مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجموعه پوسترهای رِترو برای یورو ۲۰۱۶

[ad_1]

استودیوی —JQ که توسط Jonathan Quintin رهبری می‌شود برای سازمان‌ها و رویداد‌های معتبری پروژه‌های دیزاین انجام داده اســت. از این مشتری‌ها می‌توان به بوش، گوگل، اینتل، رالی مسکو، رالی ناسکار، شبکه ان‌بی‌سی،...اشاره کرد.

مجموعه پوسترهای رِترو برای یورو ۲۰۱۶ این مجموعه، پوستر‌های زیبایی را شامل می‌شود که با رویکرد مینیمالیستی، عناصر بصری، رنگ‌ها و الگو‌های هویت دهنده به پرچم‌های کشور‌ها را نمایش می‌دهد.

 من نمی‌خواستم مجموعه‌ای طراحی کنم که مکمل رنگ‌ها و الگو‌های تیم باشد. اطلاعاتی مانند رتبهٔ تیم، گروه‌بندی و اعضای تیم در این پوستر‌ها گنجانده شده اســت. از این مسابقات لذت ببرید و باشد که بهترین تیم قهرمان شود.

استودیوی —JQ که توسط Jonathan Quintin رهبری می‌شود برای سازمان‌ها و رویداد‌های معتبری پروژه‌های دیزاین انجام داده اســت. از این مشتری‌ها می‌توان از بوش، گوگل، اینتل، رالی مسکو، رالی ناسکار، شبکه ان‌بی‌سی، تامی هیلفیگر، رافائل نادال، نوشیدنی انرژی‌زای راک‌استار و وی‌ام‌ور نام برد.
 

برای اطلاعات بیشتر و دیدن پروژه‌های دیگری از این تیم می‌توانید به وب‌سایت آن‌ها سر بزنید.

 

اسلواکی

اسلواکی

رومانی

رومانی

ترکیه

ترکیه

جمهوری چک

جمهوری چک

سوئیس

سوئیس

فرانسه

فرانسه

لهستان

لهستان

اوکراین

اوکراین

ایرلند شمالی

ایرلند شمالی

پرتقال

پرتقال

ولز

ولز

اسپانیا

اسپانیا

آلمان

آلمان

البانی

البانی

بلژیک

بلژیک

انگلستان

انگلستان

کرواسی

کرواسی

روسیه

روسیه

ایتالیا

ایتالیا

 

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط



کلماتی برای این موضوع

مجموعه پوسترهای رِترو برای یورو ۲۰۱۶



لینک منبع :مجموعه پوسترهای رِترو برای یورو ۲۰۱۶

تصاویر برای مجموعه پوسترهای رِترو برای یورو ۲۰۱۶ مجموعه پوسترهای رِترو برای یورو ۲۰۱۶ - سایت خبری تحلیلی تابناک ... www.tabnak.ir/fa/.../مجموعه-پوسترهای-رِترو-برای-یورو-۲۰۱۶‏ - ذخیره شده 15 جولای 2016 ... مجموعه پوسترهای رِترو برای یورو ۲۰۱۶. جدیدترین اخبار گوناگون را در «تابناک با تو» از دست ندهید. در این صفحه شما هر روز گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار ... مجموعه پوسترهای رِترو برای یورو ۲۰۱۶ - دیزاین مترز designmatters.ir/مجموعه-پوستر‌های-رترو-یورو-۲۰۱۶/‏ - ذخیره شده 11 جولای 2016 ... استودیوی —JQ مجموعه پوستری برای کشور‌های شرکت‌کننده در مسابقات فوتبال یورو ۲۰۱۶ طراحی کرده است. این مجموعه، پوستر‌های زیبایی را شامل ... مجموعه پوسترهای رِترو برای یورو ۲۰۱۶ www.bitaraf.com/showlink.php?id=2290514‏ - ذخیره شده رتبه: ۸۴% - ۵٬۱۳۷ نقد 15 جولای 2016 ... مجموعه پوسترهای رِترو برای یورو ۲۰۱۶. جدیدترین اخبار گوناگون را در «تابناک با تو» از دست ندهید. در این صفحه شما هر روز گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار ... مجموعه پوسترهای رِترو برای یورو ۲۰۱۶ - تابناک - تی نیوز tnews.ir/تابناک/159f66594541.html‏ - ذخیره شده 15 جولای 2016 ... مجموعه پوسترهای رِترو برای یورو ۲۰۱۶. جدیدترین اخبار گوناگون را در «تابناک با تو» از دست ندهید. در این صفحه شما هر روز گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار ... مجموعه پوسترهای رِترو برای یورو ۲۰۱۶ - kodoom.com - Kodoom news.kodoom.com/.../مجموعه-پوسترهای-رِترو-برای-یورو/.../5841474/‏ - ذخیره شده 14 جولای 2016 ... جدیدترین اخبار گوناگون را در «تابناک با تو» از دست ندهید. در این صفحه شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و ... مجموعه پوسترهای رِترو برای یورو ۲۰۱۶ | پایگاه خبری تحلیلی حامی خبر hamikhabar.ir/?p=5093‏ 15 جولای 2016 ... این مجموعه، پوستر‌های زیبایی را شامل می‌شود که با رویکرد مینیمالیستی، عناصر بصری، رنگ‌ها و الگو‌های هویت دهنده به پرچم‌های کشور‌ها را نمایش می‌دهد. مجموعه پوسترهای رِترو برای یورو ۲۰۱۶ - مجله بانوان ایران سنتر women.irancenter.com/...منزل/.../مجموعه-پوسترهای-رِترو-برای-یورو-۲۰۱۶‏ 15 جولای 2016 ... مجموعه پوسترهای رِترو برای یورو ۲۰۱۶ این مجموعه، پوستر‌های زیبایی را شامل می‌شود که با رویکرد مینیمالیستی، عناصر بصری، رنگ‌ها و الگو‌های هویت ... مجموعه پوسترهای رِترو برای یورو ۲۰۱۶ - تابناک | دمادم https://damadam.ir/.../مجموعه-پوسترهای-رِترو-برای-یورو-۲۰۱۶/3026736‏ - ذخیره شده مجموعه پوسترهای رِترو برای یورو ۲۰۱۶ این مجموعه، پوستر های زیبایی را شامل می شود که با رویکرد مینیمالیستی، عناصر بصری، رنگ ها و الگو های هویت دهنده به پرچم های ... مجموعه پوسترهای رِترو برای یورو ۲۰۱۶ - تابناک | دمادم https://damadam.ir/.../مجموعه-پوسترهای-رِترو-برای-یورو-۲۰۱۶/3027088‏ - ذخیره شده جدیدترین اخبار گوناگون را در «تابناک با تو» از دست ندهید. در این صفحه شما هر روز گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، ...