مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

چگونه شادتر زندگی کنیم؟

[ad_1]

نعمت هایتان را بشمارید؛ فهرستی از نعمت ها و داشته هایتان تهیه کرده و بابت آنها شکر گزار باشید.

به گزارش مشرق، بهنوش ملکیان روان شناس با اشاره به روش های چگونه شاد بودن، اظهار داشت: یکی  از روش های شاد بودن، تمرکز کردن بر لحظه اکنون است، یعنی صرف نظر از آنچه دیروز روی داده یا  فردا ممکن است اتفاق بیافتد، امروز را درک کرده و از آن نهایت استفاده را ببریم.
 
وی ادامه داد: یکی از نکات جالب، درباره کودکان همین است که در زمان حال زندگی می کنند و از آن لذت می برند به همین دلیل همواره شاد و سرزنده اند. باید بدانیم زندگی در گذشته، باعث افسردگی و زندگی در زمان آینده و نگرانی بیش از حد درباره آن باعث پریشانی می شود.
 
ملکیان با تأکید بر اینکه شکرگزاری از دیگر روش هایی است که باعث ایجاد نشاط درونی می شود، تصریج کرد: گاهی برخی افراد به دلیل غرق شدن در زندگی روزمره از نعمت هایی که خداوند در اختیارشان قرار داده  غافل می شوند و مدام از همه چیز گلایه می کنند و یادشان می رود که سلامتی، امنیت، داشتن خانواده و سرپناه از بزرگترین نعمت هایی ست که در اختیار دارند و ممکن است برخی افراد از آن محروم باشند.
 
این کارشناس بهترین راه برای شاد زیستن را تمرکز روی داشته ها دانست و ادامه داد: برای این کار بهتر است فهرستی از نعمت ها، امکانات و داشته هایمان را تهیه کرده و بابت آن شکرگزار  باشیم.
 
ملکیان با اشاره به اینکه کلمات در افکار و نگرش ما تأثیر گذارند، گفت: استفاده از واژه هایی که بار معنایی مثبتی دارند در اخلاق و روحیات ما تأثیر گذاشته و به مرور افکار منفی را از ذهن ما بیرون می راند و ما را خوش بین تر و امیدوارتر خواهد کرد.
 
وی در پایان تصریح کرد: کمک به افراد نیازمند، بخشیدن دیگران، توکل و ارتباط با خدا از دیگر مواردی است که به بانشاط تر شدن ما کمک می کند.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


چگونـه شادتر زندگی کنیم؟ کارهای مورد علاقه خود را بیابید و انجام دهید. فکر کنید چه کاری را واقعا دوست دارید و در همان زمینه فعالیت کنید. انجام کار مورد علاقه به معنی ...چگونه میتوان شادتر و خوشبخت تر بود شاد بودن در زندگی, برای خوشحالتر بودن,شادیهای کوچک, شادی بزرگ,ایجاد شادی در فرد. ... چه کنیم همیشه شاد باشیم؟13 فوریه 2009 ... چگونه می توان در تمام مدت زندگی شاد بود ؟ ... وقت مان در ارتباط با دیگران می گذرد و اگر مهارت ارتباط بادیگران و درک آنها را نداشته باشیم ، نمی توانیم شاد زندگی کنیم. ... اگر کمی گذشت داشته باشید ، می توانید شادتر زندگی کنید.25 آوريل 2012 ... چگونه با ۵ دقیقه در روز ۲۵% شادتر باشیم! حتماً بیاد میارید مثلا ... زندگی شاد. پس حالا چطور میتونیم خوشحال باشیم و زندگی شادی رو تجربه کنیم؟چگونه به شخصی شادتر از گذشته تبدیل شویم؟ ... بیایید خوشحال زندگی کنیم · تبسم به چهره شما جذابیتی عمیق و ژرف میبخشد · بخند تا تنها نمانی · با آغوش باز به ...داشتن روح شاد با نکاتی ساده ، چگونه روح شاد داشته باشیم ، روحیه شاد با خندیدن ، روح ... در این مطلب شما را با میانبرهایی آشنا می کنیم که تنها در چند ساعت حال و هوای تان را ... محققان می گویند گشت و گذار و سفرهای کوچک شما را از آنچه هستید، شادتر می کند. ... کار ساده ای نیست اما می توانید به بستری که او در آن زندگی می کند، سن و سالش، ...1 ژوئن 2016 ... نعمت هایتان را بشمارید؛ فهرستی از نعمت ها و داشته هایتان تهیه کرده و بابت آنها شکر گزار باشید.29 سپتامبر 2014 ... چگونه می توانیم خوشحال باشیم-چطور خوشحال زندگی کنیم-روش های کاهش ... آن خیرخواهی را در زندگی شخصیشان خواهند یافت و شادتر زندگی خواهند کرد.24 سپتامبر 2013 ... پرسش اصلی این است که چگونه مي توانيم با همسرمان شاد زندگي كنيم؟ ... يقين بدانيم كه هر چه در خانه شاد تر باشيم و ارتباط بهتري با همسرمان داشته ...31 مه 2016 ... چگونه شادتر زندگی کنیم؟ نعمت هایتان را بشمارید؛ فهرستی از نعمت ها و داشته هایتان تهیه کرده و بابت آنها شکر گزار باشید. بهنوش ملکیان روان ...


کلماتی برای این موضوع

چگونه در زمان حال زندگی کنیم؟چگونه در زمان حال زندگی کنیم زندگی شاد دنبال شادی شاد بودنشادی کوچکشادی‌آورشادی خبر خوب یه تجربه دسته جمعی برای زندگی شادتر …بیدار شدنیه عالمه آدم رنگی، روز کنار هم برای شادتر زندگی کردن رنگی رنگی باز هم براتون یه مهارتهای ارتباطی چگونه با دیگران برخورد کنیم ؟ …سوال در هنگام تمسخر و متلک پرانی و طعنه زنی افراد بی شخصیت چگونه برخورد کنیم ؟ مقابله چگونه می توان در تمام مدت زندگی شاد بود ؟ سایت …چگونه می توان در تمام مدت زندگی شاد بود ؟ بهترین راه برای شاد بودن این است که از راههای افزایش اعتماد به نفس ،زندگی بهتر ،روشهای …راه موفقیتموفقیت در زندگیعوامل موفقیتدران استرسروانشناسیآرامش روحآرامش اعصاب با افراد حسود چگونه برخورد کنیم؟با افراد حسود چگونه برخورد کنیم؟ موفقیت، موفقیت می آورد و متاسفانه حسادتچگونه با همکاران مشکل‌ساز برخورد کنیم؟زندگی مهارت‌ها همشهری آنلاین وجود افراد مشکل‌ساز در محیط کاری، گاه ممکن است میگنا چگونه مثبت اندیش باشیم؟اثرات مثبت اندیشی در شاد زیستن مثبت اندیشی و نتیجه آن در زندگی چگونه برای زندگی چگونه از دیگران تعریف کنیم ؟ آموزش سخنرانی و فن …چگونهازدیگرانتعریفکنیم؟این که چگونه از دیگران تعریف کنیم یک موضوع بسیار مهم است که در جامعه ما بسیار کمرنگ سایر مطالب تربیت کودک اگر کودکتان دروغ می گوید چه کار باید بکنید بازی مناسب ماههای اول زندگی آشنایی با



لینک منبع :چگونه شادتر زندگی کنیم؟

چگونـه شادتر زندگی کنیم؟ - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/213899/چگونـه-شادتر-زندگی-کنیم‏ - ذخیره شده - مشابه چگونـه شادتر زندگی کنیم؟ کارهای مورد علاقه خود را بیابید و انجام دهید. فکر کنید چه کاری را واقعا دوست دارید و در همان زمینه فعالیت کنید. انجام کار مورد علاقه به معنی ... چگونه می توان در تمام مدت زندگی شاد بود ؟ – سایت پزشکان بدون مرز www.pezeshk.us/?p=14803‏ - ذخیره شده - مشابه خانه / اخبار علمی پزشکی / چگونه می توان در تمام مدت زندگی شاد بود ؟ ... مان در ارتباط با دیگران می گذرد و اگر مهارت ارتباط بادیگران و درک آنها را نداشته باشیم ، نمی توانیم شاد زندگی کنیم. ... اگر کمی گذشت داشته باشید ، می توانید شادتر زندگی کنید. چگونه با 5 دقیقه در روز 25% شادتر باشیم! – یک تجربه www.1tajrobe.com/با-5-دقیقه-در-روز-شادتر-باشیم/‏ - ذخیره شده - مشابه 25 آوریل 2012 ... چگونه با ۵ دقیقه در روز ۲۵% شادتر باشیم! حتماً بیاد میارید مثلا ... زندگی شاد. پس حالا چطور میتونیم خوشحال باشیم و زندگی شادی رو تجربه کنیم؟ چگونه می‌توان شادتر و خوشبخت تر بود؟ - بیتوته www.beytoote.com/psychology/.../happier3-happier.html‏ - ذخیره شده - مشابه چگونه می‌توان شادتر و خوشبخت تر بود شاد بودن در زندگی, برای خوشحال‌تر بودن, شادی‌های کوچک, شادی بزرگ,ایجاد شادی در فرد. ... چگونه با پیری مبارزه کنیم؟ ... افزایش قابل توجه هزینه زندگی باعث شده تا درآمد بسیاری از افراد در بهترین حالت تنها ... چگونه شاد زندگی کنیم ؟ - بیتوته www.beytoote.com/.../zendegi.../how-make-a-happy-life.html‏ - ذخیره شده - مشابه خوشحالی شادی شاد بودن راز شاد بودن,الگوهای رفتار:ضمیر ناهشیار مسئول بخش بزرگی از پیامدها و سبب همه تکرارها در زندگی انسان. چگونه شاد زندگی کنیم؟ | چطور - Chetor chetor.com/21167-چگونه-شاد-زندگی-کنیم/‏ - ذخیره شده رتبه: ۸۶% - ۳۶ رأی ... شخص بستگی دارد. پس بیایید ببینیم چگونه شاد زندگی کنیم. ... با آموختن مؤلفه‌های کلیدیِ شادی، می‌توانیم آنها را به کار بگیریم تا زندگی شادتری داشته باشیم. چگونه شادتر زندگی کنیم؟ - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/5624753/چگونه-شادتر-زندگی-کنیم‏ - ذخیره شده 31 مه 2016 ... نعمت هایتان را بشمارید؛ فهرستی از نعمت ها و داشته هایتان تهیه کرده و بابت آنها شکر گزار باشید. چگونه روح شاد تری داشته باشیم ؟ - نمناک namnak.com/نکاتی-برای-داشتن-روحیه-شادتر.p4897‏ - ذخیره شده رتبه: ۴٫۶ - ۳۰۴ نقد داشتن روح شاد با نکاتی ساده ، چگونه روح شاد داشته باشیم ، روحیه شاد با خندیدن ، روح ... در این مطلب شما را با میانبرهایی آشنا می کنیم که تنها در چند ساعت حال و هوای تان را ... محققان می گویند گشت و گذار و سفرهای کوچک شما را از آنچه هستید، شادتر می کند. ... کار ساده ای نیست اما می توانید به بستری که او در آن زندگی می کند، سن و سالش، ... چگونه شادتر زندگی کنیم؟ - فردا www.fardanews.com/fa/news/.../چگونه-شادتر-زندگی-کنیم‏ - ذخیره شده 1 ژوئن 2016 ... نعمت هایتان را بشمارید؛ فهرستی از نعمت ها و داشته هایتان تهیه کرده و بابت آنها شکر گزار باشید. چگونه با همسرمان شاد زندگی کنیم؟ - فرارو fararu.com/fa/news/163419/چگونه-با-همسرمان-شاد-زندگی-کنیم‏ - ذخیره شده - مشابه 24 سپتامبر 2013 ... پرسش اصلی این است که چگونه می توانیم با همسرمان شاد زندگی کنیم؟ ... یقین بدانیم که هر چه در خانه شاد تر باشیم و ارتباط بهتری با همسرمان داشته ...