مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

برکات و خواص سوره طور

[ad_1]

 بامداد-پنجاه و دومین سوره قرآن کریم است که مکی  و ۴۹ آیه دارد.

در فضیلت این سوره از نبی مکرم اسلام صلی الله علیه وآله وسلم روایت شده: کسی که سوره طور را قرائت نماید خداوند او را از عذاب ایمن داشته و به بهشت وارد می کند(۱)

re1798

سوره طور پنجاه و دومین سوره قرآن کریم است

در سخنی از امام صادق و امام باقر علیهما السلام نقل شده: هر کس سوره طور را قرائت کند خیر دنیا و آخرت را برای او جمع خواهد کرد(۲)

آثار و برکات سوره طور
۱) از رسول خدا صلی الله علیه وآله وسلم نقل شده است: هر کس سوره طور را قرائت نماید و بر قرائت آن مداومت ورزد، اگر در زندان و در غل و بند باشد خداوند راه خروج و آزادی او را آسان می کند هر چند جرم های بزرگ داشته باشد(۳)

۲) امام جعفر صادق علیه السلام در برکات این سوره فرموده اندک هر کس بر قرائت سوره طور مداومت ورزد اگر زندانی باشد خداوند راه خروجش را آسان می کند هر چند بر گردنش حدّ واجب شده باشد و اگر مسافر باشد در طول مسافرتش از امور ناخوشایند و خطرات در امان می ماند و اگر بر موضع عقرب گزیدگی بپاشند به اذن خدا بهبود می یابد.(۴)

پی نوشت:
(۱) مجمع البیان، ج۹،ص۲۷۰
(۲) ثواب الاعمال، ص۱۱۶
(۳) تفسیرالبرهان، ج۵، ص۱۷۵
(۴) همان
منبع: «قرآن درمانی روحی و جسمی، محسن آشتیانی، سید محسن موسوی»

نوشته برکات و خواص سوره طور اولین بار در بامداد پدیدار شد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

فضیلت و خواص سوره حجرات حجرات؛ چهل و نهمین سوره قرآن است که مدنی و آیه دارد پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله فضیلت و خواص سوره حمد متن کامل سوره ها، فضیلت و خواص سوره ها، تلاوت سوره هافضیلت و خواص سوره حمدفضیلت و خواص سوره نمل محتوای سوره نمل به معنى مورچه است و نام بیست و هفتمین سوره قرآن مى باشدنام این سوره دعاها و اذکار الهی خواص ایات قرآن و سوره هادعاها و اذکار الهی خواص ایات قرآن و سوره ها وبلاگ انواع دعا و ذکر و خواص ایات قران خواص سوره ها ،انواع دعا ،انواع نمازخواص سوره تغابن قرآن سراسر خیر و برکت است و نمیتوان یک سوره را بر سوره ی دیگر ترجیح داد صبح و شب کدام سوره ها را بخوانیم؟خواص سوره های قرآنخواص آیاتتفسیر سوره های قرآنفهرست سوره های قرآنفواید سوره های آموزش تصویری و کامل نماز گوناگونمطالب مذهبیبله شیعه وسنی هردو مسلمان هستند و یک قرآن رو‌ میخوانند و از یک پیامبر پیروی میکننحتی سوره قلم مکى ، متن ، ترجمه ، تفسیر در خط زندگیلینک منبع سایت سوره قلم مکى است و پنجاه و دو آیه دارد سوره قلم آیات تا ماجرای شکستن و سوزاندن درب و شکستن پهلوی …ماجرای شکستن و سوزاندن درب و شکستن پهلوی حضرت فاطمه ـ سلام الله علیها ـ چه بوده است و دعاها و اذکار الهیدعای صباح در بیان آثار و خواص عجیبه ی دعای صباح مولا علیع از امام رضا نقلی به این شکل فضیلت و خواص سوره طور کسی که سوره طور را قرائت نماید خداوند او را از عذاب فضیلت و خواص سوره طور برکات صلوات فضیلت و خواص سوره الطور خواص سوره ها، تلاوت سوره هافضیلت و خواص سوره و خواص سوره طور و برکات سوره فضیلت و برکات سوره طور … داروخانه معنوی فضیلت و برکات سوره طور خواص سوره طور ، سوره طور ، خاصیت سوره طور ، فضیلت سوره طور ، فضیلت و فضیلت سوره طور خواص و فضیلت خواندن سوره طور فضیلتسورهطور فضیلت سوره طور و خواص خواندن سوره طور و فضیلت سوره طور برای آثار و برکات فضیلت سوره طور فضیلت و خواص سوره طور فضیلت سوره طور فضیلت و خواص سوره طور معنی سوره طورتفسیر سوره طور آثار و برکات سوره طور آثار و برکات سوره طور آثاروبرکات و خواص خواندن سوره طورسوره قرآن کریمسوره های برای برآورده شدن حاجاتسوره های مجرب برای تفسیر فضیلت خواص سوره طور فضیلت و خواص سوره طور آثار و برکات سوره از رسول خدا صلی فضیلت و خواص سوره طور انجمن مذهبی ، فرهنگی و سیاسی نورآسمان فضیلت و خواص سوره طور فضیلت و خواص سوره طور پنجاه و دومین سوره قرآن آثار و برکات سوره ۱ فضیلت و خواص سوره مزمل فضیلت و خواص سوره مزمل همان طور که می دانیم ترتیب کنونی سوره های قرآن مطابق با برکات خواص ، آثار و برکات سوره های قرآن خواص سوره بقره خیر و برکت آموختن و خواندن این سوره خیر و برکت آثار و برکات سوره فضیلت و خواص سوره یاسین فضیلت و خواص سوره واقعه آثار و خواص سوره حمد فضیلت و خواص سوره نجم فضیلت و خواص سوره الرحمن فضیلت و خواص سوره دخان فضیلت و خواص سوره لقمان فضیلت و خواص سوره فاطر



لینک منبع :برکات و خواص سوره طور

فضیلت و خواص سوره طور - بیتوته www.beytoote.com/religious/daru.../sura3-properties.html‏ - ذخیره شده فضیلت سوره طور فضیلت و خواص سوره طور معنی سوره طور,تفسیر سوره طور ... علیه السلام در برکات این سوره فرموده اندک هر کس بر قرائت سوره طور مداومت ورزد اگر ... فضیلت و خواص سوره قمر - بیتوته www.beytoote.com/religious/.../sura3-properties-moon.html‏ - ذخیره شده - مشابه خاصیت سوره قمر معنی سوره قمر تفسیر سوره قمر فضیلت و خواص سوره قمر,برکات سوره قمر, آثار و برکات سوره,سوره قمر,خواص سوره قمر,فضیلت سوره قمر. فضیلت و خواص سوره الطور - سایت انهار portal.anhar.ir/node/282‏ - ذخیره شده در سخنی از امام صادق و امام باقر علیهما السلام نقل شده: هر کس سوره طور را قرائت کند خیر دنیا و آخرت را برای او جمع خواهد کرد(2). آثار و برکات سوره. 1) از رسول خدا صلی ... فضیلت خواص سوره طور - تبیان article.tebyan.net/150506/فضیلت-خواص-سوره-طور‏ - ذخیره شده 16 ژانویه 2011 ... 2) امام جعفر صادق علیه السلام در برکات این سوره فرموده اندک هر کس بر قرائت سوره طور مداومت ورزد اگر زندانی باشد خداوند راه خروجش را آسان می کند هر چند ... فضیلت سوره طور | خواص و فضیلت خواندن سوره طور - نمناک namnak.com/فضیلت-سوره-طور.p24698‏ - ذخیره شده رتبه: ۳٫۸ - ۲۰ نقد فضیلت سوره طور و خواص خواندن سوره طور و فضیلت سوره طور برای ذهایی از زندان و برکات فضیلت سوره طور در نمناک. فضیلت و برکات سوره طور - مجله ابرتازه ها www.abartazeha.com/news/102586/sura-toor/‏ - ذخیره شده فضیلت و برکات سوره طور | خواص سوره طور ، سوره طور ، خاصیت سوره طور ، فضیلت سوره طور ، فضیلت و خواص سوره طور ، معنی سوره طور ، تفسیر سوره طور. آثار و خواص تمام یک‌صد و چهارده سوره قرآن کریم | پایگاه اطلاع رسانی رجا www.rajanews.com/news/80676‏ - ذخیره شده - مشابه 28 جولای 2011 ... تمام سوره های قرآن دارای خواص زیادی است که دانستن آنها می تواند در حل بسیاری .... ۵۲- طور : اعطای خیر و برکت – دور شدن از عذاب الهی – رسیدن به بهشت ... فضیلت و خواص سوره طور www.zahedan-tebyan.ir/main.asp?id=14459‏ - ذخیره شده - مشابه 16 ژانویه 2011 ... فضیلت و خواص سوره طورپنجاه و دومین سوره قرآن کریم است که مکی و 49 آیه ... 32) امام جعفر صادق علیه السلام در برکات این سوره فرموده اندک هر کس بر ... تحقیق - خواص سوره ها gilane-ma1.blogfa.com/post-1363.aspx‏ - ذخیره شده - مشابه بسم الله الرحمن الرحیم تبارک الله رب العالمین و لاحول و لاقوة الا بالله العلی العظیم » . انشاء الله حاجتش روا گردد ( بسیار مجرب است ). ۴۰ شب هر شب ۴۰ بار سوره لیل را ... فضیلت و خواص سوره های قرآن features-of-quran.blogfa.com/‏ - ذخیره شده - مشابه 1) از رسول خدا صلی الله علیه وآله وسلم نقل شده است: هر کس سوره طور را قرائت ... علیه السلام در برکات این سوره فرموده اندک هر کس بر قرائت سوره طور مداومت ورزد اگر ...