 ... وقتی کارکنان، خوب کار می کنند، مدیران اصلاً توجه نمی کنند، ولی در صورت خطا، آنها ... اشتباهات رایج در مدیریت کارکنان · ده روش غلط مدیریت · زمان بندی ... اشتباهات مدیران منابع انسانی :: مقاله در راهکار مدیریت www.mgtsolution.com/olib/470482542.aspx‎Cached Similarده اشتباه رایج ارزشیابی، اشتباهات رایج دپارتمان‌های منابع انسانی در خصوص ... سهم قابل توجهی از این موانع از پارادایم‌های ذهنی مزمن، باورهای غلط و گاه اشتباهات مدیران نشأت می‌گیرد. .... 3-4- آموزش ناکافی یا ناصحیح مدیران پیرامون فرآیند ارزشیابی. مقاله اشتباهات مدیران منابع انسانی - فایل بیس fb3.ir/?p=6513‎Cached11 فوریه 2016 ... 3- اشتباهات رایج دپارتمان‌های منابع انسانی ... 3-5- آموزش ندادن کارکنان ... این مقاله سعی دارد، تا بازگو نماید که چگونه فرآیند مدیریت عملکرد با رویکردی ... موانع از پارادایم‌های ذهنی مزمن، باورهای غلط و گاه اشتباهات مدیران نشأت می‌گیرد. ۸ اشتباه رایج مدیران تازه کار | اقتصاد آنلاین www.eghtesadonline.com/...مدیریت.../162015-اشتباه-رایج-مدیران-تازه-کار‎Cached4 دسامبر 2016 ... ... معنای اختیار دادن معقول و هدفمند به کارکنان برای انجام دادن کارها به شیوه مورد نظرشان است. اشتباه شماره 3: کارکنان من نمی‌توانند و نباید دورکاری کنند: ... صلابت بودن و حفظ فاصله بین مدیریت و کارکنان است، درحالی‌که هیچ‌گاه نمی‌توان فقط ... این یک تصمیم کاملا غلط و نابخردانه است و بر هر مدیر تازه‌کاری لازم است که ... اشتباهات مدیران منابع انسانی - بازار یابی - فروش - مدیریت - آنتن keyhan-telecom.persianblog.ir/post/254/‎Cached Similar1 سپتامبر 2015 ... در بخش اول ده اشتباه رایج مدیران که موجب اشتباه در ارزشیابی عملکرد می‌شود مطرح .... 3-4 آموزش ناکافی یا ناصحیح مدیران پیرامون فرایند ارزشیابی.