مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مرسدس بنز از کوپه جدید خود رونمایی کرد

[ad_1]

zoomit.ir - حسین ریاحی: در آستانه‌ی برگزاری نمایشگاه خودروی پاریس ۲۰۱۶، مرسدس بنز از شاسی‌بلند کوپه AMG GLC43 مدل ۲۰۱۷ رونمایی کرد.

 

 مرسدس بنز از AMG GLC43 کوپه رونمایی کرد

مرسدس بنز در اقدامی نه چندان غافل گیرانه، امروز از مدل AMG GLC43 کوپه مدل ۲۰۱۷ رونمایی کرد. این خودرو نسخه‌ی قدرتمندتر کراس اوور GLC300 کوپه است که آن هم کراس اووری با سقف انحنادار کوپه است. بارزترین تفاوت این مدل با GLC300 مربوط به پیشرانه‌ی آن شود که یک پیشرانه ۳ لیتری شش سیلندر وی شکل مجهز به دو توربوشارژر است و می‌تواند حداکثر قدرت ۳۶۲ اسب بخار و ۵۲۰ نیوتن متر گشتاور را تولید کند. فشار تولیدی توسط توربوشارژرهای این پیشرانه حداکثر به ۱۶ psi می‌رسد. گفته شده که این مدل توانایی رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر را در ۴.۸ ثانیه دارد و حداکثر سرعت آن نیز به صورت الکترونیکی به ۲۰۹ کیلومتر بر ساعت محدود شده است.
 مرسدس بنز از AMG GLC43 کوپه رونمایی کرد

افزایش قابلیت‌های این مدل تنها به پیشرانه‌ی آن محدود نمی‌شوند. AMG GLC43 کوپه همچنین از سیستم چهار چرخ محرک AMG Performance 4Matic استفاده می‌کند که نیرو را به صورت ۳۱ درصد برای محور جلو و ۶۹ درصد برای محور عقب تقسیم می‌کند. همچنین در این خودرو از نسخه‌ی تقویت شده‌ی جعبه دنده‌ی خودکار ۹ سرعته‌ی مرسدس بنز استفاده شده است که سرعت تعویض دنده‌ی آن کاهش یافته است، این جعبه دنده به پدال‌های تعویض دنده از پشت فرمان هم مجهز است. این خودرو همچنین مجهز به کمک فنرهای تنظیم شونده است و در صورت سفارش می‌توان آن را با سیستم تعلیق بادی AMG Sport خریداری کرد، سیستم تعلیق بادی با افزایش ارتفاع خودرو می‌تواند سبب بهبود قابلیت‌های خارج از جاده‌ی اتومبیل شود. در خصوص توانایی‌های خارج از جاده‌ی AMG GLC43 مرسدس اعلام کرده است که این خودرو توانایی حرکت در ۲۹ سانتیمتر آب را دارد و زاویه ورود و خروج آن نیز به ترتیب ۲۱.۲ و ۲۱.۸ درجه هستند. چنین مشخصاتی برای انجام یک آفرود سبک کافی است. برای مقایسه، زاویه‌ی ورود و خروج جیپ گرند چروکی معادل ۲۶.۲ و ۲۴ درجه است. AMG GLC43 کوپه همچنین توانایی کشیدن باری به وزن ۱۵۸۸ کیلوگرم را دارد.
 مرسدس بنز از AMG GLC43 کوپه رونمایی کرد

تغییرات ظاهری که این مدل را از GLC300 کوپه متمایز می‌کند شامل استفاده از تریم مشکی در بخش جلو و عقب و استفاده از یک اسپویلر در قسمت عقب می‌شود. این خودرو مجهز به رینگ‌های ۲۰ اینچی AMG با ابعاد 255/45 در جلو و 285/40 در عقب شده است. رینگ‌های ۲۱ اینچی نیز به صورت آپشن قابل سفارش هستند.
 مرسدس بنز از AMG GLC43 کوپه رونمایی کرد

در داخل کابین کوپه چرم مصنوعی در ترکیب با جیر استفاده شده است که دوخت‌های آنها به رنگ قرمز هستند. رنگ کمربندهای ایمنی نیز به رنگ قرمز است و در بخش‌هایی از کابین از تریم آلومینیومی استفاده شده است. GLC43 کوپه همچنین مجهز به غربیلک فرمان اسپرت و یک تایمر برای ثبت زمان در پیست است. همانند GLC300 کوپه، AMG GLC43 کوپه نیز دارای حالتهای رانندگی مختلفی است که شامل موارد Eco، Comfort، اسپرت، اسپرت پلاس و Individual می‌شوند. با انتخاب حالت اکو سیستم استاپ/استارت به طور خودکار فعال می‌شود.
 مرسدس بنز از AMG GLC43 کوپه رونمایی کرد

سایر تجهیزات این مدل که با مدل GLC300 کوپه یکسان هستند شامل سیستم هشدار تصادف، سیستم ترمز اضطراری، چراغ‌های LED، سیستم استارت بدون کلید، صندلی برقی راننده مجهز به حافظه، صفحه نمایش ۷ اینچی، دوربین دید عقب، درب صندوق عقب برقی، آیینه‌های تاشونده به صورت برقی و سانروف است. در صورتی که سیستم اطلاع‌رسانی و سرگرمی مرسدس بنز با نام COMMAND را روی این مدل سفارش دهید در این صورت AMG GLC43 کوپه مجهز به نمایشگر ۸ اینچی خواهد شد. همچنین امکان سفارش سیستم صوتی ۵۹۳ واتی از برند Burmester با ۱۳ عدد بلندگو در این مدل وجود دارد.
 مرسدس بنز از AMG GLC43 کوپه رونمایی کرد

زمان ورود به بازار AMG GLC43 کوپه برای سه ماهه‌ی نخست سال ۲۰۱۷ تعیین شده است که حدودا یک ماه یا دو هفته پس از به بازار آمدن GLC300 کوپه خواهد بود. این کراس اور کوپه زیبا در ۲۸ سپتامبر نخستین رونمایی عمومی خود را در نمایشگاه خودروی پاریس ۲۰۱۶ تجربه خواهد کرد.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


3 سپتامبر 2016 ... در آستانهی برگزاری نمایشگاه خودروی پاریس ۲۰۱۶، مرسدس بنز از شاسیبلند کوپه AMG GLC43 مدل ۲۰۱۷ رونمایی کرد.3 سپتامبر 2016 ... در آستانه ی برگزاری نمایشگاه خودروی پاریس ۲۰۱۶، مرسدس بنز از شاسی بلند کوپه AMG GLC43 مدل ۲۰۱۷ رونمایی کرد. مرسدس بنز در اقدامی نه چندان ...3 سپتامبر 2016 ... کوپه، مرسدس بنز، خودرو عکس های رونمایی مرسدس بنز از لوکس ترین موتور الکتریکیدر آستانه ی برگزاری نمایشگاه خودروی پاریس ۲۰۱۶، مرسدس ...3 سپتامبر 2016 ... zoomit.ir – حسین ریاحی: در آستانهی برگزاری نمایشگاه خودروی پاریس ۲۰۱۶، مرسدس بنز از شاسیبلند کوپه AMG GLC43 مدل ۲۰۱۷ رونمایی کرد.3 سپتامبر 2016 ... zoomit.ir - حسین ریاحی: در آستانه ی برگزاری نمایشگاه خودروی پاریس 2016، مرسدس بنز از شاسی بلند کوپه AMG GLC43 مدل 2017 رونمایی کرد.شرکت مرسدس بنز آلمان که گفته بود قرار است تغییراتی در سری کوپه خود ایجاد کند از مرسدس AMG C43 کوپه رونمایی کرد این خودرو دارای موتور سه لیتری V6 ...مرسدس بنز از کوپه جدید خود رونمایی کردمرسدس بنز در اقدامی نه چندان غافل گیرانه، امروز از مدل amg glc43 کوپه مدل ۲۰۱۷ رونمایی کرد.رونمایی از پیکاپ تراک جدید مرسدس بنز در هفته آی. ... پس از مدتی کار مستقل، شرکت دایملر-بنز را در سال ۱۹۲۶ تأسیس کردند و محصولات خود را به پیشنهاد .... زمانی که ما مرسدس-AMG C63 کوپه کاملاً جدید را سال پیش در جادههای اروپایی تست کردیم تحت ...در اواخر دهه ۱۹۲۰ میلادی، مرسدس بنز پس از تثبیت خود در بازار خودرو، به عرصه مسابقات ... در سال ۱۹۳۴ مرسدس بنز با دو مدل جدید اما کاملاً متفاوت، رهسپار نمایشگاه خودروی برلین شد. ... از این سری مدلهای کوپه و کابریوله نیز ساخته شد. ... به نتیجه رسید و برخلاف رسم همیشگی، آن را به جای آلمان، در نمایشگاه خودروی نیویورک رونمایی کرد.


کلماتی برای این موضوع

ماشین بنز، ماشین مرسدس، مرسدس بنز، عکس از ماشین بنز ماشین بنزبنزمرسدسماشین بنز ماشین بنز جدیدماشین بنز ماشین بنز قدیمیعکس ماشین مرسدس بنز پدال، مجله خودرو و حمل و نقلبنزمرسدس بنز، که در فارسی بیشتر به‌ بنز معروف است، نام خودروهای ساخت شرکت دایملر استمرسدس بنز ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادمرسدسبنزتاریخچه ریشه‌های تأسیس شرکت مرسدس بنز، به سال ۱۹۲۶ بازمی‌گردد، که در پی ادغام دو عصر خودرو مرسدس بنز چطور وارد ایران شد؟مرسدس بنز چطور وارد ایران شد؟ عصر خودرو برخلاف تصور اکثر مردم ایران که فکر می‌کنند قیمت انواع اتومبیل های مرسدس بنز پژو ۳۰۱ پس از چهار سال حضور خود در بازار توانست به فروش بیش از ۳۶۰ هزار دستگاه دست پیدا خودروی مرسدس بنز کلاس چه ویژگیهایی …مرسدس بنز خصایص اسپورت این خودرو کمک کرده تا کلاس حاوی استانداردهای خاص خود در الف مرسدس بنز نسخه پایانی ‌ را معرفی کردمرسدس بنز مدل جدیدی از سدان کوپه‌ی را با نام نسخه‌ی پایانی معرفی کرد این علی دایی فیلم ماشین مرسدس بنز جدید علی دایی در …ماشین درخشنده مرسدس بنز جدید علی دایی در بندر لنگه؟ فیلمی در شبکه های اجتماعی منتشر بانک اطلاعات خودرو قیمت خودرو اطلاعات فنی خودرو …اتومبیل بانک اطلاعات خودرو، قیمت خودرو، قیمت ماشین،قیمت اتومبیل مقایسه و انتخاب اتومبیل ایرانی و خارجی اتومبیل ایرانیاتومبیل خارجیماشینپیکانپژوتویوتامقایسه ماشین هامقایسه اتومبیل



لینک منبع :مرسدس بنز از کوپه جدید خود رونمایی کرد

Images for مرسدس بنز از کوپه جدید خود رونمایی کرد مرسدس بنز از کوپه جدید خود رونمایی کرد - برترین ها www.bartarinha.ir/.../news/.../مرسدس-بنز-از-کوپه-جدید-خود-رونمایی-کرد‎Cached3 سپتامبر 2016 ... در آستانه‌ی برگزاری نمایشگاه خودروی پاریس ۲۰۱۶، مرسدس بنز از شاسی‌بلند کوپه AMG GLC43 مدل ۲۰۱۷ رونمایی کرد. مرسدس بنز از کوپه جدید خود رونمایی کرد | در آستانه ی برگزاری - قطره www.ghatreh.com/news/.../مرسدس-بنز-کوپه-جدید-خود-رونمایی-کرد‎Cached4 سپتامبر 2016 ... در آستانه ی برگزاری نمایشگاه خودروی پاریس 2016، مرسدس بنز از شاسی بلند کوپه AMG GLC43 مدل 2017 رونمایی کرد. - مرسدس بنز Ø. مرسدس بنز از کوپه جدید خود رونمایی کرد | - زومیت: در آستانه - قطره www.ghatreh.com/news/.../مرسدس-بنز-کوپه-جدید-خود-رونمایی-کرد 3 سپتامبر 2016 ... زومیت: در آستانه ی برگزاری نمایشگاه خودروی پاریس 2016، مرسدس بنز از شاسی بلند کوپه AMG GLC43 مدل 2017 رونمایی کرد. مرسØ. مرسدس بنز از کوپه جدید خود رونمایی کرد - onvansho onvansho.ir/result/مرسدس-بنز-از-کوپه-جدید-خود-رونمایی-کرد.html پیکاپ مرسدس بنز مدل کلاس x رسما معرفی شد جستجو خوب خوان مرسدس بنز کلاس s خود را مرسدس‌بنز از نسل جدید 2018 e کلاس کوپه رونمایی خواهد کرد . مرسدس بنز از کوپه جدید خود رونمایی کرد ! - بازی آنلاین www.flashkhor.com/forum/showthread.php?tid=262413 حسین ریاحی: در آستانه‌ی برگزاری نمایشگاه خودروی پاریس ۲۰۱۶، مرسدس بنز از شاسی‌بلند کوپه AMG GLC43 مدل ۲۰۱۷ رونمایی کرد. مرسدس بنز در ... مرسدس بنز از کوپه جدید خود رونمایی کرد - ماتاک تاپ - مجله خبرهای داغ takotook.ml/mag/مرسدس-بنز-از-کوپه-جدید-خود-رونمایی-کرد/ 3 سپتامبر 2016 ... zoomit.ir – حسین ریاحی: در آستانه‌ی برگزاری نمایشگاه خودروی پاریس ۲۰۱۶، مرسدس بنز از شاسی‌بلند کوپه AMG GLC43 مدل ۲۰۱۷ رونمایی کرد. رونمایی مرسدس بنز از کوپه جدید کلاس E - دنده 6 https://dande6.com/.../رونمایی-مرسدس-بنز-کلاس-e-کوپه-جدید.html‎Cached22 دسامبر 2016 ... مرسدس بنز هفته پیش از مدل کاملاً جدید کوپه کلاس E رونمایی کرد، هر چند در طی سال‌های مختلف این خودرو نام‌های زیادی به خود دیده است، ولی این مدل دو درب ... بالاخره مرسدس بنز از کلاس S کوپه جدید خود رونمایی کرد - پایگاه ... www.roline.ir/...مرسدس-بنز...کوپه-جدید-خود-رونمایی-کرد/3102.html‎Cachedدر چند هفته اخیر مرسدس‌بنز کلاس S کوپه بسیار پر خبر بود و عکس‌های جاسوسی بسیاری از آن منتشر می‌شد اما بالاخره این خودرو به صورت رسمی رونمایی شد و. مرسدس بنز از کوپه جدید خود رونمایی کرد +تصاویر - 24 آنلاین نیوز tnews.ir/news/51f769801212.html در آستانه ی برگزاری نمایشگاه خودروی پاریس ۲۰۱۶، مرسدس بنز از شاسی بلند کوپه AMG GLC43 مدل ۲۰۱۷ رونمایی کرد. مرسدس بنز در اقدامی نه چندان غافل گیرانه، امروز ...