مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بزرگترین دیزنی لند دنیا در شانگهای چین

[ad_1]
وب‌سایت 118 سفر: این شهربازی ششمین مقصد اقامتگاهی دیزنی در دنیا اســت. ساخت و ساز این مجموعه در سال 2011 در منطقه جدید پودونگ آغاز شد.

دیزنی لند شانگ های نسخه ای چینی از این شهربازی رویایی اســت. این شهربازی با فروشگاه ها، نمایش های دیدنی و بازی های جالب خود در شانگهای فعالیت می کند. قیمت بلیت های عادی 56 دلار بوده و در روز های آخر هفته افزایش خواهد داشت.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


دیزنی لند شانگهای ، بزرگترین شهربازی چین ، ششمین شهربازی بزرگ دنیا در چین ، جاذبههای گردشگری چین در شانگهای ، سفر به چین ، تور چین ، بازدید از مناطق دیدنی ...14 آگوست 2016 ... بزرگترین دیزنی لند دنیا در شانگهای چین. این شهربازی ششمین مقصد اقامتگاهی دیزنی در دنیا است. ساخت و ساز این مجموعه در سال 2011 در منطقه جدید ...14 آگوست 2016 ... این شهربازی ششمین مقصد اقامتگاهی دیزنی در دنیا است. ساخت و ساز این مجموعه در سال 2011 در منطقه جدید پودونگ آغاز شد. وبسایت 118 سفر: این ...20 ژوئن 2016 ... روزنامه توریسم نوشت: دیزنی لند شانگهای، نخستین پارک موضوعی دیزنی در کشور چین، فعالیت رسمی خود را پس از یک دوره آزمایشی کوتاه آغاز کرد.14 آگوست 2016 ... جهانگردی, دیزنی لند بزرگترین دیزنی لند جهان در شانگهای چیناین شهربازی ششمین مقصد اقامتگاهی دیزنی در جهان است. ساخت و ساز این مجموعه در سال ...19 ژوئن 2016 ... دیزنی لند شانگهای در طول 5 سال کار مداوم ساخته شده و بزرگترین دیزنی لند در دنیا به حساب می آید که با استفاده از انواع تکنولوژی ها،هیجان ...16 آگوست 2016 ... 118 سفر- این شهربازی ششمین مقصد اقامتگاهی دیزنی در دنیا است. ساخت و ساز این مجموعه در سال 2011 در منطقه جدید پودونگ آغاز شد.14 آگوست 2016 ... این شهربازی ششمین مقصد اقامتگاهی دیزنی در دنیا است. ساخت و ساز این مجموعه در سال 2011 در منطقه جدید پودونگ آغاز شد. وبسایت 118 سفر: این ...25 مه 2016 ... در ابتدا اجازه دهید تا نگاهی به درون دیسنی لند شانگهای به عنوان یک پارک عظیم ... قلعه ایی که بزرگترین قلعه ساخته شده در دیسنی لند های جهان است.


کلماتی برای این موضوع

سفر به چین و ماچین لست سکندسلام جناب رمضانپور خسته نباشید بابت نوشتن سفرنامه کامل و مفیدتون من هنوز به چین سفر اخبار،اخبار گوناگون،اخبار جالب،اخبار جدید،دانستنی …یک شیء عجیب در اعماق اقیانوس آرام نزدیک سواحل کانادا کشف شد به گزارش باشگاه تور دبی امارات تور امارات متحده عربی امارات متحده عربی ، که به اختصار به آن گفته می شود خودرو برقیبا افزایش کمک های مالی دولت آلمان برای خرید خودروهای برقی، فروش این خودروها در ماه سفر به قطعه ایی از بهشت، پوکت لست سکندوب سایت لست سکند با همکاری آژانس های مسافرتی عضو و در جهت ترویج فرهنگ سفر و به اشتراک مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک …در سال های گذشته برخی هنرمندان ایرانی خارج نشین عزم بازگشت به کشور کرده اند که در این



لینک منبع :بزرگترین دیزنی لند دنیا در شانگهای چین

تصاویر برای بزرگترین دیزنی لند دنیا در شانگهای چین دیزنی لند شانگهای، ششمین و بزرگترین دیزنی‌لند دنیا | تور چین www.nilgasht.com/دیزنی-لند-شانگهای‏ - ذخیره شده دیزنی لند شانگهای ، بزرگترین شهربازی چین ، ششمین شهربازی بزرگ دنیا در چین ، جاذبه‌های گردشگری چین در شانگهای ، سفر به چین ، تور چین ، بازدید از مناطق دیدنی ... بزرگترین دیزنی لند دنیا در شانگهای چین - برترین ها www.bartarinha.ir/.../بزرگترین-دیزنی-لند-دنیا-در-شانگهای-چین‏ - ذخیره شده 14 آگوست 2016 ... بزرگترین دیزنی لند دنیا در شانگهای چین. این شهربازی ششمین مقصد اقامتگاهی دیزنی در دنیا است. ساخت و ساز این مجموعه در سال 2011 در منطقه جدید ... بزرگترین دیزنی لند دنیا در شانگهای افتتاح شد - خبرآنلاین www.khabaronline.ir/detail/548079/society/tourism‏ - ذخیره شده 20 ژوئن 2016 ... روزنامه توریسم نوشت: دیزنی لند شانگهای، نخستین پارک موضوعی دیزنی در کشور چین، فعالیت رسمی خود را پس از یک دوره آزمایشی کوتاه آغاز کرد. شانگهای چین و دیزنی لند بی نظیرش | لست سکند www.lastsecond.ir/news/-Disneyland-Shanghai/‏ - ذخیره شده 14 ژانویه 2017 ... قلعه دیزنی لند در شانگهای به عنوان بزرگترین قلعه دیزنی در دنیا شناخته می شود. این تم پارک دارای قسمت های مختلفی از قبیل Mickey Avenue، ... بزرگ ترین دیزنی لند دنیا در شانگهای چین - گوناگون - تالارهای ... forum.ghasreshirin.com/index.php?/...بزرگ-ترین-دیزنی-لند-دنیا-در-شانگهای-چین/‏ - ذخیره شده 23 نوامبر 2016 ... بزرگ ترین دیزنی لند دنیا در شانگهای چین - ارسال شده در گوناگون : این شهربازی ششمین مقصد اقامتگاهی دیزنی در دنیا است. ساخت و ساز این مجموعه در ... بزرگترین دیزنی لند دنیا در شانگهای چین گردشگری | بدندید bedandid.com/.../بزرگ‌ترین-دیزنی‌لند-دنیا-در-شانگهای/‏ - ذخیره شده 15 آگوست 2016 ... دیزنی لند شانگ های نسخه ای چینی از این شهربازی رویایی است. این شهربازی با فروشگاه ها، نمایش های دیدنی و بازی های جالب خود در شانگهای فعالیت می ... دیزنی لند شانگهای چین در آستانه افتتاح | مجله خبری سفرمی https://blog.safarme.com/.../disneyland-in-shanghai-near-to-opening/‏ - ذخیره شده 23 آگوست 2016 ... در ابتدا اجازه دهید تا نگاهی به درون دیسنی لند شانگهای به عنوان یک پارک عظیم ... قلعه ایی که بزرگترین قلعه ساخته شده در دیسنی لند های جهان است. بزرگترین دیزنی لند دنیا در شانگهای چین + تصاویر - سماتک www.samatak.com/.../بزرگترین-دیزنی-لند-شانگهای-چین.html‏ - ذخیره شده بزرگترین دیزنی لند دنیا در شانگهای چین دیزنی لند بزرگ و رویایی و در شانگهای چین این دیزنی لند فوق العاده و شگفت انگیز یکی از بزرگترین شهربازی هایی است. افتتاح بزرگترین دیزنی لند دنیا در شانگهای چین (+عکس) khanevadeirani.ir/.../افتتاح-بزرگترین-دیزنی-لند-دنیا-در-شانگهای-چین-عکس‏ - ذخیره شده 19 ژوئن 2016 ... دیزنی لند شانگهای در طول 5 سال کار مداوم ساخته شده و بزرگترین دیزنی لند در دنیا به حساب می آید که با استفاده از انواع تکنولوژی ها،هیجان ...