مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

دلمه به | انواع دلمه خوشمزه خانگی| طرز تهیه دلمه بِه

پخت دلمه به, درست کردن دلمه به

 

 

طرز تهیه دلمه به :

پیاز و گوشت چرخ کرده و زردچوبه و فلفل سیاه یک قاشق رب را تفت دادم، لپه خیس خورده را حدود دو ساعت گذاشتم بپزد، سپس برنج را یک ساعت خیس کردم ١٠ دقیقه داخل آب جوش جوشاندم. لپه، برنج، (کشمش، زرشک، گردو خرد شده) هرکدام در صورت تمایل، را به مخلوط گوشت اضافه کنید و کمی تفت بدهید.

 

سر بِه را جدا کنید داخل آن را با قاشق چایخوری آرام خالی کنید  (طوری که به سوراخ نشود) داخل بِه را از مواد پر کنید و سرش را بگذارید. و سپس داخل سس بگذارید.

 

طرز تهیه سس دلمه به :

پیاز را سرخ کنید و زردچوبه و دو قاشق پر رب را سرخ کنید و فلفل و نمک و کمی پودر دارچین، آلو خیس خرده، مقداری از بِه را که از داخلش خارج کردید، سرکه و کمی شکر (اگر می خواهید ملس شود) را اضافه کنید آب بریزید تا سس بجوشد. بِه های پرشده را داخل سس بگذارید (نصف بِه داخل سس باشد) تا حدود ۴۵ دقیقه بپزد، موقع سرو دلمه ها کمی جعفری خرد شده روی بِه بریزید.

 

نکته برای تهیه دلمه به :

* وقتی به را خالی کردید داخل کمی سرکه و آب بگذارید تا سیاه نشود.

* می توانید سبزی را هم داخل مواد بریزید و سرخ کنید.



لینک منبع :دلمه به | انواع دلمه خوشمزه خانگی| طرز تهیه دلمه بِه

دلمه به | انواع دلمه خوشمزه خانگی| طرز تهیه دلمه بِه • انواع دلمه و کوفته ... https://baelm.net/145180-2/‎Cachedدلمه به و تهیه دلمه به و درست کردن دلمه به و دلمه خوشمزه و آموزش دلمه به،طرز تهیه دلمه بِه، انواع دلمه،پخت دلمه به, درست کردن دلمه به. طرز تهیه دلمه بِه با سس مخصوص دلمه - سماتک www.samatak.com/.../طرز-تهیه-دلمه-بِه-با-سس-مخصوص-دلمه.html‎Cachedدلمه بِه,طرز تهیه دلمه بِه با سس مخصوص دلمه,طرز تهیه دلمه بِه, آموزش درست کردن دلمه بِه, طرز تهیه دلمه به خوشمزه و لذیذ,طرز درست کردن انواع دلمه در خانه. طرز تهیه دلمه بِه - بیتوته www.beytoote.com/cookery/ghazaha/directions1-cottage1.html‎Cachedدلمه به طرز تهیه دلمه به پخت دلمه به, درست کردن دلمه به, مواد لازم برای دلمه به,طرز تهیه انواع دلمه,دلمه بِه,طرز پخت دلمه بِه,آموزش آشپزی,سایت آشپزی, نحوه پخت دلمه به, طرز ... طرز تهیه دلمه بادمجان • دونفره https://www.2nafare.com/طرز-تهیه-دلمه-بادمجان/‎Cachedدلمه هایی مثل دلمه برگ مو و دلمه کلم برگ رو معمولا در مهمانی ها به عنوان پیش غذا استفاده میکنن. البته اونقدری سیر کننده هستن که بشه اون ها رو به عنوان غذای اصلی ... طرز تهیه دلمه به خوشمزه و پرزحمت! +عکس - آذربایجان نیوز azarbaijan-news.ir/search/?...%09%09%09%09%09%09%09%09%09%09%09%09%09%09%09طرز+... دلمه گوجه فرنگی، دلمه فلفل دلمه، دلمه بادمجان، دلمه برگ مو، دلمه پیاز از انواع دلمه هستند . ... قبلا در سایت ستاره طرز تهیه انواع دلمه را آموزش داده‌ایم، این بار قصد داریم طرز تهیه دلمه گوجه‌ فرنگی را به شما آموزش دهیم که بسیار ساده و خوشمزه .... طرز تهیه دلمه بِه. روش پخت دلمه به خوشمزه - ایران ناز www.irannaz.com/روش-پخت-دلمه-به-خوشمزه.html‎Cachedروش پخت دلمه به خوشمزه در این بخش از ایران ناز با ما همراه باشید با دستور پخت غذایی خوشمزه و بسیار مقوی به نام دلمه به امیدوارم این غذا را. طرز تهیه دلمه به خوشمزه و پرزحمت! +عکس - 24Khabar.com www.24khabar.com/.../طرز-تهیه-دلمه-به-خوشمزه-و-پرزحمت-عکس/‎Cachedدلمه ها انواع مختلفی دارند. در این مطلب طرز تهیه دلمه بِه را به شما آموزش می دهیم. پیاز و گوشت چرخ کرده و زردچوبه و فلفل سیاه یک قاشق رب را تفت دادم، لپه خیس خورده را ... طرز تهیه انواع دلمه https://www.irstyle.net/طرز-تهیه-انواع-دلمه/‎Cachedطرز تهیه انواع دلمه مواد لازم: گوشت چرخی دویست و پنجاه گرم برنج یک و نیم لیوان لپه یک استکان سبزی معطر شامل جعفری،مرزه،تره،شبید و کمی ریحان یک پیمانه رب گوجه ... دلمه به | طرز تهیه دلمه به - نمناک namnak.com/دلمه-به.p19870‎Cachedدلمه به و تهیه دلمه به و درست کردن دلمه به و دلمه خوشمزه و آموزش دلمه به را در نمناک بیاموزید. طرز تهیه دلمه بِه | جستجو در وبلاگها | وبلاگ 24 - مرجع وبلاگ فارسی blog241.com/list/طرز-تهیه-دلمه-بِه نتایج جستجوی عبارت ' طرز تهیه دلمه بِه ' از بین کلیه اطلاعات و وبلاگهای ثبت شده در سایت در زیر .... دستور طرز تهیه دلمه کباب غذای هلندی با طعمی فوق العاده خوشمزه.