مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

8 نکته اساسی که زائران اربعین باید بدانند

[ad_1]

 

کد مطلب: 413832

مشترکان سیم‌کارت اپراتور دوم بخوانند؛

8 نکته اساسی که زائران اربعین باید بدانند

بخش دانش و فناوری الف،24 آبان95

زائران اربعین حسینی که قصد دارند از سیم‌کارت اپراتور دوم تلفن‌همراه در این ایام استفاده کنند باید چند نکته ضروری را بدانند.

تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۴

خبرگزاری فارس،‌ زائران اربعین حسینی که قصد دارند از سیم‌کارت اپراتور دوم تلفن‌همراه در این ایام استفاده کنند باید چند نکته ضروری را بدانند.

پیش از خروج از ایران، برای فعال‌سازی رومینگ خود کد *11*1# را شماره‌گیری کرده و برای خرید بسته رومینگ کد #3*111* را به خاطر داشته باشید.

کد #8*111* را شماره‌گیری کنید تا از 5 مگابایت اینترنت رایگان به صورت روزانه بهره‌مند شوید، این مقدار حدود 10 دقیقه مکالمه با با اپلیکیشن‌هایی نظر واتس‌اپ یا 100 پیغام متنی است.

یادتان باشد برای استفاده از اینترنت رایگان به قسمت تنظیمات گوشی خود رفته و گزینه دیتارومینگ را فعال نمایید در غیر اینصورت قادر به استفاده نخواهید بود.

می‌توانید در مناطق مرزی شلمچه، چزابه و مهران از نمایندگی‌های فروش ایرانسل سیم‌کارت خریداری کنید و با #7* شارژ و با #7*7* شارژ خودکار انجام دهید.

قبل از عزیمت به عتبات عالیات، از پرداخت آخرین قبض موبایل خود مطمئن شوید و اعتبارتان را افزایش دهید.

اگر اعتبار شما تمام شود، تماس‌های دریافتی شما قطع نخواهد شد و کسانی که با شما تماس می‌گیرند، می‌توانند توسط سرویس میزبان تماس هزینه رومینگتان را پرداخت کنند.

برای تماس با ایران، اول 0098 و بعد شماره مورد نظرتان را به همراه کد بدون صفر وارد کنید.

به علت ترافیک بالا،‌ تماس‌هایتان را در زمان‌های مختلف برقرار کنید و در صورت ناموفق بودن تماس، در زمان دیگری تلاش کنید.

حتی‌الامکان گوشی هوشمند به همراه داشته باشید اپلیکیشن‌ ایرانسل‌ من کمک زیادی می‌کند.

 

کلمات کلیدی : دانش و فناوری+ اپراتور دوم

 

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

خبرگزاری تابناک اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریاز پرونده پر سر و صدایی که هنوز بسته نشده تا رتبه ایران در میان کشورهای مرفه جهان۞ به وبلاگ مرکا خوش آمدید ۞در این یادداشت به پتانسیل‌های گردهمایی اربعین به‌مثابه‌ی یکی از ابعاد نظم در حال اجتماعی پایگاه اطلاع رسانی رجاموضوعاجتماعیکاخ سفید احتمال وتوی لایحه تحریم های ایران را رد نکرد لحن عجیب ترامپ در گفت‌وگو با خوزستان چه خبر؟ اخبار روز استان خوزستان و کشورخوزستان چه خبر ؛ علی ساری در خصوص جوسازی برخی افراد و رسانه‌ها که اقدام دیروز آنان در اخبار سیاسی روزهای بروجردوب سایت خبری تحلیلی روزهای بروجرد وی بابیان اینکه متأسفانه ورق ورشو در کشور تولید به حلقه وصل خوش آمدیدقم نشست تبادل تجارب تبلیغی در اربعین با حضور فعالان تبلیغی در قم برگزار می‌شودعکسدختر احمدشاه قاجار و فرزندانش در سالاقا جمشید هر کس و هر دورهای را باید نسبت به زمان و مکان خود باید قضاوت کرد نه اینکه نیوزهاب نشریه روزانه گروه مپناالکساندر ژنایف امروز دوشنبه در حاشیه برگزاری شانزدهمین نمایشگاه صنعت جدیدترین خبرهای استان اردبیل خبر فارسیمجید فرزین وی متولد نهم اردیبهشت ماه سال در اردبیل است که سال به عضویت تیم ملی نکته اساسی که زائران اربعین باید بدانند زائران اربعین نکته اساسی که زائران اربعین باید ۸ نکته اساسی که زائران اربعین باید بدانند نکته اساسی که زائران اربعین باید بدانند مذهبی عقیق به گزارش عقیق زائران اربعین حسینی که نکته اساسی که زائران اربعین باید بدانند نکته اساسی که زائران اربعین باید بدانند نکته اساسی که زائران زائران اربعین حسینی که قصد دارند از سیم‌کارت اپراتور دوم تلفن نکته اساسی که زائران اربعین باید بدانند مازندمجلس بخوانند نکته اساسی که زائران اربعین نکته اساسی که زائران اربعین باید بدانند نکته اساسی که زائران اربعین باید بدانند علم و فناوری زائران اربعین حسینی که قصد نکته اساسی که زائران اربعین باید بدانند زائران اربعین نکته اساسی که زائران اربعین باید بدانند خبر خودرو اخبار نکته اساسی که زائران زائران اربعین حسینی که نکته اساسی که زائران اربعین باید بدانند نکته که خوب است زائران اربعین بدانند با همراهان خود قرار نکته که خوب است زائران اساسی که زائران اربعین اساسی که زائران اربعین باید بدانند ۸ نکته اساسی که زائران اربعین باید بدانند ۸نکتهاساسی نوشته ۸ نکته اساسی که زائران اربعین باید بدانند ۸ نکته اساسی که زائران اربعین باید بدانند نکته که خوب است زائران اربعین بدانند با همراهان خود قرار نکته که خوب است زائران اربعین ۷ نکته که خوب است زائران اربعین بدانند نکته که خوب است زائران اربعین بدانند با همراهان خود قرار ۸ نکته اساسی که زائران اربعین ۸ نکته اساسی که زائران روی اربعین باید بدانند



لینک منبع :8 نکته اساسی که زائران اربعین باید بدانند

8 نکته اساسی که زائران اربعین باید بدانند - خبرگزاری فارس www.farsnews.com/13950823000469‏ - ذخیره شده 14 نوامبر 2016 ... زائران اربعین حسینی که قصد دارند از سیم‌کارت اپراتور دوم تلفن‌همراه در این ایام استفاده کنند باید چند نکته ضروری را بدانند. 8 نکته اساسی که زائران اربعین باید بدانند - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/.../8-نکته-اساسی-که-زائران-اربعین-باید-بدانند‏ 14 نوامبر 2016 ... زائران اربعین حسینی که قصد دارند از سیم‌کارت اپراتور دوم تلفن‌همراه در این ایام استفاده کنند باید چند نکته ضروری را بدانند. 8 نکته اساسی که زائران اربعین باید بدانند www.javanonline.ir/.../8-نکته-اساسی-که-زائران-اربعین-باید-بدانند‏ - ذخیره شده 14 نوامبر 2016 ... زائران اربعین حسینی که قصد دارند از سیم‌کارت اپراتور دوم تلفن‌همراه در این ایام استفاده کنند باید چند نکته ضروری را بدانند. الف - 8 نکته اساسی که زائران اربعین باید بدانند alef.ir/vdcippa5rt1azv2.cbct.html?413832‏ 14 نوامبر 2016 ... زائران اربعین حسینی که قصد دارند از سیم‌کارت اپراتور دوم تلفن‌همراه در این ایام استفاده کنند باید چند نکته ضروری را بدانند. 8 نکته اساسی که زائران اربعین باید بدانند - 24Khabar.com www.24khabar.com/.../8-نکته-اساسی-که-زائران-اربعین-باید-بدانند/‏ - ذخیره شده 4 فوریه 2017 ... 8 نکته اساسی که زائران اربعین باید بدانند. زائران اربعین حسینی که قصد دارند از سیم‌کارت اپراتور دوم تلفن‌همراه در این ایام استفاده کنند باید چند ... آخرین خبر | 8 نکته اساسی که زائران اربعین باید بدانند akharinkhabar.ir/.../8-نکته-اساسی-که-زائران-اربعین-باید-بدانند‏ - ذخیره شده 14 نوامبر 2016 ... فارس/ زائران اربعین حسینی که قصد دارند از سیم‌کارت اپراتور دوم تلفن‌همراه در این ایام استفاده کنند باید چند نکته ضروری را بدانند.زائران اربعین ... 8 نکته اساسی که زائران اربعین باید بدانند | ندای گیلان www.nedayegilan.ir/8-نکته-اساسی-که-زائران-اربعین-باید-بدانن/‏ 14 نوامبر 2016 ... به گزارش‌‌‌‌‌ندای گیلان به نقل از خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس، زائران اربعین حسینی که قصد دارند از سیمکارت اپراتور دوم تلفنهمراه در ... 8 نکته اساسی که زائران اربعین باید بدانند | تابناک vista.ir/news/31572291/8-نکته-اساسی-که-زائران-اربعین-باید-بدانند‏ 8 نکته اساسی که زائران اربعین باید بدانند. کد خبر: ۶۴۰۶۱۲. تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸ 14 November 2016. امتیاز خبر: 84 از 100 تعداد رای دهندگان 7140. 8 نکته اساسی که زائران اربعین باید بدانند - لیست اخبار newslist.ir/news/economy/.../فارس.../8-نکته-اساسی-که-زائران-اربعین-باید‏ 14 نوامبر 2016 ... زائران اربعین حسینی که قصد دارند از سیم کارت اپراتور دوم تلفن همراه در این ایام استفاده کنند باید چند نکته ضروری را بدانند. ۸ نکته اساسی که زائران اربعین باید بدانند — وبلاگ - اطلاعات و ... - خـانه i-sel.ir/blog/۸-نکته-اساسی-که-زائران-اربعین-باید-بدان/‏ - ذخیره شده 14 نوامبر 2016 ... 8 نکته اساسی که زائران اربعین باید بدانند سایت خبری ، زائران اربعین حسینی که قصد دارند از سیم‌کارت اپراتور دوم تلفن‌همراه در این ایام . ۸ نکته ...