مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ورزش ساده برای درمان خروپف

[ad_1]

بامداد :

ضعیف بودن ماهیچه های زبان و گلو یکی از علل خروپف می باشد.

یکی از نگرانی‌ها و مشکلاتی که بسیاری از افراد را آزار می‌دهد خروپف شبانه است که به راحتی می‌تواند با انجام تمریناتی آنرا رفع کرد.

خروپف زمانی رخ می دهد که عضلات گلو شل می‌شود در این حالت راه‌هوایی مسدود می‌شود و همین امر علتی است که تنفس را هنگام خواب دچار مشکل می‌کند.

گاهی اوقات این عارضه می‌تواند زمینه ساز مشکلات سلامتی زیادی نظیر بیماری‌های قلبی باشد.
مطالعه ای در این زمینه روی ۲۲ مرد و ۱۷ زن انجام شد و محققان افراد را به دو گروه تقسیم کردند یک گروه از اسپری مخصوص بینی استفاده کردند و همچنین تمریناتی برای داشتن تنفس عمیق انجام می دادند و سه بار در روز از این اسپری استفاده کردند.

گروه دیگر فقط به شستشوی بینی سه بار در روز اکتفا کردند و آنها از تمرینات مربوط به بهبود شرایط بلع و گفتار استفاده می‌کردند.

خروپف به دلیل ارتعاش ماهیچه‌ها و بافت نرم عضلات ایجاد می‌شود که منجر به انسداد راه‌های هوایی فوقانی می‌شود بنابراین نیاز فعالیت‌هایی است که این عضلات تقویت شوند.

در حقیقت به عنوان یک تئوری این موضوع مطرح است که تقویت عضلات می‌تواند منجر به کاهش خروپف شود، در نتیجه مطالعه‌ای در این باره انجام شد و محققان شرکت کنندگان را به مدت یک هفته با توجه به تمریناتی که به آنان داده بودند بررسی کردند و بعد از این دوران به مدت سه ماه،‌میزان خروپف آنها اندازه گیری شد و افرادی که تمرینات را انجام داده بودند از آن بهره بردند به گونه‌ای که ۳۶ درصد فرکانس خروپف و ۵۹ درصد شدت صدا کاسته شد.

نمونه این تمرینات به شرح ذیل است:

۱) با نوک زبان به سقف دهان فشار بیاورید و آنرا به عقب بکشیداین عمل را ۲۰ بار انجام دهید.

۲) زبان را به سمت بالا بکشید و ۲۰ بار این عمل تکرار شود.

۳) در حالی که نوک زبان را به داخل دندانهای جلو هدایت می‌کنید به قسمت پشت زبان فشار آورید. این عمل هم ۲۰ بار انجام شود.

۴) زبان و کام نرم را ۲۰ بار بالا ببرید.

۵) با استفاده از انگشت سبابه، گونه را از دندانها دور کنید و آنرا به پایین بکشید. این عمل ۱۰ بار برای هر سمت انجام شود.

۶) هنگامی که غذا می‌خورید زبانتان را به سمت سقف دهان بالا ببرید به ویژه هنگام بلع، بدون اینکه عضلات گونه را محکم کنید.

منبع:tabnak.ir

سلامت خروپف کردن علت خروپف رفع مشکل خروپف روشهای ساده برای درمان خروپف علل خروپف روشهای رفع خروپف درمان خروپف کردن درمان دارویی خروپف راههای رفع خروپف داروی خروپف علت خروپف در خواب درمان خروپف درمان درمان و بیماری ها

نوشته ورزش ساده برای درمان خروپف اولین بار در بامداد پدیدار شد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

دکتر بیژن فروغ ورزش باورنکردی در درمان آرتروزهفت فایده برای ورزش در این‌جا هفت راهی که ورزش زندگی شما را بهبود می‌بخشد، آورده شده دو راه عجیب و غریب برای رفع خروپفدرمان خروپف مجله …دو راه عجیب و غریب برای رفع خروپف درمان خروپف شبانه در خواب خروپف می کنید؟ علت خر و پف انواع ورزش برای بیماران قلبیبیمار پس از ابتلای به سکته‌ی قلبی می‌تواند ورزش‌هایی را که قبلا انجام می‌داده است ورزش تناسب اندام ورزش عمومی زیبایی اندام ورزش …بهترین راه کار برای تیکه کردن عضلات شکم معرفی ادویه های چربی سوز لاغری ساده ترین و خروپوف چیست و آیا درمان دارد؟ پزشکان ایرانخروپوف کردن به علت ارتعاش کام نرم بخش نرم سقف دهان، هنگامی که ریه ها در مقابل مجاری دکتر بیژن فروغ اولین کلنیک چند تخصصی درمان …برای مشاهده زمان مشاوره فیزیوتراپی روی لینک زیر کلیک کنید مشاوره رایگان تلفنی با رشته های …از ورزش کونگ فو چه می دانید؟ کونگ فو یکی از متداول ترین انواع ورزش های رزمی است که از خواب تاثیر جلو و عقب کشیدن ساعت بر سلامتی تغییر ساعت عبارت است از جلو کشیدن ساعت در شروع بیماری ایدز، شناخت ایدز، درمان ایدز، پیشگیری از ایدز …آکاایران از سال که اولین بیمار مبتلا به ایدز دیده شد تا به امروز تلاش های فراوانی چند راه حل ساده برای رفع خرخر چند راه حل ساده برای رفع خرخر اگر از آن دسته افرادی هستید که خروپف می کنند، احتمالاً شما چند راه حل و ورزش ساده برای درمان خروپف درمان خروپف و خرخر شبانه سلامت و بهداشت ورزش درمانیچند راه حل و ورزش ساده برای درمان ورزش ساده برای درمان خروپف چند راه حل و ورزش ساده برای درمان خروپف چند راه حل و ورزش ساده برای درمان خروپف چند راه حل و ورزش ساده برای درمان خروپف چند راه حل و ورزش ساده برای درمان خروپف چند راه حل و ورزش ساده برای درمان خروپف چند راه حل و ورزش ساده برای درمان خروپف چند راه حل و ورزش ساده برای درمان خروپف چند راه حل و ورزش ساده برای درمان خروپف چند راه حل و ورزش ساده برای درمان خروپف مرد روسپی برای رابطه جنسی با زنان از مرد روسپی برای رابطه جنسی با زنان از مرد روسپی برای رابطه جنسی با زنان از ورزش ساده برای درمان خروپف درمان خروپف با چند ورزش ساده درمان خروپف با چند ورزش درمان خروپف با چند ورزش ساده برای درمان و رفع خروپف درمان خروپف با این ورزش های ساده درمان خروپف با این ورزش های ساده درمان خروپف با ورزش روش گروه دوم برای درمان خروپف درمان خروپف با چند راه حل و ورزش ساده درمانخروپف درمان خروپف با چند راه حل و ورزش ساده تمریناتی برای داشتن تنفس درمان خروپف درمان خروپف با این ورزش های ساده درمان خروپف با این ورزش روش گروه دوم برای درمان خروپف ساده شما را چند راه حل و ورزش ساده برای درمان خروپف تالارهای پادشاه ایرانی چند راه حل و ورزش ساده برای درمان خروپف پزشکی چند راه حل و ورزش ساده برای درمان خروپف ورزش بارداری طب چند راه حل و ورزش ساده برای درمان خروپف درمان خروپف چیست درمان خروپف، خرپف، خروپف،خر و پف،علل خروپف، علت روشهای درمان خروپف چند راه حل و ورزش ساده برای درمان خروپف رهایی از خروپف های شبانه چند راه حل و ورزش ساده برای درمان خروپف پایگاه خبری تراز یکی از نگرانی‌ها و مشکلاتی که بسیاری از افراد را آزار می‌دهد خروپف شبانه است که به غذای ساده برای شام الگو شلوار ساده برای کودک مدل موی ساده برای مهمانی فرش کاشان ساده برای مسجد کاردستی ساده برای کودکان راه های ساده برای مردن ماسک ساده برای پوست چیدمان ساده برای پذیرایی



لینک منبع :ورزش ساده برای درمان خروپف

چند راه حل و ورزش ساده برای درمان خروپف - سایت خبری تحلیلی تابناک ... www.tabnak.ir/fa/.../چند-راه-حل-و-ورزش-ساده-برای-درمان-خروپف‏ - ذخیره شده 7 جولای 2015 ... چند راه حل و ورزش ساده برای درمان خروپف. یکی از نگرانی‌ها و مشکلاتی که بسیاری از افراد را آزار می‌دهد خروفپ شبانه است که به راحتی می‌تواند با انجام ... چند راه حل و ورزش ساده برای درمان خروپف - بیتوته www.beytoote.com/health/.../exercises-snoring1-solution.html‏ - ذخیره شده - مشابه درمان خروپف و خرخر شبانه بیماری‌های قلبی اسپری مخصوص بینی , تقویت عضلات گلو , راههای کاهش خروپف , ورزش درمانی , درمان خروپف , خروپف شبانه , تنفس هنگام ... چند راه حل و ورزش ساده برای درمان خروپف | بیجاده www.bijade.com/posts/writing-11489.html‏ - ذخیره شده به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، یک فروند هواپیمای آموزشی ظهر امروز در باشگاه خلبانی بخش‌ خصوصی معراج در فرودگاه سردار جنگل رشت دچار سانحه شد و روی ... چند راه حل و ورزش ساده برای درمان خروپف -آکا - آکاایران akairan.com/health/bimari-behdasht/news20164231274280086.html‏ [categoriy]. آکاایران: چند راه حل و ورزش ساده برای درمان خروپف. آکاایران: ضعیف بودن ماهیچه های زبان و گلو یکی از علل خروپف می باشد. به گزارش آکاایران: یکی از نگرانی ... درمان خروپف با این ورزش های ساده - مجله پزشکی دکتر سلام www.hidoctor.ir/91018_درمان-خروپف-با-این-ورزش-های-ساده.html/‏ - ذخیره شده - مشابه 15 جولای 2015 ... درمان خروپف با این ورزش های ساده,:خروپف یک بیماری فوق العاده طبیعی است . این واقعیت است که 30٪ در خانم ها و 45٪ در مردان وجود دارد. که معمول. درمان خروپف با این ورزش های ساده - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/5372383/درمان-خروپف-با-این-ورزش-های-ساده‏ - ذخیره شده 28 ا کتبر 2015 ... خروپف یک مشکل شایع است که می‌تواند بر اثر خستگی بیش از حد در طول روز یا بر اثر مشکلات سلامتی و تنفسی باشد. 6 ورزش ساده دهان برای جلوگیری از خروپف - جام جم jamejamonline.ir/sara/.../6-ورزش-ساده-دهان-برای-جلوگیری-از-خروپف‏ - ذخیره شده 13 جولای 2015 ... تصویر 6 ورزش ساده دهان برای جلوگیری از خروپف ... محققان در کسانی که ورزش ها را انجام داده بودند بهبود قابل توجهی مشاهده کردند، فرکانس خر و پف آنها تا 36 درصد پایین آمده بود و شدت ... تصویر علل و روش‌های درمان خروپف یا خرخر شبانه ... درمان سریع خروپف - نمناک namnak.com/درمان-سریع-خروپف.p12118‏ - ذخیره شده رتبه: ۴٫۶ - ۱۳۶ نقد 1- خوابیدن به پهلو:یک روش ساده برای درمان خروپف، خوابیدن به پهلوست. ... 4- انجام حرکات ورزشی مفید: حرکات ورزشی برای تقویت ماهیچه های گلو و دهان وجود دارد. خبرگزاری آریا - چند راه حل و ورزش ساده برای درمان خروپف www.aryanews.com/.../چند-راه-حل-و-ورزش-ساده-برای-درمان-خروپف‏ - ذخیره شده 26 ژانویه 2017 ... خبرگزاری آریا - چند راه حل و ورزش ساده برای درمان خروپف. ... خروپف زمانی رخ می دهد که عضلات گلو شل می‌شود در این حالت راه‌هوایی مسدود می‌شود و همین امر ... درمان خروپف با این ورزش های ساده - فردا www.fardanews.com/fa/news/.../درمان-خروپف-با-این-ورزش-های-ساده‏ 29 ا کتبر 2015 ... درمان خروپف با این ورزش های ساده. خروپف یک مشکل شایع است که می‌تواند بر اثر خستگی بیش از حد در طول روز یا بر اثر مشکلات سلامتی و تنفسی ...