مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

چگونه از سردرد سینوسی خلاص شویم؟

[ad_1]

 

تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۰۹

Share/Save/Bookmark

 

یک متخصص گوش و حلق و بینی نکاتی را درباره علائم سردردهای سینوزیتی و راههای درمان آن بیان کرد.

چطور از سردرد سینوسی خلاص شویم؟
به گزارش بلاغ، علیرضا جعفری متخصص گوش و حلق و بینی درباره سردردهای ناشی از سینوزیت گفت: بسیاری از سردردها به سینوزیت ارتباطی ندارند و درصورتی که فرد احساس فشار و سنگینی در جلوی سر و درد قسمتهای بالایی صورت را به طور همزمان داشته باشد، باید سردرد را سینوزیتی دانست.

 

وی ادامه داد: سردردهای سینوزیتی معمولا همراه با علائمی از قبیل گرفتگی و انباشت ترشحات فراوان در داخل بینی و پشت حلق هستند، البته فرد ممکن است از قبل سابقه ابتلا به آلرژی و سرماخوردگی را نیز داشته باشد.

 

این متخصص گوش و حلق و بینی با اشاره به راههای درمان سردردهای سینوزیتی اظهار داشت: استفاده از داروهای شستشو و قطره های بینی برای بازنگه داشتن راه بینی موثر است. باز نگه داشتن راه بینی و سینوسها باعث تخلیه ترشحات می شود که درد را آرام می کند.

 

به گفته وی، در واقع شستشوی مدام بینی با آب نمک رقیق و سرم های شستشوی مخصوص به درمان سردرد سینوزیتی کمک می کند.

 

جعفری با اشاره درمان این نوع سردرد برای افراد با سابقه آلرژی اظهار داشت: مصرف آنتی هیستامین همراه با آنتی بیوتیک مناسب با هرفرد (طبق تشخیص پزشک)، جلوگیری از رفتن باد سرد و آب استخر به داخل بینی در این راستا کارساز است.

 

این متخصص گوش و حلق و بینی با بیان اینکه مصرف قطره های مخصوص باید بین 3 تا 5 روز ادامه پیدا کند، درباره تداوم سردردها عنوان کرد: درصورت درمانهای موقتی و ادامه سردرد فرد باید برای تشخیص علت اصلی و راه درمان دائمی به پزشک متخصص مراجعه کند چرا که گاه این سردردها ناشی از انحراف بینی، پلیپ یا گوشتهای اضافی داخل بینی است.

 

مرجع : سایت خبری باشگاه خبرنگاران جوان

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

علتهای سر درد و راهکارهای بهبود آن همه چیز در باره …سردردسردرد پشت سرسردرد شدیدسردرد خوشه ایسردرد صبحگاهیسردرد میگرنیسردرد در بیماری،درمان بیماری،علائم بیماری،انواع بیماریدرمان …درمان جوش صورتبیماری پوستیتکرر ادراربیماری زنان بیماری هادرمان بیماری هادرمان گرفتگی عضلات پا در خواب شب، گرفتگی، …گرفتگی عضلات پاگرفتگی عضلات پا در بارداریگرفتگی عضلات پا در خوابگرفتگی عضلات پا شب مجله اینترنتی جدیدترین چرا بعضی افراد توانایی برقراری یک رابطه درست را ندارند؟ برای خیلی از افراد داشتن اداره اموربازنشستگان وموظفین آموزش وپرورش …تنها تو روستاست که می شه فهمید ساده زندگی کردن یعنی چی بین روستاهای ایران که یکی از بانک اطلاعاتی در مورد بیماریها مقالات ← فهرست …سارکوم‌ کاپوسی‌ سارکوم‌ کاپوسی‌ عبارت‌ است‌ از یک‌ نوع‌ سرطان‌ پوست‌ که‌ غالبا علتهای سر درد و راهکارهای بهبود آن همه چیز در باره میگرن و سردردسردرد پشت سرسردرد شدیدسردرد خوشه ایسردرد صبحگاهیسردرد میگرنیسردرد در بارداری بیماری،درمان بیماری،علائم بیماری،انواع بیماریدرمان بیماری ها درمان جوش صورتبیماری پوستیتکرر ادراربیماری زنان بیماری هادرمان بیماری هادرمان زود گرفتگی عضلات پا در خواب شب، گرفتگی، گرفتگی گوش، گرفتگی بینی گرفتگی عضلات پاگرفتگی عضلات پا در بارداریگرفتگی عضلات پا در خوابگرفتگی عضلات پا شب مجله اینترنتی جدیدترین چرا بعضی افراد توانایی برقراری یک رابطه درست را ندارند؟ برای خیلی از افراد داشتن رابطه ای اداره اموربازنشستگان وموظفین آموزش وپرورش استان فارس تنها تو روستاست که می شه فهمید ساده زندگی کردن یعنی چی بین روستاهای ایران که یکی از یکی بانک اطلاعاتی در مورد بیماریها مقالات ← فهرست تاپیک باز میخچه‌ یا پینه‌ اطلاعات اولیه توضیح کلی میخچه‌ یا پینه‌ عبارت‌ است‌ از ضخیم‌شدگی‌ یا سردرد سینوسی



لینک منبع :چگونه از سردرد سینوسی خلاص شویم؟

چگونه از سردرد سینوسی خلاص شویم؟ - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/.../چگونه-از-سردرد-سینوسی-خلاص-شویم‏ - ذخیره شده 21 نوامبر 2016 ... یک متخصص گوش و حلق و بینی نکاتی را درباره علائم سردردهای سینوزیتی و راههای درمان آن بیان کرد. چطور از سردرد سینوسی خلاص شویم؟ علیرضا ... چگونه از سردرد سینوسی خلاص شویم؟ www.fardanews.com/.../چگونه-از-سردرد-سینوسی-خلاص-شویم‏ - ذخیره شده 25 نوامبر 2016 ... باشگاه خبرنگاران: علیرضا جعفری متخصص گوش و حلق و بینی؛ درباره سردردهای ناشی از سینوزیت گفت: بسیاری از سردردها به سینوزیت ارتباطی ... چگونه از سردرد سینوسی خلاص شویم؟ - روزپلاس roozplus.com/fa/news/16374/چگونه-از-سردرد-سینوسی-خلاص-شویم‏ 25 نوامبر 2016 ... چگونه از سردرد سینوسی خلاص شویم؟ یک متخصص گوش و حلق و بینی نکاتی را درباره علائم سردردهای سینوزیتی و راههای درمان آن بیان کرد. کد خبر: ... چطور از سردرد سینوسی خلاص شویم - wiki 5040 wiki.5040.ir/چطور-از-سردرد-سینوسی-خلاص-شویم.html‏ - ذخیره شده - مشابه چطور از سردرد سینوسی خلاص شویم. تاریخ ارسال : ۲۴ دی ۱۳۹۳. مطلب جالبی بود. اشتراک گذاری. چاپ این مطلب ( ۰ ) نظر / نظر بدهید. خوشبختانه درمان‌های زیادی برای رهایی ... چگونه از سردرد سینوسی خلاص شویم؟ 50o50.ir/health/3938-چگونه-از-سردرد-سینوسی-خلاص-شویم؟.html‏ - ذخیره شده چگونه از سردرد سینوسی خلاص شویم؟ به گزارش پنجاه و پنجاه به نقل از علیرضا جعفری متخصص گوش و حلق و بینی در گفت و گو با خبرنگار کلینیک گروه علمی ... چگونه از سردرد سینوسی خلاص شویم؟ www.shiralat.com/22461/چگونه+از+سردرد+سینوسی+خلاص+شویم؟‏ چگونه از سردرد سینوسی خلاص شویم؟ ... چگونه از شر دوست ناباب فرزندم خلاص شوم؟ ... یک متخصص گوش و حلق و بینی ضمن نام بردن از علائم سردردهای سینوزیتی به ... چگونه از سردرد سینوسی خلاص شویم؟ - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/.../چگونه-از-سردرد-سینوسی-خلاص-شویم/‏ - ذخیره شده 3 فوریه 2017 ... چگونه از سردرد سینوسی خلاص شویم؟ علیرضا جعفری متخصص گوش و حلق و بینی در گفت و گو با خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه ... چگونه از شر سردرد هایمان خلاص شویم؟ | ingooneh ingooneh.com/چگونه-از-شر-سردرد-هایمان-خلاص-شویم؟‏ - ذخیره شده - مشابه چگونه از شر سردرد هایمان خلاص شویم؟ ... بدن: این نوع سر درد ها میتوانند به دلایل انسداد سینوس ها، سرما خوردگی، ویروسها، تب، سرفه، گرسنگی، گرفتگی عضلات کمر و ... چگونه از شر سینوزیت خلاص شوید؟ - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../چگونه-از-شر-سینوزیت-خلاص-شوید‏ - ذخیره شده 16 ا کتبر 2016 ... وب‌سایت هاو کن یو: چگونه سینوزیت را درمان کنیم؟ چگونه از شر سینوزیت رها شویم؟ ... مشکل در تنفس، آبریزش و همچنین احساس درد در نواحی از صورت و همانطور که گفته شد سر درد در ناحیه پیشانی گاها سرفه و تب های نه چندان شدید و … چگونه از سردرد سینوسی خلاص شویم؟ | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/28477385‏ 21 نوامبر 2016 ... چگونه از سردرد سینوسی خلاص شویم؟ ساعت 24- یک متخصص گوش و حلق و بینی نکاتی را درباره علائم سردردهای سینوزیتی و راههای درمان آن بیان کرد.