مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

موبایلی که خودش مونتاژ می شود

[ad_1]

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، محققان دانشگاه «ام آی تی» آمریکا، روشی را ابداع کرده اند که با قرار دادن قطعات گوشی همراه در داخل یک محفظه می توان آن را بدون نیاز به نیروی انسانی مونتاژ کرد.

در این شیوه محققان محفظه گردانی را تعبیه کرده اند که با قرار گرفتن ۶ قطعه سخت افزاری در داخل آن و ایجاد نیروی مغناطیسی، قطعات به یکدیگر متصل می شوند و بعد از چند لحظه دو گوشی به سرعت مونتاژ می شوند.

محققان «آم آی تی» بر این باور هستند که روش آنها برای مونتاژ گوشی، ساده اسـت و نکته آن در سرعت محفظه اسـت. یعنی اگر سرعت بسیار بالا باشد موجب شکست شدن قطعات و اگر سرعت دستگاه خیلی آهسته باشد، قطعات به یکدیگر مونتاژ نمی شوند.

این قطعات سخت افزاری در حال حاضر به گونه ای طراحی شده اند که فقط مناسب یک سری اجزاء خاص برای مونتاژ شدن هستند.

هدف از ساخت نمونه نخستین این دستگاه، توسعه آن و قرار گرفتن محفظه گردان در خط مونتاژ گوشی هوشمند به جای استفاده از نیروی انسانی برای مونتاژ قطعات موبایل به یکدیگر اسـت.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط



کلماتی برای این موضوع

علی همه چیز در مورد جرثقیلهر جرثقیل یک جدول بار دارد که به صورت خلاصه امکانات و ظرفیت های آن جرثقیل را مشخص می کندگلچین صفاسا ★ آپارات چند میلیون حقمو نمیدهتلگرام اینستاگرام گلچین صفاسا جدیدترین پیامک زیبا عکس عاشقانه رمانتیک چگونه ماوس بی سیم را به لپ تاپ متصل …تکنولوژی روز به روز پیشرفت می کند، و وسایل جانبی کامپیوتر را طوری می سازند که بدون سیم کولر کوچک قابل حمل یا فن سرمایشی …قبل از دانشگاه کاری که قبل از سالگی باید انجام دهید خانم ها در چه رشته هایی موفق در جلسه دفاع از پایان نامه چه می‌گذرد قبل از دانشگاه کاری که قبل از سالگی باید انجام دهید خانم ها در چه رشته هایی موفق اخبارتکنولوژی،گوشی موبایل،تبلت،لپ …هرماشینی که دوست داشتید قسطی بخرید رونق کسب و کار شما از طریق طراحی وبسایت یک راه الف حقوق و مزایا چند صد میلیونی برای آقای مدیرعاملآیا مدیر عامل و اعضای هیات مدیره فرار مالیاتی کرده‌اند؟ در شرایطی که می بایست مبالغ بررسی جامع دوربین‌های حرفه‌ای در برابر بدون …دانلود ویدیو ها سونی با ارائه‌ی تکنولوژی آینه‌ی نیمه شفاف تا حدی مشکلات آینه‌ی جزئیاتی از خاص ترین خودروی ایران عکسجزئیاتیازخاصترینوست فیلد خودرویی که تنها نمونه از آن در کشور و به رنگ های مختلف وجود دارد به گزارش نیوزهاب نشریه روزانه گروه مپنابررسی سوابق شرکت یوینت اینترنشنال که در حال بستن قراردادی ۳ میلیارد دلاری با وزارت



لینک منبع :موبایلی که خودش مونتاژ می شود

موبایلی که خودش مونتاژ می شود - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان ... www.mehrnews.com/news/.../موبایلی-که-خودش-مونتاژ-می-شود‏ - ذخیره شده 24 آگوست 2016 ... محققان آمریکایی موبایل هایی را طراحی کرده اند که قابلیت خود-مونتاژ شدن را دارند. تصاویر برای موبایلی که خودش مونتاژ می شود ایتنا - موبایلی که خودش مونتاژ می‌شود itna.ir/fa/doc/news/44965/موبایلی-خودش-مونتاژ-می-شود‏ 24 آگوست 2016 ... ایتنا- محققان آمریکایی موبایل‌هایی را طراحی کرده‌اند که قابلیت خود-مونتاژ شدن را دارند. الف - موبایلی که خودش مونتاژ می شود alef.ir/vdcgut9wxak97n4.rpra.html?384572‏ 24 آگوست 2016 ... محققان آمریکایی موبایل هایی را طراحی کرده اند که قابلیت خود-مونتاژ شدن را دارند. آنا | موبایلی که خودش مونتاژ می‌شود ana.ir/news/135359‏ 25 آگوست 2016 ... محققان آمریکایی موبایل‌هایی را طراحی کرده‌اند که قابلیت خودمونتاژی دارند. موبایلی که خودش مونتاژ می‌شود - راوی نیوز ravinews.com/news/1395/06/03/.../موبایلی-که-خودش-مونتاژ-می‌شود/‏ 24 آگوست 2016 ... به گزارش راوی نیوز، محققان دانشگاه «ام آی تی» آمریکا، روشی را ابداع کرده اند که با قرار دادن قطعات گوشی همراه در داخل یک محفظه می توان آن را بدون ... موبایلی که خودش مونتاژ می شود | ماه ایران irmoon.com/موبایلی-که-مونتاژ-می-شود/‏ - ذخیره شده 24 آگوست 2016 ... محققان آمریکایی موبایلی را طراحی کرده اند که قابلیت خود-مونتاژ شدن را دارند. محققان دانشگاه «ام آی تی» آمریکا، روشی را ابداع کرده اند که با قرار دادن. موبایلی که خودش مونتاژ می شود | خانواده الهیه elfamily.ir/?p=2430‏ - ذخیره شده 25 آگوست 2016 ... در این شیوه محققان محفظه گردانی تعبیه کرده اند که با قرار گرفتن ۶ قطعه سخت افزاری در داخل آن و ایجاد نیروی مغناطیسی، قطعات به یکدیگر متصل و ... موبایلی که خودش مونتاژ می‌شود | خبروان khabarone.ir/news/3384130‏ 24 آگوست 2016 ... موبایلی که خودش مونتاژ می‌شود. ایتنا- محققان آمریکایی موبایل‌هایی را طراحی کرده‌اند که قابلیت خود-مونتاژ شدن را دارند. محققان دانشگاه «ام.آی. موبایلی که خودش مونتاژ می شود | اخبار بسیج و سپاه | خبرگزاری سپاه ... basijpress.ir/fa/news-details/82109/‏ 24 آگوست 2016 ... محققان آمریکایی موبایل هایی را طراحی کرده اند که قابلیت خود-مونتاژ شدن را دارند.