مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

خواص پیاز خام در مقابله با گرمازدگی

[ad_1]

همچنین مصرف پیاز در فصل تابستان به پیشگیری از ابتلا به بیماری ها و عفونت ها کمک می کند. پیاز دارای مواد مغذی ای است که شما را از بیماری ها دور نگه داشته و برای پوست هم مفید است.

به گزارش مشرق، به گفته متخصصان تغذیه، مصرف پیاز همراه با وعده غذایی به مقابله با گرما و پیشگیری از گرمازدگی کمک می کند.

پیاز دارای خواص گوناگونی برای سلامت بوده و حتی با ریزش مو هم مقابله می کند.

اما یکی دیگر از خواص پیاز، خنک نگه داشتن بدن است. پیاز، بخصوص پیاز قرمز، حاوی ماده شیمیایی موسوم به کورستین است که دارای تاثیر ضدهیستامین است.

هیستامین محرکی است که موجب عرق سوز شدن بدن می شود و به گزیدگی و نیش حشرات واکنش مخالف نشان می دهد، از اینرو مصرف پیاز می تواند به این مشکلات متداول در فصل تابستان کمک کند.

همچنین مصرف پیاز در فصل تابستان به پیشگیری از ابتلا به بیماری ها و عفونت ها کمک می کند. پیاز دارای مواد مغذی ای است که شما را از بیماری ها دور نگه داشته و برای پوست هم مفید است.

استفاده پیاز در سالاد موجب بهبود عملکرد گوارش می شود. آب پیاز می تواند برای درمان آفتاب سوختگی پوست هم مناسب باشد که به صورت موضعی بر روی پوست مالیده می شود.

مصرف روزانه پیاز می تواند به بهبود سطح کلسترول بد خون که موجب مشکلات قلبی می شود نیز کمک کند. 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


16 آوريل 2016 ... به گفته متخصصان تغذیه، مصرف پیاز همراه با وعده غذایی به مقابله با گرما و پیشگیری از گرمازدگی کمک می کند.خواص پیاز خام در مقابله با گرمازدگی. همچنین مصرف پیاز در فصل تابستان به پیشگیری از ابتلا به بیماری ها و عفونت ها کمک می کند. پیاز دارای مواد مغذی ای است که ...10 آگوست 2016 ... خواص پیاز خام در مقابله با گرمازدگی. همچنین مصرف پیاز در فصل تابستان به پیشگیری از ابتلا به بیماری ها و عفونت ها کمک می کند. پیاز دارای ...16 آوريل 2016 ... مهر نوشت: به گفته متخصصان تغذیه، مصرف پیاز همراه با وعده غذایی به مقابله با گرما و پیشگیری از گرمازدگی کمک می کند.پیاز دارای خواص ...خواص پیاز خام در مقابله با گرمازدگی. همچنین مصرف پیاز در فصل تابستان به پیشگیری از ابتلا به بیماری ها و عفونت ها کمک می کند. پیاز دارای مواد مغذی ای است که ...16 آوريل 2016 ... به گفته متخصصان تغذیه، مصرف پیاز همراه با وعده غذایی به مقابله با گرما و پیشگیری از گرمازدگی کمک می کند. به گزا.23 سپتامبر 2016 ... خواص پیاز خام در مقابله با گرمازدگی. همچنین مصرف پیاز در فصل تابستان به پیشگیری از ابتلا به بیماری ها و عفونت ها کمک می کند. پیاز دارای ...17 آوريل 2016 ... به گفته متخصصان تغذیه، مصرف پیاز همراه با وعده غذایی به مقابله با گرما و پیشگیری از گرمازدگی کمک می کند.16 آوريل 2016 ... سلامانه : به گفته متخصصان تغذیه، مصرف پیاز همراه با وعده غذایی به مقابله با گرما و پیشگیری از گرمازدگی کمک می کند. به گزارش مهر، پیاز دارای ...16 آوريل 2016 ... خواص پیاز خام در مقابله با گرمازدگی. همچنین مصرف پیاز در فصل تابستان به پیشگیری از ابتلا به بیماری ها و عفونت ها کمک می کند. پیاز دارای ...


کلماتی برای این موضوع

کلینیک پوست و مو ، لیزر ، زیبایی و لاغری ایرانیان …کلینیک تخصصی تندیس زیبایی ایرانیان شعبه تهرانپارس فلکه اول تهرانپارس، خیابان رشید خواص سبزیجات، خواص میوه جات ،خواص …خواص چای سبزآلووراخواص زنجبیلآلوئه وراخواص زیتونخواص هندوانهخواص عرق کاسنیخواص مواد دارویی طبیعی پزشکان ایرانبریدگی، خراش، آفت، گلودرد و …، در همه این موارد بدن نیاز به ضدعفونی شدن دارد اگر شما آب آبمقدمه آب ماده ای فراوان در کره زمین است به شکل های مختلفی همچون دریا ، باران ، رودخانه سایت روانشناسی دکتر آرام …به تجسم خلاق خوش آمدید جهت هرگونه راهنمایی یا مشاوره با مرکز تجسم خلاق تماس بگیریدپزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار …پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار سلامتوزارت بهداشت،اخبار سلامت و پزشکی دانستنیهای پزشکی مرکز اطلاعات فنی ایرانمرکز اطلاعات فنی ایران با بیش از سال سابقه در زمینه ارائه اطلاعات فنی شامل اخبار



لینک منبع :خواص پیاز خام در مقابله با گرمازدگی

خواص پیاز خام در مقابله با گرمازدگی - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان ... www.mehrnews.com/news/.../خواص-پیاز-خام-در-مقابله-با-گرمازدگی‏ - ذخیره شده 16 آوریل 2016 ... به گفته متخصصان تغذیه، مصرف پیاز همراه با وعده غذایی به مقابله با گرما و پیشگیری از گرمازدگی کمک می کند. خواص پیاز خام در مقابله با گرمازدگی - خبرگزاری تابناک | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/16950138‏ 16 آوریل 2016 ... خواص پیاز خام در مقابله با گرمازدگی. همچنین مصرف پیاز در فصل تابستان به پیشگیری از ابتلا به بیماری ها و عفونت ها کمک می کند. پیاز دارای ... خواص پیاز خام در مقابله با گرمازدگی - عصر ایران www.shahrekhabar.com/analysis/1460775540679340‏ - ذخیره شده همچنین مصرف پیاز در فصل تابستان به پیشگیری از ابتلا به بیماری ها و عفونت ها کمک می کند. پیاز دارای مواد مغذی ای است که شما را از بیماری ها دور نگه داشته و برای ... خواص پیاز خام در مقابله با گرمازدگی af.shafaqna.com/FA/072874‏ پیاز دارای خواص گوناگونی برای سلامت بوده و حتی با ریزش مو هم مقابله می کند. اما یکی دیگر از خواص پیاز، خنک نگه داشتن بدن است. پیاز، بخصوص پیاز قرمز، حاوی ... خواص پیاز خام در مقابله با گرمازدگی - دولت بهار :: هواداران دکتر محمود ... www.dolatebahar.com/view/246096/خواص-پیاز-خام-در-مقابله-با-گرمازدگی‏ 16 آوریل 2016 ... مهر نوشت: به گفته متخصصان تغذیه، مصرف پیاز همراه با وعده غذایی به مقابله با گرما و پیشگیری از گرمازدگی کمک می کند.پیاز دارای خواص ... اموزش ریاضیات و فیزیک - خواص پیاز خام در مقابله با گرمازدگی m-shahmohammadi.blogfa.com/post/102‏ پیاز دارای خواص گوناگونی برای سلامت بوده و حتی با ریزش مو هم مقابله می کند. اما یکی دیگر از خواص پیاز، خنک نگه داشتن بدن است. پیاز، بخصوص پیاز قرمز، حاوی ... خواص پیاز خام در مقابله با گرمازدگی | فرهنگ | خبروان khabarone.ir/news/.../خواص-پیاز-خام-در-مقابله-با-گرمازدگی‏ - ذخیره شده 16 آوریل 2016 ... به گفته متخصصان تغذیه، مصرف پیاز همراه با وعده غذایی به مقابله با گرما و پیشگیری از گرمازدگی کمک می‌کند. خواص پیاز خام در مقابله با گرمازدگی - نی نی سایت www.ninisite.com/.../News-خواص_پیاز_خام_مقابله_گرمازدگی_-6229.aspx‏ - ذخیره شده 17 آوریل 2016 ... مصرف پیاز همراه با وعده غذایی به مقابله با گرما و پیشگیری از گرمازدگی کمک می کند. خواص پیاز خام در مقابله با گرمازدگی - پایگاه خبری - تحلیلی قدس آنلاین tnews.ir/news/3e3461005794.html‏ - ذخیره شده 16 آوریل 2016 ... به گفته متخصصان تغذیه، مصرف پیاز همراه با وعده غذایی به مقابله با گرما و پیشگیری از گرمازدگی کمک می کند. خواص پیاز خام در مقابله با گرمازدگی | به گفته متخصصان تغذیه ... - خانه padsha.com/خواص-پیاز-خام-در-مقابله-با-گرمازدگی‏ - ذخیره شده به گفته متخصصان تغذیه، مصرف پیاز همراه با وعده غذایی به مقابله با گرما و پیشگیری از گرمازدگی کمک می کند. به گزارش مهر، پیاز دارای خواص گوناگونی برای ...