[ad_1]
وب سایت اقیانوس آبی: امروزه افراد با حجم بالای کار و کمبود زمان مواجه هستند. اکثر ما پس از اتمام ساعت اداری کارهای مهم ناتمام زیادی داریم که ذهن ما را تا روز بعد درگیر میکند. مهمترین کاری که باید انجام دهیم مدیریت زمان اسـت. با اینکار ما قادر خواهیم بود بهرهوری خود را به طرز شگفتانگیزی افزایش دهیم.
مهارتهای زیر مواردی هستند که هر فرد باید در مورد مدیریت زمان بداند:
۱. به دنبال زمان بروید.برای یک هفته، تمام زمانی که برای هر کار صرف میکنید را یادداشت کنید و بعد از آن، به آنالیز نتیجه بپردازید.
۲. برنامه هفته آینده شما چیست؟برای مدت ۱۵ دقیقه در یک مکان آرام بنشینید و برنامه هفته آینده خود را بنویسید. پروژههای کلیدی و کارهایی که باید تا پایان هفته انجام دهید را با در نظر گرفتن زمان برای آنها بنویسید.
۳. اولویت کاری شما چیست؟
لیست خود را اولویتبندی کنید تا بتوانید مهمترین و کم اهمیتترین کارهای خود را شناسایی کنید.
۴. زمان خود را روی کاغذ پیاده کنید.زمانی که برای تکمیل کارهای پراهمیت خود لازم دارید را یادداشت کنید. سپس بقیه زمان خود بین کارهای کم اهمیتتر تقسیم کنید.
۵. تلفن و ایمیل خود را محدود کنید.سعی کنید زمان خاصی را به چک کردن تلفن همراه و ایمیل خود اختصاص دهید و خود را مقید کنید تا پس از اتمام زمان تعیینشده، تلفن همراه خود را کنار بگذارید. با اینکار شما زمان زیادی را که صرف چک کردن ایمیل و گوشی خود میکردید را کاهش میدهید.
[ad_2]
لینک منبع بازنشر:
مفیدستان
عبارات مرتبط
در این قسمت ابتدا مدیریت زمان را تعریف میکنیم، سپس اهمیت آن را توضیح میدهیم و گامهایی ساده ولی موثر را برای مدیریت زمان به شما معرفی میکنیم.چگونه زمان خود را مدیریت کنیم؟ 1- اولویت بندی کارها فهرستی از کارهای روزانه یا هفتگی تهیه کنید و آنها را با توجه به اهمیتی که دارند دستهبندی کنید بعد از اینکه این ...چگونه زمان را اداره کنیم؟ ○ مدیریت زمان شخصی مدیریت زمان شخصی بخش قابل ملاحظهای از زمان روزانه را به خود اختصاص میدهد. مهارتهای مدیریت زمان شخصی در عمل دارای ...در این مقاله خواهیم آموخت که چگونه زمان کارهای خود را به درستی مدیریت نماییم و چگونه کارهای خود را تا حد امکان سریع و همچنین به درستی و بدون خطا انجام دهیم؟12 سپتامبر 2016 ... چگونه زمان خود را مدیریت کنیم؟ امروزه افراد با حجم بالای کار و کمبود زمان مواجه هستند. اکثر ما پس از اتمام ساعت اداری کارهای مهم ناتمام زیادی داریم که ذهن ...11 آگوست 2011 ... چگونه زمان خود را مدیریت کنیم؟ بولتن نیوز. يكي از مهارت هايي كه دانش آموزان براي رسيد ن به موفقيت حتما بايد به آن توجه كنند مهارت مديريت زمان و ...چگونه زمان خود را مدیریت کنیم؟ مدیریت زمان چیست؟چرا مدیریت زمان مهم است؟...11 ژوئن 2013 ... هرگاه بتوانيم زمان خود را به خوبي مديريت کنيم،به طور قطع در تحصيل و کار موفق هستيم و استرس کمتري را تجربه مي کنيم. ما مي توانيم زمان خود را ...مدیریت زمان مهمترین ویژگی برای رسیدن به اهداف مختلف یک شخص است. مدیریت زمان به شما کمک می کند تا بتوانید کنترل بیشتری روی انرژی و زمان خود داشته باشید.هرگاه بتوانیم زمان خود را به خوبی مدیریت کنیم،به طور قطع در تحصیل و کار موفق هستیم و استرس کمتری را تجربه می کنیم. ما می توانیم زمان خود را به کارهایی ...
کلماتی برای این موضوع چگونه زمان خود را مدیریت کنیم؟برترینها در این قسمت ابتدا مدیریت زمان را تعریف میکنیم، سپس اهمیت آن را توضیح می چگونه زمان خود را مدیریت کنیمدر این قسمت ابتدا مدیریت زمان را تعریف می کنیم، سپس اهمیت آن را توضیح می دهیم و گام چگونه زمان خود را مدیریت کنیم دانش آموزان نمونهمقدمه راه های مختلفی برای بیان درک ما از زمان وجود دارد و عباراتی مانند وقت طلاست چگونه زمان خود را مدیریت کنیم؟چگونهزمانخودراشما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید چگونه زمان مان را مدیریت کنیم که وقت کم نیاوریم؟هرگاه بتوانیم زمان خود را به خوبی مدیریت کنیم،به طور قطع در تحصیل و کار موفق هستیم و چگونه زمان خود را مدیریت کنیم؟ کنکور استاد احمدی یکی از اصول مهم مدیریت زمان اصل ۲۰ – ۸۰ است، یعنی از ۲۰ زمان برای انجام ۸۰ کارهایت چگونه زمان خود را مدیریت کنیم؟تعهدات خود را مدیریت کنید تعهدات بسیار زیاد یا بسیار کم هر دو تولید استرس می کنندچگونه زمان را مدیریت کنیم؟ مشاورهمقالات مشاوره ایچگونه زمان را مدیریت کنیم؟ موفقیت در مدیریت صحیح گرانبهای خود را بدانید چگونه وب سایت خود را مدیریت کنیم ؟ پنج نکته برای مدیریت …چگونه وب سایت خود را مدیریت کنیم گاه این زمان و هزینه را نمی خود را چگونه مدیریت چگونه زمان را مدیریت کنیم چطور…بهرهوری و مدیریت زمانبیایید ببینیم چگونه زمان را مدیریت کنیم چگونه زمان را مدیریت ایمیل خود را
لینک منبع :چگونه زمان خود را مدیریت کنیم؟
چگونه زمان خود را مدیریت کنیم؟ - شفاف
www.shafaf.ir/fa/news/112984/چگونه-زمان-خود-را-مدیریت-کنیم - ذخیره شده - مشابه
در این قسمت ابتدا مدیریت زمان را تعریف میکنیم، سپس اهمیت آن را توضیح میدهیم و
گامهایی ساده ولی موثر را برای مدیریت زمان به شما معرفی میکنیم.
چگونه زمان مان را مدیریت کنیم که وقت کم نیاوریم؟ - بیتوته
www.beytoote.com/psychology/.../manage4-time-little.html - ذخیره شده - مشابه
چگونه زمان خود را مدیریت کنیم؟ 1- اولویت بندی کارها فهرستی از کارهای روزانه یا
هفتگی تهیه کنید و آنها را با توجه به اهمیتی که دارند دستهبندی کنید بعد از اینکه
این ...
چگونه زمان خود را مدیریت کنیم؟ | ingooneh
ingooneh.com/چگونه-زمان-خود-را-مدیریت-کنیم؟ - ذخیره شده
مدیریت زمان مهمترین ویژگی برای رسیدن به اهداف مختلف یک شخص است. مدیریت زمان
به شما کمک می کند تا بتوانید کنترل بیشتری روی انرژی و زمان خود داشته باشید.
چگونه زمان خود را مدیریت کنیم - دانش آموزان نمونه - صفحه ی نخست
student7.blogsky.com/1392/09/08/post-10/ - ذخیره شده - مشابه
مقدمه: راه های مختلفی برای بیان درک ما از زمان وجود دارد و عباراتی مانند «وقت طلاست»
گویای این توجه است. جوامع امروزی جوامعی هستند که در آن ها تعداد ساعات کافی در طول ...
چگونه کارها و زمان خود را مدیریت کنیم؟ - مرکز آموزش - سازمان هاست
https://sazmanhost.com/.../چگونه-کارها-و-زمان-خود-را-مدیریت-کنیم؟ - ذخیره شده
این روزها برای هر فردی مدیریت زمان بسیار مهم است و همه در تلاشند تا از زمان خود
استفاده بهینه کنند، اما گاهی پیش میاید که از برنامه و زمان بندی هایمان عقب میمانیم و
...
چگونه زمان خود را مدیریت کنیم؟ - برترین ها
www.bartarinha.ir/fa/news/.../چگونه-زمان-خود-را-مدیریت-کنیم - ذخیره شده
12 سپتامبر 2016 ... چگونه زمان خود را مدیریت کنیم؟ امروزه افراد با حجم بالای کار و کمبود زمان مواجه هستند.
اکثر ما پس از اتمام ساعت اداری کارهای مهم ناتمام زیادی داریم که ذهن ...
چگونه زمان را مدیریت کنیم؟ | چطور - Chetor
chetor.com/22241-چگونه-زمان-را-مدیریت-کنیم/ - ذخیره شده
رتبه: ۸۸% - ۶۶ رأی
همهی ما کم و بیش بحران زمان داریم. مثلا میگوییم «زمان کافی در روزم ندارم» یا «نمیدانم
از کجا باید وقت پیدا کنم». بیایید ببینیم چگونه زمان را مدیریت کنیم.
چگونه زمان خود را مدیریت کنیم؟ - آفتاب
www.aftabir.com/lifestyle/.../چگونه-زمان-خود-را-مدیریت-کنیم - ذخیره شده
16 سپتامبر 2016 ... امروزه افراد با حجم بالای کار و کمبود زمان مواجه هستند اکثر ما پس از اتمام ساعت اداری
کارهای مهم ناتمام زیادی داریم که ذهن ما را تا روز بعد درگیر میکند ...
چگونه زمان خود را مدیریت کنیم؟ | کنکور | استاد احمدی | کنکور اسان ...
konkurnews.com/?p=1344 - ذخیره شده - مشابه
18 جولای 2014 ... یکی از اصول مهم مدیریت زمان اصل ۲۰ – ۸۰ است، یعنی از %۲۰ زمان برای انجام %۸۰
کارهایت استفاده کن. موفقیت در مدیریت صحیح زمان وابسته به ...
چگونه زمان خود را مدیریت کنیم؟ - بولتن نیوز
www.bultannews.com/fa/.../چگونه-زمان-خود-را-مدیریت-کنیم - ذخیره شده - مشابه
11 آگوست 2011 ... تنظیم وقت در حقیقت یعنی اداره کرد ن خویشتن و این که چگونه بتوانید از وقت
گرانبهای خود بهترین استفاده را کنید. تعریف مدیریت زمان مدیریت ...
سهشنبه 5 اردیبهشت 1396 ساعت 20:18