مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

گوشی سامسونگ مجهز به گیرنده تلویزیون دیجیتالی

[ad_1]

به گزارش جام جم آنلاین از موبنا ، شرکت سامسونگ گوشی هوشمند جدید خود موسوم به Galaxy J2 را با گیرنده تلویزیون دیجیتال آماده ورود به بازار کرده اسـت.

برای این گوشی هوشمند تراشه چهار هسته‌ای Exynos 3457 با توان ۱٫۳ گیگاهرتزی، رم یک گیگابایتی، حافظه داخلی ۸ گیگابایتی و دوربین دیجیتالی ۵ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده اسـت.

این گوشی هوشمند نمایشگر ۴٫۷ اینچی با کیفیت ۵۴۰ در ۹۶۰ پیکسلی از نوع Super AMOLED را شامل می‌شود و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به باتری ۲۰۰۰ میلی‌آمپری اشاره کرد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


3 سپتامبر 2016 ... سامسونگ به عنوان بزرگترین تولیدکننده گوشیهای هوشمند در جهان محصولات مختلفی را در این زمینه عرضه میکند و همواره نوآوریهای فراوان را در عرصه ...موبنا، رضا خواجهوند – خبرگزاری Sammy اعلام کرد شرکت سامسونگ گوشی هوشمند جدید خود موسوم به Galaxy J2 را با گیرنده تلویزیون دیجیتال آماده ورود به بازار کرده ...روش دوم : شما برای ورود به منوی مخفی تلویزیون به یک گوشی با سیستم عامل سیمبین و پورت اینفرارد ... نحوه فعال سازی دیجیتال داخلی در تلویزیون های سامسونگ.3 سپتامبر 2016 ... به گزارش جام جم آنلاین از موبنا ، شرکت سامسونگ گوشی هوشمند جدید خود موسوم به Galaxy J2 را با گیرنده تلویزیون دیجیتال آماده ورود به بازار کرده ...گیرنده تلویزیون دیجیتال Mygica بر روی موبایل اندروید بدون نیاز به اینترنت. از همکنون ... مجهز به سیستم Time Shifting (نگه داشتن برنامه زنده) قابلیت ضبط ...1 سپتامبر 2016 ... به گفتهی سامسونگ، این شرکت قصد دارد تا از گوشی جدید تاشو با اندروید ۶.۰ ... این گوشی که دارای گیرنده دیجیتال تلویزیون است، صفحهنمایش ۴.۷ ...گوشی سامسونگ مجهز به گیرنده تلویزیون دیجیتالی. شنبه 13 شهریور 1395 ساعت 08:48. سامسونگ به عنوان بزرگترین تولیدکننده گوشیهای هوشمند در جهان محصولات ...3 سپتامبر 2016 ... به گزارش جام جم آنلاین از موبنا ، شرکت سامسونگ گوشی هوشمند جدید خود موسوم به Galaxy J2 را با گیرنده تلویزیون دیجیتال آماده ورود به بازار کرده ...2 سپتامبر 2016 ... موبنا، رضا خواجه وند – خبرگزاری Sammy اعلام کرد شرکت سامسونگ گوشی هوشمند جدید خود موسوم به Galaxy J2 را با گیرنده تلویزیون دیجیتال آماده ...


کلماتی برای این موضوع

تلویزیون دیجیتال چیست؟سیستم دیجیتال چیست؟گیرنده …سیستم دیجیتال، تجربه ای جدید در عرصه تماشای تلویزیون بوجود می آورد چرا که علاوه بر تلویزیون ال ای دی منحنی سامسونگ …صفحه اصلی انواع تلویزیون تلویزیون بر اساس سازنده تلویزیون سامسونگ ال ای دی سه یخچال ساید بای ساید فوت سامسونگ …یخچال ساید بای ساید فوت سامسونگ درب جدید سیستم سرمایش فلزی یخچال ساید بای ساید سامسونگ سامسونگ یخچال ساید بای ساید جدید سامسونگ با طراحی جدید و منحصر بفرد معادل به صورت فروشگاه اینترنتی جانبی فروشگاه اینترنتی جانبی فعالیت خود را در اواخر سال با هدف ارائه بهترین کالاها و آموزش ورود به منوی مخفی تلویزیون های جدید …دوستان سلامدر این تاپیک آموزش ورود به منوی مخفی تلویزیون های ال سی دی ال جی رو قرار می تکنولوژی چیست و چه کاربردهایی دارد؟ وبلاگینافناوری دقیقا چیست؟ فناوری یک ارتباط رمزگذاری شده‌ی بی‌سیم با برد کوتاه در فاصله گوشی اکسپریا سونی دارای هدیهسونیاکسپریازدتوکیف فابریک گوشی که توسط تکنولایف در برخی پکیج ها تقدیم شما می شود این کیف از جنس لیست قیمت خرید محصولات تخفیف دار دیجی کالالیست قیمت محصولات تخفیف خورده دیجی کالا تخفیف های ویژه دیجی کالا یا خرید اینترنتی نکات مفید درباره گوشی و سیمکارت وبلاگ اطلاع …پیام مدیر وبلاگ افزایش اعضای کانال تلگرام تفاوت کلاس رم و سرعت مموری نشانه های



لینک منبع :گوشی سامسونگ مجهز به گیرنده تلویزیون دیجیتالی

گوشی سامسونگ مجهز به گیرنده تلویزیون دیجیتالی - جام جم jamejamonline.ir/.../گوشی-سامسونگ-مجهز-به-گیرنده-تلویزیون-دیجیتالی‏ - ذخیره شده 3 سپتامبر 2016 ... سامسونگ به عنوان بزرگترین تولیدکننده گوشی‌های هوشمند در جهان محصولات مختلفی را در این زمینه عرضه می‌کند و همواره نوآوری‌های فراوان را در عرصه ... تصاویر برای گوشی سامسونگ مجهز به گیرنده تلویزیون دیجیتالی گوشی سامسونگ مجهز به گیرنده تلویزیون دیجیتالی - جام جم آنلاین 188.75.89.4/click/.../گوشی-سامسونگ-مجهز-به-گیرنده-تلویزیون-دیجیتالی‏ 3 سپتامبر 2016 ... به گزارش جام جم آنلاین از موبنا ، شرکت سامسونگ گوشی هوشمند جدید خود موسوم به Galaxy J2 را با گیرنده تلویزیون دیجیتال آماده ورود به بازار کرده ... گلکسی J2 DTV، به گیرنده‌ی دیجیتال تلویزیون مجهز شد | اقتصاد آنلاین www.eghtesadonline.com/...دیجیتال.../143345-گلکسی-به-گیرنده-دیجیتال-تلویزیون-مجهز-شد‏ - ذخیره شده 1 سپتامبر 2016 ... به گفته‌ی سامسونگ، این شرکت قصد دارد تا از گوشی جدید تاشو با اندروید ۶.۰ ... این گوشی که دارای گیرنده دیجیتال تلویزیون است، صفحه‌نمایش ۴.۷ ... با این آموزش بدون گیرنده دیجیتال، کانال‌های دیجیتال را از تلویزیون ... itresan.com/12724/با-این-آموزش...گیرنده-دیجیتال،.../.html‏ - ذخیره شده روش دوم : شما برای ورود به منوی مخفی تلویزیون به یک گوشی با سیستم عامل سیمبین و پورت اینفرارد ... نحوه فعال سازی دیجیتال داخلی در تلویزیون های سامسونگ. گوشی سامسونگ مجهز به گیرنده تلویزیون دیجیتالی - تماشاگر پلاس news.tamashagar.com/.../گوشی-سامسونگ-مجهز-به-گیرنده-تلویزیون-دیجیتالی‏ 3 سپتامبر 2016 ... گوشی سامسونگ مجهز به گیرنده تلویزیون دیجیتالی. سامسونگ به عنوان بزرگترین تولیدکننده گوشی‌های هوشمند در جهان محصولات مختلفی را در این ... گوشی سامسونگ مجهز به گیرنده تلویزیون دیجیتالی – فروشگاه ساز ... foroshgahsazan.ir/گوشی-سامسونگ-مجهز-به-گیرنده-تلویزیون-د/‏ - ذخیره شده 3 سپتامبر 2016 ... به گزارش جام جم آنلاین از موبنا ، شرکت سامسونگ گوشی هوشمند جدید خود موسوم به Galaxy J2 را با گیرنده تلویزیون دیجیتال آماده ورود به بازار کرده ... عرضه نخستین گوشی سامسونگ مجهز به گیرنده تلویزیون دیجیتالی ... www.zoomlink.ir/.../89085_عرضه-نخستین-گوشی-سامسونگ-مجهز-به-گیرنده-تلویزیون-دیجیتالی‏ 2 سپتامبر 2016 ... موبنا، رضا خواجه‌وند – خبرگزاری Sammy اعلام کرد شرکت سامسونگ گوشی هوشمند جدید خود موسوم به Galaxy J2 را با گیرنده تلویزیون دیجیتال آماده ... ایسوس زنفون go tv مجهز به گیرنده دیجیتال | آل دیجی alldigi.ir/ایسوس-زنفون-go-tv-مجهز-به-گیرنده-دیجیتال/‏ - ذخیره شده 19 مه 2016 ... این گوشی هوشمند دارای تیونر تلویزیون دیجیتال داخلی است و امکان تماشای شبکه های تلویزیونی محلی را در سراسر جهان فراهم می کند. ایسوس زنفون ... گلکسی J2 DTV، به گیرنده ی دیجیتال تلویزیون مجهز شد | گلکسی J2 www.ghatreh.com/.../گلکسی-گیرنده-دیجیتال-تلویزیون-مجهز‏ - ذخیره شده 1 سپتامبر 2016 ... گلکسی J2 DTV، اولین گوشی هوشمند سامسونگ است که به گیرنده ی دیجیتال تلویزیون مجهز شده است. - همان طور که می دانید، ش.