مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

چه بخوریم که تومور مغزی نگیریم؟

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، شیوع تومورهای مغزی در سنین مختلف متفاوت است و در کودکان و سنین بالای 55 سال بیشتر از نوع بدخیم است. در حالی که در سنین میان این دو، شیوع تومور خوش خیم و بدخیم نسبتاً یکسان است.

هرچند هرگونه تومور مغزی به خاطر ماهیت تهاجمی و منتشرشونده خود در فضای محدود جمجمه‌ای، به طور ذاتی، جدی و تهدیدکننده زندگی به‌شمار می‌رود، اما تومورهای مغزی (حتی انواع بدخیم آنها) همواره کشنده و مرگبار محسوب می شوند. تومورهای مغزی یا تومورهای داخل جمجمه‌ای می‌توانند ماهیت سرطانی (بدخیم) یا غیر سرطانی (خوش خیم) داشته باشند.

علائم تومور مغزی زیاد است، مانند سردردهای شدید، حالت تهوع، اختلالات دید و ناتوانی در جهت یابی درست که این علائم بسته به نوع و منطقه ای که تومور در آن قرار دارد، متفاوت هستند.

شواهد نشان می‌دهد که رژیم غذایی شامل مقدار زیادی چربی و مقدار کمی از مایعات نه تنها برای قلب بد است بلکه با برخی سرطان‌ها نیز ارتباط دارد که شما می توانید با نوشیدن مایعات زیر از پیشگیری به تومور مغزی جلوگیری کنید.

با مصرف آب، آب هندوانه و آب طالبی می توانید از بروز تومور مغزی جلوگیری کنید.



لینک منبع :چه بخوریم که تومور مغزی نگیریم؟

چه بخوریم که تومور مغزی نگیریم؟ - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/5977351/چه-بخوریم-که-تومور-مغزی-نگیریم‎Cached13 فوریه 2017 ... به گزارش خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ شیوع تومورهای مغزی در سنین مختلف متفاوت است و در کودکان و سنین بالای 55 ... چه بخوریم که تومور مغزی نگیریم؟ - سایت خبری اینتیتر intitr.net/1396/04/25/چه-بخوریم-که-تومور-مغزی-نگیریم؟/‎Cached16 جولای 2017 ... به گزارش اینتیتر به نقل از باشگاه خبرنگاران، شیوع تومورهای مغزی در سنین مختلف متفاوت است و در کودکان و سنین بالای ۵۵ سال بیشتر از نوع ... چه بخوریم که تومور مغزی نگیریم؟ - نیک صالحی www.niksalehi.com/newspaper/تومور-مغزی.html علائم تومورمغزی زیاد است، مانند سردردهای شدید، حالت تهوع، اختلالات دید و ناتوانی در جهت یابی درست که این علائم بسته به نوع و منطقه ای که تومور در آن قرار دارد، ... چه بخوریم که تومور مغزی نگیریم؟ - منشور خبری تحلیلی اقتصاد ایران https://tnews.ir/news/b84489950015.html‎Cachedمصرف مایعات، احتمال رشد تومورهای مغزی را در افراد کاهش می دهد. چه بخوریم که تومور مغزی نگیریم؟ www.asrkhabar.com/fa/news/115466/چه-بخوریم-که-تومور-مغزی-نگیریم 13 فوریه 2017 ... به گزارش بهداشت نیوز، شیوع تومورهای مغزی در سنین مختلف متفاوت است و در کودکان و سنین بالای 55 سال بیشتر از نوع بدخیم است. در حالی که در ... چه بخوریم که تومور مغزی نگیریم؟ - اقتصاد آنلاین | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/41807797 16 جولای 2017 ... همه چیز درباره سرطانی که مریم میرزاخانی را از جهان گرفت .... معمولاً برای درمان ابتدا عمل جراحی انجام خواهد گرفت که بسته به اندازه تومور قسمتی یا کل ... چه بخوریم که تومور مغزی نگیریم؟ - مفیدستان mofidestan.ir/چه-بخوریم-که-تومور-مغزی-نگیریم؟/ 13 فوریه 2017 ... چه بخوریم که تومور مغزی نگیریم؟ چهبخوریمکهتومورمغزینگیریم امروز درصدی مراجعات نزاع شبکه نخبگان علوم انسانی در وزارت علوم راه‌اندازی می‌شود ... چه بخوریم که تومور مغزی نگیریم؟ - گفتمان | دمادم https://damadam.ir/news/چه-بخوریم-که-تومور-مغزی-نگیریم/7536886 شیوع تومورهای مغزی در سنین مختلف متفاوت است و در کودکان و سنین بالای 55 سال بیشتر از نوع بدخیم است. در حالی که در سنین میان این دو، شیوع تومور خوش خیم و ... چه بخوریم که تومور مغزی نگیریم؟ - بهداشت نیوز - شهرخبر www.shahrekhabar.com/medical/148696938061989‎Cachedمصرف مایعات، احتمال رشد تومورهای مغزی را در افراد کاهش می دهد. - بهداشت نیوز. چه بخوریم که تومور مغزی نگیریم؟ - بولتن boultan.ir/news/1701489/چه-بخوریم-که-تومور-مغزی-نگیریم‎Cached16 جولای 2017 ... شیوع تومورهای مغزی در سنین مختلف متفاوت است و در کودکان و سنین بالای ۵۵ سال بیشتر از نوع بدخیم است. در حالی که در سنین میان این دو، شیوع ...