مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

اپل پتنت هدفون مجهز به سنسورهای بیومتریک ثبت کرد

[ad_1]

شرکت اپل پتنت یک هدفون جدید را به ثبت رسانده که از سنسورهای بیومتریک بهره می‌برد.

پیش از این، کمپانی اپل پتنتی برای سیستم‌های نظارتی مبتنی بر هدفون‌ و هدست‌ بی‌سیم به ثبت رسانده و حالا این شرکت به دنبال ساخت چنین محصولی است. ایده‌ی اصلی این پتنت، ردیابی فعالیت‌هایی نظیر ضربان قلب، دمای بدن و دیگر داده‌های بیومتریک کاربردی کاربران از طریق هدفون است. در ادامه با زومیت همراه باشید.

پتنت‌ قبلی اپل در سال ۲۰۰۸ به ثبت رسید و در اواخر سال ۲۰۱۴ به‌روزرسانی شد. این پتنت برای ساخت دستگاهی در نظر گرفته شده بود که می‌توان با ژست‌های حرکتی سر، آن را کنترل کرد؛ اما به نظر می‌رسد شرکت یادشده به این نکته پی برده که افراد در حین فعالیت‌هایی مثل دویدن یا سایر ورزش‌ها، تمایلی به تکان دادن سر خود به چپ و راست یا حرکت‌هایی از این قبیل ندارند. در عوض اپل پتنت خود را به طور کامل مورد بازنگری قرار داده و ظاهرا هدفون جدیدی که قصد تولید آن را دارد با فرمان‌های صوتی و ورودی لمسی کنترل خواهد شد.

FitPods

پتنت جدید کوپرتینویی‌ها نشان می‌دهد که هدفون موردنظر این شرکت در سه مدل تولید می‌شود که در هر کدام سنسورهای بیومتریک در یک جایگاه قرار گرفته‌اند. این سنسورها در بخش پشتی گوش کاربر و روی سیم این هدفون قرار داده خواهند شد. هر سه مدل یادشده قابلیت‌های یکسانی ارائه می‌کنند ولی فقط دو مدل از آن‌ها طرحی شبیه به ایرپاد‌های کنونی خواهند داشت و در این مدل‌ها خبری از سیم نخواهد بود؛ چراکه ایده اصلی ساخت محصولی کاملا بی‌سیم است.

FitPods

برخی از قابلیت‌های هدفون موردنظر اپل نظیر شتاب‌سنج -که در پتنت جدید این شرکت به آن اشاره شده است- در ایرپادهای جدید این شرکت نیز ارائه خواهند شد. بنابراین می‌توان انتظار داشت که برخی ویژگی‌های جدید این پتنت در نسل‌های بعدی هدفون‌های اپل وجود داشته باشند. همچنین باید اشاره کنیم در احتمال اینکه نام محصول جدید اپل FitPod باشد، شک و تردید زیادی وجود دارد.

نظر شما در این مورد چیست؟


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

اپل پتنت هدفون مجهز به سنسورهای بیومتریک ثبت کرد اپل پتنت هدفون مجهز به سنسورهای بیومتریک ثبت کرد شرکت اپل پتنت یک هدفون جدید را به ثبت اپل پتنت هدفون مجهز به سنسورهای بیومتریک ثبت کرد اپل پتنت هدفون مجهز به سنسورهای بیومتریک ثبت کرد امروز آنلاین اپلپتنتهدفون شرکت اپل پتنت یک هدفون جدید را یک هدفون جدید را به ثبت رسانده که از سنسورهای بیومتریک اپل پتنت هدفون مجهز به سنسورهای بیومتریک ثبت کرد اپل پتنت هدفون مجهز به سنسورهای اپل پتنت هدفون مجهز به سنسورهای اپل پتنت هدفون مجهز به سنسورهای نیسان سنترا نیسمو مدل ۲۰۱۷ رونمایی شد نیسان سنترا نیسمو مدل ۲۰۱۷ رونمایی شد نیسان سنترا نیسمو مدل ۲۰۱۷ رونمایی شد تصاویر جدیدی از آیفون و آیفون پلاس تصاویر جدیدی از آیفون و آیفون پلاس تصاویر جدیدی از آیفون و آیفون پلاس اپل پتنت هدفون مجهز به سنسورهای بیومتریک ثبت کرد اپل پتنت هدفون مجهز به سنسورهای بیومتریک ثبت کرد اپلپتنت اپل پتنت هدفون مجهز به سنسورهای بیومتریک ثبت کرد هدفون مجهز به سنسورهای بیومتریک ثبت عکس لو رفته از آیفون حاکی از استفاده ی لوگو نورانی اپل برای عکسلورفتهازآیفون اپل پتنت هدفون مجهز به سنسورهای بیومتریک ثبت کرد اپل پتنت هدفون مجهز به سنسورهای اپل اپل اپل لینک‌ها به ترتیب توسط خسارت دیدگان ثبت های امنیتی مجهز بوده و کارشناسان آن اپل صفحه زومیت اپل پتنت هدفون مجهز به سنسورهای بیومتریک ثبت شرکت اپل پتنت یک هدفون نسخه مجهز به هدفون های اپل دارای سنسورهای سلامتی و بهداشتی آی اپل سنتر اخبار تکنولوژی گفته می شود اپل قصد دارد هدفون های مجهز به سنسورهای به سنسورهای بیومتریک که بالاترین بالاچه بالاچه زوم تک اپل پتنت هدفون مجهز به سنسورهای بیومتریک ثبت کرد پتنت‌ قبلی اپل در سال ۲۰۰۸ به ثبت رسید اولین گوشی‌هوشمند مجهز به سنسور را معرفی می اپل پتنت هدفون مجهز به سنسورهای بیومتریک ثبت کرد استفاده کرد تا دیگران قادر به پتنت نمایشگر قابل انعطاف اپل ثبت شد؛ آیفون‌هایی که از وسط خم … موبایل و تبلت از آنها به ثبت که اپل نیز به این حوزه علاقه‌مند شده است و ثبت یک پتنت نمایشگر



لینک منبع :اپل پتنت هدفون مجهز به سنسورهای بیومتریک ثبت کرد

اپل پتنت هدفون مجهز به سنسورهای بیومتریک ثبت کرد - زومیت www.zoomit.ir/2016/11/.../apple-patents-earbuds-biometric-sensors/‏ - ذخیره شده 19 نوامبر 2016 ... اپل پتنت جدیدی را به ثبت رسانده که مربوط به یک هدفون مجهز به به سنسورهای بیومتریک است. اپل پتنت هدفون مجهز به سنسورهای بیومتریک ثبت کرد - تکنومون technomon.com/.../اپل-پتنت-هدفون-مجهز-به-سنسورهای-بیومتریک-ثبت-کرد‏ - ذخیره شده رتبه: ۳ - ۱ رأی 16 نوامبر 2016 ... اپل پتنت جدیدی را به ثبت رسانده که مربوط به یک هدفون مجهز به به سنسورهای بیومتریک است. - اپل پتنت هدفون مجهز به سنسورهای بیومتریک ثبت کرد - DIGIleaks digileaks.ir/2017/.../اپل-پتنت-هدفون-مجهز-به-سنسورهای-بیومتر/‏ - ذخیره شده 16 ژانویه 2017 ... اپل پتنت هدفون مجهز به سنسورهای بیومتریک ثبت کرد. شرکت اپل پتنت یک هدفون جدید را به ثبت رسانده که از سنسورهای بیومتریک بهره می‌برد. اپل پتنت هدفون مجهز به سنسورهای بیومتریک ثبت کرد | گروه خبری ... metsagroup.ir/.../774_اپل-پتنت-هدفون-مجهز-به-سنسورهای-بیومتریک-ثبت-کرد‏ - ذخیره شده 16 نوامبر 2016 ... شرکت اپل پتنت یک هدفون جدید را به ثبت رسانده. ... اپل پتنت هدفون مجهز به سنسورهای بیومتریک ثبت کرد. فناوری اطلاعات و ارتباطات ... اپل پتنت هدفون مجهز به سنسورهای بیومتریک ثبت کرد - ایمان نیوز www.imannews.com/.../اپل-پتنت-هدفون-مجهز-به-سنسورهای-بیومتریک-ثبت-کرد‏ 16 نوامبر 2016 ... اپل پتنت هدفون مجهز به سنسورهای بیومتریک ثبت کرد. شرکت اپل پتنت یک هدفون جدید را به ثبت رسانده که از سنسورهای بیومتریک بهره می برد. اپل پتنت هدفون مجهز به سنسورهای بیومتریک ثبت کرد | شرکت اپل www.ghatreh.com/.../اپل-پتنت-هدفون-مجهز-سنسورهای-بیومتریک-ثبت-کرد‏ 16 نوامبر 2016 ... شرکت اپل پتنت یک هدفون جدید را به ثبت رسانده که از سنسورهای بیومتریک بهره می برد. - سرجیو مارکیونه سرمایه گذاری. اپل پتنت هدفون مجهز به سنسورهای بیومتریک ثبت کرد | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/28251790‏ 16 نوامبر 2016 ... اپل اخیرا پتنت هایی در مورد استفاده از سنسورهای بایومتریک در هدفون ها به ثبت رسانده است. این پتنت سیستم مانیتور کردن ورزش ها برای هدفون ها، ... اپل پتنت هدفون مجهز به سنسورهای بیومتریک ثبت کرد | سایت خبری ... 4min.tk/اپل-پتنت-هدفون-مجهز-به-سنسورهای-بیومتر/‏ - ذخیره شده 16 نوامبر 2016 ... مترجم انگلیسی به فارسی آنلاین , مترجم فارسی مترجم رایگان انگلیسی به فارسی , ترجمه جمله های انگلیسی . ترجمه وب سایت | مترجم فارسى به ... اپل پتنت هدفون مجهز به سنسورهای بیومتریک ثبت کرد — وبلاگ ... i-sel.ir/blog/اپل-پتنت-هدفون-مجهز-به-سنسورهای-بیومتر/‏ - ذخیره شده 16 نوامبر 2016 ... اپل پتنت هدفون مجهز به سنسورهای بیومتریک ثبت کرد. شرکت اپل پتنت یک هدفون جدید را به ثبت رسانده که از سنسورهای بیومتریک بهره می برد. اپل پتنت هدفون مجهز به سنسورهای بیومتریک ثبت کرد | رادمان داده پردازی radmandp.com/اپل-پتنت-هدفون-مجهز-به-سنسورهای-بیومتر/‏ - ذخیره شده 16 نوامبر 2016 ... شرکت اپل پتنت یک هدفون جدید را به ثبت رسانده که از سنسورهای بیومتریک بهره می‌برد.