مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

کیوی ، میوه ای شگفت انگیز

به گزارش جام جم سرا به نقل از پایگاه اینترنتی « سانته مگزین Santé magazine »، نتایج یک همایش بین المللی در نیوزیلند با موضوع«کیوی و سلامت » نشان می دهد که این میوه فواید بسیاری برای دستگاه گوارش، سیستم ایمنی و سوخت و ساز بدن دارد.

دویست کارشناس از کشورهای مختلف که در این همایش بین المللی بی سابقه در تائورانگ نیوزیلند شرکت کرده بودند، فواید کیوی را برشمردند. خبرگزاری آناتولی به نقل از این سایت اینترنتی اعلام کرد حدود 30 درصد از مردم جهان از اختلالات گوارشی (سوء هاضمه، سندروم روده تحریک پذیر، یبوست و غیره) رنج می برند. مطالعات انجام شده نشان می دهد که خوردن دو کیوی در روز موجب عملکرد بهتر روده ها می شود. این اثر به علت وجود اکتینیدین (آنزیمی طبیعی) در کیوی است که روند هضم غذا و پروتئین ها را بهبود می بخشد و به تخلیه معده کمک می کند.

تقویت ایمنی بدن

علاوه بر فواید این میوه بر سیستم گوارشی، کیوی سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند. خوردن روزانه کیوی سطح ویتامین ث در خون و بدن را افزایش می دهد. ویتامین ث که باید از طریق تغذیه وارد بدن شود، برای تقویت سیستم ایمنی بدن ضروری است. این ویتامین همچنین موجب جلوگیری از پیری زودرس می شود و به رفع خستگی و داشتن پوستی زیبا کمک می کند.

این سایت اینترنتی در پایان اعلام کرد از آنجا که کیوی حاوی پلی ساکاریدهای غیرقابل هضم، پلی فنول ها و اسیدهای چرب و آلی است، به تنظیم شاخص قند خون (گلیسمی) کمک می کند.



لینک منبع :کیوی ، میوه ای شگفت انگیز

Images for کیوی ، میوه ای شگفت انگیز کیوی ، میوه ای شگفت انگیز - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../کیوی-،-میوه-ای-شگفت-انگیز‎Cached22 آوریل 2016 ... نتایج تحقیقات نشان می دهد که میوه کیوی از فواید شگفت و معجزه آسایی برخوردار است. کیوی میوه ای شگفت انگیز namanews.com | نما‌نیوز namanews.com/News/156078/کیوی-میوه-ای-شگفت-انگیز‎Cached22 آوریل 2016 ... نتایج تحقیقات نشان می دهد که میوه کیوی از فوایده معجزه آسایی برخوردار است. خواص شگفت‌انگیز کیوی - شفاف www.shafaf.ir/fa/news/104997/خواص-شگفت‌انگیز-کیوی‎Cachedکیوی همچنین دارای ویتامین A، ای ویتامین‌های ب۱، ب۲، ب۳ فولیک اسید و سایر ... کیوی این میوه پرزدار، دارای مواد غذایی بالا و میزان کالری بسیار پایینی است، به این خاطر ... کیوی؛ میوه ای سرشار از خواص شگفت انگیز! - پرشین وی persianv.com/.../کیوی؛-میوه-ای-سرشار-از-خواص-شگفت-انگیز.html‎Cached16 دسامبر 2014 ... کیوی همچنین حاوی نوع نادر و فاقد چربیِ ویتامین E‌ […] کیوی؛ میوه ای سرشار از خواص شگفت انگیز! این میوه سرشار از ویتامین E و C است که هر دو ... کیوی؛ میوه ای خوشمزه و سرشار از مواد مغذی - کجارو www.kojaro.com/2016/11/30/.../every-thing-about-kiwifruit/‎Cached10 دسامبر 2016 ... کیوی از میوه های فصل زمستان و سرشار از انواع مواد مغذی و حیاتی بدن است. فواید کیوی ... کیوی و تاثیر شگفت‌ انگیز آن در تقویت بینایی. کیوی. 10 خاصیت شگفت انگیز کیوی | اقتصاد آنلاین www.eghtesadonline.com/بخش-خبر.../124001-خاصیت-شگفت-انگیز-کیوی 18 آوریل 2016 ... کیوی میوه کوچکی است به رنگ خرمایی که کرک های ریزی روی پوست آن قرار دارد و رنگ سبز بافت داخلی آن نیز بسیار زیباست. منشأ کیوی از دره ای ... نقش کیوی در برطرف کردن نفخ شگفت انگیز است www.hidoctor.ir/9688_نقش-کیوی-در-برطرف-کردن-نفخ-شگفت-انگیز-اس.html/‎Cached Similar26 نوامبر 2013 ... برای همین هم مصرف میوه‌ای مانند کیوی به عنوان دسر می‌تواند به هضم غذاهای سرشار از پروتئین کمک کند. به عقیده‌ی محققان یک عدد کیوی می‌تواند احساس ... فواید مصرف میوه شگفت انگیز کیوی در دوران بارداری - مامانم mamanam.com/.../1100-فواید-مصرف-میوه-شگفت-انگیز-کیوی‎Cachedفواید مصرف میوه شگفت انگیز کیوی در دوران بارداری. بارداری و زایمان. همانطور که میدانید دوران بارداری هر زنی، دورهای است که او بیشتر از هر زمان دیگر هوس خوردن انواع ... کیوی، کوچک شگفت انگیز - اطلس جام www.atlasjaam.com/index.php/menu-khandani/.../357-food-041‎Cached25 ژانویه 2014 ... کیوی دارای ویتامین B و ویتامین A، اسید فولیک، املاح، روی، فسفر، سدیم، منیزیم، پتاسیم، کلر، کلسیم و سولفات است.به ندرت می توان میوه ای ...