مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

پای اندروید نوقا به گلکسی S6 هم باز خواهد شد

[ad_1]

مجله دیجی کالا - اسماعیل دلخموش: طبق آخرین اخباری که به دست‌مان رسیده مطلع شدیم که سامسونگ قرار است اندروید ۷٫۰ نوقا را برای گوشی‌های گلکسی S6 عرضه کند.

 

 پای اندروید نوقا به گلکسی S6 هم باز خواهد شد

در آخرین خبرها مطلع شده بودیم که برنامه بتای اندروید ۷٫۰ نوقا برای گلکسی S7 و گلکسی S7 Edge عرضه خواهد شد. این موضوع طبیعی به نظر می‌رسید چون دیگر خبری از گلکسی نوت ۷ نیست و پرچمدار‌های فعلی سامسونگ هنوز هم گلکسی S7 و گلکسی S7 Edge هستند پس طبیعی است که شرکت سامسونگ تمرکز خود را بر روی این گوشی‌ها قرار دهد.

اما گوشی‌های قدیمی‌تر سامسونگ چه سرنوشتی خواهند داشت؟ آیا سامسونگ آن‌ها را در لیست گوشی‌هایی که اندروید جدید را دریافت می‌کنند قرار می‌دهد؟ خبر خوب این است که گوشی‌های سامسونگ گلکسی S6 و S6 Edge هم قرار است اندروید نوقا را دریافت کنند.

به هر حال دقیقا مشخص نیست که این بروزرسانی‌ها چه زمانی اتفاق بیفتند اما با توجه به اینکه قرار است اندروید جدید ابتدا به گوشی‌های S7 و S7 Edge برسد شانس زیادی وجود دارد که گوشی‌های S6 در سال ۲۰۱۷ به روزرسانی اندروید ۷٫۰ را دریافت کنند. گرچه دیر اما بهتر از این است که این اتفاق هرگز نمی‌افتاد.

در حال حاضر هیچ خبری درباره گلکسی نوت ۵ و دریافت اندروید جدید به گوش‌مان نرسیده ولی با توجه به اینکه گلکسی S6 در لیست دریافت قرار گرفته انتظار داریم نوت ۵ هم بلاخره این اندروید را دریافت کند گرچه احتمالا نه در چندماه آینده.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

واضح تاریخ انتشار اندروید نوقا فاش شدتاریخانتشاراندروید اندروید نوقا به منظور استفاده عموم کاربران در اوایل ماه دسامبر منتشر خواهد شدگلکسی دیجی‌کالا مگ برچسبگلکسیپای اندروید نوقا به گلکسی هم باز خواهد اندروید ۷٫۰ نوقا گلکسی عرضه خواهد شداندروید نوقا برای گلکسی نوت به زودی عرضه خواهد شد …اندرویدنوقابرایگلکسی شده، اندروید نوقا برای گلکسی نوت به زودی عرضه خواهد شد هنوز هم حساب ویژه گوشی گالکسی هم اندروید نوقا دریافت خواهد کرد … عرضه خواهد شد عرضه خواهد شد این موضوع طبیعی به هم اندروید نوقا گلکسی قیمت گوشیاخبار روز تبلت و گوشیپای اندروید نوقا به گلکسی هم باز خواهد شد طبق آخرین اخباری که به دست‌مان رسیده مطلع اندروید نوقا قیمت گوشیاخبار روز تبلت و گوشیاخبار روز تبلت و گوشی اندروید نوقا اندروید سامسونگ دیجی کالا مگبرچسبسامسونگپای اندروید نوقا به گلکسی هم باز خواهد اندروید ۷٫۰ نوقا گلکسی عرضه خواهد شدفروش گلکسی نوت از روز مهر مجددا آغاز خواهد شد خواهد بود پای اندروید نوقا به گلکسی ۶ هم باز خواهد های گلکسی عرضه کند به بروزرسانی اندروید ۷٫۰ نوقا به نوت ۵ و گلکسی تب هم … تب ۲ هم می رسد پای اندروید نوقا به گلکسی ۶ هم باز خواهد شد آپدیت اندروید نوقا بروزرسانی اندروید ۷٫۰ نوقا به نوت ۵ و گلکسی تب هم … اندروید ۷٫۰ نوقا روی به نوت ۵ و گلکسی تب هم به ۴۷ دلار نزدیک شد گلکسی دیجی‌کالا مگ برچسبگلکسی پای اندروید نوقا به گلکسی هم باز اندروید ۷٫۰ نوقا برای گلکسی و گلکسی عرضه خواهد شد سامسونگ دیجی کالا مگ برچسبسامسونگ پای اندروید نوقا به گلکسی هم باز خواهد است اندروید ۷٫۰ نوقا را بازار خواهد شد پای اندروید نوقا به گلکسی هم باز خواهد شد اندروید نوقا به گلکسی هم باز خواهد شد اندروید نوقا به گلکسی هم باز خواهد شد اندروید نوقا به گلکسی هم باز خواهد شد اندروید ۷ ۰ نوقا برای گلکسی و گلکسی اندروید ۷ ۰ نوقا برای گلکسی و گلکسی اندروید ۷ ۰ نوقا برای گلکسی و گلکسی نزدیک به قطعات داخلی گلکسی اس زومیت نزدیک به قطعات داخلی گلکسی اس زومیت نزدیک به قطعات داخلی گلکسی اس زومیت پای اندروید نوقا به گلکسی هم باز خواهد شد واضح تاریخ انتشار اندروید نوقا فاش شد تاریخانتشار نسخه اندروید نوقا به منظور استفاده عموم کاربران در اوایل ماه دسامبر منتشر خواهد شد گلکسی قیمت گوشی اخبار روز تبلت و گوشی پای اندروید نوقا به گلکسی پای اندروید نوقا به گلکسی هم باز خواهد شد طبق آخرین اخباری گوشی گالکسی هم اندروید نوقا دریافت خواهد کرد بتای اندروید نوقا برای گالکسی و گالکسی عرضه خواهد شد هم اندروید نوقا در در شبح «اَپک» دردرشبحاپک پای اندروید نوقا به گلکسی هم باز خواهد شد افسر سابق پلیس محکوم به مرگ شد نفتی عربستان رهبری شکست پای اندروید نوقا به گلکسی هم باز خواهد شد افسر سابق پلیس محکوم به مرگ شد سامسونگ به منظور جبران ضرر گلکسی نوت ، تولید گلکسی اس را پای اندروید نوقا به گلکسی هم باز خواهد شد رونمایی از سدان لوکس در اندروید عرضه شد اندروید پای اندروید نوقا به گلکسی هم باز خواهد پای اندروید نوقا به گلکسی هم باز خواهد شد اندروید نوقا قیمت گوشی اخبار روز تبلت و گوشی اخبار روز تبلت و گوشی » اندروید نوقا اندروید



لینک منبع :پای اندروید نوقا به گلکسی S6 هم باز خواهد شد

پای اندروید نوقا به گلکسی S6 هم باز خواهد شد - دیجی کالا https://www.digikala.com/.../پای-اندروید-نوقا-گلکسی-s6-هم-باز-خواهد-شد/‏ - ذخیره شده 14 نوامبر 2016 ... خبر خوب این است که گوشی‌های سامسونگ گلکسی S6 و S6 Edge هم اندروید نوقا را دریافت می‌کنند البته نه در چندماه آینده بلکه احتمالا در سال 2017. تصاویر برای پای اندروید نوقا به گلکسی S6 هم باز خواهد شد پای اندروید نوقا به گلکسی S6 هم باز خواهد شد - برترین ها www.bartarinha.ir/.../پای-اندروید-نوقا-به-گلکسی-s6-هم-باز-خواهد-شد‏ - ذخیره شده 14 نوامبر 2016 ... در آخرین خبرها مطلع شده بودیم که برنامه بتای اندروید ۷٫۰ نوقا برای گلکسی S7 و گلکسی S7 Edge عرضه خواهد شد. این موضوع طبیعی به نظر می‌رسید ... پای اندروید نوقا به گلکسی S6 هم باز خواهد شد | امروز آنلاین www.emruzonline.com/.../پای-اندروید-نوقا-به-گلکسی-s6-هم-باز-خواهد/‏ 14 نوامبر 2016 ... در آخرین خبرها مطلع شده بودیم که برنامه بتای اندروید ۷٫۰ نوقا برای گلکسی S7 و گلکسی S7 Edge عرضه خواهد شد. این موضوع طبیعی به نظر می‌رسید ... پای اندروید نوقا به گلکسی S6 هم باز خواهد شد rasanehaval.com/پای-اندروید-نوقا-به-گلکسی-s6-هم-باز-خواهد/‏ 14 نوامبر 2016 ... [ad_1] طبق آخرین اخباری که به دست‌مان رسیده مطلع شدیم که سامسونگ قرار است اندروید ۷٫۰ نوقا را برای گوشی‌های گلکسی S6 عرضه کند. لینک منبع ... پای اندروید نوقا به گلکسی S6 هم باز خواهد شد - مجله راگا | مجله راگا magazine.raganews.ir/279554/‏ 14 نوامبر 2016 ... مجله دیجی کالا – اسماعیل دلخموش: طبق آخرین اخباری که به دست‌مان رسیده مطلع شدیم که سامسونگ قرار است اندروید ۷٫۰ نوقا را برای گوشی‌های گلکسی ... پای اندروید نوقا به گلکسی S6 هم باز خواهد شد - تی نیوز tnews.ir/news/d84f74210017.html‏ 14 نوامبر 2016 ... مجله دیجی کالا - اسماعیل دلخموش: طبق آخرین اخباری که به دست مان رسیده مطلع شدیم که سامسونگ قرار است اندروید ۷٫۰ نوقا را برای گوشی های گلکسی ... اجتماعی » پای اندروید نوقا به گلکسی s6 هم باز خواهد شد - اخبار - پیچک www.khabar.pichak.net/.../پای_اندروید_نوقا_به_گلکسی_s6_هم_باز_خواهد_شد‏ - ذخیره شده مل توافقات دفاعی و نظامی میان دو کشور پای‌بند هستند. در اعلام آلا. پای اندروید نوقا به گلکسی S6 هم گشوده خواهد شد | سرزه www.serze.com/اندروید-نوقا-گلکسی-گشوده-خواهد-2261484/‏ 14 نوامبر 2016 ... پای اندروید نوقا به گلکسی S6 هم باز خواهد شد طبق واپسین اخباری که به دست‌مان رسیده مطلع شدیم که سامسونگ قرار می باشد اندروید ۷٫۰ نوقا را برای ... پای اندروید نوقا به گلکسی S6 هم باز خواهد شد shahrekhabari.com/2016/11/.../پای-اندروید-نوقا-به-گلکسی-s6-هم-باز-خواهد/‏ 14 نوامبر 2016 ... مجله دیجی کالا - اسماعیل دلخموش: طبق آخرین اخباری که به دست مان رسیده مطلع شدیم که سامسونگ قرار است اندروید 7٫0 نوقا را برای گوشی های گلکسی ...