مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

درمان چاقی با بالون معده خطرناک است

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، بالون های درمان چاقی در معده فرد بیمار گذاشته می شوند و در کنار رژیم غذایی و ورزش استفاده می شوند. دو نوع سیستم بالون در سال ۲۰۱۵ توسط سازمان غذا و دارو آمریکا تایید شده است: سیستم یکپارچه دو بالونی ReShape و سیستم بالون داخل معدی Orbera.

اما در آخرین گزارش این سازمان عنوان شده است که چندین گزارش در مورد عوارض مرتبط با این دو سیستم بالون اعلام شده است.

یک نوع مشکل مربوط به بالون های بیش از اندازه پرشده با هوا یا با مایعات بیشتر در معده بیماران بود. این وضعیت منجر به برداشتن زودهنگام بالون ها می شود.

دومین مشکل ابتلا به پانکراتیت حاد است. این عارضه هم منجر به برداشتن بالون ها می شود. این مشکل ممکن است به دلیل فشردگی ساختارهای سیستم گوارش اتفاق بیفتد.

سازمان غذا و دارو آمریکا در گزارشی اعلام کرده که پزشکان نظارت دقیقی بر بیماران دارای این ابزار داشته باشند تا از عوارض احتمالی آن زود مطلع شوند.



لینک منبع :درمان چاقی با بالون معده خطرناک است

درمان چاقی با بالون معده خطرناک است - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان ... www.mehrnews.com/.../درمان-چاقی-با-بالون-معده-خطرناک-است‎Cached15 فوریه 2017 ... طبق گزارش محققان، بالون های مملو از مایع که برای درمان چاقی در معده گذاشته می شوند با عوارض جدی ای مرتبط هستند. آیا درمان چاقی با بالون معده خطرناک است؟ | | روزنامه پزشکی ایران www.iran.pezeshk.us/archives/80977‎Cachedدرمان چاقی با بالون معده خطرناک است؟ طبق گزارش محققان، بالون های مملو از مایع که برای درمان چاقی در معده گذاشته می شوند با عوارض جدی ای مرتبط هستند. بالون های. درمان چاقی با بالون معده خطرناک است www.zeytunnews.com/News/.../درمان-چاقی-با-بالون-معده-خطرناک-است/?id... 16 فوریه 2017 ... درمان چاقی با بالون معده خطرناک است طبق گزارش محققان، بالون‌های مملو از مایع که برای درمان چاقی در معده گذاشته می‌شوند با عوارض جدی‌ای مرتبط هستند. درمان چاقی با بالون معده خطرناک است - بولتن نیوز www.bultannews.com/fa/news/.../درمان-چاقی-با-بالون-معده-خطرناک-است 15 فوریه 2017 ... طبق گزارش محققان، بالون های مملو از مایع که برای درمان چاقی در معده گذاشته می شوند با عوارض جدی ای مرتبط هستند. درمان چاقی با بالون معده خطرناک است - قدس آنلاین | پایگاه خبری ... qudsonline.ir/news/504252/درمان-چاقی-با-بالون-معده-خطرناک-است‎Cached15 فوریه 2017 ... طبق گزارش محققان، بالون های مملو از مایع که برای درمان چاقی در معده گذاشته می شوند با عوارض جدی ای مرتبط هستند. عوارض جدی بالون معده برای لاغری - نمناک namnak.com/عوارض-بالون-معده.p44559‎Cachedبالون معده و بالون معده برای لاغری و عوارض بالون معده چیست و لاغری با بالون معده و ... اشتها و درمان چاقی شناخته میشود که عوارض جدی ای دارد و میتواند خطرناک باشد. ... دو نوع سیستم بالون در سال 2015 توسط سازمان غذا و دارو آمریکا تایید شده است:سیستم ... درمان چاقی با بالون معده خطرناک است | مجله خبری دابی news.dabi.ir/Default.aspx?Type=News&idG=2&id=73098 15 فوریه 2017 ... به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، بالون های درمان چاقی در معده فرد بیمار گذاشته می شوند و در کنار رژیم غذایی و ورزش استفاده می شوند. درمان چاقی با بالون معده خطرناک است؟ - onvansho onvansho.ir/result/درمان-چاقی-با-بالون-معده-خطرناک-است؟.html طبق گزارش محققان بالون های مملو از مایع که برای درمان چاقی در معده گذاشته می شوند با . برچسب ها درمان چاقی درمان چاقی با بالون معده خطرناک است معده گذاشته می شوند با ... اخبار-درمان چاقی با بالون معده خطرناک است sarvonline.ir/news/show/13158/درمان-چاقی-با-بالون-معده-خطرناک-است 15 فوریه 2017 ... طبق گزارش محققان، بالون های مملو از مایع که برای درمان چاقی در معده گذاشته می شوند با عوارض جدی ای مرتبط هستند. درمان چاقی با بـالـون معـده خطرناک است - شفا آنلاین shafaonline.ir/fa/news/.../درمان-چاقی-با-بـالـون-معـده-خطرناک-است‎Cached22 فوریه 2017 ... درمان چاقی با بـالـون معـده خطرناک است. این بالون‌ها فضای معده فرد را اشغال می‌کنند و در کنار رژیم غذایی و ورزش استفاده می‌شوند. دو نوع سیستم بالون ...