مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مرسدس بنز CLA 45 AMG با تیونینگ SR

[ad_1]

zoomit.ir - کیهان کامیار: در این روزها اکثر شرکت‌های تیونینگ، دست به ارتقا خودرو‌های معروف می‌زنند. به تازگی مرسدس بنز، در خودروی CLA45 فیس‌لیفت انجام داده است. ولی یک تیونر آلمانی راضی به تغییرات کارخانه‌ای نبوده و تغییراتی در مدل CLA45 انجام داده.

 

 مرسدس بنز CLA 45 AMG با تیونینگ SR

مرسدس بنز CLA45 به تازگی دستخوش تغیرات ظاهری (Face lift) شده است. ولی شرکت تیونینگ اشمیت روولوشن (schmidt revolution) به تغییرات اعمال شده قانع نیست و دست به ارتقا در این خودرو برده است.

تغییرات این خودرو در قوای محرکه، به دستکاری در واحد کنترل الکترونیک خودرو محدود شده، و با اندکی تغییر حدود ۲۵ اسب بخار به قدرت خودرو اضافه شده است، که مجموعاً قدرت پیشرانه‌ی ۲ لیتری خود را به ۳۹۴ اسب بخار می‌رساند. هنوز هیچ صحبتی از رکوردها، شتاب و حداکثر سرعت این خودروی چهار در کوپه به میان نیامده است. ولی نسخه‌ی اصلی بدون تغییرات این خودرو، از حالت سکون به ۴.۱ ثانیه زمان برای رسیدن به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت احتیاج دارد و در نهایت نیز به سرعت ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد که البته به صورت الکترونیکی محدود شده است.

رینگ‌هایی که این تیونر انتخاب کرده، دید کاملی به دیسک و کالیپر ترمز (Brake Caliper) قرمز رنگ زیبای آن می‌دهد، که باعث شمای اسپرت‌تر خودرو شده است. این رینگ‌ها در اندازه‌ی ۱۹ اینچی و در دو مدل مقعر و گود در دسترس هستند و اندازه‌ی تایر مناسب برای آن‌ها ۳۵۲۳۵ است. علاوه بر این‌ها، کمک فنرهای جدید H&R برای این خودرو در نظر گرفته شده که باعث نزدیک‌تر شدن این خودرو به اندازه‌ی ۲۵ میلی‌متر به زمین می‌شود.

بقیه تغییرات این خودرو شامل باله‌ی عقب جدید، کیت جانبی بدنه و اضافه شدن لوگوی اسپید باکس است. در ادامه شما را به دیدن تصاویری از این خودروی جذاب دعوت می‌کنیم.

 

 مرسدس بنز CLA 45 AMG با تیونینگ SR

 

مرسدس بنز CLA 45 AMG با تیونینگ SR 

 

مرسدس بنز CLA 45 AMG با تیونینگ SR 

 

مرسدس بنز CLA 45 AMG با تیونینگ SR 

 

 مرسدس بنز CLA 45 AMG با تیونینگ SR

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


30 آگوست 2016 ... مرسدس بنز CLA45 اخیرا تحت تیونینگ و ارتقای شرکت آلمانی SR انجام گرفته است که منجر به افزایش توان خودرو در کنار بهبودهای ظاهری شده است.1 سپتامبر 2016 ... پدال نیوز: در این روزها اکثر شرکت های تیونینگ، دست به ارتقا خودرو های معروف می زنند. به تازگی مرسدس بنز، در خودروی CLA45 فیس لیفت انجام داده ...30 آگوست 2016 ... در این روزها اکثر شرکت های تیونینگ، دست به ارتقا خودرو های معروف می زنند. به تازگی مرسدس بنز ، در خودروی CLA45 فیس.1 سپتامبر 2016 ... عصر خودرو: در این روزها اکثر شرکتهای تیونینگ، دست به ارتقا خودروهای معروف میزنند. به تازگی مرسدس بنز، در خودروی CLA45 فیسلیفت انجام داده ...1 سپتامبر 2016 ... عصر خودرو: در این روزها اکثر شرکتهای تیونینگ، دست به ارتقا خودروهای معروف میزنند. به تازگی مرسدس بنز، در خودروی CLA45 فیسلیفت انجام داده ...2 سپتامبر 2016 ... در این روزها اکثر شرکتهای تیونینگ، دست به ارتقا خودروهای معروف میزنند. به تازگی مرسدس بنز، در خودروی CLA45 فیسلیفت انجام داده است. ولی یک ...31 آگوست 2016 ... تیونینگ, خودرو, بنز مرسدس بنز SLS AMG با تیونینگ RFKدر این روزها اکثر کمپانی ... به تازگی مرسدس بنز، در خودروی CLA45 فیس لیفت انجام د.31 آگوست 2016 ... در این روزها اکثر شرکتهای تیونینگ، دست به ارتقا خودروهای معروف میزنند. به تازگی مرسدس بنز، در خودروی CLA45 فیسلیفت انجام داده است. ولی یک ...در این روزها اکثر شرکتهای تیونینگ، دست به ارتقا خودروهای معروف میزنند. به تازگی مرسدس بنز، در خودروی CLA45 فیسلیفت انجام داده است. ولی یک تیونر آلمانی ...


کلماتی برای این موضوع

مرسدس بنز با تیونینگ در این روزها اکثر شرکت‌های تیونینگ، دست به ارتقا خودرو‌های معروف می‌زنند به تازگی مرسدس بنز با تیونینگ به تازگی مرسدس بنز، در خودروی با ما همراه باشید مرسدس بنز با تیونینگ مرسدس بنز با تیونینگ زومیتمرسدس بنز اخیرا تحت تیونینگ و ارتقای شرکت آلمانی انجام گرفته است که منجر به مرسدس بنز با تیونینگ عکس …به گزارش صبحانه ، مرسدس بنز به تازگی دستخوش تغیرات ظاهری شده است ولی شرکت مرسدس بنز با تیونینگ …مرسدسبنزمرسدس بنز با تیونینگ عکس عصر خودرو در این روزها اکثر شرکت‌های تیونینگ، دست مرسدس بنز با تیونینگ مجله کاریزهخودروهای خارجیمرسدس بنز به تازگی دستخوش تغیرات ظاهری شده است ولی شرکت تیونینگ اشمیت مرسدس بنز با تیونینگ تصاویرمرسدسبنزمرسدس بنز به تازگی دستخوش تغیرات ظاهری شده است ولی شرکت تیونینگ اشمیت مرسدس بنز با تیونینگ مرسدسبنزباتیونینگمرسدس بنز به تازگی دستخوش تغیرات ظاهری شده است ولی شرکت تیونینگ اشمیت عصر خودرو مرسدس بنز ۴۵ با تیونینگ …مرسدسبنزمرسدس بنز ۴۵ با تیونینگ عکس عصر خودرو در این روزها اکثر شرکت‌های تیونینگ مرسدس بنز با تیونینگ مرسدسبنزباتیونینگمرسدس بنز به تازگی دستخوش تغیرات ظاهری شده است ولی شرکت تیونینگ اشمیت



لینک منبع :مرسدس بنز CLA 45 AMG با تیونینگ SR

Images for مرسدس بنز CLA 45 AMG با تیونینگ SR مرسدس بنز CLA 45 AMG با تیونینگ SR - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../مرسدس-بنز-cla-45-amg-با-تیونینگ-sr‎Cached31 آگوست 2016 ... در این روزها اکثر شرکت‌های تیونینگ، دست به ارتقا خودرو‌های معروف می‌زنند. به تازگی مرسدس بنز، در خودروی CLA45 فیس‌لیفت انجام داده است. ولی یک ... مرسدس بنز CLA 45 AMG با تیونینگ SR +عکس - صبحانه آنلاین ... sobhanehonline.com/.../مرسدس-بنز-cla-45-amg-با-تیونینگ-sr-عکس‎Cached31 آگوست 2016 ... در این روزها اکثر شرکت‌های تیونینگ، دست به ارتقا خودرو‌های معروف می‌زنند. به تازگی مرسدس بنز، در خودروی CLA45 فیس‌لیفت انجام داده است. ولی یک ... عصر خودرو - مرسدس بنز CLA ۴۵ AMG با تیونینگ SR +عکس asrekhodro.com/.../مرسدس-بنز-CLA-45-AMG-با-تیونینگ-SR-عکس‎Cached1 سپتامبر 2016 ... عصر خودرو: در این روزها اکثر شرکت‌های تیونینگ، دست به ارتقا خودرو‌های معروف می‌زنند. به تازگی مرسدس بنز، در خودروی CLA45 فیس‌لیفت انجام داده ... مرسدس بنز CLA 45 AMG با تیونینگ SR - اجاره خودرو ejarehkhodro.com/.../مرسدس-بنز-cla-45-amg-با-تیونینگ-sr/‎Cached2 سپتامبر 2016 ... در این روزها اکثر شرکت‌های تیونینگ، دست به ارتقا خودرو‌های معروف می‌زنند. به تازگی مرسدس بنز - اجاره خودرو بنز - ، در خودروی CLA45 فیس‌لیفت ... مرسدس بنز CLA 45 AMG با تیونینگ SR +عکس - صبحانه آنلاین | دمادم https://damadam.ir/.../مرسدس-بنز-CLA-45-AMG-با-تیونینگ-SR.../3490067 در این روزها اکثر شرکت‌های تیونینگ، دست به ارتقا خودرو‌های معروف می‌زنند. به تازگی مرسدس بنز، در خودروی CLA45 فیس‌لیفت انجام داده است. ولی یک تیونر ... مرسدس بنز CLA 45 AMG با تیونینگ SR - اتونیوز autonews.ir/ShowNews.aspx?id=7892‎Cached31 آگوست 2016 ... مرسدس بنز CLA 45 AMG با تیونینگ SR اتونیوز: در این روزها اکثر شرکت‌های تیونینگ، دست به ارتقا خودرو‌های معروف می‌زنند. به تازگی مرسدس ... آخرین خبر | «مرسدس بنز CLA 45 AMG» با «تیونینگ SR» akharinkhabar.ir/cars/.../-مرسدس-بنز-CLA-45-AMG-با-تیونینگ-SR- 31 آگوست 2016 ... زومیت/ در این روزها اکثر شرکت‌های تیونینگ، دست به ارتقا خودرو‌های معروف می‌زنند. به تازگی مرسدس بنز، در خودروی CLA45 فیس‌لیفت انجام داده است. مرسدس بنز CLA 45 AMG با تیونینگ SR | در این روزها اکثر شرکت های www.ghatreh.com/news/nn33459525/مرسدس-بنز-تیونینگ 30 آگوست 2016 ... در این روزها اکثر شرکت های تیونینگ، دست به ارتقا خودرو های معروف می زنند. به تازگی مرسدس بنز ، در خودروی CLA45 فیس. خبرگزاری آریا - مرسدس بنز CLA 45 AMG با تیونینگ SR www.aryanews.com/.../مرسدس-بنز-CLA-45-AMG-با-تیونینگ-SR 3 سپتامبر 2016 ... در این روزها اکثر شرکت‌های تیونینگ، دست به ارتقا خودرو‌های معروف می‌زنند. به تازگی مرسدس بنز، در خودروی CLA45 فیس‌لیفت انجام داده است. ولی یک ...