مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرز تهیه نان سیر با پنیر و سبزی خوش طعم

[ad_1]

طرز تهیه نان سیر با پنیر و سبزی خوش طعم

طرز تهیه نان سیر با پنیر و سبزی خوش طعم 

امروز برای شما طرز تهیه یک پیش غذای خوشمزه و متفاوت را داریم که می توانید طعم خوب آن را تجربه کنید و مشتری دائم این پیش غذا شوید. نان سیر، بر خلاف اسمش، خیلی هم بو و طعم سیر نمی دهد، مقدار آن به قدری است که تنها حسش کنید و احساس خوبی به شما دست دهد. در این مطلب طرز تهیه نان سیر با سبزی و پنیر را به شما آموزش داده ایم.

 

مواد لازم:

ریحان (خرد کرده) یک سوم پیمانه
جعفری (خرد کرده) یک سوم پیمانه
سیر (له کرده) سیر 1 حبه
کره 1 قاشق سوپخوری
روغن (زیتون) یک دوم قاشق سوپخوری
آب (ولرم) 325 میلی لیتر (حدود یک و یک سوم پیمانه)
بهبود دهنده یک دوم قاشق چایخوری
شکر یک دوم قاشق سوپخوری
نمک یک دوم قاشق سوپخوری
آرد 500 گرم
مایه خمیر (پودر) یک دوم قاشق سوپخوری
پنیر (گودای رنده کرده) 200 گرم

طرز تهیه نان سیر با پنیر و سبزی خوش طعمطرز تهیه:

1. آرد، مایه‌خمیر، نمک، شکر و بهبود دهنده را در ظرف مناسبی بریزید و مخلوط کنید.

 

2. آن‌گاه نیمی از آب را به این مواد بیفزائید و مخلوط نمائید.سپس باقیمانده آب را کم‌کم افزوده و هم بزنید

 

3. تا خمیر مناسبی حاصل شود.حالا خمیر را به شکل توپ درآورید و روی سطح آرد پاشیده قرار دهید.

 

4. اکنون روغن زیتون را به خمیر بیفزائید و خمیر را ورز دهید تا نرم و یکدست شود.

 

5. پس از آن، خمیر را در کاسه مناسبی بگذارید،رویش را بپوشانید و به مدت تقریبی یک تا یک و نیم ساعت

 

6. در جای گرم نگه دارید تا حجمش دو برابر شود.حالا خمیر را دو قسمت کنید هر قسمت را به اندازه 25-50 سانتیمتر باز کنید.

 

7. آن‌گاه روی خمیر کره بمالید و مخلوط سیر، سبزی معطر و پنیر بپاشید.سپس خمیر را از درازا به شکل نوار و به اندازه ارتفاع قالب ببرید و آن‌ها را روی یکدیگر قرار دهید.سپس آن را از پهنا به شکل مربع برش دهید و کنار هم در قالب لوف چربکرده،بچینید.

 

8. اکنون روی قالب را بپوشانید و 30 دقیقه،کنار بگذارید.آن‌گاه نان را به مدت تقریبی 55 دقیقه یا تا زمانیکه طلائی رنگ شود،

 

9. در فر گرم کرده با دمای 190 درجه سانتیگراد بپزید. اینک نان را از فر درآورید و پس از 10 دقیقه، از قالب جدا کنید.

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

انواع غذا با مرغ ، گوشت پرندگان آموزش آشپزی آکا و طرز طرز تهیه سالاد مرغ و ذرت و لوبیا طرز تهیه کباب ران مرغ بدون استخوان طرز تهیه قلیه سیرطرز تهیه نان شیرین مخصوص صبحانه و عصرانهطرز تهیه ابتدا شیر را جوشانده و اجازه دهید ولرم شود و بعد آن را با مخمر مخلوط کنید و انواع ساندویچ آموزش آشپزی آکا و طرز تهیه هزاران غذا و ساندویچ مرغ کبابی با خردل طرز تهیه مافین کوکتل غذای مایکروفری کالزونه قارچ و سوسیسطرز تهیه یک رولت خوشمزه و مهمان پسند با خمیر …طرز تهیه سوپ پیاز و سیب زمینی با چاشنی پرتقال عکس طرز تهیه کیک آناناس و کدو سبز طرز تهیه سوپ قارچ با مرغ و جوطرز تهیه ابتدا در ظرفی مقداری کره آب کرده و مرغ را در آن کمی تفت میدهیمپیاز را قطعه طرز تهیه فرنی با آرد برنج بسیار مقوی و لذیذعکسطرز تهیه کوکو سیب زمینی مادربزرگ ها با کمی تغییر عکس طرز تهیه خوراک گوشت و کیک مرغ طرز تهیه کیک مرغ با گردو و سس مایونز …کیک مرغ و گردو نان تست بسته سینه مرغ عدد تخم مرغ پخته عدد سس مایونز لیوانطرز تهیه سبزی پلو با ماهی مخصوص شب عید ایران نازایران ناز طرز تهیه ی نوع خاصی از سبزی پلو با ماهی را برای شما در نظر گرفته که حتما از آشنایی با روش تهیه‌ی فلافل و راز خوشمزه‌تر شدن آنفلافل، غذایی تند است و با ترشی سرو می‌شود، یعنی در ساندویچ آن به جای گوجه‌فرنگی و همبرگر مخصوص طرز تهیه همبرگر مخصوص و عالی …همبرگر مخصوص این دستور به جرات بهترین و کامل ترین دستور برای همبرگر میباشد با این انواع غذا با مرغ ، گوشت پرندگان آموزش آشپزی آکا و طرز تهیه طرز تهیه سالاد مرغ و ذرت و لوبیا طرز تهیه کباب ران مرغ بدون استخوان طرز تهیه قلیه سیر طرز تهیه نان شیرین مخصوص صبحانه و عصرانه طرز تهیه ابتدا شیر را جوشانده و اجازه دهید ولرم شود و بعد آن را با مخمر مخلوط کنید و شکر و انواع ساندویچ آموزش آشپزی آکا و طرز تهیه هزاران غذا و آشپزی ساندویچ مرغ کبابی با خردل طرز تهیه مافین کوکتل غذای مایکروفری کالزونه قارچ و سوسیس طرز تهیه یک رولت خوشمزه و مهمان پسند با خمیر یوفکا عکس طرز تهیه اسپاگتی پای ، با پاستای نواری عکس طرز تهیه مافین میوه ای با میوه های خشک عکس طرز تهیه سوپ قارچ با مرغ و جو طرز تهیه سوپ قارچ با مرغ و جو طرز تهیه فرنی با آرد برنج بسیار مقوی و لذیذعکس طرز تهیه کوکو سیب زمینی مادربزرگ ها با کمی تغییر عکس طرز تهیه خوراک گوشت و سبزیجات با کیک مرغ طرز تهیه کیک مرغ با گردو و سس مایونز ایران کوک کیک مرغ و گردو نان تست بسته سینه مرغ عدد تخم مرغ پخته عدد سس مایونز لیوان طرز تهیه سبزی پلو با ماهی مخصوص شب عید ایران ناز ایران ناز طرز تهیه ی نوع خاصی از سبزی پلو با ماهی را برای شما در نظر گرفته که حتما از طعم خاص آشنایی با روش تهیه‌ی فلافل و راز خوشمزه‌تر شدن آن آشنایی با روش تهیه‌ی فلافل و راز خوشمزه‌تر شدن آن همبرگر مخصوص طرز تهیه همبرگر مخصوص و عالی ایران کوک همبرگر مخصوص این دستور به جرات بهترین و کامل ترین دستور برای همبرگر میباشد با این



لینک منبع :طرز تهیه نان سیر با پنیر و سبزی خوش طعم

طرز تهیه نان سیر با پنیر پیتزا و جعفری https://www.parnianmedia.com/.../طرز-تهیه-نان-سیر-با-پنیر-پیتزا-و-جعفری/‏ - ذخیره شده این نان خوشمزه دستور پیچیده ای ندارد و بسیار خوش طعم و لذیذ است . برای تهیه نان سیر به مواد زیادی نیز نیاز ندارید. این پیش غذا می توان پیش غذای مناسبی برای مهمانی ... طرز تهیه نان سیر با پنیر و سبزی خوش طعم - پارس ناز www.parsnaz.com/طرز-تهیه-نان-سیر-با-پنیر-سبزی-خوش-طعم.html‏ - ذخیره شده طرز تهیه نان سیر با پنیر و سبزی خوش طعم ،پیش غذای نان و سیر خوش طعم،بهترین پیش غذای خوشمزه،دستور تهیه بهترین پیش غذا،نان و سیر دستور پخت و تهیه. طرز تهیه نان سیر دار با پنیر • دونفره https://www.2nafare.com/طرز-تهیه-نان-سیر-دار-garlic-bread/‏ - ذخیره شده طرز تهیه نان سیر دار با پنیر پیتزا که یک پیش غذای عالی و خوشمزه اس و به سادگی میتونید در عرض نیم ساعت کلی نون سیر درست کنید که با طعم سس و پنیر بی ... طرز تهیه نان سیر با سبزی و پنیر | روش پخت نان طعم دار • مجله تصویر ... www.tasvirezendegi.ir/garlic-bread-vegetable-cheese/‏ - ذخیره شده نان سیر نوعی نان دارای سیر و روغن زیتون و کره است که در برخی رستوران ها به عنوان پیش غذا سرو می شود. این نان را معمولاً بصورت باگت درست می کنند. نان سیر با. طرز تهیه نان سیر یک پیش غذای خوشمزه-پرشین پرشیا www.persianpersia.com/lifestyle/ldetails.php?articleid...‏ - ذخیره شده - مشابه 25 آوریل 2014 ... طرز تهیه نان سیر یک پیش غذای خوشمزه,در واقع نان سیر، نان تست شده ای است که با سیر طعم ... اما در برخی رستوران ها این پیش غذا با پنیر تهیه می شود. طرز تهیه نان سیر - بیتوته www.beytoote.com/cookery/.../garlic-bread-recipe2.html‏ - ذخیره شده - مشابه طرز تهیه نان سیر مواد لازم برای نان سیر , طرز تهیه نان با طعم سیر , نحوه پخت نان در خانه , پخت انواع نان , آموزش آشپزی ,سایت آشپزی. طرز تهیه نان سیر با مغز پنیر - مجله اینترنتی زیتونی zeytooni.com/.../how-to-prepare-garlic-bread-with-cheese-brain/‏ - ذخیره شده طرز تهیه نان سیر با مغز پنیر آشپزی, دستور پخت نان سیر, دستور تهیه نان سیر, دستور نان سیر, طرز پخت نان سیر, طرز تهیه نان سیر, فواید نان سیر, نان سیر, نان ... طرز تهیه ی نان و سیر با پودر آویشن (پیش غذا) - سوران www.sooran.com/fa/recipes/a972341/‏ - ذخیره شده - مشابه پودر سیر پنیر پیتزا رنده شده سس مایونز آویشن نمک طرز تهیه: روی نان ها یک مقدار مایونز بمالید. پود سیر روی سطح نان باگت ... طرز تهیه نان سیر با سبزی و پنیر ... نان سیر با سبزی و پنیر؛ پیش غذای متفاوت - آکا www.akairan.com/ashpazi/deser.../news201611911175367520.html‏ - ذخیره شده 9 نوامبر 2016 ... نان سیر، بر خلاف اسمش، خیلی هم بو و طعم سیر نمی دهد، مقدار آن به قدری است که ... در این مطلب طرز تهیه نان سیر با سبزی و پنیر را به شما آموزش داده ایم. روش تهیه یک نان سیر خوشمزه پنیری در کمتر از یک ساعت - آپارات www.aparat.com/.../روش_تهیه_یک_نان_سیر_خوشمزه_پنیری_در_کمتر_از‏ - ذخیره شده 29 ژوئن 2016 ... ویدیو رسانه روش تهیه یک نان سیر خوشمزه پنیری در کمتر از یک ساعت نان,پخت ... با اشتراک در فیلیمو به تماشای هزاران فیلم و سریال ایرانی و خارجی بنشینید. ... طرز تهیه کوکو سبزی و فینگر فود آن (فینگر فود = خوراک انگشتی).